Η Μαρίνα Αμπράμοβιτς απαντά για τις δωρεές των 2 εκατ. $ που κατηγορείται πως δεν επέστρεψε

Η Μαρίνα Αμπράμοβιτς απαντά για τις δωρεές των 2 εκατ. $ που κατηγορείται πως δεν επέστρεψε Facebook Twitter
0

Την Κυριακή η New York Post δημοσίευσε ένα άρθρο με τίτλο «The Art of the "Steal"» [σ.σ. Η Τέχνη της "Κλοπής"],και διερωτήθηκε τι ακριβώς έχει κάνει η Μαρίνα Αμπράμοβιτς τα 2 εκατομμύρια δολάρια που συγκέντρωσε για την ανέγερση του κέντρου τέχνης της στο Χάντσον της Νέας Υόρκης.

Τα τελευταία τέσσερα χρόνια, η Αμπράμοβιτς έχει συγκεντρώσει 1.5 εκατομμύρια δολάρια από ιδιωτικές δωρεές και άλλα 661.452 δολάρια στο Kickstarter. Όταν τον περασμένο μήνα διαπίστωσε πως το συνολικό κόστος κατασκευής του κέντρου θα ήταν 31 εκατομμύρια δολάρια, εγκατέλειψε το σχέδιο. (Εκπρόσωπός της δήλωσε πως οι πόροι που συγκεντρώθηκαν κάλυψαν τα έξοδα σχεδιασμού της εταιρίας design του Rem Koolhas, OMA). Σύμφωνα με την New York Post, οι δωρητές στο Kickstarter διαμαρτυρήθηκαν που δεν έλαβαν τα ανταλλάγματα που τους είχαν υποσχεθεί και απαίτησαν να μάθουν που πήγαν τα χρήματά τους.

Χτες η Αμπράμοβιτς αναφέρθηκε στο ζήτημα μέσω ανακοίνωσης με τίτλο «The Art of Truth» [σ.σ. Η Τέχνη της Αλήθειας]. Σε αυτήν, όχι μόνο χαρακτηρίζει τις κατηγορίες της εφημερίδας «λανθασμένες» αλλά και «συκοφαντικές». «Το μεγαλύτερο μέρος αυτών των πόρων ήταν άμεσες χορηγίες από τα δικά μου χρήματα, τα οποία έχω βγάλει σαν καλλιτέχνης», γράφει για τα 2.2 εκατομμύρια δολάρια. «Συνεισέφερα με περισσότερα από 1.1 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά για το ινστιτούτο, εκτός από όσα ξόδεψα για να αγοράσω το κτίριο», συνεχίζει. 

Η Μαρίνα Αμπράμοβιτς απαντά για τις δωρεές των 2 εκατ. $ που κατηγορείται πως δεν επέστρεψε Facebook Twitter

Η Μαρίνα Αμπράμοβιτς επανέλαβε επίσης το Kickstarter επρόκειτο εξαρχής να καλύψει τα έξοδα για τα σχέδια του κτιρίου. «Ο λογαριασμός που λάβαμε από την εταιρία για τον συγκεκριμένο σχεδιασμό ήταν 655.167,10 δολάρια», έγραψε. «Χρησιμοποιήσαμε τους πόρους του Kickstarter για να πληρώσουμε τα έξοδα του OMA», πρόσθεσε. (Στην ανακοίνωσή της έχει συμπεριλάβει επίσης για αναλυτικά στοιχεία για τις δωρεές και τα κόστη, με τίτλο αυτή τη φορά «The Art of Truth Facts» [σ.σ. Η Τέχνη των Αληθινών Γεγονότων]).

Όσο για τα ανταλλάγματα στους δωρητές του Kickstarter (τα "βραβεία" κυμαίνονταν από μια αγκαλιά από την Αμπράμοβιτς μέχρι ένα DVD όπου διδάσκει την "άσκηση του επίμονου βλέμματος"), αναφέρει πως οι ίδιοι ήταν αυτοί που δεν ανταποκρίθηκαν στης έκκληση του ινστιτούτου της για πληροφορίες. 

Η Μαρίνα Αμπράμοβιτς επιμένει επίσης στην όλη αλτρουιστική φύση του πρότζεκτ, τονίζοντας πως πολλές «καλλιτεχνικές εμπειρίες» που έχει διοργανώσει το ινστιτούτο της «είχαν ελεύθερη είσοδο και ήταν ανοιχτές για το κοινό». «Αρνούμαι τις κατηγορίες της New York Post για κλοπή», καταλήγει η ίδια.

Culture
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.