Σεισμός

Ματαιώνεται η παράσταση «Έρωτες και θρήνοι γυναικών» στο Ηρώδειο - Οι δύο λόγοι για την απόφαση

Ματαιώνεται η παράσταση «Έρωτες και θρήνοι γυναικών» στο Ηρώδειο - Οι δύο λόγοι για την απόφαση Facebook Twitter
EUROKINISSI
0

Επιρρίπτοντας ευθύνες στο Φεστιβάλ Αθηνών, αλλά και το Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών, η Άννα Φόνσου, η πρόεδρος του Ιδρύματος «Το σπίτι του ηθοποιού» ανακοίνωσε πως ματαιώνεται η παράστασή «Έρωτες και θρήνοι γυναικών» στο Ηρώδειο.

Σε ανακοίνωση που εκδόθηκε πριν από λίγο και μόλις έξι μέρες πριν την παράσταση, η πρόεδρος του Ιδρύματος αναφέρεται σε δύο λόγους που οδήγησαν στην απόφαση αυτή.

Το LIFO.gr επικοινώνησε με το Φεστιβάλ Αθηνών αλλά προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια επίσημη αντίδραση σχετικά με το θέμα. 

Η ανακοίνωση της ματαίωσης:

Η πρόεδρος του Ιδρύματος ''Το Σπίτι του Ηθοποιού'' Άννα Φόνσου βρίσκεται στη δυσάρεστη θέση να ανακοινώσει πως η προγραμματισμένη για τις 16/09 παράσταση στο Ηρώδειο "Έρωτες και θρήνοι γυναικών" από τις τραγωδίες του Ευριπίδη, ματαιώνεται για δύο λόγους που προσέβαλαν και υποτίμησαν το έργο του Ιδρύματος.

Ο πρώτος λόγος είναι η παρεμπόδιση της προετοιμασίας της παράστασης από το Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών, με καταχρηστικές πρακτικές: άσκηση ''ψυχολογικής βίας'' στους συναδέλφους ηθοποιούς, απειλές, διαμαρτυρίες, διαπληκτισμούς, ψευδείς ισχυρισμούς ενάντια στους ανθρώπους της παραγωγής, καθώς 3 ηθοποιοί αρνήθηκαν να υπογράψουν την σύμβαση έργου, με συνέπεια να επέλθει η λύση της.

Παρόλο που αποζημιώθηκαν πλήρως, εκπρόσωποι του ΣΕΗ εισέβαλαν συστηματικά στο χώρο της προετοιμασίας της παράστασης, παρεμποδίζοντας τις πρόβες και ζητώντας αδικαιολόγητα να επαναπροσληφθούν τα συγκεκριμένα άτομα. Αποτέλεσμα των παραπάνω πρακτικών είναι να καταστεί αδύνατη η ολοκλήρωση της παραγωγής της παράστασης, με ζημιά ανεπανόρθωτη, οικονομική και ηθική.

Ένας δεύτερος σημαντικός λόγος είναι η αδυναμία του Ιδρύματος να καταβάλει το ποσό που απαίτησε, τελευταία στιγμή, το Φεστιβάλ Αθηνών, αθετώντας την συμφωνία να παραχωρηθεί ατελώς το θέατρο, όπως είχε αρχικά συμφωνηθεί. Η δωρεάν παραχώρηση είναι μία πρακτική που είχε υιοθετηθεί και σε προηγούμενες συνεργασίες-παραστάσεις στο Ηρώδειο με το Φεστιβάλ Αθηνών, ως προσφορά για την επίτευξη του σπουδαίου κοινωνικού, φιλανθρωπικού και πολιτιστικού έργου του Ιδρύματος.

Επισημαίνουμε ότι τα έσοδα της παράστασης θα διατεθούν για την ενίσχυση του Ιδρύματος ''Το Σπίτι του Ηθοποιού''.

Για αυτή την μοναδική παράσταση, συνεργάστηκαν ο σκηνοθέτης Πάνος Αγγελόπουλος, ο συνθέτης Δημήτρης Παπαδημητρίου, η χορογράφος Έρση Πήττα και οι ηθοποιοί: Άννα Φόνσου, Άντζελα Γκερέκου, Κατερίνα Διδασκάλου, Θεοδώρα Τζήμου, Βασιλική Τρουφάκου, Κατερίνα Μισιχρόνη, Μυρτώ Γκόνη και ομάδα χορού 20 ατόμων.

Όλοι οι συντελεστές εργάστηκαν και εργάζονται με αγάπη, σεβασμό, πάθος, αξιοπρέπεια, εθελοντισμό, προκειμένου να στηρίξουν το Ίδρυμα ''Το Σπίτι του Ηθοποιού'', που προσφέρει σημαντικό έργο στη χώρα μας και έχει βραβευθεί από την Ακαδημία Αθηνών.

Εκφράζουμε λοιπόν την βαθιά μας λύπη που δεν μας επιτρέπεται, υπό από αυτές τις συνθήκες, να παρουσιάσουμε ένα σπουδαίο καλλιτεχνικό έργο που προάγει και αναδεικνύει το μέγεθος του πολιτισμού μας.

Ευχαριστούμε θερμά τους ανθρώπους που βρέθηκαν δίπλα μας όλον αυτόν το καιρό για την πραγματοποίηση της παράστασης αλλά και τον κόσμο που ανταποκρίθηκε με αγάπη. Δηλώνουμε ότι θα συνεχίσουμε το πολιτιστικό και φιλανθρωπικό έργο μας και δεν θα επιτρέψουμε ουδεμία πρακτική προσβολής.

Με τιμή,

ΑΝΝΑ ΦΟΝΣΟΥ

Πρόεδρος του Ιδρύματος ''ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΗΘΟΠΟΙΟΥ''

Culture
0

Σεισμός

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.