Πρωτοψάλτη για Πολιτισμό: «Η επόμενη μέρα πρέπει να στηρίξει το τεράστιο ζωοφόρο ποτάμι της Τέχνης»

Πρωτοψάλτη για Πολιτισμό: «Η επόμενη μέρα πρέπει να στηρίξει το τεράστιο ζωοφόρο ποτάμι της Τέχνης» Facebook Twitter
Μήνυμα στήριξης της Άλκηστις Πρωτοψάλτη για τον Πολιτισμό (Φωτό: Πάρις Ταβιτιάν / LIFO)
0

Τη στήριξή της στους καλλιτέχνες που αντιδρούν στην έλλειψη μέτρων από πλευράς κυβέρνησης για τον κλάδο τους, εξέφρασε με μήνυμά της στο Instagram η Άλκηστις Πρωτοψάλτη.

H τραγουδοποιός, που πριν λίγες μέρες έδωσε συναυλία πάνω σε φορτηγό στο κέντρο της Αθήνας περνώντας και από το Μέγαρο Μαξίμου, στέλνει ένα μήνυμα για τον Πολιτισμό την εποχή μετά τον κορωνοϊό δηλώνοντας έμπρακτα τη στήριξή της στους συναδέλφους της που με αναρτήσεις και βίντεο ενώνουν τις φωνές τους για να δηλώσουν πως οι καλλιτέχνες είναι και αυτοί εργαζόμενοι και αξίζουν ίδια δικαιώματα με όλους.

«Καλή Πρωτομαγιά σε όλο το κόσμο. Ο Πολιτισμός και οι Τέχνες του είναι η ανάσα της ζωής , και η ανάσα είναι η τέχνη της καρδιάς. Δεν πρέπει να σταματήσει να χτυπά» αναφέρει η Α. Πρωτοψάλτη.

«Η "επόμενη μέρα"πρέπει να στηρίξει το τεράστιο ζωοφόρο ποτάμι της Τέχνης και του Πολιτισμού. Η επόμενη μέρα πρέπει να δώσει ελπίδα, αισιοδοξία και λύσεις σε όλους τους εργαζόμενους, μουσικούς, τεχνικούς, καλλιτέχνες , ηθοποιούς, παραγωγούς θεαμάτων και όσων επαγγελμάτων συνδέονται μεταξύ τους...

Πρέπει το κράτος να στηρίξει όλους τους πολύτιμους συναδέλφους μας που ασχολούνται με τις καλλιτεχνικές δραστηριότητες.

Έχουμε "δυνατές φωνές", είμαστε πολλοί και θα το διεκδικήσουμε, γιατί έχει πολύ μεγάλη αξία στη ζωή να διεκδικείς, όχι μόνο για σένα αλλά και για το διπλανό σου!

Οι Τέχνες και ο Πολιτισμός δεν μπορούν να πεθάνουν, είναι γενναίοι συνοδοιπόροι του ανθρώπου!

"Ερμηνεύω"σημαίνει μοιράζομαι συναισθήματα, "Ερμηνεύω" σημαίνει προσπαθώ - κατανοώ- συμπάσχω - προσπαθώ για ένα καλύτερο μέλλον.

Και όπως λέει ο μεγάλος μας ποιητής Γιάννης Ρίτσος "δεν τραγουδάμε για να ξεχωρίσουμε αδελφέ μου απ' τον κόσμο , εμείς τραγουδάμε για να σμίξουμε τον κόσμο".»

Υπενθυμίζεται ότι πολλοί καλλιτέχνες διαμαρτυρήθηκαν για την έλλειψη μέτρων για τον Πολιτισμό και αντέδρασαν με «μαύρες» αναρτήσεις στο Facebook.

Τη στάση της κυβέρνησης απέναντι στους καλλιτέχνες κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού σχολίασε με ανάρτησή του στο Facebook και ο Φοίβος Δεληβοριάς γράφοντας μεταξύ άλλων «ότι αυτή η ξαφνική καταστροφή δεν συνοδεύεται από κανένα -αλλά κανένα!- μέτρο στήριξής μας από την κυβέρνηση»

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Καλή Πρωτομαγιά σε όλο το κόσμο. Ο Πολιτισμός και οι Τέχνες του είναι η ανάσα της ζωής , και η ανάσα είναι η τέχνη της καρδιάς. Δεν πρέπει να σταματήσει να χτυπά. Η “επόμενη μέρα” πρέπει να στηρίξει το τεράστιο ζωοφόρο ποτάμι της Τέχνης και του Πολιτισμού. Η επόμενη μέρα πρέπει να δώσει ελπίδα ,αισιοδοξία και λύσεις σε όλους τους εργαζόμενους , μουσικούς, τεχνικούς, καλλιτέχνες , ηθοποιούς, παραγωγούς θεαμάτων και όσων επαγγελμάτων συνδέονται μεταξύ τους…. Πρέπει το κράτος να στηρίξει όλους τους πολύτιμους συναδέλφους μας που ασχολούνται με τις καλλιτεχνικές δραστηριότητες. Έχουμε “δυνατές φωνές” , είμαστε πολλοί και θα το διεκδικήσουμε, γιατί έχει πολύ μεγάλη αξία στη ζωή να διεκδικείς ,όχι μόνο για σένα αλλά και για το διπλανό σου! Οι Τέχνες και ο Πολιτισμός δεν μπορούν να πεθάνουν, είναι γενναίοι συνοδοιπόροι του ανθρώπου! “Ερμηνεύω”σημαίνει μοιράζομαι συναισθήματα, “Ερμηνεύω” σημαίνει προσπαθώ - κατανοώ- συμπάσχω - προσπαθώ για ένα καλύτερο μέλλον. Και όπως λέει ο μεγάλος μας ποιητής Γιάννης Ρίτσος “δεν τραγουδάμε για να ξεχωρίσουμε αδελφέ μου απ’ τον κόσμο , εμείς τραγουδάμε για να σμίξουμε τον κόσμο”.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Alkistis Protopsalti -Greece (@alkistisprotopsalti) στις

Culture
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.