ΑΜΣΤΕΛ: Με 100% ελληνικό κριθάρι στην καρδιά της!

ΑΜΣΤΕΛ: Με 100% ελληνικό κριθάρι στην καρδιά της! Facebook Twitter
0

12 αληθινοί παραγωγοί κριθαριού ανοίγουν την καρδιά τους, χαρίζουν τις φωνές τους και σας ταξιδεύουν σε γωνιές της ελληνικής υπαίθρου, σε μια νέα καμπάνια αφιερωμένη στα πραγματικά πρόσωπα πίσω από κάθε ποτήρι μπύρας ΑΜΣΤΕΛ.


Με πρωταγωνιστές τους ίδιους τους αγρότες που την καλλιεργούν και όχημα την ιδιαίτερη διασκευή ενός ελληνικού αγαπημένου τραγουδιού, η ΑΜΣΤΕΛ μιλά για το 100% ελληνικό κριθάρι της και το αληθινό μεράκι και κόπο αυτών που το καλλιεργούν.

ΑΜΣΤΕΛ: Με 100% ελληνικό κριθάρι στην καρδιά της! Facebook Twitter


Σε μια καμπάνια που δημιουργεί έντονα συναισθήματα και περνάει αβίαστα και αυθεντικά από το χιούμορ στη συγκίνηση, αποτυπώνονται ρεαλιστικά στο φακό μικρές στιγμές αγροτικής καθημερινότητας.

ΑΜΣΤΕΛ: Με 100% ελληνικό κριθάρι στην καρδιά της! Facebook Twitter


Επίκεντρο όλων είναι η στιγμή που ο αγρότης «αποχαιρετά» το κριθάρι που παίρνει το δρόμο για τη ζυθοποίηση, για να επιστρέψει λίγους μήνες αργότερα, με τη μορφή της αγαπημένης μας μπύρας ΑΜΣΤΕΛ στα αυθεντικά ποτήρια της ταβέρνας του χωριού.

ΑΜΣΤΕΛ: Με 100% ελληνικό κριθάρι στην καρδιά της! Facebook Twitter


Κρατώντας αναλλοίωτη τη συνταγή της εδώ και 55 χρόνια, η ΑΜΣΤΕΛ, μέσα από τη νέα, συναισθηματική της καμπάνια, αναδεικνύει τα πιο πολύτιμα συστατικά της, αυτά που της δίνουν γεύση, αρώματα και ζωή.

ΑΜΣΤΕΛ: Με 100% ελληνικό κριθάρι στην καρδιά της! Facebook Twitter


Σε 170.000 στρέμματα ελληνικής γης και με τη φροντίδα και το μεράκι 2.500 ανθρώπων σε όλη την Ελλάδα, καλλιεργείται το πιο βασικό συστατικό της συνταγής της, το 100% ελληνικό κριθάρι, η καρδιά της ΑΜΣΤΕΛ.

ΑΜΣΤΕΛ: Με 100% ελληνικό κριθάρι στην καρδιά της! Facebook Twitter


Μπορείτε να απολαύσετε τη νέα τηλεοπτική καμπάνια της ΑΜΣΤΕΛ εδώ.
#stinkardia #amstelgreece

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM