Παραιτήθηκε ο Γιάννης Μηλιός από πρόεδρος του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

Παραιτήθηκε ο Γιάννης Μηλιός από πρόεδρος του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου Facebook Twitter
1

Ο Γιάννης Μηλιός παραιτήθηκε από πρόεδρος του Δ.Σ. του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου και σε σημείωμά του αποχαιρετά τους συνεργάτες του και εξηγεί τους λόγους. 

Η υπουργός Πολιτισμού Μυρσίνη Ζορμπά καλείται να τοποθετήσει νέο πρόεδρο στο Δ.Σ. του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου καθώς ο Γιάννης Μηλιός από τις 31 Ιανουαρίου έχει υποβάλει την παραίτησή του από τη θέση του προέδρου της «Ελληνικό Φεστιβάλ Α.Ε.», αφού έναν μήνα πριν είχε ενημερώσει τα μέλη του Δ.Σ. για την απόφασή του.

Ο Γιάννης Μηλιός κατείχε τη θέση του προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου από τον Νοέμβριο του 2016.

Σε σχετική ανακοίνωσή του στο Facebook αναφέρει:

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, τη Γενική Διευθύντρια Φένια Ρουγκούνη, τους συνεργάτες και εργαζομένους του Φεστιβάλ για τη συνεργασία μας και το έργο που από κοινού επιτελέσαμε τους 26 μήνες που ήμουν Πρόεδρος. Εργαστήκαμε σε πνεύμα συναντίληψης για την αναβάθμιση των διοικητικών και τεχνικών δομών του Οργανισμού, για την εξασφάλιση των καλύτερων δυνατών όρων στήριξης του καλλιτεχνικού έργου του Φεστιβάλ, για την ολόπλευρη ανάπτυξη ενός σημαντικού και ιστορικού θεσμού των τεχνών. Καταφέραμε να ολοκληρώσουμε σημαντικά έργα υποδομής, στο πλαίσιο του υπάρχοντος Προϋπολογισμού, χωρίς την παραμικρή υπέρβαση. Εύχομαι στα στελέχη, τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες του Φεστιβάλ καλή δύναμη για τη συνέχιση του έργου τους. Η συνέχεια του Οργανισμού είναι δεδομένη. Το Φεστιβάλ πρέπει να πορευτεί σε στέρεες βάσεις».

Culture
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.

σχόλια

1 σχόλια