Handelsblatt: Το Ελληνικό μπορεί να γίνει σύμβολο της ανάπτυξης για την Ελλάδα

Handelsblatt: Το Ελληνικό μπορεί να γίνει σύμβολο της ανάπτυξης για την Ελλάδα Facebook Twitter
0

Ένα εκτενές δημοσίευμα για τη νέα κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη φιλοξενεί η γερμανική εφημερίδα Handelsblatt. To ρεπορτάζ επικεντρώνεται στις οικονομικές προτεραιότητες της νέας ελληνική κυβέρνησης και ειδικά στην επένδυση του Ελληνικού. 

Η περίπτωση του Ελληνικού χαρακτηρίζεται «σύμβολο της στασιμότητας» που πρέπει να γίνει «σύμβολο της ανάπτυξης» για την Ελλάδα. 

Η εφημερίδα επικρίνει δε, τη στάση του Αλέξη Τσίπρα απέναντι στη συγκεκριμένη επένδυση, αναφέροντας ότι «ως πρωθυπουργός την τορπίλιζε συστηματικά εμποδίζοντας τη μεγαλύτερη ιδιωτική επένδυση στην Ελλάδα και ένα από τα πιο σημαντικά αναπτυξιακά σχέδια σε οικιστικό ιστό στην Ευρώπη».

Handelsblatt: Το Ελληνικό μπορεί να γίνει σύμβολο της ανάπτυξης για την Ελλάδα Facebook Twitter

«Το Ελληνικό αποτελεί τον πρώτο σημαντικό στόχο για το νέο πρωθυπουργό: θα μπορέσει να υλοποιήσει την υπόσχεσή του να επανεκκινήσει την οικονομία και να οδηγήσει την Ελλάδα σε ένα βιώσιμο δρόμο ανάπτυξης» λέει η Handelsblatt. 

Η Handelsblatt σημειώνει πως το σχέδιο της κυβέρνησης του κ. Μητσοτάκη είναι «λιγότεροι φόροι, λιγότερο κράτος, περισσότερη ανάπτυξη», ενώ χαρακτηρίζει «άσκηση μαμούθ» τον στόχο της ελληνικής κυβέρνησης να διπλασιάσει τους ρυθμούς ανάπτυξης. 

Οικονομία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι πλούσιες χώρες χρωστούν 500 δισ. δολάρια τον χρόνο σε «ηθικό χρέος» στις φτωχές χώρες

Οικονομία / «Οι πλούσιες χώρες χρωστούν 500 δισ. δολάρια τον χρόνο σε "ηθικό χρέος" στις φτωχές χώρες»

Να αυξηθεί ο ελάχιστος φορολογικός συντελεστής στις πολυεθνικές και να φορολογηθούν οι μεγάλες περιουσίες προτείνει η βραβευμένη με Νόμπελ Οικονομίας Εστέρ Ντιφλό
NEWSROOM
Ποια προϊόντα περιλαμβάνει το «καλάθι των νονών» και ποια το «καλάθι του Πάσχα»

Οικονομία / Ποια προϊόντα περιλαμβάνει το «καλάθι του νονού» και ποια το «καλάθι του Πάσχα»

Στο καλάθι του νονού εντάσσονται 12 κατηγορίες προϊόντων και δίνεται η δυνατότητα στους καταναλωτές που είναι νονοί ή γονείς μικρών παιδιών να κάνουν οικονομικότερες αγορές κατά την περίοδο του Πάσχα
NEWSROOM