Bodytalk: Νέα καμπάνια με βασικό μήνυμα Train for Pleasure

Bodytalk: Νέα καμπάνια με βασικό μήνυμα Train for Pleasure Facebook Twitter
0

Στα πλαίσια του λανσαρίσματος της νέας της καμπάνιας Train for [pleasure], η Bodytalk ρώτησε 40 influencers τι είναι pleasure για αυτούς και πως θα συμπλήρωναν τη φράση Train for [ ].


Η Bodytalk στην καμπάνια Fall/Winter 19-20 έχει εστιάσει σε 4 βασικά pleasures τα οποία είναι:

Train for [self-improvement]
Train for [balance]
Train for [wellness]
Train for [bonding]

Bodytalk: Νέα καμπάνια με βασικό μήνυμα Train for Pleasure Facebook Twitter


Θεώρησε ότι θα έχει ενδιαφέρον να δει για ποιους λόγους γυμνάζεται ο καθένας από αυτούς και τι ερμηνεία δίνει στη λέξη «ευχαρίστηση».


Παρατηρήθηκε συχνά σαν απάντηση το Train for [health]. Φαίνεται ότι πια η ψυχική και η σωματική υγεία παίζει σημαντικό ρόλο στη ζωή των νέων ανθρώπων. Είναι τόσα πολλά τα είδη γυμναστικής που υπάρχουν πια και έχουν ενταχθεί για τα καλά στη ζωή του σύγχρονου ανθρώπου, κάνοντας τους περισσότερους να βρίσκουν ευχαρίστηση σε κάποιο από όλα προκειμένου να πετύχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα!

Bodytalk: Νέα καμπάνια με βασικό μήνυμα Train for Pleasure Facebook Twitter

Η γυμναστική είναι από τα πιο σημαντικά πράγματα που μπορεί να κάνει κανείς για να βελτιώσει την υγεία και την ποιότητα της ζωής του και είναι ευχάριστο το γεγονός ότι η άθληση τείνει να γίνεται τρόπος ζωής σε όλο και περισσότερους ανθρώπους!


Επίσης , πολλοί έδωσαν σαν απάντηση Train for [confidence]. Είναι αλήθεια ότι η αυτοπεποίθηση έχει εξέχουσα σημασία στη ζωή και όπως συμπεραίνεται η γυμναστική θεωρείται ένα μέσο πραγμάτωσης αυτού του στόχου. Τα αποτελέσματα που βλέπει ο καθένας στο σώμα του, του δίνουν ευχαρίστηση και κίνητρο για να συνεχίσει την άσκηση.


Άλλες απαντήσεις που δόθηκαν σχετικά είναι το freedom, winning, happiness, inspiration, inner peace, energy.

Bodytalk: Νέα καμπάνια με βασικό μήνυμα Train for Pleasure Facebook Twitter


Όπως είναι φανερό οι απολαύσεις που εισπράττει ο καθένας από την άσκηση που κάνει είναι ποικίλες και πολύ διαφορετικές για τον καθένα.


Η Bodytalk με αυτή τη συλλογή τοποθετείται σχετικά με τη σημασία που έχει η κίνηση στη χαρά και την απόλαυση της ζωής και θέλει να σας βοηθήσει να εκφραστείτε ελεύθερα και να ανακαλύψετε ποιες είναι οι απολαύσεις της ζωής για εσάς.

Bodytalk: Νέα καμπάνια με βασικό μήνυμα Train for Pleasure Facebook Twitter
Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM