7 βραβεία απέσπασε η WIND Ελλάς στο θεσμό των Social Media Awards που διοργάνωσαν το Marketing Week και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν - ELTRUN, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

 

Έχοντας επενδύσει σημαντικά στην αξιοποίηση των social media η WIND Ελλάς μέσα από τις καμπάνιες της έχει κατορθώσει να προσεγγίσει χιλιάδες χρήστες και να αξιοποιήσει τη δυναμική των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να ενισχύσει το brand engagement, τις πωλήσεις των προϊόντων της αλλά και την άμεση επικοινωνία και εξυπηρέτηση των καταναλωτών της. Για τα αποτελέσματα αυτά, η εταιρεία βραβεύτηκε σε 7 κατηγορίες:

 

  • Βραβείο Gold στην κατηγορία Best Corporate Social Media Strategy για την επιτυχημένη επικοινωνιακή στρατηγική με βάση το motto «Επικοινωνία για Όλους» στα δημοφιλέστερα social networks, όπως Facebook, Twitter, Youtube, Google+, Foursquare, Instagram & Linkedin. Πιο συγκεκριμένα, η WIND έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα community με πάνω από 210.000 fans στο Facebook, καθώς οι επίσημες σελίδες της (WIND και F2G), από το 2012, έχουν σημειώσει αύξηση της τάξεως του 130% και 164% αντίστοιχα, στο fan base τους.
  • Βραβείο Gold στην κατηγορία Best Use of Social Media for a Consumer Brand, το οποίο απέσπασε για το W, το απόλυτο συμβόλαιο επικοινωνίας, που μέσα από τα Social Media αύξησε την αναγνωρισιμότητα του νέου συμβολαίου πολύ γρήγορα και αποδοτικά. Πιο συγκεκριμένα 20% των πωλήσεων των συμβολαίων W προήλθε από τα Social Media, ενώ παράλληλα παρουσιάστηκε αύξηση της επισκεψιμότητας της τάξης του 10% του εταιρικού site ( www.wind.gr ).
  • Βραβείο Silver στην κατηγορία Best Use of Social Media for Customer Service, για τις επιδόσεις του τμήματος Customer Service της εταιρείας, και συγκεκριμένα για την ικανότητα άμεσης ανταπόκρισης στα ερωτήματα των χρηστών/ συνδρομητών & στις ανάγκες τους μέσω της δημιουργίας νέων προϊόντων, υπηρεσιών & προσφορών. Ουσιαστικά, το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της WIND διαχειρίζεται καθημερινά περίπου 100 σχόλια/μηνύματα στο Facebook με ερωτήσεις που αφορούν σε customer care θέματα και πιο συγκεκριμένα απαντά σε περίπου 20 wallposts, 40 comments, 40 messages σε καθημερινή βάση.
  • Βραβείο Silver στην κατηγορία Best Overall Presence on Facebook για το F2G, δημιουργώντας ένα δυνατό και χρήσιμο community για τους χρήστες, παρέχοντάς τους όχι μόνο ενημέρωση, αλλά και διασκεδαστικές ευκαιρίες επιβράβευσης. Τα αποτελέσματα είναι θεαματικά (από Ιανουάριο ‘12 έως Ιούνιο ’13):
  • ­   160% αύξηση σε likes
  • ­   410 wall posts
  • ­   Περισσότερα από 10.000 responses
  • ­   Μέσο χρόνο απόκρισης στους χρήστες 1 ώρα
  • ­   Ένα δυνατό online community με περισσότερους από 65.000 fan

 

Επίσης, η WIND Ελλάς απέσπασε το Βραβείο Silver στην κατηγορία Best Use of Twitter in a Campaign για τον Κλασικό Μαραθώνιο Αθηνών 2012, μέσω της επικοινωνιακής πλατφόρμας «Ένας Αγώνας για Όλους». Πιο συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκαν 65 livet weets κατά τη διάρκεια του αγώνα, προσεγγίζοντας συνολικά 2.065 followers. Το τέταρτο βραβείο Silver για τη WIND ήρθε από την κατηγορία Best YouTube Advertising Campaign για την καμπάνια του F2Gμε την ονομασία «Σχιζοφρενής με το πριόνι», που βασίστηκε στην αξιοποίηση της πλατφόρμας YouTube. Η καμπάνια του F2G κατόρθωσε να συγκεντρώσει 2.004.517 views συνολικά και 11.087.383 impressions.  Το ίδιο βίντεο απέσπασε το βραβείο Bronze στην κατηγορία Most Visited Video in YouTube. Πιο συγκεκριμένα, η ταινία  με τη μέγιστη διάρκεια των 67’’ συγκέντρωσε συνολικά 1.134.634 views με 254 likes, 131 comments & 228 shares.

 

Ο Γιάννης Γαβριηλίδης, Brand, Marketing and Online Strategy Executive Director της WIND Ελλάς δήλωσε: «Η πολλαπλή διάκριση στα Social Media Awards μας δίνει μεγαλύτερη ώθηση  αξιοποίησης του Digital περιβάλλοντος. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης  είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες ανάπτυξης και ενδυνάμωσης του brand μας. Αισθανόμαστε υπερήφανοι για την κοινότητα των χρηστών που έχουμε δημιουργήσει σε όλες τις πλατφόρμες και συνεχίζουμε διαρκώς να επενδύουμε στην παρουσία του brand μας στα social media με τους πιο δημιουργικούς, καινοτόμους και ανταποδοτικούς τρόπους όχι μόνο για τη WIND αλλά και για τους καταναλωτές μας».