O Tommy Hilfiger επιστρέφει στη Νέα Υόρκη με το TOMMYNOW

O Tommy Hilfiger επιστρέφει στη Νέα Υόρκη με το TOMMYNOW Facebook Twitter
0

Η Tommy Hilfiger, η οποία ανήκει στην PVH Corp., ανακοινώνει το TOMMYNOW "See Now, Buy Now" event, για το Φθινόπωρο 2019. Στο show θα παρουσιαστεί η συλλογή TommyXZendaya που σχεδιάστηκε από τον Tommy Hilfiger μαζί με την παγκόσμια brand ambassador των γυναικείων συλλογών, Zendaya. To show συνεχίζει τον εορτασμό της συνεργατικότητας, της πολυμορφίας και της ενδυνάμωσης που ο Αμερικανός σχεδιαστής και η ηθοποιός ξεκινήσαν στο TOMMYNOW στο Παρίσι την Άνοιξη του 2019. Μετά από τα show στην Ευρώπη και την Ασία, το TOMMYNOW runway event επιστρέφει για πρώτη φορά στην Νέα Υόρκη μετά από την εκεί πρεμιέρα του, το Φθινόπωρο του 2016.

Το βιωματικό runway event για το Φθινόπωρο 2019 θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου στις 8:30 μ.μ. EST στο Apollo Theater (ώρα Ελλάδας 3.30 π.μ.).

Το θρυλικό Θέατρο Apollo στο Χάρλεμ φιλοξένησε μερικές από τις πιο διάσημες entertainers του κόσμου, όπως η Aretha Franklin, η Ella Fitzgerald, η Patti LaBelle και οι Supremes. To event είναι επηρεασμένο από την κινηματογραφική οπτική των '70s με ένα Harlem twist, φέρνοντας το γεμάτο αυτοπεποίθηση και αισιόδοξο πνεύμα της Zendaya μπροστά στο κοινό σε όλο τον κόσμο, τόσο live όσο και εικονικά. «Αισθάνομαι σαν να κλείνει ένας κύκλος επιστρέφοντας με το TOMMYNOW "See Now, Buy Now" runway event στη Νέα Υόρκη μετά από μια παγκόσμια περιοδεία», δήλωσε ο Tommy Hilfiger. «Είμαστε περήφανοι που κάθε φορά δημιουργούμε ένα show που είναι πάντα διαφορετικό από αυτά που γνωρίζει η βιομηχανία μας και τον σημαντικό σκοπό που υποστηρίζει. Ενθουσιάστηκα αμέσως από την πρόταση της Zendaya να πραγματοποιηθεί το TOMMYNOW στο Χάρλεμ καθώς συνεχίζουμε να γιορτάζουμε τη διαφορετικότητα και τη συμμετοχικότητα, τα οποία βρίσκονται στην καρδιά τόσο της συνεργασίας μας όσο και στο DNA του brand μας».

Ακολουθώντας την επιτυχία των πρώτων έξι TOMMYNOW show, το σόου TOMMYNOW που παρουσιάζει την TommyXZendaya συλλογή, γίνεται πάνω στο signature format "See Now, Buy Now". Το show ανοίγει η TommyΧZendaya collaborative συλλογή για το Φθινόπωρο 2019, η οποία επαναπροσδιορίζει το power dressing. Tα tailored κομμάτια της συλλογής γιορτάζουν το έντονο και δυναμικό στιλ της Zendaya μέσα από το σύγχρονο twist του Tommy Hilfiger.

Το TOMMYNOW συνεχίζει να λειτουργεί ως μία πηγή καινοτομίας ώστε να προσφέρει εμπνευσμένα και μοναδικά activations στο κοινό τόσο σε τοπικό επίπεδο όσο και παγκοσμίως. Αυτή τη σεζόν, ο Tommy Hilfiger εισάγει μια εμπειρία ηλεκτρονικού εμπορίου εικονικής πραγματικότητας (V.R.), εκμηδενίζοντας την ανάγκη headset. Με στόχο την αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας μέσω της V.R. τεχνολογίας, είναι η πρώτη φορά στη βιομηχανία της μόδας που μια τέτοιου τύπου web-based V.R. εμπειρία εισάγεται σε τέτοια κλίμακα. Η λειτουργικότητα του V.R. είναι διαθέσιμη μέσω του tommy.com σε desktop και mobile λειτουργία και παρέχει σε όλο τον κόσμο απεριόριστη πρόσβαση στο TOMMYNOW σόου στο Apollo Theater. Οι χρήστες μπορούν να επισκεφθούν το εικονικό pop up store, να περιηγηθoύν στο backstage και να αγοράσουν τα look που φοράνε τα μοντέλα. Οι shoppable ετικέτες που θα βρίσκονται πάνω στα προϊόντα, θα κάνουν link στο product lay-down και θα κατευθύνουν τον καταναλωτή στο τοπικό e-commerce περιβάλλον για την αγορά των προϊόντων. Την ημέρα του σόου, κάμερες 360 μοιρών τοποθετημένες στις V.R. θέσεις στο Apollo Theater θα μεταδώσουν live feeds. Αυτή η δυνατότητα «ανοίγει» ένα παράθυρο σε πραγματικό χρόνο στον κόσμο του TOMMYNOW, για όλο το βράδυ, από σημεία όπως το κόκκινο χαλί, το backstage και το front row. Η V.R. εμπειρία θα ξεκινήσει στις 8 Σεπτεμβρίου στις 8:30 μ.μ. EST / 9 Σεπτεμβρίου στις 2:30 π.μ. CEST.

Ως μέρος της δέσμευσης της Tommy Hilfiger να δημιουργεί συναρπαστικές εμπειρίες λιανικής πώλησης για να προσεγγίσει και να συνδεθεί με την επόμενη γενιά καταναλωτών, ένα αφιερωμένοTommyXZendaya λεωφορείο θα βρίσκεται έξω από το θέατρο Apollo την ημέρα του σόου. Εκεί, η συλλογή Φθινόπωρο 2019 θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμη για αγορά το ίδιο βράδυ, πριν από το παγκόσμιο ντεμπούτο της, ενώ διάφορα activation θα προσελκύουν τους επισκέπτες στον κόσμο της TommyXZendaya συλλογής. Από Την επόμενη εβδομάδα, το λεωφορείο θα ταξιδέψει σε hotspot της Νέας Υόρκης ώστε να μπορέσουν οι καταναλωτές να περιηγηθούν και να αγοράσουν τα runway looks. Το design του λεωφορείου γιορτάζει την έμπνευση της συλλογής, με το εσωτερικό και το εξωτερικό του να είναι διακοσμημένα σε ζεστούς μπορντό τόνους, με το λογότυπο "TZH" αλλά και snake-skin εμπνευσμένα prints.

Ο Tommy Hilfiger έχει μια μακρά ιστορία υποστήριξης φιλανθρωπικών δράσεων στις τοπικές κοινωνίες, οι οποίες ενδυναμώνουν τους νέους για να επιτύχουν τους στόχους τους. Αυτή τη σεζόν, ο Tommy Hilfiger είναι επίσημος εταιρικός χορηγός του Apollo, καθώς και του Κέντρου Εκπαίδευσης Επιδόσεων στο Harlem και το Ίδρυμα Τεχνών Vy Higginsen's Mama. Όλα τα έσοδα των πωλήσεων από τα festival inspired TommyXApolloXZendaya T-shirts, που είναι σχεδιασμένα αποκλειστικά για αυτό το event, καθώς και αυτών που θα πωληθούν κατά τη διάρκεια του TOMMYNOW, θα δοθούν στο θέατρο Apollo. Το ίδιο T-shirt θα πωλείται και στο λεωφορείο TommyXZendaya, όπου τα έσοδα θα διατεθούν στο Ίδρυμα Mama. Ένα μουσικό ταλέντο από το Ίδρυμα Mama, θα τραγουδήσει κατά τη διάρκεια του runway event. Ο Nichelle Gainer, πολιτιστικός ιστορικός και συγγραφέας του Vintage Black Glamour, θα επιμεληθεί το περιεχόμενο της εσωτερικής σήραγγας του Apollo Theater που θα ταξιδέψει τους επισκέπτες του TOMMYNOW μέσα στις εμβληματικές μουσικές εποχές του Harlem.

To #TOMMYNOW show θα είναι διαθέσιμο μέσα από το Instagram, το Twitter και το Facebook account του brand.

Οι φίλοι και οι fan του brand καλούνται να συµµετέχουν στη συζήτηση στα µέσα κοινωνικής δικτύωσης µε τη χρήση του #TommyHilfiger και @TommyHilfiger.

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM