Να τι έπρεπε να γίνει κανονικά με την καταστροφή του πίνακα στον Sotheby’s

Να τι έπρεπε να γίνει κανονικά με την καταστροφή του πίνακα στον Sotheby’s Facebook Twitter
2

Ο Banksy δημοσίευσε ένα βίντεο στον ιστότοπό του, με το οποίο υπονοεί πως ο τεμαχισμός του έργου τέχνης στη δημοπρασία του Sotheby's στο Λονδίνο, έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί.

Στο βίντεο, με τίτλο «Shred the Love», ο Banksy εμφανίζεται να κατασκευάζει τον μηχανισμό τεμαχισμού μέσα στην κορνίζα.

Στο τέλος, το βίντεο σημειώνει: «Στις πρόβες δούλευε πάντα ...» καθώς δείχνει το έργο να περνά ολόκληρο από τη μηχανή τεμαχισμού.


Ο καμβάς έχει τεμαχιστεί εν μέρει, την ώρα που η δημοπρασία έληξε στα 1,4 εκατομμύρια δολάρια, στις 5 Οκτωβρίου.

Ο Banksy δημοσίευσε αργότερα μια εικόνα στο Instagram με το τεμαχισμένο έργο να κρέμεται σε λωρίδες από το κάτω μέρος της κορνίζας με τον τίτλο «Going, going, gone ...».

Η δημοπρασία έγινε πρώτο θέμα στον Τύπο με όλους να αναρωτιούνται τι είχε συμβεί και αν ο οίκος και ο καλλιτέχνης είχαν συνεργαστεί για τον βανδαλισμό.

Η γυναίκα που αγόρασε το έργο ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα πως θα κρατήσει τον πίνακα.

Πολλά έχουν ειπωθεί για το αν ο μυστικοπαθής καλλιτέχνης είχε την πρόθεση να διατηρήσει ανέπαφο τουλάχιστον μέρος του καμβά που έγινε λωρίδες καθώς αυτό θα ανέβαζε κατά πολύ την αξία του έργου του.

 
Culture
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.

σχόλια

2 σχόλια
Πολλές υποθέσεις μπορεί να κάνει κάποιος. Το μόνο σίγουρό είναι ότι το κομμάτι του βίντεο για το πως έφτιαξε ο ίδιος το μηχανισμό είναι για τα μάτια του κόσμου μόνο, καθώς δεν ξέρει καν να κρατάει το κολλητήρι (το πιάνει από το μεταλλικό/αγώγιμο μέρος). Αυτό σημαίνει ότι, ήταν στο ρεύμα, θα είχε πάθει σοβαρό έγκαυμα.