Δημοσκόπηση από την Telegraph για την επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα

Δημοσκόπηση από την Telegraph για την επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα Facebook Twitter
1

Διαδικτυακή δημοσκόπηση με θέμα την επιστροφή ή όχι των Γλυπτών του Παρθενώνα από το Βρετανικό Μουσείο στην Αθήνα φιλοξενεί η ιστοσελίδα της εφημερίδας Daily Telegraph.

Η εφημερίδα αναφέρει βέβαια πως θα ήταν τρέλα η επιστροφή των Γλυπτών και μεταξύ των επιχειρημάτων που παραθέτει είναι πως το Βρετανικό Μουσείο δέχεται πολύ περισσότερους επισκέπτες από το Μουσείο της Ακρόπολης και έτσι περισσότεροι μπορούν να τα θαυμάσουν.

Η συζήτηση έχει αναθερμανθεί με αφορμή πρόσφατη δήλωση του ηγέτη των Εργατικών Τζέρεμι Κόρμπιν στην ελληνική εφημερίδα Τα Νέα υπέρ της επιστροφής.

Η δήλωση Κόρμπιν έχει προκαλέσει ποικίλες αντιδράσεις στη Βρετανία.

Ο αρθρογράφος της Telegraph Νικ Τρεντ, στο άρθρο του οποίου περιλαμβάνεται η σφυγμομέτρηση, χαρακτηρίζει ενδεχόμενη επιστροφή των Γλυπτών ως «τρέλα», κατηγορώντας τον Τζέρεμι Κόρμπιν ότι δεν αναλογίζεται τις επιπτώσεις μίας τέτοιας κίνησης.

Άλλοι σχολιαστές σημειώνουν ότι η θέση του ηγέτη των Εργατικών είναι παγιωμένη και γνωστή εδώ και χρόνια. Οι υποστηρικτές της επιστροφής των Γλυπτών στην Αθήνα επισημαίνουν την ανάγκη επανένωσης ενός κλασικού αριστουργήματος που προοριζόταν ως ενιαίο έργο τέχνης.

Έως το πρωί της Τετάρτης, πάντως, η δημοσκόπηση έδινε προβάδισμα 72% έναντι 28% υπέρ της παραμονής των Γλυπτών στο Λονδίνο, με τους αναγνώστες της ιστοσελίδας της συντηρητικής εφημερίδας να συμφωνούν με τον αρθρογράφο.

Με πληροφορίες από ΚΥΠΕ/ Τelegraph

Culture
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.