Η Beyonce κατάφερε να γυρίσει βιντεοκλίπ μέσα στο Λούβρο, μπροστά από τη Νίκη της Σαμοθράκης και τη Μόνα Λίζα

Η Beyonce κατάφερε να γυρίσει βιντεοκλίπ μέσα στο Λούβρο, μπροστά από τη Νίκη της Σαμοθράκης και τη Μόνα Λίζα Facebook Twitter
7

Οι Beyoncé και Jay-Z ήταν πάντα μάστερ των εκπλήξεων και σήμερα αποκάλυψαν δύο νέα μυστικά.

Το πρώτο είναι ότι κυκλοφόρησαν ένα νέο κοινό άλμπουμ με το όνομά τους να εμφανίζεται ως «Τhe Carters» και τίτλο «Everything Is Love», το οποίο είναι διαθέσιμο μέσω της υπηρεσίας streaming του Tidal.

Το δεύτερο είναι ότι κάπως κατάφεραν να βγάλουν ένα βίντεο για το τραγούδι "Apeshit" στο φημισμένο μουσείο τέχνης του Λούβρου στο Παρίσι.

Το βίντεο είναι εντυπωσιακό με τις ευρύχωρες αίθουσες τέχνης να είναι άδειες από τουρίστες και το ζευγάρι να ποζάρει μπροστά από διάσημα έργα τέχνης όπως η Μόνα Λίζα και η Νίκη της Σαμοθράκης.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά το βίντεο γυρίστηκε τον περασμένο Μάιο και σκηνοθέτης είναι ο Ricky Saiz. Δεν είναι γνωστές λεπτομέρειες για το deal χάρη στο οποίο κατάφεραν να έχουν ένα από τα διασημότερα μουσεία του πλανήτη δικό τους και άδειο από επισκέπτες.

Η Beyoncé ανακοίνωσε την κυκλοφορία του δίσκου μέσω του Instagram το βράδυ του Σαββάτου και ενώ ήταν στο Λονδίνο για την περιοδεία της On the Run II.

Το βίντεο είναι πράγματι εντυπωσιακό:

Culture
7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.

σχόλια

4 σχόλια
Από ΄κει που πραγματικά την αγαπούσα (γιατί τον σύζυγο ποτέ δεν τον είχα σε ιδιαίτερη εκτίμηση) και την ακολουθούσα, μετά απ΄ αυτό το βίντεο έχασα πάσα ιδέα! Το μόνο που βλέπω είναι δύο άπληστες βλαχούτσες που θέλουν να μας δείχνουν συνεχώς ότι είναι πλούσιοι κι ότι εμείς δεν θα γίνουμε ποτέ τόσο πολύ. Οκ, φτάνει όμως.
Δεν θεωρούμε το μουσείο σαν "ιερό" χώρο λόγω φιλών ή εθνικοτήτων, αλλά λόγω της βαρύτητας της κουλτούρας και της ιστορίας που προσφέρει στον επισκέπτη. Σε αυτό το κλιπ το μόνο πράγμα που αναφέρουν είναι πως είναι πλούσιοι και το πόσο θέλει ο ένας των άλλο... Δεν ξέρω πως η "κουλτούρα" του χρήματος που πρεσβέβει το ζεύγος μπορεί να αποδειχθεί ανώτερη της κουλτούρας αιώνων που πρεσβέυει το Λούβρο! Είναι απλώς ασέβια απέδευτων ανθρώπων...
Προσωπικά δεν μου άρεσε το θέαμα να κουνάει τα οπίσθιά της μέσα σε αυτό το πολύ ιδιαίτερο μουσείο. Επίσης, ο Jay-Z γιατί είναι ντυμένος σαν την Ζωρζέτ από το Ρετιρέ;
Η Μπιγιό και ο ζιζί,αυτα τα ιερά τέρατα της τέχνης, έδωσαν λιγη αξία σε τεχνουργήματα καποιων αρχαίων και σχεδον αρχαίων καλλίτεχνάκων.Θελω να κανω ενα ακόμα σχόλιο,αλλα για να προλάβω τις κακες γλώσσες που θα το κρινουν ως ρατσιστικο με αφορμη το χρώμα των "καλλιτεχνων".Να διευκρινίσω οτι και τη Μαντόνα να εβλεπα να το κάνει αυτο,πάλι χυδαίο πιθίκισμα θα το χαρακτήριζα ολο αυτο.
Τα μουσεία πεθαίνουν όταν σταματούν να εξελίσσονται. Μπορει σε κάποιους να φαίνεται περίεργο ή και χυδαίο το να ανοίγει ένα μουσείο ή ένας χώρος σε μια άλλη μορφή τέχνης, στα μέσα του πρηγούμενου αιώνα τα μουσεία δεν είχαν έργα από μη λευκούς καλλιτέχνες (εκτός από τα εθνογραφικά αλλά αυτό είναι εντελώς ξεχωριστό θέμα) ενώ πριν απο ένα αιώνα δεν θα μπορούσαν να μπουν καν μέσα. Τα μουσεία για πολύ καιρό ήταν φτιαγμένα από λευκούς για λευκούς, και αυτή την εικόνα προσπαθεί να σπάσει το ζεύγος και (προφανώς) το λούβρο. Ξέρω οτι όλα αυτά φαίνονται ιεροσυλα για κάποιον που έχει συσχετίσει το μουσείο με ένα αποστειρωμένο "ιερό" χώρο αλλά δεν είναι και ούτε θα έπρεπε να είναι.
Σοβαρά;ολο αυτο εγινε για να αποτινάξει το Λούβρο ενα ρατσιστικό καθεστως του παρελθόντος;;;Ακόμα κι αν είναι αυτος ο λόγος,θεωρεις οτι το κατάφερε με μια "καλλιτέχνιδα" ή οποία εχει βασίσει τη καριέρα της σε μια εξ ολοκλήρου κατασκευασμένη-πλαστική εικονα,η οποία αυτη εικόνα περιφρονεί επιδεικτικά την ιδια τη φυλή της,αφου εχει γίνει πιο ασπρη κι απο γαλακτομπουρεκο.Βεβαίως και δεν πρεπει να είναι ενα Μουσείο αποστειρωμένο απο καινοτομιες.Αλλα σε ενα Μουσειο τετοιου βεληνεκους που φιλοξενει εργα με αλήθεια και ουσία,θα πρεπει να βάζει ουσιαστικους και αληθινους καλλιτεχνες.Αν επιμενεις τοσο πολυ στη συμβολικη επιλογη των συγκεκριμένων "καλλιτεχνων"για τους λόγους που ανέφερες.Τοτε θα ηθελα στη θεση της Μπιγιονσε να εβλεπα την τεράστια Σίρλεϊ Μπάσεϊ.Καιμνα σου θυμίσω ο επισης τεραστιος Βαγγέλης Παπαθανασίου,οταν ανέβασε το Μουσικό του εργο "Μυθοδία" στον αρχαιολογικό χώρο του Ολυμπίου Διος στην αθήνα,επελεξε τις σοπράνο Τζέσυ Νόρμαν και Κάθλιν Μπάτλε.Μάυρες και οι δυο.Δεν επελεξε τη Τζάνετ και Λατόγια Τζάκσον.
Ναι, αυτή είναι η ανάγνωσή μου. Το γεγονός οτι μεταξύ των αριστουργημάτων της λευκής κουλτούρας γίνονται μερικά close up σε δευτερεύοντες μαύρους χαρακτήρες νομίζω το υποστηρίζει. Το ποιος είναι αληθινός καλλιτέχνης άσε να το κρίνει το μουσείο που επιτρέπει την συνύπαρξη των έργων του με την καλλιτέχνιδα. Το τι αρέσει σε εμένα και σε εσένα δεν έχει καμία σημασία. Όσο για το υπόλοιπο, νομίζω το μπουρδούκλωσες. Δεν επέλεξε το μουσείο την Μπιγιονσε, η Μπιγιονσε επέλεξε το μουσείο. Το τι έκανε ο "τεράστιος" Παπαθανασίου αφορά αυτόν, άλλωστε η Λατόγια και η Τζάνετ δεν ανήκουν στο είδος για το οποίο έγραψε, όπως θα ήταν παράλογο να πάρει κανείς τη Μπάσευ να τραγουδήσει Lady Gaga.