Tο Beat παρουσιάζει τα BEATY AWARDS 2018

Tο Beat παρουσιάζει τα BEATY AWARDS 2018 Facebook Twitter
0

Το Beat, η κορυφαία εφαρμογή κλήσης ταξί στην Αθήνα, παρουσιάζει τα Beaty Awards για το 2018. Τα Beaty Awards είναι εδώ για να αναδείξουν και φέτος τους πιο δημοφιλείς προορισμούς στην πόλη για τη χρονιά που πέρασε.

Η Αθήνα μάς προσφέρει αμέτρητες επιλογές κι όλες είναι ένα Beat μακριά. Ποια είναι όμως τα μέρη που επισκέφτηκαν περισσότερο οι χρήστες της εφαρμογής με ένα Beat; Οι επιβάτες «μίλησαν» μέσα από τις επιλογές τους κι επειδή το Beat αγαπάει την Αθήνα όπως κι εκείνοι, τους «άκουσε». Με ανάλυση των δεδομένων του Beat από όλες τις διαδρομές της χρονιάς, μπορούμε να έχουμε ακριβή εικόνα για το πώς κινήθηκαν οι επιβάτες το 2018.

Οι προορισμοί με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα

Οι κύριες κατηγορίες που βραβεύονται από το Beat αφορούν προορισμούς για φαγητό, καφέ, ποτό, ψυχαγωγία, ψώνια κ.α.

 

Ποια είναι τα σημεία με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα; Ποιο είναι τα πιο αγαπημένο εστιατόριο των Αθηναίων για το 2018; Που είδαν οι επιβάτες του Beat τις περισσότερες ταινίες φέτος; Ποιο νέο καφέ ανακάλυψαν; Σε ποιο μπαρ διασκέδασαν; Ποιοι θα λάβουν το βραβείο;

Αναλυτικά, οι προορισμοί τους οποίους επισκέφτηκαν περισσότερο οι χρήστες της εφαρμογής με ένα Beat το 2018 για κάθεμια από τις κατηγορίες είναι:

Εστιατόριο: Balthazar, Αθήνα

Bar/ Club: Akanthus, Άλιμος

Καφέ: Peñarrubia, Άλιμος

Εμπορικό κέντρο: The Mall Athens, Μαρούσι

Σινεμά: Village Cinemas Ρέντη, Άγιος Ιωάννης Ρέντης

Πλατεία: Πλατεία Συντάγματος, Αθήνα  

Με κάθε διαδρομή έως τις 20 Δεκεμβρίου, οι επιβάτες του Beat έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν δώρα - έκπληξη από τα βραβευμένα μέρη!

Σκοπός των Beaty Awards είναι να γίνουν θεσμός και κάθε χρόνο να ανακαλύπτουν από κοινού με τους χρήστες κορυφαίους προορισμούς, εξερευνώντας την Αθήνα όλο και περισσότερο.

Περισσότερες πληροφορίες καθώς και λίστα των νικητών των Beaty Awards μπορείτε να βρείτε στο thebeatyawards.gr

 
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM