Αυτά είναι τα πολυτιμότερα brands στον κόσμο

Αυτά είναι τα πολυτιμότερα brands στον κόσμο Facebook Twitter
6

 

H Google είναι το πολυτιμότερο brand στην παγκόσμια αγορά , «αποκαθηλώνοντας» την Apple, σύμφωνα με έρευνα της Millward Brown.

Η αξία της Google  αυξήθηκε κατά 40% φτάνοντας στα 159 δισ. δολάρια, ενώ αυτό της Apple,  υποχώρησε κατά 20% και βρίσκεται στα 148 δισ. δολάρια.

Στις επόμενες θέσεις είναι η IBM και η Microsoft. Η αξία του συνόλου των τεχνολογικών σημάτων ανήλθε σε 841,5 δισ. δολάρια.

6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ποια προϊόντα περιλαμβάνει το «καλάθι των νονών» και ποια το «καλάθι του Πάσχα»

Οικονομία / Ποια προϊόντα περιλαμβάνει το «καλάθι του νονού» και ποια το «καλάθι του Πάσχα»

Στο καλάθι του νονού εντάσσονται 12 κατηγορίες προϊόντων και δίνεται η δυνατότητα στους καταναλωτές που είναι νονοί ή γονείς μικρών παιδιών να κάνουν οικονομικότερες αγορές κατά την περίοδο του Πάσχα
NEWSROOM
Η ΔΕΗ μεγαλώνει και επιταχύνει τον πελατοκεντρικό μετασχηματισμό της

Οικονομία / Η ΔΕΗ μεγαλώνει και επιταχύνει τον πελατοκεντρικό μετασχηματισμό της

Η ΔΕΗ αποτελεί σήμερα τον μεγαλύτερο προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα και στη Ρουμανία, εξυπηρετώντας 8,7 εκατομμύρια πελάτες, στους οποίους παρέχει περίπου 35TWh ενέργειας και μια ευρεία σειρά ενεργειακών προϊόντων και υπηρεσιών.
NEWSROOM
Δώρο Πάσχα: Ποια είναι η καταληκτική ημερομηνία για να καταβληθεί στους εργαζόμενους

Οικονομία / Δώρο Πάσχα: Ποια η καταληκτική ημερομηνία για να καταβληθεί στους εργαζόμενους

Αν οι εργοδότες δεν τηρήσουν το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, εντός του οποίου πρέπει να τακτοποιήσουν τις υποχρεώσεις τους, τότε θα υποστούν και τις συνέπειες του νόμου, καθώς η μη καταβολή του Δώρου συνιστά ποινικό αδίκημα
NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Μην αγχώνεστε, σύντομα οι λαϊκές εταιρείες ανταλαγής μαρουλιών, οι συνεταιριστικοί λαχανόκηποι, οι δημοτικές αναπτυξιακές εταιρείες, και όλα τα οράματα 3ου κόσμου, κινούμενα με δωρεάν πετρέλαιο μαδούρου, και χρηματοδοτούμενα με ισχυρές δαχμούλες και δάνεια απ το ξανθόν γένος, θα δείξουν τον πραγματικό τους δυναμισμό και θα τοποθετήσουν την Ελλάδα στην κορυφή της πυραμίδας.
καταλαβαίνεις οτι η κορυφη σε αυτά τα μεγεθη δεν χωράει 2; Οπως απεδειξε η καταρευση της Νοκια. Επομενως θεμα ειναι η αποκέντρωση και οχι η δημιουργια κολλοσων, το οποιο δεν ειναι τοσο οικονομικο θεμα οσο βαθεια πολιτικο.Ειτε εισαι αριστερος ειτε στοιχειωδως φιλελευθερος (αυτο βεβαια σπανιζει στου νεοφιλελε ταλιμπαν στην ελλαδα), το μονοπωλιο ειναι ο νο1 εχθρος.Τωρα για τον τιτλο πολυτιμοτερα brands εμενα κατι μου ανακατευει το στομαχι με αυτες τις δυο λεξεις μαζι.
Αυτό που κατλαβαίνω atman είναι ότι στην Ελλάδα θα μπορούσαν να ευημερήσουν εταιρείες (μεταξύ άλλων και πληροφορικής) κι ας μην γίνουν "πολυτιμότερα brands". Συμφωνώ ότι η αποκέντρωση και η συνεργασία έίναι πολυτιμότερη από τους κολοσσούς. Κι αυτό προϋποθέτει ελευθερία και δε μπορεί να σχεδιαστεί από "σοφούς" κεντρικούς σχεδιαστές της κομματικής νομενκλατούρας, πολύ περισσότερο από τυπους που πιστεύουν στον κρατικό πατερναλισμό. Το σχόλιο μου είναι καθαρά ειρωνικό για την πληθώρα των λαϊκιστών που υπόσχονται ανάπτυξη με μαρούλια, λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και με κρατικίστικα-κορπορατιστικά (οι δεξιούληδες) και σοβιετικά (οι αριστερούληδες) μοντέλα.Φυσικά και δεν περιμένω από τον Λάμπρο Κοντό να συλλάβει τη σημασία της Google και της πληροφορικής γενικώτερα στη βελτίωση της ζωής του τρίτου κόσμου, αφού κάτι τέτοιο δεν αναφέρεται στα ευαγγέλια της αριστεροφροσύνης εν ελλάδι.
Μια ,οντως,πολυ σωστη αναλυση.Προφανεστατα,τα μαρουλια και οι συνεταιριστικοι λαχανοκηποι δεν εχουν την παραμικρη σημασια συγκρινομενοι με την Google.Οπως και οποιαδηποτε αλλη παραγωγικη διδικασια του αγροτοκτηνοτροφικου τομεα.Λαχανικα,δημητριακα,οσπρια και φρουτα,μαζι με το γαλα και το κρεας ειναι ησσονος σημασιας προιοντα.Για το λογο αυτο εταιρειες οπως η Monsanto παραμενουν "μη σημαντικα μεγεθη" και ευρισκομενες σε πληρη αδυναμια να ασκησουν επιρροη εστω και πολυ υποδεεστερη αυτης της Google,στο παγκοσμιο γιγνεσθαι.Υπαρχουν ,βεβαια,και οι "σκεπτικιστες"οι οποιοι ισχυριζονται οτι χωρις την Google μπορουν να ζησουν,ενω χωρις αγροτικα και κτηνοτροφικα προιοντα,και,κυριως,χωρις νερο,αυτο ειναι καπως δυσκολο.Ομως μια τετοια προσεγγιση ειναι μαλλον απηρχαιωμενη και,εν πολλοις,αμελητεα.
οκ εγκυρα και τα 2 σχόλια απο τους σχολιαστες, εγω να μεινω ότι αν μεινουμε μονο στα μαρουλια δεν εχουμε μελλον, συμφωνω.ΟΜΩΣ τα "μαρουλια" και όλα αυτα τα αποκεντρωμένα εχουν θεση σε μια κατάσταση που η υψηλή τεχνολογία συνδυαζεται με την ικανοποιηση των βασικων αναγκων που λεει και ο Λάμπρος.