Σεισμός

«Ζήσε τη στιγμή-Ζήσε στο τώρα!»: Ένα διαδικτυακό σεμινάριο από τη Moët & Chandon

«Ζήσε τη στιγμή-Ζήσε στο τώρα!»: Ένα διαδικτυακό σεμινάριο από τη Moët & Chandon Facebook Twitter
0

Η σαμπάνια Moët & Chandon διοργάνωσε ένα ξεχωριστό διαδικτυακό σεμινάριο με θέμα «Ζήσε τη στιγμή - Ζήσε στο τώρα!» με την καθοδήγηση της Life & Business Coach, Μάρεας Λαουτάρη.


Δύο ώρες γεμάτες συμβουλές για το πώς να ζούμε τη ζωή μας με αυτοπεποίθηση, θάρρος, χαρά, εκτιμώντας και γιορτάζοντας την κάθε στιγμή της σα να είναι μοναδική. Γιατί τελικά η ποιότητα της ζωής μας είναι σε διαρκή συνάρτηση με το επίπεδο ευτυχίας που νιώθουμε.

Η Μάρεα Λαουτάρη έθιξε το μεγάλο ερώτημα του τι είναι ευτυχία, εξηγώντας ότι ετυμολογικά δεν έχει σχέση με την τύχη αλλά προέρχεται από το «Ευ» που σημαίνει «καλώς» και το ρήμα «Τεύκτω» που σημαίνει Δημιουργώ, Οικοδομώ, Πράττω, Κτίζω. Ουσιαστικά, Ευτυχία λοιπόν σημαίνει ανάπτυξη και πρόοδος.


Το θετικό συναίσθημα (της χαράς, της επιβράβευσης, της γιορτής) γονιμοποιεί την αλλαγή και οδηγεί στην πρόοδο. Σύμφωνα με έρευνες του τμήματος Ψυχολογίας του Stanford University, η αλλαγή συνηθειών μπορεί να πραγματοποιηθεί εύκολα εάν υπάρχει έντονο συναίσθημα επιβράβευσης (ηδονής) τη στιγμή της αλλαγής. Εάν επιβραβεύεις τον εαυτό σου σε κάθε μικρή νίκη, ο εγκέφαλός νευροσυσχετίζει την αλλαγή με την απόλαυση, με αποτέλεσμα να επιθυμεί περισσότερες θετικές αλλαγές και πρόοδο.


Mε ιστορία σχεδόν 300 ετών, η Moët & Chandon σήμερα είναι συνώνυμο της γιορτής. Με μία φιάλη Moët να ανοίγει κάθε δευτερόλεπτο κάπου στον κόσμο, η Moët & Chandon γνωρίζει ότι κάθε δευτερόλεπτο κρύβει μια εμπειρία – και κάθε εμπειρία κρύβει μια ευκαιρία να ζήσουμε ένα #moetmoment.


Το σεμινάριο έκλεισε με μια μοναδική διαδικτυακή πρόποση από όλους τους συμμετέχοντες, συνοδεία πάντα με μια σαμπάνια Moët & Chandon και το καθιερωμένο #moetmoment που χαρακτηρίζει τη μάρκα.

Επιχειρείν/Market
0

Σεισμός

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM