Το Υπουργείο Πολιτισμού απαντά για το «όχι» του ΚΑΣ σε συναυλία του συλλόγου «Ελπίδα» στο Ηρώδειο

Το Υπουργείο Πολιτισμού απαντά για το «όχι» του ΚΑΣ σε συναυλία του συλλόγου «Ελπίδα» στο Ηρώδειο Facebook Twitter
2

Το υπουργείο Πολιτισμού, αναζητά εναλλακτική πρόταση για την εκδήλωση του Συλλόγου «ΕΛΠΙΔΑ» στο Ηρώδειο, αφού το αίτημα του Συλλόγου προς το ΚΑΣ για παραχώρηση του Ηρωδείου τον Σεπτέμβριο απορρίφθηκε. Η διαδικασία τροποποιήσεων βρίσκεται σε εξέλιξη καθώς «το πρόγραμμα των εκδηλώσεων στο μνημείο κατά τη φθινοπωρινή περίοδο οριστικοποιείται κάθε έτος κατόπιν σειράς συνεδριάσεων του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου, το οποίο εξετάζει τροποποιήσεις μετά την αρχική συνεδρίαση, τροποποιήσεις οι οποίες αφορούν κυρίως στις ημερομηνίες» αναφέρει σήμερα, σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Πολιτισμού.

Υπενθυμίζεται πως ο σύλλογος είχε εκφράσει τη δυσαρέσκιά του με μια ανακοίνωση όταν ενημερώθηκε για την απόφαση:

«Ο Σύλλογος ΕΛΠΙΔΑ δηλώνει απογοητευμένος από την απόφαση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου να μην παραχωρήσει το Ωδείο Ηρώδου του Αττικού τον προσεχή Σεπτέμβριο για μία βραδιά αφιερωμένη στα παιδιά με καρκίνο, υπό την αιγίδα του Προέδρου της Δημοκρατίας κυρίου Προκοπίου Παυλοπούλου, με την συνεργασία της «Παναθηναϊκής Ένωσης Γυναικών» με πρωτεργάτη την κυρία Σίσσυ Παυλοπούλου, με την παρουσία του Μίκη Θεοδωράκη, με τον Στέφανο Κορκολή να υποδέχεται καταξιωμένους Έλληνες καλλιτέχνες και να υμνούν μαζί τη μουσική του μεγάλου εθνικού μας συνθέτη, μία βραδιά βαθιά ελληνική, ανθρωπιστική και μεγαλειώδη.Παρόλο που ακολουθήθηκαν όλες οι νόμιμες διαδικασίες και η αίτηση κατατέθηκε εμπρόθεσμα, το ΚΑΣ απέρριψε το αίτημά μας. Λυπούμαστε που μέσα στους 4 μήνες διάρκειας του Φεστιβάλ Αθηνών και των εκδηλώσεων στο Ηρώδειο, δεν βρέθηκε μία ημέρα που να αφιερωθεί στα παιδιά που πάσχουν από καρκίνο τα οποία σύσσωμος ο Ελληνικός λαός στηρίζει διαχρονικά.Υποσχόμαστε στους φίλους του Συλλόγου μας ότι η συναυλία αυτή θα γίνει μέσα στους χειμερινούς μήνες σε χώρο του οποίου η διοίκηση διαθέτει μεγαλύτερη κοινωνική ευαισθησία.»

Η ανακοίνωση:

«Την Τρίτη 27 Ιουνίου 2017 το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο εξέτασε αιτήματα φορέων για την πραγματοποίηση εκδηλώσεων στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού (Ηρώδειο) κατά τη φθινοπωρινή περίοδο του 2017. Ο αριθμός των αιτημάτων φέτος ξεπέρασε κάθε προηγούμενο και έφτασε τα 54 αιτήματα, αριθμός σχεδόν διπλάσιος όλων των περασμένων ετών. Το πλήθος των αιτημάτων εξετάστηκε κατ΄ αρχάς από την ειδική επιτροπή που συγκροτείται στο Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού. Τα μέλη του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου αποδέχτηκαν τις προτάσεις της ειδικής Επιτροπής εκτός ελαχίστων περιπτώσεων.

Κατά την αντιμετώπιση του αιτήματος του Συλλόγου Φίλων Παιδιών με Καρκίνο «Η ΕΛΠΙΔΑ», ελήφθη υπ΄ όψιν το δεσμευτικό αίτημα του Συλλόγου «Η ΕΛΠΙΔΑ» σχετικά με την ανελαστική ημερομηνία της 20ής Σεπτεμβρίου για την πραγματοποίηση της μουσικής εκδήλωσης, όπως αυτό παρουσιάστηκε από τους εκπροσώπους του φορέα, λόγω της παρουσίας του Προέδρου της Δημοκρατίας, υπό την αιγίδα του οποίου έχει τεθεί η εκδήλωση.

Το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού επισημαίνει ότι το πρόγραμμα των εκδηλώσεων στο μνημείο κατά τη φθινοπωρινή περίοδο οριστικοποιείται κάθε έτος κατόπιν σειράς συνεδριάσεων του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου, το οποίο εξετάζει τροποποιήσεις μετά την αρχική συνεδρίαση, τροποποιήσεις οι οποίες αφορούν κυρίως στις ημερομηνίες. Επομένως η όλη διαδικασία βρίσκεται σε εξέλιξη και θα ολοκληρωθεί εγκαίρως σε επόμενες συνεδριάσεις του Συμβουλίου.

Στο μεταξύ, το ΥΠΠΟΑ, αναγνωρίζοντας τη σημαντική φιλανθρωπική προσφορά του Συλλόγου «Η ΕΛΠΙΔΑ», βρίσκεται σε συνεννόηση με την Προεδρία της Δημοκρατίας καθώς και με τον Σύλλογο, για την εξεύρεση εναλλακτικής πρότασης.

Culture
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.