H νέα συνεργασία της Facebook Inc. με τη Warner Music, έναν από τους κορυφαίους ομίλους στη μουσική βιομηχανία, θα επιτρέπει στους χρήστες να χρησιμοποιούν τον μουσικό κατάλογο της εταιρείας στις κοινωνικές τους δράσεις.

 

Λίγες εβδομάδες μετά την υπογραφή μιας μεγάλης συμφωνίας χορήγησης αδειών από τον κορυφαίο εκπρόσωπο των ανεξάρτητων εταιρειών ICE, το Facebook συνεχίζει την ακάθεκτη πορεία του στον κόσμο της μουσικής με την είδηση ότι τώρα πλέον έχει προσθέσει το Warner Music Group στον κατάλογό του, την τελευταία μεγάλη δισκογραφική του κόσμου, που δεν είχε ακόμη συνεργαστεί με το κοινωνικό δίκτυο.

 

Το Facebook υπέγραψε μια ευρεία συμφωνία αδειοδότησης η οποία καλύπτει όλους τους εγγεγραμμένους και δημοσιευμένους μουσικούς καταλόγους της Warner Music. Η μουσική από αυτούς μπορεί τώρα να χρησιμοποιηθεί σε κάθε είδους «κοινωνική εμπειρία» στο Facebook, το Instagram, το Messenger και το Occulus - το WhatsApp για την ώρα δεν συμπεριλαμβάνεται.

 

Ο κατάλογος των καλλιτεχνών στην Warner Music είναι τεράστιος: περιλαμβάνει συμβολικά ονόματα όπως οι Eagles ή τα πρώτα άλμπουμ της Madonna (πριν από το 2010) και από τη Nina Simone μέχρι τον Jay-Z.

 

Μερικά από τα διάσημα labels που φιλοξενούνται κάτω από την μεγάλη ομπρέλα του Warner Music Group είναι τα Atlantic, Big Beat, East West, Elektra, FFRR, Nonesuch, Parlophone, Reprise, Rhino, Roadrunner, Sire, Warner Bros., Warner Classics and Warner Music Nashville.

 

Η Warner Music από την πλευρά της, μέσω της μεγάλης αυτής συμφωνίας επιζητά να αναγνωριστεί και να επεκταθεί η μουσική των καλλιτεχνών της ακόμη παρά πέρα μέσω των εκατομμυρίων χρηστών του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου που ανεβάζουν περιεχόμενο καθημερινά από ολόκληρο τον πλανήτη.

 

Πρόκειται για μια πολύ σημαντική συμφωνία η οποία βασικά σημαίνει ότι η Warner Music θα είναι πλέον σε θέση να συλλέξει δικαιώματα σε κομμάτια που χρησιμοποιούνται σε βίντεο και μηνύματα. Και όσοι το κάνουν αυτό, δημοσιεύοντας στο Facebook ή στους άλλους κοινωνικούς του χώρους, εννοείται ότι στο εξής θα το κάνουν με σαφήνεια.

 

Προς το παρόν, αυτή η συμφωνία αφορά απλώς το οργανικό περιεχόμενο από τους απλούς χρήστες, αλλά ακούγεται ότι οι δύο κολοσσοί θα διερευνήσουν επίσης πώς θα το φέρουν σε διαφημίσεις και σε άλλες αμειβόμενες αναρτήσεις.

 

Το διαθέσιμο περιεχόμενο από τον τεράστιο μουσικό κατάλογο της δισκογραφικής εταιρείας θα παρουσιαστεί σύντομα μέσω της πλατφόρμας του Facebook.