Δράμα: Αποκαταστάθηκε το Σαντιρβάν τζαμί στο κέντρο της πόλης (Φωτογραφίες)

Δράμα: Αποκαταστάθηκε το Σαντιρβάν τζαμί στο κέντρο της πόλης (Φωτογραφίες) Facebook Twitter
Eurokinissi/Δημήτρης Μεσσίνης
0

Ολοκληρώθηκαν οι εξωτερικές εργασίες του πρόσφατα αποκαταστημένου μνημείου Σαντιρβάν Τζαμί, στο κέντρο της Δράμας.

Το κτίσμα λειτούργησε ως τζαμί μέχρι τη δεκαετία του '20, και από το 1928 έως το 1981 στέγασε την ιστορική τοπική εφημερίδα «Θάρρος».

Το 2012 αγοράστηκε από την εταιρεία Raycap, η οποία ασχολείται στον τομέα παραγωγής προϊόντων υψηλής τεχνολογίας και παροχής υπηρεσιών, στους τομείς των τηλεπικοινωνιών, της ηλεκτρικής προστασίας και της ενέργειας. Στόχος της εταιρείας είναι να μετατρέψει το οστορικής αξίας μνημείο σε χώρο πολιτισμού.

Δράμα: Αποκαταστάθηκε το Σαντιρβάν τζαμί στο κέντρο της πόλης (Φωτογραφίες) Facebook Twitter
Eurokinissi/Δημήτρης Μεσσίνης
Δράμα: Αποκαταστάθηκε το Σαντιρβάν τζαμί στο κέντρο της πόλης (Φωτογραφίες) Facebook Twitter
Eurokinissi/Δημήτρης Μεσσίνης

  

Δράμα: Αποκαταστάθηκε το Σαντιρβάν τζαμί στο κέντρο της πόλης (Φωτογραφίες) Facebook Twitter
Eurokinissi/Δημήτρης Μεσσίνης

Οι εργασίες αποκατάστασης του και συντήρησης του ζωγραφικού διάκοσμου διήρκεσαν τρία ολόκληρα χρόνια, από το 2015 έως το 2018. Από τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία του μνημείου είναι οι ζωγραφιές στην μπροστινή, κύρια όψη του.

Δράμα: Αποκαταστάθηκε το Σαντιρβάν τζαμί στο κέντρο της πόλης (Φωτογραφίες) Facebook Twitter
Eurokinissi/Δημήτρης Μεσσίνης

 

Δράμα: Αποκαταστάθηκε το Σαντιρβάν τζαμί στο κέντρο της πόλης (Φωτογραφίες) Facebook Twitter
Eurokinissi/Δημήτρης Μεσσίνης

Culture
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.