Και το ξεκαθάρισμα συνεχίζεται: To Twitter έχει διακόψει προσωρινά την λειτουργία λογαριασμών υπεύθυνων για το «tweetdecking». 

 

Τον προηγούμενο μήνα, το Twitter ανακοίνωσε μια σειρά νέων κανόνων σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες και οι εφαρμογές μπορούν να αυτοματοποιήσουν τα tweets σε μια προσπάθεια να περιορίσει τα ανεπιθύμητα μηνύματα και τα bots που διαδίδουν προπαγάνδα.

 

Η εταιρεία λέει ότι πολλοί χρήστες συχνά χρησιμοποιούν πολλαπλούς λογαριασμούς, οι οποίοι μπορούν να «ενισχύσουν ή να αυξήσουν την προβολή ορισμένων tweets» και γι' αυτόν τον λόγο έχουν αναστείλει ορισμένους λογαριασμούς που ήταν γνωστοί για μαζική επανάληψη ή για αντιγραφή ή ακόμη και για κλοπή tweets από άλλους χρήστες.

 

Ορισμένοι λογαριασμοί - όπως οι @dory, @girlposts και @ginah, λογαριασμοί «με εκατοντάδες χιλιάδες ή ακόμα και εκατομμύρια οπαδούς» - παραβίασαν τις νέες πολιτικές spam της εταιρείας και έχουν ανασταλεί.

 

Ένας εκπρόσωπος του Twitter επισήμανε τους νέους κανόνες που η εταιρεία ξεκίνησε σε μια ευρύτερη προσπάθεια για την καταπολέμηση του spam, το οποίο δηλώνει ότι οι παραβάτες διατρέχουν τον κίνδυνο να διακοπούν προσωρινά ή μόνιμα οι λογαριασμοί τους.

 

Πριν δύο εβδομάδες, το Twitter δήλωσε ότι θα αφαιρέσει την ικανότητα για πλατφόρμες τρίτων όπως το Tweetdeck να κάνουν Likes, retweets ή να στέλνουν πανομοιότυπα tweets άλλων λογαριασμών, με στόχο να να περιορίσουν μια πρακτική γνωστή ως "Tweetdecking". Την ίδια στιγμή που οι κανόνες είχαν ανακοινωθεί, η εταιρεία σταμάτησε και μια σειρά από αυτοματοποιημένα bots που έκαναν αυτήν τη δουλειά.

 

Φυσικά, τα έχουμε ξαναπεί, αλλά οι νέοι κανόνες έρχονται μετά από τις αποκαλύψεις ότι πάνω από 50.000 λογαριασμοί που συνδέονται με ρωσικές φάρμες εξεθεσαν περίπου 700.000 ψηφοφόρους σε κακόβουλη προπαγάνδα κατά τη διάρκεια των Προεδρικών Εκλογών των ΗΠΑ το 2016 τον Ιανουάριο. Εκείνη την εποχή, η εταιρεία δήλωσε ότι θα προσπαθήσει να αποτρέψει τις αιτήσεις των bots. Από τότε, ακόμη το παλεύει.

 

Τα σημερινά όρια που θέτει το Twitter έχουν σχεδιαστεί για να εμποδίζουν τα άτομα να δημοσιεύουν παρόμοιο περιεχόμενο» σε πολλούς διαφορετικούς λογαριασμούς και να χρησιμοποιούν αυτούς τους λογαριασμούς για να ενισχύσουν τεχνητά την προβολή και τη δημοτικότητά τους.