Η Coca-Cola δίπλα στους πληγέντες των δήμων Μαραθώνα-Ν. Μάκρης και Ραφήνας-Πικερμίου

Η Coca-Cola δίπλα στους πληγέντες των δήμων Μαραθώνα-Ν. Μάκρης και Ραφήνας-Πικερμίου Facebook Twitter
0

Με στόχο η ανάπτυξη της εταιρείας να γίνεται με σεβασμό και ευθύνη στον άνθρωπο, την κοινωνία και το περιβάλλον, η Coca-Cola ανταποκρίνεται άμεσα στις μεγάλες έκτακτες ανάγκες που προκύπτουν στην χώρα. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία, από την πρώτη στιγμή, ανταποκρίθηκε με  ένα ολοκληρωμένο πλάνο βραχυπρόθεσμων και μακροπρόθεσμων δράσεων για τις πληγείσες περιοχές σε Μάτι, Μαραθώνα, Ν. Μάκρη, Ραφήνα και Πικέρμι, το οποίο υλοποιείται σε τρεις κατευθύνσεις: στην ανακούφιση και υποστήριξη των πληγέντων, σε έργα αποκατάστασης και στην πρόληψη. Για τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και παρακολούθηση του προγράμματος, η εταιρεία συνεργάζεται με το Ίδρυμα Μποδοσάκη, ενώ η χρηματοδότηση προέρχεται από το TheCoca-ColaFoundation (το Ίδρυμα της Coca-Cola) και την εταιρεία.

Ειδικότερα, το πρόγραμμα, ο προϋπολογισμός του οποίου ξεπερνά το μισό εκατομμύριο ευρώ, επικεντρώνεται στα εξής:

α) στην ανακούφιση των πληγέντων, με οικονομική στήριξη ύψους 1.500 ευρώ ανά οικογένεια, τα οποία χορηγούνται σε 100 οικογένειες για την κάλυψη των άμεσων αναγκών τους, με βάση οικονομικά και κοινωνικά κριτήρια. Επιπρόσθετα, στους πληγέντες των περιοχών παρέχονται υπηρεσίες κοινωνικής και ψυχολογικής υποστήριξης, με δράσεις στην κοινότητα, κατ’ οίκον επισκέψεις και σταθμούς ψυχολογικής υποστήριξης σε συγκεκριμένα σημεία των δήμων.  Ο συνολικός αριθμός των ατόμων που αναμένεται να ωφεληθούν άμεσα ή έμμεσα από αυτό το πρόγραμμα υπολογίζεται σε 1.400.

Τα παραπάνω υλοποιούνται  υπό τον συντονισμό του Ιδρύματος Μποδοσάκη  και σε συνεργασία με την Κάριτας Ελλάς, την Εταιρεία Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ψυχικής Υγείας (ΕΠΑΨΥ) και τους Γιατρούς του Κόσμου.

β) στην αποκατάσταση των υποδομών των περιοχών που έχουν πληγεί από τις φωτιές, όπως πλατείες, αθλητικές εγκαταστάσεις, χώροι φιλοξενίας πολιτιστικών δραστηριοτήτων, καθώς και στην αποκατάσταση της διαδρομής του Αυθεντικού Μαραθωνίου. Επιπλέον, ενισχύονται δράσεις περιβαλλοντικής αποκατάστασης των περιοχών που κινδυνεύουν να πληγούν από ενδεχόμενες πλημμύρες ή μελλοντικές πυρκαγιές, με την τοποθέτηση μεταλλικών δεξαμενών νερού, με σκοπό να ενισχυθούν τα μέτρα πυρόσβεσης.

Τα παραπάνω υλοποιούνται υπό τον συντονισμό του Ιδρύματος Μποδοσάκη και σε  συνεργασία με την Περιβαλλοντική Συμμαχία 2004+ (Institute team for the World – environmental alliance 2004+) και τους αρμόδιους φορείς.

γ) στην πρόληψη, με δράσεις  περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης σχετικά με την αξία και την προστασία των δασών. Επιπρόσθετα, το πρόγραμμα προβλέπει τη δωρεά δυο πυροσβεστικών οχημάτων στο Πυροσβεστικό Σώμα.

Για την Coca-Cola, η προσφορά κατέχει σημαντική θέση στο DNA της. Το μέλλον της είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την προσφορά και την επιστροφή αξίας στις κοινότητες που δραστηριοποιείται. Σημαντικός βραχίονας σε αυτή την προσπάθεια είναι το Ίδρυμα της Coca-Cola, το οποίο από το 2010 μέχρι σήμερα  έχει προσφέρει περισσότερα από 7 εκατομμύρια δολάρια σε προγράμματα που υλοποιούνται στην Ελλάδα, ενώ ο ποσό αυτό ανέρχεται στο 1 δις παγκοσμίως, από το 1984.

Σχετικάμετο The Coca-Cola Foundation

Το The Coca-Cola Foundation είναι το παγκόσμιο φιλανθρωπικό Ίδρυμα της The Coca-Cola Company. Από την ίδρυσή του, το 1984, το Ίδρυμα έχει διαθέσει περισσότερα από 990 εκατομμύρια δολάρια σε δωρεές για την υποστήριξη βιώσιμων κοινωνικών πρωτοβουλιών σε όλο τον κόσμο. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το The Coca-Cola Foundation, επισκεφθείτε τη διεύθυνση: www.coca-colacompany.com/our-company/the-coca-cola-foundation.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM