Νέα Καμπάνια της Stoiximan για το Υπεύθυνο Παιχνίδι

Νέα Καμπάνια της Stoiximan για το Υπεύθυνο Παιχνίδι Facebook Twitter
0

Για τη Stoiximan, την κορυφαία εταιρεία διαδικτυακού στοιχηματισμού στην Ελλάδα, το Υπεύθυνο Παιχνίδι δεν αποτέλεσε ποτέ απλώς μια συμβατική υποχρέωση, αλλά συμπεριλήφθηκε από την πρώτη στιγμή της λειτουργίας της στην καρδιά των αξιών και των «κανόνων» που πρέπει που διέπουν την εταιρεία και επικοινωνούνται/προωθούνται προς το κοινό. Η στάση και η συνηγορία για Υπεύθυνο Παιχνίδι αποτελεί βασική στρατηγική επιλογή.

Έτσι, με γνώμονα αυτή την προδιάθεση και πεποίθηση, η εταιρεία λάνσαρε μια νέα καμπάνια επικοινωνίας που υλοποιήθηκε από τη διαφημιστική εταιρεία Another Circus με κεντρικό μήνυμα «Απόλαυσε το παιχνίδι – Παίξε υπεύθυνα», εστιάζοντας στη σημασία του ελέγχου του παιχνιδιού από τον κάθε παίκτη, αλλά και στο γεγονός πως στην πραγματικότητα, αυτό που κάνει ένα παίκτη πολύ καλό είναι να ξέρει πότε να σταματήσει και να απολαύσει την παρακολούθηση ενός παιχνιδιού.

Μάλιστα, ο κ. Πάνος Κωνσταντόπουλος, Διευθυντής Μarketing και Επικοινωνίας της Stoiximan, με αφορμή την έναρξη της διαφημιστικής καμπάνιας σημείωσε: «Πιστεύουμε πως η επιτυχία μας σαν εταιρεία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με μια υγιή και άριστη παικτική εμπειρία για όλους όσους χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες μας. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, για να συνεχίσουμε να εξασφαλίζουμε ένα ασφαλές και αξιόπιστο περιβάλλον όπου μπορεί ο καθένας μας να χαρεί το παιχνίδι υπεύθυνα, ακολουθήσαμε μια προσέγγιση τριών αξόνων. Υπεύθυνες Υπηρεσίες - Υπεύθυνα Προϊόντα - Απόρρητο Επικοινωνιών.

Νέα Καμπάνια της Stoiximan για το Υπεύθυνο Παιχνίδι Facebook Twitter

Το Υπεύθυνο Παιχνίδι αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο της κουλτούρας της Stoiximan γύρω από τον ασφαλή και βιώσιμο διαδικτυακό στοιχηματισμό, με την επιτυχία της προσπάθειας να είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την αποδοχή από την κοινωνία και τη συμμετοχή των ενδιαφερόμενων μελών σε μια κοινή προσπάθεια».

H Stoiximan συνεχίζει να επενδύει σε πρωτοβουλίες που προστατεύουν τον παίκτη από υπέρμετρη στοιχηματική δράση, για τη διατήρηση του ελέγχου και τη διασφάλιση μιας ευχάριστης παικτικής εμπειρίας. Αυτές ενδεικτικά περιλαμβάνουν:

  • Ημερήσια, Μηνιαία & Ετήσια όρια απωλειών & καταθέσεων οριζόμενα από τους πελάτες/μέλη
  • Επιλογή Αυτο-Αποκλεισμού κατόπιν επικοινωνίας με την Υποστήριξη Πελατών
  • Επιλογή για ειδοποίηση παικτικής δραστηριότητας
  • Σύνδεσμοι για φορείς παροχής βοήθειας
  • Πληροφορίες για ενημέρωση και αυτο-προστασία
  • Πληροφορίες και εργαλεία για την προστασία των ανηλίκων
 
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM