Σοκαρισμένοι θεατές έφευγαν από το σινεμά στην προβολή του The Nightingale - Η σκηνοθέτις εξηγεί για τις σκηνές

Σοκαρισμένοι θεατές έφευγαν από το σινεμά στην προβολή του The Nightingale - Η σκηνοθέτις εξηγεί για τις σκηνές Facebook Twitter
1

H σκηνοθέτις Jennifer Kent υπερασπίστηκε τη ταινία της «The Nightingale» ως μια ειλικρινή και απαραίτητη απεικόνιση μιας βίαιης ιστορικής στιγμής, καθώς πληθαίνουν οι αναφορές πως θεατές έφευγαν από τις αίθουσες σοκαρισμένοι.

Οι σκηνές του βιασμού και η ωμή βία, ώθησαν θεατές να αποχωρήσουν από την αίθουσα σε προβολές του Sydney Film Festival την Κυριακή και τη Δευτέρα το βράδυ.

Η ταινία, τοποθετείται χρονικά το 1825 στην Τασμανία κατά τη διάρκεια της μαζικής σφαγής των Αυτόχθονων Αυστραλών. Αφηγείται την ιστορία της Claire μιας 21χρονης Ιρλανδής που βρίσκεται παγιδευμένη υπό τον έλεγχο του βάρβαρου αφέντης της, του υπολοχαγού Χόκινγκ. Εντός της πρώτης μισής ώρας, η Claire ξυλοκοπείται και βιάζεται πολλές φορές από πολλούς ανθρώπους, με την κάμερα να αναγκάζει τον θεατή να παρακολουθήσει τον πόνο στο πρόσωπό της σε πλάνα πιο ρεαλιστικά από το αναμενόμενο. Σε μια αυστραλιανή πόλη όπου ξεκίνησε η προβολή την Κυριακή κάποιοι αποχώρησαν από τον κινηματογράφο, με μια γυναίκα να φωνάζει: «Έχει ήδη βιαστεί, δεν χρειάζεται να το ξαναδούμε».

Η πιο σοκαριστική σκηνή είναι αυτή όπου η πρωταγωνίστρια βιάζεται, ενώ ο σύζυγός της και το μωρό της δολοφονούνται στο ίδιο δωμάτιο. Ωστόσο όλο το φιλμ καταγράφει μια σειρά άγριων δολοφονιών και βίας κατά την περίοδο εκείνη. Η Kent είπε ότι κατανοεί ότι οι σκηνές βιασμού θα ήταν θα ήταν δύσκολες, αλλά πίστευε ότι δεν είχαν γυριστεί με έναν δυσάρεστο τρόπο. Σημειώνεται επίσης πως η ταινία έχει ελάχιστο και καθόλου τολμηρό γυμνό και πως δεν υπήρξε δυσαρέσκεια για αυτό.

Με την εστίαση στα πρόσωπα των γυναικών και όχι στο σώμα τους, θέλησε το κοινό να υπολογίσει τον πόνο και το τραύμα γυναικών, αναφέρει η σκηνοθέτις. «Αυτές οι γυναίκες υπέφεραν τόσο πολύ στα χέρια των κυρίων τους - βιασμούς, ξυλοδαρμούς και ψυχολογική κακοποίηση», συμπληρώνει.

 

Η Kent είπε ότι τόσο η ίδια όσο και η ηθοποιός Aisling Fanciosi είχαν έρθει σε επαφή με θύματα σεξουαλικής βίας που δήλωσαν ικανοποίηση με το πώς αποδόθηκαν οι σκηνές στην ταινία.

«Έχουμε κάνει αυτή την ταινία σε συνεργασία με τους πρεσβύτερους των Αβοριγίνων της Τασμανίας και επίσης αισθάνονται ότι είναι μια ειλικρινής και απαραίτητη απεικόνιση της ιστορίας τους που κάποιος πρέπει να πει. Παραμένω εξαιρετικά υπερήφανη για την ταινία», είπε η ηθοποιός.

Culture
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.

σχόλια

1 σχόλια