Το θέατρο Χυτήριο απέλυσε τον Μάνο Παπαγιάννη - H ανακοίνωση

Το θέατρο Χυτήριο απέλυσε τον Μάνο Παπαγιάννη - H ανακοίνωση Facebook Twitter
6

Το θέατρο «Χυτήριο» αποφάσισε τελικά πως ο Μάνος Παπαγιάννης απομακρύνεται από την παράσταση «Πετάει, πετάει», μετά την μεγάλη έκταση που έχει πάρει η σοβαρή καταγγελία για ξυλοδαρμό της συναδέλφου του Σοφίας Παυλίδου.

Σε ανακοίνωσή του το θέατρο Χυτήριο αποδοκιμάζει τα όσα έγιναν και δηλώνει ότι «ότι καμία ανοχή, ούτε ασυλία μπορεί να επιδείξει, έναντι οιουδήποτε, για απαράδεκτες συμπεριφορές, που θίγουν την αξιοπρέπεια των εργαζομένων στο Θέατρο και παραβιάζουν τους κανόνες λειτουργίας του και πλήττουν βαθύτατα το καλλιτεχνικό του έργο».

Ολόκληρη η ανακοίνωση:

«Σε μια δύσκολη εποχή για την κοινωνία και τον πολιτισμό, το θέατρο ΧΥΤΗΡΙΟ προσπαθεί με αίσθημα ευθύνης να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να παραμείνει αντάξιο των προσδοκιών όλων των συντελεστών της παράστασης, του κοινού και του καλλιτεχνικού κόσμου.

Η διοίκηση του Θεάτρου θεωρεί υποχρέωσή της να δηλώσει, ότι καμία ανοχή, ούτε ασυλία μπορεί να επιδείξει, έναντι οιουδήποτε, για απαράδεκτες συμπεριφορές, που θίγουν την αξιοπρέπεια των εργαζομένων στο Θέατρο και παραβιάζουν τους κανόνες λειτουργίας του και πλήττουν βαθύτατα το καλλιτεχνικό του έργο.

Η διοίκηση του Θεάτρου εκφράζει τη βαθιά απογοήτευση και αποδοκιμασία για τη βίαιη συμπεριφορά του κ. Μάνου Παπαγιάννη απέναντι στη συνάδελφό του ηθοποιό κ. Σοφία Παυλίδου, μετά το τέλος της παράστασης, στον προσωπικό της χώρο, στο καμαρίνι που χρησιμοποιεί στο θέατρο, την παραβίαση του οποίου, παραδέχθηκε ο ίδιος ο ηθοποιός δημόσια. Επειδή όμως ως γεγονός εντάσσεται στις ιδιωτικές διαφορές, που απαιτείται έγκληση για τη δίωξη του δράστη και δεδομένου ότι έχει ασκηθεί έγκληση από την κ. Σοφία Παυλίδου, οφείλει η διοίκηση του Θεάτρου να απέχει από το δημόσιο διάλογο για το γεγονός αυτό, εφόσον ευρίσκεται πλέον στη σφαίρα του αποκλειστικού ελέγχου της δικαιοσύνης.

Λαμβάνοντας υπόψη την καταγεγραμμένη αδυναμία της κ. Σοφίας Παυλίδου να συνεχίσει στη σκηνή του θεάτρου τη συνεργασία της με τον κ.Παπαγιάννη, την υποχρέωση διαφύλαξης της ομαλής λειτουργίας του Θεάτρου και της προστασίας του συμφέροντος του Θεάτρου, των δημιουργών και όλων των υπολοίπων ηθοποιών της παράστασης, η διοίκηση του Θεάτρου αποφάσισε να συνεχιστούν οι παραστάσεις με την αντικατάσταση του ηθοποιού κ. Μάνου Παπαγιάννη από άλλο ηθοποιό.

Η απόφαση αυτή πιστεύουμε ότι είναι η ενδεδειγμένη για την παρούσα κατάσταση, χωρίς να αποδίδονται εκ μέρους της διοίκησης «τιμωρητικές» συνέπειες στο πρόσωπο του κ. Παπαγιάννη, ρόλο που αποκλειστικά και μόνο φέρει η Δικαιοσύνη. Υπαγορεύτηκε από λόγους προστασίας και διαφύλαξης υπέρτερου συμφέροντος, όπως της υποχρέωσης σεβασμού του στοιχειώδους πλαισίου των δικαιωμάτων και των υποχρεώσεων όλων των απασχολουμένων στο θέατρο, της διατήρησης των αμοιβαία καλών και δίκαιων σχέσεων μεταξύ όλων, της διαφύλαξης κλίματος ειρήνης και ασφάλειας στο χώρο του Θεάτρου και της προστασία του κύρους του Θεάτρου, ώστε το Θέατρο, ηθοποιοί και δημιουργοί της παράστασης να συνεχίσουν απρόσκοπτα το παραγωγικό πολιτιστικό τους έργο.

Αθήνα 17-1-2018

Η Πληρεξούσια Δικηγόρος

ΕΛΛΗ Γ. ΡΟΥΣΣΟΥ»

Ελλάδα
6

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υπόθεση Κολωνού: «Ζητώ συγγνώμη που δε μίλησα από την αρχή, φοβόμουν» δηλώνει η 12χρονη

Ελλάδα / Υπόθεση Κολωνού: «Ζητώ συγγνώμη που δε μίλησα από την αρχή, φοβόμουν» δηλώνει η 12χρονη

«Πήγαινα στην πλατεία με το ποδήλατο μου, όπως όλα τα παιδιά της γειτονιάς. Μακάρι να μην είχε εμφανιστεί ποτέ αυτό το τέρας μπροστά μου. Όμως εμφανίστηκε» εξηγεί το παιδί, λίγο πριν την απόφαση της Δικαιοσύνης
NEWSROOM
Πώς έγινε η αποκατάσταση του υποθαλάσσιου αγωγού στην Αίγινα: Βίντεο και φωτογραφίες

Ελλάδα / Πώς έγινε η αποκατάσταση του υποθαλάσσιου αγωγού στην Αίγινα: 10 δύτες εργάζονταν σε βάθος 50 μέτρων - Βίντεο και φωτογραφίες

Η αποκατάσταση της βλάβης του υποθαλάσσιου αγωγού στην Αίγινα ήταν επιχείρηση υψηλού ρίσκου από ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό
ΧΡΥΣΑ ΓΡΙΒΑ
Τέμπη: Συνωμοσιολογία το «μπάζωμα», λέει ο Τριαντόπουλος και εξηγεί ότι οι ενέργειες καθορίστηκαν από το Ειδικό Σχέδιο Ανθρώπινων Απωλειών

Πολιτική / Τέμπη: Συνωμοσιολογία το «μπάζωμα», λέει ο Τριαντόπουλος και εξηγεί ότι οι ενέργειες καθορίστηκαν από το Ειδικό Σχέδιο Ανθρώπινων Απωλειών

Δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα ισχυρισμοί που αναφέρονται στη διαμόρφωση του χώρου στα Τέμπη, δήλωσε ο Χρήστος Τριαντόπουλος
NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Αυτό πάντως δεν βοηθάει τα λεγόμενά του εν λόγω κυρίου ότι ήταν το θύμα της υπόθεσης. Εντάξει, κατανοώ ότι μπορεί να την βρήκε εριστική μεν... αλλά σοβαρά τώρα; Θα δέρνουμε όποιον βρίσκουμε εριστικό; Ας ηρεμήσουν μερικοί άντρακλες.Ωστόσο, διατηρώ επιφυλάξεις και δεν προδικάζω. Απλά σε περίπτωση που κριθεί ένοχος, αναρωτιέμαι τι μπορεί να πει έπειτα!
Εδώ θα είμαι και θα δω. Αλλά κατανοώ τι θες να πεις, στα ψιλά θα περάσει μάλλον. Όμως σε τέτοια περίπτωση ίσως χρειαστεί να υπάρξει ένα άλλο κίνημα για να δείχνει και τις άδικες κατηγορίες. Είναι μια μορφή βίας πολύ σκληρή αυτού του είδους λασπολογία. Μη νομίζεις ότι όλοι θέλουμε να βρούμε ενόχους. Είπα απλώς ότι δεν βοηθάει την κατάσταση. Στην καλύτερη το λέω ένδειξη, όχι απόδειξη.
Αν κριθεί αθώος - και αυτό αφορά μόνο τη Δικαιοσύνη - ή αν τα βρουν εξωδικαστικά, τότε θα δούμε τι θα κάνει εναντίον του θεάτρου, που τον έδιωξε.
Και επειδή μου φάνηκε λίγο δύσκολο να είναι απλή συμπτωση (καθώς δεν είναι και το πιο συνηθισμένο ονοματεπώνυμο) με ένα γρήγορο γκουγκλαρισμα:http://www.pasmina.gr/%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BA%CE%AC%CE%BB%CF%85%CF%88%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BA%CF%89%CE%BD%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AF%CE%BD%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B5%CE%BB%CE%AD%CE%BD%CE%B7/