Μια νέα τοιχογραφία στον Κεραμεικό για τις «Ιστορίες της Αθήνας»

Μια νέα τοιχογραφία στον Κεραμεικό για τις «Ιστορίες της Αθήνας» Facebook Twitter
0

Ολοκληρώθηκε η τέταρτη τοιχογραφία της δράσης της UrbanAct με τίτλο «Βιβλιοτοιχογραφίες», η οποία γίνεται στο πλαίσιο της διοργάνωσης «Αθήνα 2018 Παγκόσμια Πρωτεύουσα Βιβλίου» του δήμου Αθηναίων. 

Η νέα τοιχογραφία θα κοσμεί την οδό Κεραμεικού, σε κτίριο που παραχώρησε η ΔΕΔΔΗΕ, και αποτελεί συνέχεια των τριών τοιχογραφιών που είχε δημιουργήσει η ομάδα της UrbanAct σε 3 σχολεία της Αττικής (52ο Δημοτικό, 26ο Δημοτικό, Ενιαίο Ειδικό Γυμνάσιο και Λύκειο Αθηνών). 

Το ιδιαίτερο, ωστόσο, της συγκεκριμένης δράσης είναι πως λαμβάνει χώρα για πρώτη φορά σε εξωσχολικό χώρο, ενώ με μια πρώτη ματιά φαίνεται ιδιαίτερα επιβλητική καθώς σκεπάζει μια επιφάνεια περίπου 500 τ.μ.

Θεματική της τοιχογραφίας είναι «Οι Ιστορίες της Αθήνας». Όπως εξηγεί στο LIFO.gr ο Κυριακός Ιωσηφίδης, συντονιστής προγραμμάτων της UrbanAct, πρόκειται ουσιαστικά για ένα δίπτυχο, καθώς στο αριστερό της τμήμα υπάρχουν λέξεις όπως «πόλη» και «διαδρομή», που καλούν τους κατοίκους να εξερευνήσουν τον αθηναϊκό αστικό ιστό, ενώ στο δεξί της, εικόνες των γλυπτών του Μουσείου Κεραμεικού.   

Οι καλλιτέχνες που συμμετείχαν στη δράση ήταν ο Same84 και ο Kez, ενώ αρκετοί είναι οι κάτοικοι που τους ζητούν να παρέμβουν και σ' άλλες επιφάνειες κτιρίων της περιοχής.

Μια νέα τοιχογραφία στον Κεραμεικό για τις «Ιστορίες της Αθήνας» Facebook Twitter
Μια νέα τοιχογραφία στον Κεραμεικό για τις «Ιστορίες της Αθήνας» Facebook Twitter
Μια νέα τοιχογραφία στον Κεραμεικό για τις «Ιστορίες της Αθήνας» Facebook Twitter
Culture
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.