ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

Ουρές στα σινεμά και ρεκόρ για τον Τζόκερ - Όλοι θέλουν να δουν το φιλμ που έχει διχάσει

Ουρές στα σινεμά και ρεκόρ για τον Τζόκερ - Όλοι θέλουν να δουν το φιλμ που έχει διχάσει Facebook Twitter
Ο Τζόκερ διχάζει κοινό και κριτικούς αλλά κάνει ρεκόρ
2

Το Τζόκερ με τον Χοακίν Φίνιξ ήταν αφορμή για τεράστιες ουρές στα σινεμά αυτό το Σαββατοκύριακο και μόλις έκανε το πρώτο του ρεκόρ, παρά το γεγονός πως η απεικόνιση της βίας στην ταινία είναι για πολλούς αμφιλεγόμενη.

Η ταινία της Warner Bros έφερε περίπου 93,5 εκατ. δολάρια στη Βόρεια Αμερική αυτό το Σαββατοκύριακο. Αυτό το ποσό κάνει το Τζόκερ τον κάτοχο του ρεκόρ για το υψηλότερο άνοιγμα στην ιστορία του Οκτωβρίου. Η ταινία «διέλυσε» το ρεκόρ του Venom της Sony Pictures, το οποίο έφθασε τα 80 εκατομμύρια δολάρια τον περασμένο Οκτώβριο. Το φιλμ εκτιμάται πως έκανε 234 εκατ. δολάρια σε όλο τον κόσμο. Η προβολή του Τζόκερ στην Ελλάδα, ήταν επίσης η αιτία που το περασμένο Σαββατοκύριακο υπήρχαν τόσο μεγάλες ουρές στις αίθουσες με τα εισιτήρια να είναι περιορισμένα για όσους δεν το είχαν εξασφαλίσει εγκαίρως.

Η κριτική του Θ. Κουτσογιαννόπουλου για τον Τζόκερ

Οι αντιδράσεις και το buzz γύρω από τη βία του έργου και το πώς ο Τοντ Φίλιπς απεικόνισε τη μετάβαση του φτωχού και περιθωριοποιημένου κλόουν, σε μανιακό δολοφόνο, λειτούργησαν μάλλον θετικά ως προς την προσέλευση του κόσμου. «Νομίζω ότι η αντιπαράθεση βοήθησε αυτό το Σαββατοκύριακο», δήλωσε ο Paul Dergarabedian, ανώτερος αναλυτής των μέσων ενημέρωσης στο Comscore. «Έγινε ένα πολιτιστικό φαινόμενο. Όλες οι συζητήσεις γύρω από την ταινία έδωσαν το λόγο που όλοι ήθελαν να τη δουν».

Culture
2

ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.

σχόλια

2 σχόλια
Εγώ είμαι λίγο ρηχός οπότε απλά θα πω πως δεν μου άρεσε γιατί ήταν πολύ, μα πολύ, δραματική, μίζερη και καταθλιπτική.Μόνο τα τελευταία 7 λεπτά με αποζημίωσαν.Αν περιμένετε περιπέτεια και δράση μην πάτε ούτε την Τετάρτη που έχει 5€ το εισιτήριο.Αν σας αρέσει ο Αγγελόπουλος θα την βρείτε πολύ ενδιαφέρουσα.
Όντως μεγάλες ουρές, και μεγάλο ανακάτωμα στις αίθουσες. Για μένα ήταν μια υπέροχη κινηματογραφική εμπειρία, και θα ήταν ακόμα πιο συγκλονιστική αν στην αίθουσα που είχα μπει δεν την είχε "καταλάβει" αυτό το τσούρμο εφήβων που φώναζαν, γέλαγαν, κορόιδευαν και γενικώς προκαλούσαν μια αμηχανία σε εμάς τους υπόλοιπους που πήγαμε για να δούμε πραγματικά την ταινία. Ίσως είχε να κάνει με την άγνοιά τους για το τι θα έβλεπαν τελικά όσον αφορά την απεικόνιση του χαρακτήρα, αλλά και πάλι... δεν είναι αστείο και δε γελάς όταν βλέπεις έναν ψυχασθενή χαρακτήρα, ναι με αλλόκοτη συμπεριφορά, αλλά καθόλου αστεία. Εκτός του ότι με χάλασε κατά τη διάρκεια, με προβλημάτισε και για το πώς μπορεί να αντιμετωπίζουν το "διαφορετικό" στα σχολεία, τις παρέες και τις συναναστροφές τους. Δεν ξέρω αν είμαι υπερβολική που το σκέφτηκα αυτό, μπορεί και να είμαι, αλλά είναι κρίμα να βλέπεις τέτοιες αντιμετωπίσεις ακόμα και σε μια ταινία βασισμένη σε fictional καταστάσεις. Που όμως υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να τις πετύχεις και στην πραγματική ζωή. Τέσπα, ωραία ταινία, τρομερή ερμηνεία του Phoenix αλλά ίσως για όσους θέλουν να κατανοήσουν κι όχι απλώς να παρακολουθήσουν.