ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

Εξάρχεια: Άντρας των ΜΑΤ χτυπά με ασπίδα νεαρό που έχει συλληφθεί και φορά χειροπέδες

Εξάρχεια: Άντρας των ΜΑΤ χτυπά με ασπίδα νεαρό που έχει συλληφθεί και φορά χειροπέδες Facebook Twitter
42

Αίσθηση έχει προκαλέσει ένα βίντεο από τα αποψινά επεισόδια στα Εξάρχεια το οποίο δείχνει άντρα των ΜΑΤ να χτυπά με την ασπίδα του νεαρό άνδρα που φοράει ήδη χειροπέδες, αναρτήθηκε στα social media. 

Ο χρήστης Hibai Arbide Aza, που εργάζεται ως ανταποκριτής για ξένα ΜΜΕ και το δίκτυο Telesu, ανέβασε το σχετικό βίντεο στο Twitter και ισχυρίζεται πως είναι αποψινό.

Σε αυτό φαίνεται ξεκάθαρα ο αστυνομικός που χτυπά με την ασπίδα του το πρόσωπο του ατόμου που έχει ήδη συλληφθεί και δεν προβάλλει καμία αντίδραση. 

Τα επεισόδια, τα οποία ξεκίνησαν μετά την πορεία για την επέτειο της δολοφονίας του Αλέξη Γρηγορόπουλου, συνεχίστηκαν μέχρι αργά το βράδυ.

Ελλάδα
42

ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άγιοι Ανάργυροι: Η απάντηση της ΕΛΑΣ για το νέο βίντεο μετά τη γυναικοκτονία- «Δεν υπάρχει μοντάζ»

Ελλάδα / Άγιοι Ανάργυροι: Η απάντηση της ΕΛΑΣ για το νέο βίντεο μετά τη γυναικοκτονία- «Δεν υπάρχει μοντάζ»

«Η Ελληνική Αστυνομία θα συνεχίσει να παρέχει οποιαδήποτε συνδρομή της ζητηθεί στην ανεξάρτητη ελληνική Δικαιοσύνη, για τη διαλεύκανση της εν λόγω υπόθεσης» αναφέρεται στην ανακοίνωση
NEWSROOM

σχόλια

12 σχόλια
Δεν έπρεπε να τον χτυπήσει ενώ δεν κινδυνεύει η σωματική του ακεραιότητα την συγκεκριμένη στιγμή ,όπως και δεν έπρεπε κα αυτός ο άθλιος να καταστρέφει ξένες περιουσίες με το έτσι θέλω.Υποτίθεται πως υπάρχουν νόμοι που εφαρμόζονται σε τέτοιες περιπτώσεις ,η αστυνομία ειναι να κάνει την σύλληψη ,οχι να τιμωρεί όποιον παρανομεί .
Μια παρατήρηση: Είμαστε σίγουροι ότι αυτό το άτομο κατέστρεφε περιουσίες; και πως; Υπάρχει κάποιο φιλμάκι που μας το κρύβουν; Γιατί, πολύ συχνά, οι συλλήψεις που πραγματοποιεί η αστυνομία είναι αυθαίρετες.
Η ιστορία είναι τι επιλέγεις να συμπεριλάβει και τι επιλέγεις να παραλήψεις.Οπότε και στο βίντεο που κάποιος από τις δυνάμεις επιβολής του νόμου κακός χτυπάει ένα άνθρωπο που έχει συλληφθεί και είναι με χειροπέδες βλέπω και του συναδέλφους του που του λένε ότι δεν πρέπει να το κάνει αυτό ή ότι το συγκρατούν.
Όπως βλέπουμε στα σχόλια οι μισοί τουλάχιστον σχολιαστές αδυνατούν να καταλάβουν τη διαφορά εγκληματία/παραβάτη (συλληφθέντα) και όργανου της τάξης, εντεταλμένου της ελληνικής πολιτείας, εκπαιδευμένου επαγγελματία αστυνομικού. Αδυνατούν φυσικά να δεχθούν τί είναι νόμος, τί λέει και πώς εφαρμόζεται. Η αγανάκτηση για οποιαδήποτε καταστροφή και ποινικό αδίκημα, δεν ισοφαρίζεται με άλλα ποινικά αδικήματα, κρατικών οργάνων. Δεν είναι τυχαίο ότι δε βγαίνουμε απ την κρίση, ότι δεν καταλαβαίνουμε τι φταίει, ότι δεν μπορούμε να συμπεριφερθούμε ως ευρωπαικό κράτος (αλλά θέλουμε τους ευρωπαικούς μισθούς). Οι μπαχαλάκηδες είναι πρόβλημα που χρήζει άμεσης και πολύπλευρης αντιμετώπισης. Οι αστυνομικοί που συμπεριφέρονται απλά ως η αντίπαλη συμμορία των μπαχαλάκηδων, είναι επίσης μέρος του προβλήματος. Κι ο Κορκονέας ένας τετοιος ήταν και υπαρχουν κι άλλοι πολλοί. Οι πολίτες που παίρνουν είτε το ενα μέρος είτε το άλλο άκριτα, είναι επίσης μέρος του προβλήματος. Ελλαδίτσα....
Telesur (stylised as teleSUR) is a Venezuela-based, multi-state funded, Latin American terrestrial and satellite television network headquartered in Caracas, Venezuela. It is sponsored primarily by the government of Venezuela, but also with additional funding by the governments of Cuba, Nicaragua, Uruguay, and Bolivia.[3] It was launched in 2005, under the government of Hugo Chavez, with the aim of being "a Latin socialist answer to CNN". (Πηγή: Wikipedia)Τα συμπεράσματα δικά σας.
Λάθος. Γιατί ότι και να είναι το κανάλι, η εικόνα είναι αδιάψευστος μάρτυς, ότι κι αν προηγήθηκε, ότι κι αν συνέβη μετά. Δεν είναι σκηνοθετημένο αυτό που βλέπουμε. Μόνο αν είναι προκατειλημμένος κανείς μπορεί να θεωρήσει αυτό το σχόλιο σημαντικότερο από την είδηση αυτήν καθαυτήν. Εγώ τουλάχιστον έτσι νομίζω. Η "αποκάλυψη" της ταυτότητας του φορέα της είδησης δεν αλλάζει την εικόνα. Τα μάτια μας δεν μας γελούν.
(α) Κακώς αστυνομικός απλώνει χέρι σε πολίτη που ήδη έχει χειροπεδηθεί και είναι ακίνδυνος. Τελεία.(β) Φρονώ ότι μέσα σε ένα πεδίο πολέμου (το οποίο το διαφημίσαμε: τάδε μέρα τάδε ώρα ή τουλάχιστον του δώσαμε δημόσιο βήμα χωρίς ηθική απόχρωση) είναι λίγο δήθεν να καταγγέλλουμε μια φάπα ως γεγονός που προξενεί "αίσθηση". (γ) Αίσθηση προξενεί και το γεγονός ότι από ό,τι συνέβη χθες ο θεματοθέτης διάλεξε ως γεγονός που προξενεί αίσθηση τη φάπα που έφαγε -κακώς, κάκιστα επαναλαμβάνω- ο συλληφθείς.
Δεν νομίζω πως είναι "δήθεν να καταγγέλλουμε μια φάπα ως γεγονός που προξενεί "αίσθηση". Αντιθέτως, είναι αξιοπρόσεκτο και αξιοσημείωτο γεγονός γιατί είναι ΚΑΙ αυτό παραβατική συμπεριφορά, από την ανάποδη. Επίσης το να λέμε "μια φάπα" ακούγεται πολύ άσχημα. Είναι σαν να συντασσόμαστε με αυτούς που δικαιολογούν τέτοιες συμπεριφορές λέγοντας "έλα μωρέ, έφαγε μια φάπα το μαλ…σμένο και κάτι έγινε. Πως κάνετε έτσι για μια φάπα; Και λίγες του έριξε". Εξαιρετικό σχετικά είναι το σχόλιο του Takis Papas 7.12.2018 | 14:16.Όσον αφορά την παρατήρηση σου σχετικά με την επιλογή του θέματος, νομίζω πως υπερβάλλεις, όπως και τότε με την Sinnead O’ Connor. https://www.lifo.gr/now/people/212776/i-sinent-o-konor-aspastike-to-islam-kai-allakse-to-onoma-tis-se-soyxantaΑφενός γιατί όντως προξενεί αίσθηση και αφετέρου γιατί υπήρξε αρκετά πλήρης κάλυψη των γεγονότων με αρκετές αναρτήσεις, αρκετές από τις οποίες προκαλούσαν επίσης αίσθηση. Αυτή που σχολιάζουμε ήταν άλλη μία από αυτές.
Εσύ δεν την αντέχεις την διαφωνία. Προφανέστατα. Και αντιστρέφεις για άλλη μια φορά την πραγματικότητα όπως σε βολεύει, χρεώνοντας την δική σου αδυναμία στον συνομιλητή σου για να αποφύγεις να απαντήσεις επί της ουσίας. Τραγική απάντηση. Κρίμα...ΥΓ: Το έχω δει το φωτορεπορτάζ. Τι σχέση έχει εν προκειμένω; Σε τι συνεισφέρει αυτή η άσχετη αναφορά στην κουβέντα;
Για να ανταπαντήσω με την σειρά μου και σε συνέχεια των όσων παραθέτουν ο Γράφων και άλλοι:Είναι κακό, νταβατζιλίδικο, δειλό και αποτρόπαιο να βιαιοπραγεί αυτός που έχουμε για να προστατεύει και να επιβάλλει την τάξη, προς έναν -πρακτικά- εξουδετερωμένο συλληφθέντα. Μαρτυρά δε ελλειπέστατη εκπαίδευση και κακό υπόβαθρο σε χαρακτήρα και γενικότερη νοοτροπία.Ολλ δατ σεντ, μέσα στο απίστευτο μπάχαλο που λέγεται Ελλάδα, το να στέλνεις στον "πόλεμο" με κράνος και ασπίδα τον ημι-εκπαιδευμένο Μήτσο, να μην τον αφήνεις όμως να εξουδετερώσει στο σύνολο της την παρανομη δραστηριότητα και αυτούς που την διαπράτουν, παρά να του επιβάλλεις μόνο να παίζει αέναα κλεφτοπόλεμο με μια χούφτα κακοποιά στοιχεία και χαζο-παιδάκια, διακινδυνεύντας ο ίδιος την ζωή του, για να κάνεις εσύ πολιτική (αφορά ΟΛΕΣ τις κυβερνήσεις που πέρασαν) και μετά από όλα αυτά, εσύ να περιμένεις να παραμείνει ψύχραιμος και επαγγελματίας ο Μήτσος, σημαίνει ότι ή είσαι αιθεροβάμων (μην πω κάτι χειρότερο), ή είσαι biased και προπαγανδίζεις εκ του πονηρού.
@ Leontios 8.12.2018 | 19:54Ολλ δατ σεντ, μέσα στο απίστευτο μπάχαλο που λέγεται Ελλάδα, το να στέλνεις στον "πόλεμο" με κράνος και ασπίδα τον ημι-εκπαιδευμένο Μήτσο, να μην τον αφήνεις όμως να εξουδετερώσει στο σύνολο της την παρανομη δραστηριότητα και αυτούς που την διαπράτουν, παρά να του επιβάλλεις μόνο να παίζει αέναα κλεφτοπόλεμο με μια χούφτα κακοποιά στοιχεία και χαζο-παιδάκια, διακινδυνεύντας ο ίδιος την ζωή του, για να κάνεις εσύ πολιτική (αφορά ΟΛΕΣ τις κυβερνήσεις που πέρασαν) και μετά από όλα αυτά, εσύ να περιμένεις να παραμείνει ψύχραιμος και επαγγελματίας ο Μήτσος, σημαίνει ότι ή είσαι αιθεροβάμων (μην πω κάτι χειρότερο), ή είσαι biased και προπαγανδίζεις εκ του πονηρού. Πηγή: www.lifo.grΑυτή ακριβώς ήταν η υπερασπιστική γραμμή των υποστηρικτών του Κορκονέα. Εύχομαι ειλικρινά να μπορείς να καταλάβεις που μπορεί να οδηγήσει αυτός ο τρόπος σκέψης. Γιατί αν δεν μπορείς, τους χαρακτηρισμούς που απευθύνεις σε εμένα μάλλον θα πρέπει να τους απευθύνεις στον εαυτό σου... Εξαιρετικό σχετικά είναι το σχόλιο του Takis Papas 7.12.2018 | 14:16.
@RamonΤην άποψη που έχω για την πραγματικότητα, την ταύτισες σχεδόν με επιχειρήματα φασιστόμουτρων και δολοφόνων και αυτό μάλιστα με την χαρακτηριστική "ελαφρότητα" που το κάνουν οι σύγχρονοι νεο-φασίστες αριστεροί (του κώλου) σε οποιονδήποτε δεν συμφωνεί με την ιδεολογία τους. Οπότε, ούτε ειλικρινής είσαι, ούτε εύχεσαι πραγματικά κάτι για τους άλλους. Το ότι απαντάς μάλιστα σχεδόν σε ΟΛΟΥΣ τους σχολιαστές σε αυτό το άρθρο και ότι το πράττεις αυτό χωρίς ουσιαστικά επιχειρήματα (ακόμα δεν κατάλαβα τι είναι λάθος από το κείμενο μου, που έκανες "κοπυ-παστέ" - κατάλαβα όμως ότι είναι σχεδόν... επικίνδυνη άποψη, σύμφωνα με εσένα) με κάνει να τείνω προς το στρατευμένο κακόβουλο.
Ρε Λεόντιε, εντάξει, το ομολογείς και μόνος σου ότι δεν καταλαβαίνεις, αλλά, ειλικρινά, τι δεν καταλαβαίνεις; Η απλή αντιγραφή της άποψης σου είναι το μοναδικό επιχείρημα που χρειάζεται κανείς για να αποδείξει πόσο τραγικά λανθασμένος και αδιανόητα επικίνδυνος είναι ο τρόπος που σκέφτεσαι. Γιατί από το «Ολλ δατ σεντ» και μετά είναι όλα λάθος. Γιατί παρόλο που ξεκινάς το σχόλιο σου επιπλήττοντας την αστυνομική αυθαιρεσία, στην συνέχεια την δικαιολογείς αναπαράγοντας επακριβώς τα επιχειρήματα εκείνων που υποστήριζαν τον Κορκονέα (και τον κάθε «Κορκονέα») ζητώντας μας να τον «καταλάβουμε». Ακριβώς στο ίδιο ύφος ήταν και είναι κι εκείνοι. Και έτσι ουσιαστικά αθωώνεις τον αστυνομικό για την δική του παραβατικότητα, αναιρώντας ξεκάθαρα την αρχική σου θέση. Και έτσι, με το να την δικαιολογείς, είναι σαν να την επιβραβεύεις. Και έτσι συμβάλλεις κι εσύ στο να διαιωνίζεται αυτή η αυθαιρεσία και η παραβατική συμπεριφορά και ο φαύλος κύκλος της βίας. Τα αυθαίρετα συμπεράσματα σου και τους χαρακτηρισμούς που μου προσδίδεις με την χαρακτηριστική "ελαφρότητα" που το κάνουν οι σύγχρονοι φασίστες (απ’ όπου κι αν προέρχονται, αλλά εν προκειμένω εξ ακροδεξιών) σε οποιονδήποτε δεν συμφωνεί με την ιδεολογία τους, σου τα επιστρέφω. Υπάρχει ήδη ένας σχολιαστής που συνηθίζει να απαξιώνει τους συνομιλητές του. Δεν χρειαζόμαστε κι άλλον. Και δεν θα δώσω σε κανέναν λογαριασμό σε ποιους ή σε πόσους θα απαντώ. Γιατί ούτε αστυνόμο στα σχόλια χρειαζόμαστε. Η λογοκρισία και η αρρωστημένη νοοτροπία αυτού του τύπου, αλλού.
Οι αναρχικοί ή οι μπάχαλοι (έννοιες, προφανώς, μη ταυτόσημες, απαραίτητα) δεν είναι όργανα της τάξης, δεν είναι Αρχή. Το όργανο της τάξης έχει ακινητοποιήσει το υποκείμενο. Το σου "γαμώ την μάνα" ή οτιδήποτε καλύτερο ή χειρότερο, πιο εμπνευσμένο ή ακόμη πιο ανέπνευστο απ' αυτήν την αν μη τι άλλο σεξιστική π@π@ριά μπορεί να είπε ο νεαρός στο Όργανο, δεν αποτελεί δικαιολόγηση του να κοπανήσει την ασπίδα του στο κεφάλι αυτού που είναι δεμένος πισθάγκωνα.Κι αν αισθάνεσαι την ανάγκη να λακτίσεις όποιον σου πει "σου γαμώ την μάνα", μην γίνεις ματατζής, όπως αν έχεις αλλεργία στην γύρη, δεν θα γίνεις κηπουρός.
Συμφωνώ απολύτως πως το κράτος και οι εκπρόσωποι του δεν μπορεί να φέρονται σαν εγκληματίες αλλά δεν νομίζω πως οι σημερινές εικόνες από την περιοχή έγιναν γιατί κάποιοι έβριζαν σεξιστικά.
Ρε Βλαχάκι, πολύ θα ήθελα να δω την αντίδρασή τους εάν τα παιδιά τους έπεφταν σε ένα κομπλεξικό/τσαμπουκαλή στα εύκολα/τζάμπα μάγκα δάσκαλο ή καθηγητή και τα πλάκωνε στο ξύλο με την παραμικρή αφορμή ή νομιζόμενη αφορμή.θα του έβρισκαν άραγε τόσα ελαφρυντικά;
Ε αφού άκουσες ότι τον έβριζε τι να πω. Άλλωστε εσείς ξέρετε από μαύρες τρύπες μέχρι γαρδούμπα βονίτσης. Όμως :""βλαχάκι (το) 7.11.2018 | 19:26 Ε, αλλού τα "φυτεύουμε" τα στοιχεία και αλλού τα πετάμε στον κάλαθο, όπως βολεύει ρε αδερφέ! Άντε να δούμε. "Πηγή: www.lifo.gr
Υπόθεση έκανα Αnnibas. Φάνηκε σαν να είπε κάτι του ματατζή. Βέβαια, ίσως το παλικάρι να μην είπε "σου γαμώ την μάνα/ θεία/ αδερφή" (αλά ζιντάν) ή "τον παίρνεις και γέρνεις" κ.λπ., αλλά κάτι σε στυλ "σας παρακαλώ, κύριε πόλιτζμαν, μην με σφίγγετε τόσο τα χέρια" ή "τι όμορφα που πάει το κράνος σας με το χακι".Αν, πάλι, δεν του είπε τίποτε -υπάρχει κι αυτό το ενδεχόμενο, φυσικά- τότε ακόμη χειρότερα για τον ματατζή.Υγ. Παχιά γιαούρτη στην Βόνιτσα, στην "Μαρίνα" συγκεκριμένα. Get your facts straight, άνθρωπε.
"όπως αν έχεις αλλεργία στην γύρη, δεν θα γίνεις κηπουρός"Με την ίδια λογική θα πω: αν δεν θες να ρισκάρεις να φας ξύλο από ΜΑΤατζη, μην τα βάζεις με τα ΜΑΤ ή μην καταστρέφεις περιουσίες.Ουδέποτε είπα ότι έπραξε σωστά ο ΜΑΤατζης. Εγώ ένα σενάριο πέταξα και το τι διαφορετική αντίδραση θα υπήρχε.
Καλά μωρέ, τώρα κυβερνά η Αριστερά, δεν είναι δα και ο Σαμαράς πρωθυπουργός να το παίζουμε όλη την ώρα στα κανάλια και να το κάνουμε μειζον θέμα (ως θα ωφειλαμε, ισχυριζομαι εγώ).
Εφόσον έχει συλληφθεί και δεν αντιστέκεται είναι απαράδεκτη η βιαιοπραγία του ματατζή, και δίνει δικαιολογίες σε όσους συμμετέχουν στο κάψιμο της πόλης και στους ιδεολογικούς καθοδηγητές τους.
Δηλαδη με ποιον τρόπο να γινεται η εφαρμογή του νόμου; Με ποιον τρόπο να γινεται η καταστολή τέτοιων εγκληματικών, ανόητων, καταστροφικών, φασιστικών ψευτοεπαναστασεων; Με ποιον τρόπο να δικαιούται ένας αστυνομικός να προστατεύσει τον εαυτό του οταν κάποιος του πετάει μολότοφ; Αρέσει δεν αρέσει είναι καθ´ ολα νόμιμο ο αστυνομικός να φέρει ασπίδα, γκλομπ, όπλο. Οταν ο κόσμος χάνεται και καίγεται η πόλη είναι κάθε όλα νόμιμο να τα χρησιμοποιει. Θα έχουμε αστυνόμευση άλλου επιπέδου κάποια μέρα, αλλά οταν θα μάθουμε να είμαστε ανθρωποι και να λειτουργούμε ως πολίτες.Το να τρίβω τα μάτια μου έκπληκτος βλέποντας ένα τέτοιο βίντεο είναι λίγο φαρισαϊκό, είναι σαν να κατηγορώ τον γαστρεντερολόγο που θα μου κάνει κωλονοσκοπηση. Δεν είναι όμορφο, δεν είναι χαριτωμένο αλλά αν πρέπει να γινεται θα γινεται.
Δεν είναι όμορφο, δεν είναι χαριτωμένο αλλά αν πρέπει να γινεται θα γινεται. Πηγή: www.lifo.grΘυμίζει λίγο εκείνο το "σε όποιον αρέσει" που ειπώθηκε για την "σύλληψη" του Ζακ...
Καθόλου δεν θυμίζει το «σε όποιον αρέσει» , ούτε ως λεκτικό περιεγχομενο, ούτε ως ύφος. Από την άλλη τέτοιου είδους ατυχείς, αυθαίρετες ταυτίσεις, πέρα από το ότι προσβάλουν, θέλουν και προσοχή. Γιατί θυμίζουν Γκεμπελς και κυνήγι μαγισσών.
Γκέμπελς (με κεφαλαία) θυμίζει το να προσπαθεί κανείς να μας πείσει ότι αυτό που βλέπουμε λέγεται "εφαρμογή του νόμου" και ότι ο αστυνομικός "προστατεύει τον εαυτό του" χτυπώντας με την ασπίδα στο κεφάλι έναν συλληφθέντα που φοράει χειροπέδες. Έλεος δηλαδή. Μάτια έχουμε και βλέπουμε.Φαρισαϊσμός είναι να παριστάνει κανείς ότι προσβάλλεται όταν κάποιος του επισημαίνει το προφανές. Γιατί αν δεν παριστάνει ότι προσβάλλεται και αντιθέτως νιώθει όντως προσβεβλημένος, τότε τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα. Γιατί αυτό σημαίνει ότι δεν καταλαβαίνει ούτε τι βλέπει, ούτε τι διαβάζει, ούτε τι γράφει. Και κατά την γνώμη μου, ο επίλογος σου θυμίζει όντως το "σε όποιον αρέσει". Πολύ. Το χρησιμοποιείς άλλωστε λίγο πριν και το σχόλιο σου κινείται εμφανώς σε αυτό το ύφος.
"είναι καθ´ ολα νόμιμο ο αστυνομικός να φέρει ασπίδα, γκλομπ, όπλο"Φυσικά, φυσικότατα.Μόνο που στη συγκεκριμένη περίπτωση το πρόβλημα συνίσταται αλλού:στο ότι η εν λόγω ασπίδα "προσγειώθηκε" στο πρόσωπο ενός ανυπεράσπιστου πλέον, αλυσοδεμένου ατόμου. Ακόμα και στην περίπτωση όπου επρόκειτο για άτομο που υπέπεσε σε παράνομες συμπεριφορές (πράγμα διόλου αυτονόητο, γιατί η ελληνική αστυνομία έχει βεβαρημένο ιστορικό αδικαιολόγητων συλλήψεων και σκευωριών), η δουλειά του αστυνομικού είναι να ακινητοποιεί και να προσάγει ενώπιον της δικαιοσύνης. Η υπέρμετρη και αδικαιολόγητη βία από την πλευρά της αστυνομίας, συνεπάγεται αυτοδικία (παράνομη δηλαδή πράξη), της στερεί οποιαδήποτε νομιμοποίηση και τροφοδοτεί τα φαινόμενα βίας
οι ηθικές αρχές μας ταυτίζονται αλλά, λογικό, το πως θα διαβάσουμε ένα συγκεκριμένο περιστατικό θα είναι πάντα υποκειμενικό, συνάρτηση του πρίσματος και των ορισμών μας. Κατ´ εμε η ασπίδα δεν «προσγειώθηκε» και το άτομο μόνο «ανυπεράσπιστο» δεν είναι. Είναι μέλος του κλαμπ «τα δικά μας παιδιά». Το ότι η αστυνομία (η ελληνική, η βρετανική, η αμερικανική, η γαλλική) έχει βεβαρημένο ιστορικό δεν μπορεί να χρησιμοποιειται ως επιχείρημα ή αποδεικτικό καταδίκης σε μεμονωμένο περιστατικό.
Προς Ms12:Άτομο με χειροπέδες περιτριγυρισμένο από πάνοπλα άτομα που το έχουν συλλάβει είναι εξ ορισμού ανυπεράσπιστο (με μια εξαίρεση βέβαια: να πρόκειται για υπερήρωα χολυγουντιανής ταινίας που σπάει τις αλυσίδες με ένα ελαφρό τίναγμα, σωριάζει κάτω μια πενηντάδα διώκτες του και απογειώνεται ανεμίζοντας την μπέρτα του). Οσον αφορά την άποψή σου ότι "Το ότι η αστυνομία (η ελληνική, η βρετανική, η αμερικανική, η γαλλική) έχει βεβαρημένο ιστορικό δεν μπορεί να χρησιμοποιειται ως επιχείρημα ή αποδεικτικό καταδίκης σε μεμονωμένο περιστατικό"όντως δεν συνιστά αποδεικτικό επιχείρημα κατά του συγκεκριμένου μπάτσου, επιτρέπει ωστόσο να σχηματίσεις άποψη περί του εν λόγω ζητήματος με πολύ καλύτερο τρόπο.Για παράδειγμα, σε περίπτωση καταγγελίας κάποιου ότι βασανίστηκε σε ένα αστυνομικό τμήμα, πιθανόν να είσαι περισσότερο καχύποπτος απέναντι στην καταγγελία εναντίον Λουξεμβούργιων αστυνομικών και να την θεωρήσεις κατά 99% αξιόπιστη στην περίπτωση Τούρκων αστυνομικών την περίοδο που ακολούθησε το αποτυχημένο πραξικόπημα.Καταλαβαίνεις τη διαφορά;