Σάλος με τη δήλωση του ηθοποιού Λαέρτη Βασιλείου για τον Κατσίφα και την αλβανική αστυνομία

Σάλος με τη δήλωση του ηθοποιού Λαέρτη Βασιλείου για τον Κατσίφα και την αλβανική αστυνομία Facebook Twitter
40

Σάλο προκάλεσε η δήλωση του ηθοποιού Λαέρτη Βασιλείου σχετικά με το θάνατο του Κωνσταντίνου Κατσίφα από πυρά αστυνομικών  καθώς ανέφερε πως οι αρχές λειτούργησαν σωστά,

Ο ελληνοαλβανός σκηνοθέτης και ηθοποιός Λαέρτης Βασιλείου, μιλώντας στην αλβανική τηλεόραση υποστήριξε μεταξύ άλλων ότι στην κηδεία του Κατσίφα «αυτοί που ήρθαν ήθελαν να προκαλέσουν δικούς μας αστυνομικούς για να χυθεί κι άλλο αίμα».

Σε άλλο σημείο ο Λαέρτης Βασιλείου υποστήριξε ότι «Σήμερα (σ.σ.την ημέρα της κηδείας Κατσίφα) το Αλβανικό κράτος είναι νικητής. Κέρδισε απέναντι στη προβοκάτσια» ενώ απέδωσε εύσημα στις ειδικές δυνάμεις της αλβανικής αστυνομίας που «ενήργησαν γρήγορα και δεν είχαμε άλλα θύματα».

Επίσης, ο σκηνοθέτης φέρεται να υπερασπίστηκε τη στάση 14 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ για την επιστολή διαμαρτυρίας που έστειλαν στο Star Channel κατηγορώντας το για διαστρέβλωση της ιστορίας και ότι προσέδωσε εθνικιστική διάσταση στη δολοφονία Κατσίφα, εξέφρασε την άποψή του για το πως πρέπει να κινηθεί η Αλβανία, υποστηρίζοντας ότι «πρέπει οι 2 χώρες να συζητήσουν τα ιστορικά γεγονότα που διδάσκονται στα βιβλία, για να αλλάξουν οι διαστρεβλώσεις, όπως ακριβώς έκανε η Τουρκία που ανάγκασε την Ελλάδα να αλλάξει τα βιβλία της ιστορίας που αναφέρονταν στην Μικρά Ασία και όλα τα εδάφη από τη Σμύρνη μέχρι την Κωνσταντινούπολη. Πρέπει να ξαναγραφτεί η ιστορία, πρέπει να παραδεχθούν το ρόλο των Αρβανιτών στην Ελληνική Επανάσταση γιατί διαφορετικά θα έχουμε εκμετάλλευση από εθνικιστικούς κύκλους και θα συμβαίνουν αυτά που συνέβησαν στους Βουλιαράτες».

Σήμερα, και ενώ τα σχόλια του έχουν μεταδοθεί από μεγάλη μερίδα του Τύπου και τα social media παρενέβη τηλεφωνικά στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου, και απάντησε για τα σχόλια που έκανε στην αλβανική εκπομπή για τον Κωνσταντίνο Κατσίφα.

Σε κάποιο σημείο αναφέρει πως τα λόγια του έχουν παραποιηθεί στη μετάφραση ενώ όταν ρωτήθηκε για το αν είπε πως η αστυνομία έπραξε σωστά είπε:

«Σε οποιαδήποτε χώρα του κόσμου εάν ένας πολίτης κουβαλάει ένα καλάσνικοφ χωρίς να προκληθεί και αρχίσει να πυροβολεί είναι χρέος της αστυνομίας να τον παρεμποδίσει, να τον συλλάβει. Είναι χρέος της αστυνομίας να τον σταματήσει. Όσον αφορά γιατί τον σκότωσαν ξέρω ότι έγινε έκκληση να παραδώσει τα όπλα του και να παραδοθεί. Η έκκληση αυτή απαντήθηκε με πυρά και οι άνθρωποι απάντησαν με πυρά».

«Δεν θα μπορούσα να δώσω συγχαρητήρια για την αφαίρεση ανθρώπινης ζωής», ανέφερε ωστόσο και πρόσθεσε πως μετά τις δηλώσεις του δέχεται απειλές από ψεύτικα προφίλ.

Αναλυτικά όσα δήλωσε σήμερα ο Λαέρτης Βασιλείου:

 
Ελλάδα
40

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τέμπη: Πειθαρχική έρευνα κατά εισαγγελίας Λάρισας σχετικά με το «μπάζωμα»

Ελλάδα / Αρειος Πάγος: Πειθαρχική έρευνα για εισαγγελέα που απέρριψε τον έλεγχο δύο υφυπουργών στην υπόθεση των Τεμπών

Η εισαγγελέας που ελέγχεται ήταν υποχρεωμένη να στείλει αμελλητί στη Βουλή τη μήνυση των συγγενών κατά των υφυπουργών Χρήστου Τριαντόπουλου και Ζωής Ράπτη
NEWSROOM

σχόλια

8 σχόλια
Οι δηλωσεις ειναι καταπτυστες με τον Κατσιφα ή χωρις, ολα αυτα περι Ιλυριων κλπ ειναι μαυρα φασιστικα παραμυθια. Ξυπνηστε και καταλαβετε οτι να δηλωνει καποιος πολιτης του κοσμου στην Ελλαδα, δεν τον κανει αυτοματα αντιεθνικιστη στην πατριδα του.
Πολύ σωστά τα λέει, έλεος πια με την υπερπροσπάθεια να ονομαστεί "δολοφονία" η κανονική λειτουργία της αστυνομίας μπροστά σε οπλισμένο τρομοκράτη...Βλέπω αυτές τις μέρες τις "φιλελεύθερες δυνάμεις" να τάσσονται με πυγμή στη υπηρεσία του εθνικισμού. Διαστρεβλώνουν τα γεγονότα, τις δηλώσεις του Ράμα, δημιουργούν ένα παραμύθι με απεγνωσμένες και αγανακτισμένες μειονότητες που δεν τους επιτρέπεται να σηκώσουν την ελληνική σημαία -όταν το χωριό ήταν καταστόλιστο με σημαίες.Όσο για τα βιβλία, δεν ήξερα ότι έχει ήδη γίνει με την Τουρκία. Μου ακούγεται πολύ θετικό. Φυσικά το ότι εκείνοι βοήθησαν σε αλλαγές στα δικά μας βιβλία σημαίνει πως και εμείς βοηθήσαμε σε αλλαγές στα δικά τους. Έτσι πάνε αυτά. Και μακάρι να γίνει σε μεγαλύτερο βαθμό και με τα υπόλοιπα κράτη τις περιοχής. Δεν υπάρχει κράτος που να μην έχει κάνει εγκλήματα σε καιρό πολέμου, που να μην έχει σκοτώσει αθώους, να μην έχει κάνει κακό. Καλό θα ήταν να τα ξέρουμε όλα για όλους, ακόμη και αν πληγωθεί λίγο ο εγωισμός μας και καταρρεύσει το εθνικιστικό παραμύθι που μας διδασκόταν τόσα χρόνια.
Όσο για τα βιβλία, δεν ήξερα ότι έχει ήδη γίνει με την Τουρκία. Μου ακούγεται πολύ θετικό. Φυσικά το ότι εκείνοι βοήθησαν σε αλλαγές στα δικά μας βιβλία σημαίνει πως και εμείς βοηθήσαμε σε αλλαγές στα δικά τους. Έτσι πάνε αυτά. Πηγή: www.lifo.grΜην είσαι και τόσο σίγουρος. Ούτε ότι έχουν γίνει έτσι, ούτε ότι έτσι πάνε. Ας μην είμαστε αφελείς στην προσπάθεια μας να πάρουμε θέση υπέρ ή κατά. Ας είμαστε αντικειμενικοί και ακριβοδίκαιοι. Όσον αφορά τις ιστορικές ανακρίβειες του Βασιλείου, αυτές είναι προφανείς.
Ο St Beijinger είναι γνωστό συριζόπουλο του εξωτερικού - μόλις προχθές δικαίωσε τον Πολάκη για τις φωτιές στην Καλιφόρνια σε αντιστοίχιση με την Δούρου.Που από δω το φέρνει, από 'κει το πάει, ο νους του είναι να ρίξει την μπηχτή για τις "φιλελεύθερες δυνάμεις", που αποτελούν στρατευμένα τον μόνιμο πολιτικό στόχο του.Προσωπικά έχω απαξιώσει τελείως τον εν λόγω γιατί - εκτός αυτού -, μας χρησιμοποιεί όλους εδώ στην Λάϊφο - κατά δήλωση του ίδιου - για αστειάκια και ...πειράματα.Η απόδειξη εδώ : https://www.lifo.gr/now/politics/208207/empargko-stin-ert-apo-ti-nd-den-ksanastelnei-voyleytes-se-ekpompes-tis#commentΜετά από αυτό εξαφανίστηκε για κανένα μήνα και επανέκαμψε.
Ramon Ramone έχεις δίκιο, ήμουν πολύ βιαστικός για να μιλήσω. Είχα ακούσει ότι υπήρχε η ιδέα να γίνει κάτι τέτοιο και υπέθεσα ότι για αυτό μίλαγε.Τελικά η ιδέα να μπουν στην ιστορία και απόψεις του "αντιπάλου" υπήρχε στην Τουρκία.. το 2011! Φυσικά όμως μετά από τόσα χρόνια Ερντοάν στην εξουσία τα πράγματα κινούνται σε άλλη κατεύθυνση.(https://www.tanea.gr/2011/01/27/greece/allazoyn-ta-biblia-istorias-stin-toyrkia/)Όσο για τον "εξαναγκασμό" που αναφέρει για αλλαγές των δικών μας βιβλίων, θα ήθελα πολύ να ξέρω για τι πράγμα μιλάει και για ποιες αλλαγές. Οι αλλαγές που βλέπω να έχουν γίνει, δεν έχουν ιδιαίτερη σχέση με την Τουρκία και μάλλον ανήκουν σε ένα γενικότερο πλαίσιο εκσυχρονισμού της διδασκαλίας της ιστορίας.(https://www.pronews.gr/istoria/716745_xehaste-tin-istoria-poy-gnorizate-sarotikes-allages-sta-vivlia-apo-g-dimotikoy-eos)
ΕΛΠΟ έχεις "απαξιώσει" αλλά όποτε με βρίσκεις δεν χάνεις ευκαιρία να πεις κάτι. Μάλλον έμμονη ιδέα σου έχω γίνει.Λες για εμένα. Πως βρήκες την απάντηση του αρχηγού σου χθες στη βουλή? Στην αρχή είπαν σχετικά με τη συμφωνία Τσίπρα - Ιερώνιμου ότι ήταν δική τους ιδέα και άργησε, και χθες είπε ότι δεν την εννοούσαν αυτή τη δήλωση. Ειρωνική ήταν! Αστείο ήταν!Τουλάχιστον το δικό μου αστείο είχε και νόημα, γιατί πήρα τα επιχειρήματα κάποιου για να τα χρησιμοποιήσω εναντίον του. Το δικό του "αστείο" δεν ήταν αστείο αλλά απλά πανικόβλητη κωλοτούμπα όταν είδε τις αντιδράσεις από τους ακροδεξιούς στο κόμμα του.Όσο για τον ένα μήνα που λες ότι χάθηκα, εκτός του ότι δεν ισχύει, έχω και άλλες δουλειές από το να ψάχνω τους σχολιαστές της lifo και να πηγαίνω να σχολιάζω από κάτω. Εσένα ποιος σε πληρώνει για αυτό το λειτούργημα?Ελπίζω να δημοσιευθεί. Ναι μεν άσχετο με το θέμα, αλλά το ίδιο άσχετο με το σχόλιο του ΕΠΛΟ.
Βεβαίως σας απαξίωσα, δεν απηύθυνα από τότε κανένα σχόλιο σε σας επί όποιου θέματος εσείς σχολιάζετε.Τώρα απαντώ, αφού μου απευθύνετε προσωπικό σχόλιο (ελπίζω επίσης η Λάϊφο να την δημοσιεύσει, γιατί στην πλατφόρμα της καλό θα είναι να κρατήσει - όπως μέχρι τώρα - ένα επίπεδο).Σταμάτησα την ανάγνωση του παραπάνω σχολίου σας στο "Πως βρήκες την απάντηση του αρχηγού σου χθες στη βουλή?" Μέχρι εκεί ήταν αρκετό, ό, τι άλλο και να λέτε, θα είναι εξίσου φαιδρό. Εχω πει λοιπόν ότι θεωρώ ότι δεν έχετε σοβαρότητα και τώρα συμπληρώνω ότι μοιάζετε και με τον Πολάκη στην ευκολία να πετάτε λάσπη.ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΦΡΟΝΗΣΗ ΝΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝΕΤΕ Ο, ΤΙ ΛΕΤΕ, ΟΠΟΤΕ ΠΑΡΤΕ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ :Το προφίλ μου στην Λάϊφο και τα σχόλιά μου είναι προσβάσιμα από εσάς και από όλους (όπως και τα δικά σας).Αν λοιπόν βρείτε 1 (ένα) σχόλιό μου που να αποδεικνύει ότι είμαι ΝΔίτης και ότι ΔΕΝ κατακρίνω - όταν έκρινα - αυστηρά την ΝΔ, παρακαλώ να επανέλθετε και να κοινοποιήσετε τον σύνδεσμο. Όπως έκανα και εγώ παραπάνω για να αποδείξω την γνώμη μου για σας - εκ μέρους όλων των ...πειραματόζωων, που θρασύτατα νομίζετε ότι έχετε το δικαίωμα να θεωρείτε όλους εμάς.Όποιος θέλει λοιπόν, ας ανατρέξει και ας κρίνει.
Βασικά εγώ έχω ένα θέμα με τους τίτλους.Διάβασα πριν λίγες ημέρες:"Εμπρηστικές δηλώσεις Ράμα την ημέρα της κηδείας Κατσίφα" και οι δηλώσεις σε ένα ακραίο εθνικιστή που τον κατηγορούσε ήταν: «Οι αξίες μας είναι ακριβώς εκείνες που κακώς κάποιοι εκλαμβάνουν ως αδυναμία. Το κράτος μας δεν μάχεται ούτε με φέρετρα και ούτε με προβοκάτορες κηδειών. Εκείνος που ήρθε να προκαλέσει, μπήκε, ντρόπιασε τον εαυτό του και τη σημαία του και έφυγε. Πατριωτισμός δεν σημαίνει να μισείς τον άλλον και τη γλώσσα του, αλλά να αγαπάς τη χώρα και τη γλώσσα σου. Και εσείς όμως μην χρησιμοποιείτε τον όρο «Greku» διότι είναι εξίσου αηδιαστικό όσο όταν στην άλλη πλευρά χρησιμοποιούν τη λέξη «shqiptari!». Η ελληνική μειονότητα, οι καλοί άνθρωποι της Μειονότητας στους Βουλιαράτες, δεν είναι «greku», αλλά πολίτες της Αλβανίας» ανέφερε ο πρωθυπουργός της γείτονος.«Μην ανησυχείτε, η Αλβανία δεν «ντροπιάζεται» από ορισμένους άξεστους, που ζουν σαν ύαινες και φωνάζουν σαν κοράκια» συνέχισε, για να προσθέσει:«Άθλιοι που βεβηλώνουν το νεκρό που δήθεν σέβονται, και μειώνουν την αξιοπρέπεια της σημαίας του έθνους τους, που έδωσε πολλά στην ανθρωπότητα, ενός λαού που δεν ήταν και δεν μπορεί να είναι ποτέ εχθρός μας, μιας χώρας όπου οι Αλβανοί βρήκαν στέγη, το ίδιο όπως βρήκαν στέγη οι Έλληνες σε μας. Η χώρα τους, όπως κάθε άλλη χώρα, έχει την ατυχία να έχει τους δικούς της χοίρους και γαϊδούρια».Εγώ θα συμφωνήσω με τον Αλβανό πρωθυπουργό και όχι με αυτούς που επέλεξαν να παρευρεθούν στην κηδεία.
Να σε πληροφορησω οτι η μεταφραση που παραθετεις ειναι δυστυχως fake news κ αλλα πολυ πιο τοξικα ειπε ο Ραμα κ οι εδω εκπροσωποι τυπου του. Οι δε δηλωσεις του ανθρωπου αυτου ειναι ξεκαθαρα κ εθνικιστικές κ ανιστορητες κμεσα στο μίσος.
Όπως μπορούμε να δούμε από την πλήρη μετάφραση του σχόλιου, ο Ράμα αναφέρεται μόνο σε όσους προσπάθησαν να προκαλέσουν, και όχι στο σύνολο των Ελλήνων που παραβρέθηκαν στην κηδεία, καθώς όπως βλέπουμε στη μετάφραση, γράφει επί λέξει «Όποιος ήρθε να προκαλέσει«. Μάλιστα, συμβουλεύει το χρήστη με το ψευδώνυμο «Lucky Boy London» να μην χρησιμοποιεί τη λέξη «Έλληνας» μειωτικά. Αναφέρει ότι η Ελληνική μειονότητα είναι σεβαστοί και αναντικατάστατοι πολίτες της Αλβανίας και ότι ο Ελληνικός λαός δεν ήταν ποτέ εχθρός της. Είναι ξεκάθαρο ότι οι χαρακτηρισμοί «ύαινες και κοράκια» δεν αφορούν όσους παραβρέθηκαν στην κηδεία, αλλά μόνο όσους προσπάθησαν να προκαλέσουν, και κλείνει την απάντηση λέγοντας ότι «κάθε χώρα έχει την ατυχία να έχει γουρούνια και γαϊδούρια», που σημαίνει ότι δεν εξαιρεί ούτε την ίδια του τη χώρα.Όπως είδατε, η απάντησή του παρουσιάστηκε ως «απαράδεκτη δήλωση», αφού αλλοιώθηκε εντελώς το νόημα της.Δηλώσεις, εκφράσεις, σχόλια, γεγονότα, ειδήσεις κτλ, παραποιούνται για διάφορους λόγους, δίνοντας ψευδή εικόνα και σε πολλές περιπτώσεις αντιστρέφουν εντελώς το νόημα μιας είδησης – πληροφορίας.http://ellinikahoaxes.gr/2018/11/09/sxolio-rama/
Αν και κατάγομαι από την Ήπειρο-το κομμάτι που μετά τους βαλκανικούς ενσωματώθηκε στην Ελλάδα-και διαμένω εκεί δεν ξέρω αλβανικά ή αρβανίτικα και ψάχνοντας τον τίτλο θα διαπιστώσετε από ποια ελληνική εφημερίδα το αντέγραψα.Πέραν τούτου συμφωνώ με αυτά που έγραψε ο Ράμμα ή άλλος.Τώρα αν και δεν γνωρίζω τον αλβανικό νόμο νομίζω πως η κατοχή αυτόματου όπλου αυτού του διαμετρήματος θα πρέπει να είναι παράνομη.
@ΡαμονΤο σχολιο απο το hoaxes εχει πολλα λογια αλλα δεν λεει τιποτα για το αν η μεταφραση ειναι ακριβης.Αντιθετα βρηκα αυτο που τον σχετικα αξιοπιστο Λυγερο πολυ πιο αξιοπιστο και αναλυτικο.Ειναι μεταφραση οχι πολιτικο λογυδριοhttps://slpress.gr/ethnika/metafrastikes-alchimeies-gia-exoraismo-ton-diloseon-rama/
@ atman Είσαι σίγουρος ότι το διάβασες; Άνοιξε το λινκ και διάβασε όλο το κείμενο. Δεν ξέρω κάποιον που να έχει αμφισβητήσει την εγκυρότητα του ellinika hoaxes από τότε που υπάρχει ως τώρα. Και μάλιστα το επικαλούνται οι πιο αξιόλογοι ιστότοποι, μεταξύ των οποίων και η Lifo. Είσαι κυριολεκτικά ο πρώτος. Μήπως αυτό θα έπρεπε να σου λέει κάτι;Επίσης, παραθέτω εδώ την ιδιότητα του αρθρογράφου τον οποίον επικαλείσαι:"Ο Σπύρος Κούτουλας είναι Βορειοηπειρώτης, ένας από τους συντελεστές του ιστότοπου himara.gr"Επέτρεψέ μου να αμφιβάλλω (πολύ) όσον αφορά το πόσο αντικειμενικός είναι.
Στο φτωχό μου το μυαλό μετά τη δολοφονία ενός μειονοτικού και πριν την κηδεία του είναι εμπρηστικό να χαρακτηρίζει ο πρωθυπουργός της Αλβανίας τον νεκρό τρελό και όσους πάνε στην κηδεία του ύαινες, κοράκια, χοίρους, γαϊδούρια και άξεστους αλλά όπως το βλέπει κανείς.Κλασική περίπτωση ανθρώπου που πέθανε λόγω μίσους για τη χρήση της μητρικής του γλώσσας είναι ο επίσης μειονοτικός Αριστοτέλης Γκούμας. Η βαρύτερη δε ποινή που εξέτισαν οι δολοφόνοι αυτού ήταν 3 χρόνια. Οι γονείς του δεν μάθαν ποτέ για το δικαστήριο και η ελληνική πολιτεία έστειλε τον πρέσβη στην κηδεία.Από το να υποστηρίζεις την ΧΑ μέχρι να θεωρείς ότι και λίγο βρίσανε έναν δολοφονημένο Βορειοηπειρώτη υπάρχει απόσταση. Καταλαβαίνω απόλυτα γιατί θεωρούμε επικίνδυνη την ΧΑίτικη λογική. Δεν καταλβαίνω καθόλου γιατί στα πλαίσια της επίδειξης μένους κατά αυτής της λογικής υιοθετούμε άκριτα τον εθνικισμό άλλων.
Αν ένας μουσουλμάνος της Θράκης-ο εμφύλιος φρόντισε να μην έχουμε άλλες μειονότητες- πάρει ένα πολυβόλο όπλο, δεν συμμορφωθεί με τις υποδείξεις της αστυνομίας και τρέχει με αυτό στους δρόμους πυροβολώντας θα τον πούμε λογικό;Άλλωστε και ο Σορίν Ματέι ήταν Βούλγαρος όχι Έλληνας μια και δεν ήταν αθλητής.
Έχει πλάκα ο τρόπος που επιμένουν μερικοί (λες και ήταν αυτόπτες μάρτυρες) ότι ο θάνατος του Κατσίφα (που είχε εξτρεμιστικές απόψεις, ήταν οπλισμένος με καλάσνικοφ και είναι πολύ πιθανόν να το χρησιμοποίησε) ήταν δολοφονία. Ότι υπήρχε δηλαδή ΣΙΓΟΥΡΑ δόλος στις ενέργειες εκείνων που ανέλαβαν να αφοπλίσουν έναν βαριά οπλισμένο και κατά πάσα πιθανότητα εξαγριωμένο ή ακόμα και εκτός εαυτού άνθρωπο. Και μάλιστα μερικοί το χρησιμοποιούν αυτό συγκριτικά και σε αντιδιαστολή με τον θάνατο του Κωστόπουλου με τα γνωστά "ναι μεν, αλλά", επιμένοντας μάλιστα με σθένος ότι οι "ενέργειες" εκείνων των καλών ανθρώπων που "ανέλαβαν" να "αφοπλίσουν" τον Κωστόπουλο (που υποτίθεται ότι κρατούσε μαχαίρι) και στις οποίες ενέργειες ήμασταν όλοι αυτόπτες μάρτυρες, ΔΕΝ περιείχαν δόλο. Ότι δηλαδή (προς μεγάλη τους αγαλλίαση, μετά και από την ιατροδικαστική σφραγίδα) ο δικός του θάνατος ΔΕΝ ήταν δολοφονία. Όλα καλά λοιπόν. Έχει πολύ πλάκα, όντως, όλο αυτό...
@ annibas Ο Σορίν Ματέι ήταν Ρουμάνος εξού και το ποδοσφαιρικό "Μπάτσοι Ρουφιάνοι Έρχοντ' οι Ρουμάνοι". Αν εσύ θες να συγκρίνεις τον απαγωγέα και κοινό κακοποιό με τον Κατσίφα την πάμε αλλού την κουβέντα. Να πούμε ότι για την υπόθεση Ματέι παραιτήθηκε ο τότε αρχηγός της ελληνικής αστυνομίας διότι ο Ματέι σκότωσε μια κοπέλα.Σε κάθε περίπτωση όταν βρέθηκαν όπλα σε τζαμί στην Ξάνθη (https://www.protothema.gr/greece/article/666402/xanthi-sunagermos-vrikan-opla-kai-sfaires-mesa-se-tzami/) δεν βρέθηκε νεκρός ο ιδιοκτήτης τους. Είναι λίγο δυσανάλογο το παράδειγμα αλλά δεν υπάρχει άλλο.Η ελληνική δημοκρατία έχει πολλά ελλείμματα αλλά μην λέμε και ό,τι νάναι. Δεν σκοτώνουν οι Έλληνες αστυνομικοί όλους τους οπλοφορούντες και μετά να αρνούνται στην οικογένεια να διορίσει δικό της ιατροδικαστή! Αν πάλι σκοτωθεί κάνα Αφγανάκι στα Κάτω Πατήσια από επαναστατική μπόμπα χρυσόψαρα όλοι. Κι επειδή είναι της μοδός ο βερμπαλισμός, δεν συμψηφίζω, διευκρινίζω και λέω ότι ο βίαιος θάνατος κάποιου δεν πρέπει να μας αφήνει ασυγκίνητους. Και κυρίως να μένει αδιερεύνητος.
Ramon μιλαμε για την μεταφραση και δεν ειδα κανενα στα hoaxes να δηλωνει οτι ξερει Αλβανικα, σε αντιθεση με τον Β.Ηπηρειρωτη που ξερει. Στηριζονται σε μεταφραση απο ενα προσωοπο που ειναι εξισου biased. Επομενως διαβασε και εσυ τι λεει ο ανθρωπος για τη μεταφραση προσεκτικα και βγαλε συμπερασματα.
Για να το ξεκαθαρίσω: δεν συντάσσομαι με προκλητικές συμπεριφορές, με τον Ράμα και με την αλβανική εκδοχή των γεγονότων. Συντάσσομαι με την αλήθεια, ακόμα κι αν αυτή είναι εις βάρος του Κατσίφα. Και αν είναι όντως εις βάρος του, θεωρώ πως και οι δικές του ενέργειες θα πρέπει να καταδικαστούν επισήμως από την ελληνική πολιτεία.Επέτρεψε μου να αμφιβάλλω τα μάλλα για την αξιοπιστία και την αμεροληψία του Λυγερού. Ένας άνθρωπος που στο τελευταίο του βιβλίο γύρω από το μεταναστευτικό χρησιμοποιεί ορολογία ακροδεξιάς και μάλιστα στον τίτλο ("Η εισβολή των αμάχων"), για να γίνει προφανώς πιο εύπεπτο το μήνυμα, καταργεί μόνος του την εγκυρότητα και το όποιο κύρος υποτίθεται ότι έχει. Αυτοκαταργείται. Παύει να έχει οποιαδήποτε αξία ο λόγος του.Επέτρεψε μου επίσης να αμφιβάλλω (πολύ) όσον αφορά το πόσο αντικειμενικός, αξιόπιστος και αμερόληπτος είναι αυτός που φιλοξενεί στην ιστοσελίδα του για να εξηγήσει την "σωστή" μετάφραση, ο οποίος πέραν του ότι είναι Βορειοηπειρώτης και ένας από τους συντελεστές του ιστότοπου himara.gr (άρα εξ ορισμού αμφιβόλου αντικειμενικότητας όσον αφορά το συγκεκριμένο θέμα), "γνωρίζει" υποτίθεται τόσο καλά την γλώσσα που αναζητεί επιβεβαίωση της δικής του εκδοχής στο διαδίκτυο! Και επιμένει αφενός σε λέξεις που ίσως έχουν διττή σημασία (χωρίς εμείς να το γνωρίζουμε) και αφετέρου στο κατά πόσο η μετάφραση είναι ελεύθερη ή κατά λέξη. Εκτός αυτού, ρίχνει τραγικά το επίπεδο σε συνομωσιολογικού τύπου θεωρίες, υπονοώντας πως η "επανεμφάνιση" του Καπλάνι στην επικαιρότητα λίγες μέρες πριν από τον θάνατο του Κατσίφα είναι για κάποιον λόγο "ύποπτη". Όλα αυτά τον καθιστούν φανερά και εξαιρετικά αναξιόπιστο κατά τη γνώμη μου, όπως και αυτόν που τόσο απερίσκεπτα (τουλάχιστον, αν όχι για ύποπτους λόγους) τον φιλοξενεί στην ιστοσελίδα του.Επαναλαμβάνω ότι δεν γνωρίζω κάποιον (σοβαρό τουλάχιστον) άνθρωπο ή ιστότοπο που να έχει αμφισβητήσει την εγκυρότητα του ellinika hoaxes από τότε που υπάρχει ως τώρα. Αντιθέτως, το επικαλούνται οι πιο αξιόλογοι ιστότοποι, μεταξύ των οποίων και η Lifo. Σε μία πρόχειρη έρευνα στο google αυτοί που εμφανίζονται να το αμφισβητούν είναι sites όπως το "γνωστό" periodista.gr (που μάλιστα τους κατηγορεί για ακροδεξιά προπαγάνδα!), τα γνωστά για την "αξιοπιστία" τους Κατοχικά Νέα και κάποιοι άλλοι συνομωσιολόγοι, ψεκασμένοι και γραφικοί. Αυτοί δηλαδή οι τσαρλατάνοι που ξεσκεπάζει το site. Κι εσύ.Τέλος, κάνεις κι εσύ το ίδιο λάθος. Αυτοκαταργείσαι κι εσύ δηλαδή. Βάζεις αυτογκόλ. Γιατί για να αποδείξεις τους ισχυρισμούς σου, παραδέχεσαι μόνος σου ότι ο Βορειοηπειρώτης μεταφραστής είναι προκατειλημμένος, μόνο και μόνο για να ισχυριστείς στην συνέχεια ότι είναι εξίσου προκατειλημμένος με τον αρθρογράφο του ellinika hoaxes, ισχυρισμός που προφανώς αυτοκαταρρίπτεται.Και σε ξαναρωτάω: τι δεν καταλαβαίνεις; Και πόσο πιο λιανά να το κάνω για να το καταλάβεις; Ειλικρινά, δεν ξέρω τι άλλο να πω.
"όπως ακριβώς έκανε η Τουρκία που ανάγκασε την Ελλάδα να αλλάξει τα βιβλία της ιστορίας που αναφέρονταν στην Μικρά Ασία και όλα τα εδάφη από τη Σμύρνη μέχρι την Κωνσταντινούπολη"Αυτό, αν ισχύει, καταδεικνύει πολλά για το ποιος καθορίζει την εκπαιδευτική μας πολιτική!
Όσο οι λαοί μαθαίνουν (και πιστεύουν σε) παραμύθια αντί την αντικειμενική, πραγματική ιστορία, τόσο θα υπάρχουν ανιστόρητοι που θα νομίζουν τα παραμύθια για πραγματικότητα. Αυτό ισχύει για όλους. Ανεξαιρέτως. Ποιός όμως έχει το θάρρος να κοιτάξει τον εαυτό του στον καθρέφτη;
Το ότι ο Μιαούλης πήγαινε στην εθνοσυνέλευση με διερμηνέα γιατί ήξερε μόνο αρβανίτικα τί σχέση έχει με τη δολοφονία Κατσίφα; Γιατί άραγε οι Σουλιώτες (πιο Αρβανίτες πεθαίνεις) πολεμήσαν κατά του Αλή Πασά (Αλβανός);Όσο γραφικοί ήταν αυτοί που μαζευτήκαν τότε όξω από το Corpus Christi τόσο γραφικά είναι κι αυτά που λέει ο σκηνοθέτης του.Για όσους σφυρίζουν αδιάφορα: ο Κατσίφας δολοφονήθηκε 28η Οκτωβρίου στις Βουλιαράτες όπου λειτούργησε το ένα από τα δύο στρατιωτικά νεκροταφεία όπου τάφηκαν οι νεκροί του ελληνοϊταλικού πολέμου του 1940. Μέχρι σήμερα η Αλβανία αρνείτο την ταφή τους. Μέχρι το 1985 μεταξύ Ελλάδας και Αλβανίας υπήρχε, νομικά μιλώντας, εμπόλεμη κατάσταση η οποία ήρθη επί υπουργίας εξωτερικών Παπούλια.27 Οκτωβρίου είχε κληθεί ο Κατσίφας στο ΑΤ της περιοχής και "προειδοποιήθηκε". Ό,τι κι αν σημαίνει αυτό.Ήταν οπλισμένος; Ναι. Πυροβόλησε προς τους αστυνομικούς; Άγνωστο. Αυτό το υποστηρίζει η αστυνομία που ήδη τον είχε ήδη "προειδοποιήσει". Δεν το αναφέρουν, εξόσων δύναμαι να γνωρίζω, αυτόπτες μάρτυρες.Τι δήλωσε ανάμεσα σε άλλα ο κριτής του εθνικιστή Κατσίφα (και τρελού κατά τον Έντι Ράμα); "Εμείς οι Αλβανοί ως αρχαίος λαός που ζούμε στα δικά μας εδάφη, έχουμε φανεί πιο φιλικά απ’ ότι θα έπρεπε, ακόμα και σε όσους ήρθαν εδώ, τους Σλάβους και τους Πελασγούς". Αν έλεγε τα ίδια ο Βορίδης θα είχαν πέσει πάνω του να τον φάνε. Αλλά άμα τα λέει ο Λαέρτης Βασιλείου είναι αριστερή αβάντ γκάρντ...
Και κάτι media που είχαν πάει να καλύψουν την εκδήλωση και Έλληνες πολιτικοί και Αλβανοί αξιωματούχοι... Αλλά ΟΚ. Όπως νομίζεις.ΥΓ Για να έχεις και άλλη πληροφόρηση εκτός από την αλβανική αστυνομία: https://tinyurl.com/y9osuj94ΥΓ2 Για να δεις ότι όντως είναι απορίας άξια η απόλυτη ευθυγράμμιση με τις αλβανικές αρχές: http://www.kathimerini.gr/993410/article/epikairothta/politikh/voyliarates-28-oktwvrioy-2018-h-epomenh-hmera
Το περιστατικό εξελίχθηκε σε διαφορετικό χώρο από αυτόν της εκδήλωσης. Όχι μπροστά σε όλους. Για αυτό είναι όλα θολά και επιδέχονται ερμηνείες που εντείνονται από την προσπάθεια συγκάλυψης της αλήθειας. Το θέμα δεν είναι να βγάλουμε τον Κατσίφα αθώο και ήρωα επειδή "τα άταφα κόκκαλα" και blah, blah, blah... Το θέμα είναι να μάθουμε τι έγινε πραγματικά και γιατί. Να μάθουμε την αλήθεια. Ακόμα κι αν δεν μας αρέσει.
Αν το θεμα είναι να μάθουμε τι έγινε μας ενδιαφέρουν δύο πράγματα. Το ιστορικό συγκείμενο και άρα μας νοιάζει η ιστορία του τόπου και τα εκεί πραγματικά περιστατικά άρα μας νοιάζει η άποψη αυτοπτών μαρτύρων.Δεν μας ενδιαφέρει μόνο η άποψη της αλβανικής αστυνομίας.
Φυσικά και μας ενδιαφέρουν οι αυτόπτες μάρτυρες, αρκεί η αντικειμενικότητα τους να μην αμφισβητείται. Στην συγκεκριμένη περίπτωση και επειδή υπάρχουν αντικρουόμενα συμφέροντα και φορτισμένη ιστορία αυτό είναι δύσκολο να συμβεί, είτε αφορά τα μέλη της μειονότητας, είτε τους Αλβανούς. Αυτό που πρέπει να μας ενδιαφέρει λοιπόν είναι τα αντικειμενικά γεγονότα. Χωρίς ιστορικές σάλτσες. Στεγνά. Αυτός πήγε εκεί, έκανε αυτό, ο άλλος αντέδρασε έτσι και το αποτέλεσμα ήταν αυτό κι αυτό. Όλα τα υπόλοιπα έπονται. Όλα τα υπόλοιπα είναι ερμηνείες. Ερμηνείες μπορεί να δώσει ο οποιοσδήποτε.
@ Ramon Ramone 15.11.2018 | 12:58Οι "ιστορικές σάλτσες" αποδεικνύουν ότι δεν ήταν "τρελός" όπως λέει τόσο ο Ράμα όσο και εσύ.Έτσι όπως πχ οι gay δεν διεκδικούν ορατότητα γιατί είναι τρελοί αλλά γιατί έχουν καταπιεστεί.
@ Γράφων 15.11.2018 | 15:24 Πάλι διαστρεβλώνεις τα λόγια μου. Δεν είπα ποτέ ότι ήταν τρελός. Αντιγράφω ακριβώς αυτά που έχω πει όσον αφορά αυτό το θέμα. Μάθε να διαβάζεις:Επίσης, για πρεζάκι δεν ξέρω, αλλά αν ήταν national activist εξυπακούεται ότι ήταν εθνικιστής και μάλιστα χωρίς εισαγωγικά. Επίσης είναι πολύ πιθανόν να μην ήταν και πολύ στα καλά του, ακριβώς για αυτόν τον λόγο. Πηγή: www.lifo.grΌποιος οπλίζεται (στην συγκεκριμένη περίπτωση με καλάσνικοφ) αναλαμβάνει ταυτόχρονα και την ευθύνη των πράξεων του. Και δεν υπάρχει απολύτως τίποτε το ηρωικό σε αυτό γιατί βρισκόμαστε σε καιρό ειρήνης και όχι πολέμου. Άρα – και με δεδομένο ότι ο εθνικισμός οδηγεί σχεδόν με μαθηματική ακρίβεια στον φανατισμό και στην έλλειψη ψυχραιμίας – δεν είναι επίσης καθόλου παράλογο να συμπεράνει κανείς ότι ο νεκρός εξτρεμιστής πιθανόν να μην ήταν και στην καλύτερη ψυχολογική κατάσταση. Οι ενέργειες του θα μπορούσαν να έχουν ως αποτέλεσμα περισσότερους νεκρούς ένθεν κακείθεν των συνόρων και περισσότερες σωρούς να περιμένουν στα αλβανικά νεκροτομεία για το πότε θα αποφασίσει η αλβανική δικαιοσύνη να τις επιστρέψει στις ταλαίπωρες και πενθούσες οικογένειες τους. Είναι ευτύχημα το ότι αυτό δεν συνέβη. Και οι ενέργειες του δεν δικαιολογούνται με καμία ιστορική αναδρομή. Για να έρθω λοιπόν και στα λόγια άλλου σχολιαστή, η εξωτερική πολιτική ενός κράτους δεν μπορεί να εξαρτάται από το πως «νιώθει» κάποιος λόγω της προϋπάρχουσας ιστορίας και από τις συναισθηματικές εκρήξεις του καθενός. Το να ζητάμε κατανόηση σε αυτή την περίπτωση για τις ενέργειες του νεκρού επειδή «ένιωθε» κάπως και να κατηγορούμε κάποιους άλλους για διπλά κριτήρια και προκατάληψη, ενώ σε άλλες περιπτώσεις είμαστε επικριτικοί και άτεγκτοι για τον ίδιο ακριβώς λόγο, φανερώνει ξεκάθαρα τα δικά μας διπλά κριτήρια που αποκαλύπτονται έτσι σε όλο τους το «μεγαλείο». Την δική μας αδιαμφισβήτητη προκατάληψη. Πηγή: www.lifo.grΟι ιστορικές σάλτσες δεν αποδεικνύουν τίποτε όσον αφορά το περιστατικό αυτό καθεαυτό. Δεν χρησιμεύουν στο να αποδείξουμε το τι συνέβη πραγματικά και ποιές είναι οι ευθύνες του καθενός αλλά στο να το εξηγήσουμε, για να μην πω να το δικαιολογήσουμε - πράγμα που είναι και το ζητούμενο για πολλούς, ασχέτως της πραγματικότητας. Τόσο αντικειμενικοί είναι μερικοί...
@ Γράφων 15.11.2018 | 15:24Και για να συνεχίσω, ακόμα και αν υποθέσουμε ότι την λαμβάνουμε υπ' όψιν μας την ιστορία, από που αποδεικνύεται ότι ο νεκρός δεν είχε ψυχολογικά προβλήματα; Ότι δεν ήταν ψυχικά ή ψυχολογικά ασταθής; Πως μπορείς να είσαι τόσο σίγουρος; Τον ήξερες προσωπικά; Και αν όντως είχε ψυχολογικά ή ψυχικά προβλήματα οποιασδήποτε φύσεως, από που αποδεικνύεται ότι δεν του τα δημιούργησε αυτή ακριβώς η ιστορία ή ο τρόπος που αυτός την αντιλαμβανόταν; Ότι δηλαδή δεν συνέβαλλε αυτό ακριβώς στην πιθανολογούμενη ψυχολογική ή ψυχική του φόρτιση, τον βαθμό της οποίας δεν μπορούμε να ξέρουμε ούτε εγώ, ούτε εσύ; Που το ξέρεις ότι αποδεικνύεται ή δεν αποδεικνύεται οτιδήποτε εξαιτίας της ιστορίας; Από που το συμπεραίνεις και πως το δικαιολογείς; Μήπως είναι και αυτό άλλο ένα αυθαίρετο συμπέρασμα; Για να έρθω στα λόγια σου, πως μπορείς να κρίνεις; Έχεις γνώση;
Δηλαδή το αν ήταν τρελός το ήξερε μόνο ο Ράμα κι εσυ; Πιθανόν τι να σου πω;ΥΓ Με εντυπωσιάζει ότι τα σχόλια το Ramon περνάνε δυο-δυο και τα δικά μου ένα στα δύο...
Δεν τον είπα τρελό. Μάθε να διαβάζεις. Σταμάτα να διαστρεβλώνεις αυτά που λέω και να βάζεις λόγια στο στόμα μου. Αυτό λέγεται προπαγάνδα. Και το κάνεις συχνά. Ειδικά όταν τα επιχειρήματα σου καταρρίπτονται (μερικές φορές από μόνα τους) και δυσκολεύεσαι να αντιπαρατεθείς διαφορετικά.ΥΓ: δεν συμβαίνει μόνο σε εσένα...