Στο Κόσοβο εξαπλώνονται τα Goody's

Στο Κόσοβο εξαπλώνονται τα Goody's Facebook Twitter
4

Σε στρατηγική συμφωνία προχώρησε ο όμιλος Vivartia με την εταιρεία Magna FoodS H.P.K. για την επέκταση του κλάδου εστίασης στην αγορά του Κοσσυφοπεδίου.

Οπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο όμιλος Goody's - Everest προχώρησε στην υπογραφή συμφώνου με την εταιρεία Magna FoodS H.P.K. για την ανάπτυξη της αλυσίδας Goody's στo Κόσσοβο.

Η συμφωνία προβλέπει τη λειτουργία τουλάχιστον 10 εστιατορίων Goody's στα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας, ενώ το πρώτο κατάστημα αναμένεται να λειτουργήσει μέχρι τον Μάιο 2014.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η συγκεκριμένη συμφωνία ενδυναμώνει το σχέδιο εξωστρέφειας που υλοποιεί ό όμιλος εστίασης Goody's - Everest και ήδη περιλαμβάνει συμφωνίες για την ανάπτυξη των σημάτων του σε Αλβανία, Μαυροβούνιο, Κόσσοβο, ΠΓΔΜ, Λευκορωσία, Λιβύη, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, καθώς και τη λειτουργία περισσοτέρων από 20 καταστημάτων σε Κύπρο, Αλβανία, Βουλγαρία, Ρουμανία και Ουγγαρία.

Αναφερόμενος στην εξέλιξη, ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Vivartia, Γιάννης Αρτινός, ανέφερε ότι «ο Όμιλος Vivartia πιστός στο πλάνο της επιχειρησιακής του στρατηγικής για ανάπτυξη αξιοποιεί διαρκώς ευκαιρίες τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων. Μέσα από ένα πρόγραμμα δυναμικής εξωστρέφειας, τα τελευταία τρία χρόνια έχουμε αναπτύξει με ταχείς και έντονους ρυθμούς την παρουσία μας στο εξωτερικό, με εξαγωγές προϊόντων και υπηρεσιών και νέες παραγωγικές μονάδες. Η νέα αυτή συμφωνία προσθέτει άλλη μια χώρα παρουσίας για τα σήματα εστίασης του Ομίλου, ενώ μέσα από τα 10 νέα καταστήματα θα έχουμε την ευκαιρία να προσφέρουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας σε δύο εκατομμύρια νέους καταναλωτές».

4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ποια προϊόντα περιλαμβάνει το «καλάθι των νονών» και ποια το «καλάθι του Πάσχα»

Οικονομία / Ποια προϊόντα περιλαμβάνει το «καλάθι του νονού» και ποια το «καλάθι του Πάσχα»

Στο καλάθι του νονού εντάσσονται 12 κατηγορίες προϊόντων και δίνεται η δυνατότητα στους καταναλωτές που είναι νονοί ή γονείς μικρών παιδιών να κάνουν οικονομικότερες αγορές κατά την περίοδο του Πάσχα
NEWSROOM
Η ΔΕΗ μεγαλώνει και επιταχύνει τον πελατοκεντρικό μετασχηματισμό της

Οικονομία / Η ΔΕΗ μεγαλώνει και επιταχύνει τον πελατοκεντρικό μετασχηματισμό της

Η ΔΕΗ αποτελεί σήμερα τον μεγαλύτερο προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα και στη Ρουμανία, εξυπηρετώντας 8,7 εκατομμύρια πελάτες, στους οποίους παρέχει περίπου 35TWh ενέργειας και μια ευρεία σειρά ενεργειακών προϊόντων και υπηρεσιών.
NEWSROOM
Δώρο Πάσχα: Ποια είναι η καταληκτική ημερομηνία για να καταβληθεί στους εργαζόμενους

Οικονομία / Δώρο Πάσχα: Ποια η καταληκτική ημερομηνία για να καταβληθεί στους εργαζόμενους

Αν οι εργοδότες δεν τηρήσουν το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, εντός του οποίου πρέπει να τακτοποιήσουν τις υποχρεώσεις τους, τότε θα υποστούν και τις συνέπειες του νόμου, καθώς η μη καταβολή του Δώρου συνιστά ποινικό αδίκημα
NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
δεν θεωρω ότι τα τα γκουντις εχασαν γενικως...μπορει να κλεινουν κ λογω τιμων κ πλεον λογω μεγαλου ανταγωνισμου αλλα περασαν χρονια ολοκληρα σχετικου μονοπωλιου κ ευημεριας!δεν είναι κ για να στεναχωριόμαστε!
Το κόστος των πρώτων υλών είναι μικρο. Αυτό που εκτοξεύει όμως την τιμή στην Ελλάδα είναι 46% κρατήσεις πλέον του μισθού, 23% ΦΠΑ, προκαταβολή φόρου, μηδενικό αφορολόγητο, τέλος επιτηδεύματος, ΤΕΒΕ, εισφορά αλληλεγγύης, χαράτσι στο ακίνητο, δημοτικά τέλη και φόροι, τιμολόγιά ΔΕΗ πανάκριβα κλπ. κλπ.Είναι το κόστος που πληρώνουμε για να ζούμε σε μια χώρα όπου το 50% και βάλε της οικονομικής δραστηριότητας πρέπει να περάσει μέσα από υπηρεσίες και εταιρίες του κράτους...