Έρχεται το ηλεκτροκίνητο τρένο με διαδρομή Πειραιάς - Αεροδρόμιο σε 45 λεπτά

Έρχεται το ηλεκτροκίνητο τρένο με διαδρομή Πειραιάς - Αεροδρόμιο σε 45 λεπτά Facebook Twitter
0

Από τις αρχές του καλοκαιριού, τον Ιούνιο του 2017, θα συνδέεται απευθείας ο Πειραιάς με το αεροδρόμιο, σε μόλις 45 λεπτά, με την ηλεκτροκίνητη σιδηροδρομική γραμμή, εξυπηρετώντας όχι μόνο τους κατοίκους του Πειραιά, αλλά και τους τουρίστες που θα καταφθάνουν στο λιμάνι, ενώ το δρομολόγιο Αθήνα- αεροδρόμιο από τον σταθμό Λαρίσης, θα ξεκινήσει να λειτουργεί από τον Απρίλιο του 2017.

Όπως δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, στην σημερινή επίσκεψή του στις νέες αποβάθρες του σιδηροδρομικού σταθμού Αθηνών, μετά την ολιγόλεπτη διαδρομή που πραγματοποίησε με το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο ηλεκτράμαξας, «ο κεντρικός σταθμός σιδηροδρόμου της χώρας ήταν κλειστός, έξι χρόνια το έργο ήταν κολλημένο. Επιτέλους, είναι έτοιμη η ηλεκτροκίνηση και μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Τον Απρίλιο ο σταθμός θα είναι σε πλήρη λειτουργία και θα παραδοθεί στους πολίτες, στο κοινό, για να μπορεί να απολαύσει έναν σύγχρονο ηλεκτροκίνητο σιδηρόδρομο. Τον Ιούνιο θα φτάσει μέχρι τον Πειραιά και τα έργα συνεχίζονται προκειμένου να γίνει υπογειοποίηση στα Σεπόλια και να μην υπάρχουν τα προβλήματα μέσα στον αστικό ιστό, όπως συνεχίζεται η σύνδεση του σιδηροδρομικού σταθμού με τον σταθμό του Μετρό ως νέο έργο».


Τόνισε ακόμα ότι η προτεραιότητα που έχει δοθεί στην ιεράρχηση των έργων στα μέσα σταθερής τροχιάς και στον σιδηρόδρομο, «παίρνει σάρκα κι οστά» και συμπλήρωσε ότι «δεν μπορεί να έχουμε μια σύγχρονη χώρα χωρίς να έχουμε ολοκληρώσει τις σιδηροδρομικές μας υποδομές».


Όσον αφορά στην ηλεκτροκίνηση στην σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα- Θεσσαλονίκη, ο υπουργός τόνισε ότι «τα έργα του σιδηροδρόμου για την ΠΑΘΕ με την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης υπολογίζονται το 2019. Δίνουμε μια μάχη, ώστε μεγάλα κομμάτια όπως είναι το Αθήνα - Θεσσαλονίκη ή όπως είναι η ηλεκτροκίνηση μέχρι το Αίγιο να τελειώσουν πολύ νωρίτερα. Εκτιμούμε ότι το πρώτο τρίμηνο του 2018 η Αθήνα- Θεσσαλονίκη θα είναι έτοιμη και θα έχουμε ξεκινήσει και τα νέα έργα για τον σιδηρόδρομο και τον προαστικό».


Ο κ. Σπίρτζης αναφερόμενος στο συγκεκριμένο έργο της ηλεκτροκίνητης σιδηροδρομικής γραμμής, υπογράμμισε ότι πρόκειται για ένα από τα κλασικά παραδείγματα ντροπής «για τους χρόνους, για το κόστος, για το πόσο πίσω έχουν μείνει οι σιδηροδρομικές υποδομές της χώρας, για το πώς δεν έχει αξιοποιηθεί ο σιδηρόδρομος για την χώρα μας και για τις επιβατικές μεταφορές και τις σιδηροδρομικές. Κι ας αναλάβουν όλοι τις ευθύνες τους για αυτό».

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Γιάννης Καλλιάνος αποχαιρετά τον πατέρα του: Ο πόνος της απώλειας μού σχίζει την ψυχή

Ελλάδα / Ο Γιάννης Καλλιάνος αποχαιρετά τον πατέρα του: Ο πόνος της απώλειας μου σκίζει την ψυχή

«Ο καθηγητής έλεγε ότι πας καλά και ότι δεν χρειάζεσαι παραπάνω υποστήριξη όταν εσύ έσβηνες από τη δύσπνοια» γράφει ο βουλευτής της ΝΔ και μετεωρολόγος στο τελευταίο αντίο προς τον πατέρα του Δημήτρη
NEWSROOM
Δίκη για το τροχαίο στη Βουλή: Προκλητικές μαρτυρίες για τον θάνατο του Ιάσονα Λαλαούνη

Ελλάδα / Δίκη για τροχαίο στη Βουλή: «Η μηχανή έκανε παράνομη προσπέραση» είπε ο συνοδηγός του υπηρεσιακού που σκότωσε τον Ιάσονα Λαλαούνη

«Η ουσία είναι ότι μας έχει δει από 60 μέτρα και δεν κόβει ταχύτητα» είπε ο βασικός μάρτυρας και συνοδηγός του υπηρεσιακού οχήματος επιχειρώντας να μεταθέσει την ευθύνη στον 23χρονο Ιάσονα
NEWSROOM