Δημόσιο: «Φύγετε από το θέατρο Εμπρός»

Δημόσιο: «Φύγετε από το θέατρο Εμπρός» Facebook Twitter
4

 

Δημόσιο: «Φύγετε από το θέατρο Εμπρός» Facebook Twitter

Έξωση στην «Κίνηση Μαβίλη» που έχει «ζωντανέψει» το εγκαταλελειμμένο θέατρο «Εμπρός», θέλει να κάνει η νέα εταιρία που διαχειρίζεται τα ακίνητα του Δημοσίου. Η εταιρία ζητά την εκκένωση του θεάτρου άμεσα για να το αξιοποιήσει και να το ενοικιάσει. Η «Κίνηση Μαβίλη» απαντά αρνητικά στην εταιρία, καλώντας  σε συλλογή υπογραφών και σε δημόσια συζήτηση αύριο Τρίτη στις 20.00 στο θέατρο, για το θέμα που έχει προκύψει.

Στη σελίδα της στο Facebook η Κίνηση γράφει:
 
«Αγαπητοί φίλοι και συνάδελφοι,

H νέα εταιρία που διαχειρίζεται τα ακίνητα του δημοσίου μας καλεί να εκκενώσουμε άμεσα το Εμπρός ώστε να προβούν στην αξιοποίηση και ενοικίαση του. Απαντούμε δημόσια παρακάτω.

Αν θέλετε να στηρίξετε την ενεργοποίηση του Εμπρός και να προσυπογράψετε την παρακάτω επιστολή στείλτε μας ένα μαιλ στο [email protected] με ονοματεπώνυμο και ιδιότητα.

Την Τρίτη 16.10.12 στις 20.00 στο Εμπρός θα γίνει δημόσια συζήτηση.

Φιλικά,

Κίνηση Μαβίλη»

Δημόσιο: «Φύγετε από το θέατρο Εμπρός» Facebook Twitter

 
Δημοσιεύει δε και την απάντηση στην αρμόδια υπάλληλο της εταιρίας για την αξιοποίηση των ακινήτων του Δημοσίου, στην οποία γνωστοποιεί τις δράσεις πολιτών και καλλιτεχνών, προκειμένου να πάρει και πάλι ζωή το εγκαταλελειμμένο θέατρο.

Αξιότιμη κυρία Κόλια,

Απαντούμε παρακάτω στην ηλεκτρονική επιστολή σας (η-μέηλ) που μας κοινοποιήθηκε από την εταιρία 'Ακινήτων Δημοσίου ΑΕ' στην οποία μας καλείτε να εκκενώσουμε το χώρο του Εμπρός ώστε να προβείτε στην αξιοποίηση και ενοικίασή του.
Δημόσιο: «Φύγετε από το θέατρο Εμπρός» Facebook Twitter

Το Νοέμβριο του 2011 η Κίνηση Μαβίλη, μια αυθόρμητη συσπείρωση καλλιτεχνών, μια ένωση καλλιτεχνικών ομάδων καθαρά μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, μαζί με πλήθος συνεργατών και υποστηρικτών από όλους τους καλλιτεχνικούς κλάδους (θέατρο, χορός, εικαστικά, φωτογραφία, μουσική) ενεργοποίησε το -για 5 χρόνια εγκαταλελειμμένο- κτήριο του θεάτρου Εμπρός προτείνοντας ένα πρωτότυπο πρόγραμμα πολιτιστικών και κοινωνικών δράσεων πρωτοφανών για τα ελληνικά δεδομένα, με στόχο και προοπτική την δημιουργία ενός πρότυπου δημόσιου κέντρου έρευνας για το θέατρο, τον χορό και τις παραστατικές τέχνες, με ερευνητικό, εκπαιδευτικό και όχι εμπορικό χαρακτήρα. Γνωστοποιήθηκε δε αυτή η δράση στο Υπουργείο Πολιτισμού, στο Δήμο Αθηναίων και σε όλες της Αθηναϊκές Εφημερίδες.

Σε αυτόν τον ένα χρόνο ενεργοποίησης και λειτουργίας του Εμπρός συμμετείχαν αφιλοκερδώς πάνω από 500 Έλληνες και ξένοι καλλιτέχνες πό διαφορετικά πεδία, ακαδημαϊκοί, θεωρητικοί των τεχνών, αρχιτέκτονες κ.α. καθώς και πλήθος κοινού που παρακολούθησε και συμμετείχε σε όλες τις δράσεις χωρίς οποιασδήποτε είδους οικονομική συναλλαγή. Ακόμα, η Κίνηση Κατοίκων Ψυρρή βρήκε στο Εμπρός έναν τόπο συνάντησης σε εβδομαδιαία βάση και οργάνωσης δράσεων συμμετέχοντας έτσι ενεργά στο πρόγραμμα λειτουργίας. Προς ενημέρωση σας επισυνάπτουμε ενδεικτικό κατάλογο δράσεων, προγραμμάτων, καλλιτεχνών και ομάδων που παρουσίασαν έργο στο χώρο τον τελευταίο χρόνο.

Το Εμπρός, ενας χώρος στο κέντρο της πόλης με υψηλό πολιτισμικό συμβολισμό, που ρήμαζε για 5 χρόνια, επαναλειτούργησε αφού καθαρίστηκε και συντηρήθηκε με ίδια μέσα των συμμετεχόντων. Από την πρώτη στιγμή ενεργοποίησης του Εμπρός ομάδα πολιτικών μηχανικών και αρχιτεκτόνων μελέτησε το χώρο διαπιστώνοντας πως δεν υπάρχουν άμεσα προβλήματα στατικότητας και ασφάλειας. Προτίθεται μάλιστα να προβεί σε επίσημη γραπτή έκθεση εφόσον αυτό ζητηθεί.
Δημόσιο: «Φύγετε από το θέατρο Εμπρός» Facebook Twitter

 Η ενεργοποίηση του Εμπρός είχε ιδιαίτερο αντίκτυπο σε διεθνή και εγχώρια μέσα ενημέρωσης. Στα ποικίλα αφιερώματα από τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς της Ευρώπης -όπως στο γαλλογερμανικό κανάλι ARTE- για την τέχνη σε καιρούς κρίσης παρουσιάζεται το παράδειγμα της συλλογικής και δημιουργικής ενεργοποίησης του Εμπρός. Για την λεπτομερέστερη ενημέρωσή σας παραθέτουμε παρακάτω ορισμένα από τα δημοσιεύματα του διεθνούς και ελληνικού τύπου.

 Σε μια κρίσιμη για τη χώρα χρονική στιγμή το Εμπρός αποτελεί ένα κέντρο πολιτισμικής άνθησης και δημιουργικής συνάντησης για ποικίλες κοινωνικά ομάδες. 'Ενα παράδειγμα αισιοδοξίας και δημιουργικότητας, ανταλλαγής, διαλόγου και έρευνας, ένα κέντρο Τεχνών με ανοιχτή δωρεάν πρόσβαση.

 Με δεδομένα όλα τα παραπάνω δηλώνουμε την πρόθεση μας να παραμείνουμε στο χώρο του Εμπρός συνεχίζοντας τη λειτουργία του όπως αυτή έχει διαμορφωθεί τον τελευταίο χρόνο- δηλαδή ως ένας Χώρος Τέχνης και Πολιτισμού με καθαρά μη κερδοσκοπικό χαρακτήρα και με ανοικτή πρόσβαση σε όλες τις πολιτισμικές και κοινωνικές ομάδες της πόλης μας χωρίς να έχουμε καμία πρόθεση ατομικής ή εταιρικής ιδιοχρησίας.
 Επιπρόσθετα σας γνωστοποιούμε ότι όλη η έγγραφη επικοινωνία μας κοινοποιείται στο Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού, σε μέσα ενημέρωσης στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό, καθώς και σε ευρεία λίστα συμμετεχόντων και υποστηρικτών του Εμπρός. Τέλος ξεκινάμε καμπάνια στήριξης και δημόσιο petition.

 Με εκτίμηση,
 Κίνηση Μαβίλη, Κίνηση Κατοίκων Ψυρρή, Σύνδεσμος Χορού και ομάδα υποστηρικτών της ενεργοποίησης του Εμπρός

 

4

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.