«Ο Τζέιμς Μποντ θα παραμείνει γένους αρσενικού» αποκαλύπτει η παραγωγός της σειράς ταινιών

«Ο Τζέιμς Μποντ θα παραμείνει γένους αρσενικού» αποκαλύπτει η παραγωγός της σειράς ταινιών Facebook Twitter
Την πιθανότητα να δούμε στη μεγάλη οθόνη γυναίκα στη θέση του Τζέιμς Μποντ απέκλεισε η παραγωγός της σειράς ταινιών - UNIVERSAL
1

«Ο Τζέιμς Μποντ θα παραμείνει γένους αρσενικού» αποκάλυψε η παραγωγός της σειράς ταινιών, βάζοντας τέλος στις φήμες περί γυναίκας πράκτορα που είχαν αρχίσει να διακινούνται μετά την ανακοίνωση αποχώρησης του Ντάνιελ Κρεγκ.

Το No Time To Die, που βγαίνει στις αίθουσες τον προσεχή Απρίλη, θα είναι το «κύκνειο άσμα» του Βρετανού Κρεγκ ως άλλου Τζέιμς Μποντ.

Ο ηθοποιός που θα τον διαδεχτεί στο ρόλο του πρωταγωνιστή δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη, δημιουργώντας σε πολλούς μεγάλες προσδοκίες για το φύλο και το χρώμα δέρματος τού διαδόχου.

«Ο Τζέιμς Μποντ μπορεί να έχει όποιο χρώμα δέρματος, ωστόσο θα είναι άνδρας» ξεκαθάρισε στο Variety η Μπάρμπαρα Μπρόκολι, παραγωγός του φιλμ, βάζοντας τέλος στη φημολογία. «Θεωρώ πως πρέπει να δημιουργήσουμε νέους χαρακτήρες για τις γυναίκες. Δυνατούς γυναικείους χαρακτήρες. Ωστόσο, δεν ενδιαφέρομαι ιδιαίτερα να παίξει μία γυναίκα το χαρακτήρα ενός άνδρα. Νομίζω πως οι γυναίκες είναι μακράν πιο ενδιαφέρουσες από κάτι τέτοιο» δήλωσε η ίδια.

Στην επερχόμενη ταινία, η Βρετανίδα ηθοποιός Λασάνα Λιντς είναι αυτή που υποδύεται τον πράκτορα 007 κι εκείνη που έχει αναλάβει να εντοπίσει τον Τζέιμς Μποντ και να τον πείσει να επιστρέψει στην ενεργό δράση. Η εμφάνισή της ήταν εκείνη που πυροδότησε νέα συζήτηση για το αν ο διάδοχος του Ντάνιελ Κρεγκ ενδέχεται να είναι γένους θηλυκού.

Η Μπρόκολι έχει τη γενική επιστασία της παραγωγής από κοινού με τον ετεροθαλή αδερφό της, Μάικλ Γουίλσον. «Ευτυχώς ή δυστυχώς, είμαστε θεματοφύλακες του χαρακτήρα αυτού. Και παίρνουμε αυτήν την ευθύνη πολύ σοβαρά» τονίζει η ίδια.

Οι δύο τους εξηγούν πώς η εποχή Κρεγκ άλλαξε την ταυτότητα της σειράς. Όπως λένε, παρότι ο Μποντ του Πιρς Μπρόσναν ήταν ένας εμπορικός θρίαμβος, επικρίθηκε ως αρκετά... εξωπραγματικός (η πλοκή περιελάμβανε ένα τέραστιο διαστημικό λέιζερ και ένα αόρατο αυτοκίνητο). «Γίναμε υπερβολικά πλασματικοί. Έπρεπε να επιστρέψουμε στη γη» παραδέχεται ο Γουίλσον.

Σε αντίθετη με την εποχή Μπρόσναν, ωστόσο, εκείνη του Κρεγκ ήταν ό,τι πιο κοντινό στον αυθεντικό μυθιστορηματικό χαρακτήρα του Ίαν Φλέμινγκ.  Η ίδια η Μπρόκολι, μάλιστα, παραδέχεται πως το βρίσκει δύσκολο να αποδεχτεί πως είναι η τελευταία ταινία του Κρεγκ ως Μποντ: «Είμαι σε πλήρη άρνηση. Αποδέχομαι αυτό που ο Ντάνιελ θέλει, ωστόσο, είμαι σερ άρνηση. Είναι τραυματικό για μένα» είπε χαρακτηριστικά.


Ο Μάρτιν Κάμπελ, σκηνοθέτης των Επιχείρηση χρυσά μάτια και Καζίνο Ρουαγιάλ, παραδέχτηκε πως αρχικά δεν θεώρησε σωστή την επιλογή του Κρεγκ, ωστόσο στη συνέχεια πείστηκε από την Μπρόκολι.

«Για να είμαι ειλικρινής, μου πήρε λίγο καιρό να το δω. Η ερμηνεία του Ντάνιελ ήταν υπέροχη, ωστόσο, δεν ήταν όμορφος. Η Μπάρμπαρα όμως τον υποστήριζε ασυζητητί» παραδέχεται ο ίδιος.

Με πληροφορίες από BBC

Culture
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.

σχόλια

1 σχόλια