Το γιαούρτι ΔΩΔΩΝΗ Κλασικό μας ταξιδεύει στην Ήπειρο

Το γιαούρτι ΔΩΔΩΝΗ Κλασικό μας ταξιδεύει στην Ήπειρο Facebook Twitter
0

Η νέα μεγάλη digital καμπάνια της ΔΩΔΩΝΗ για το γιαούρτι ΔΩΔΩΝΗ Κλασικό βρίσκεται ήδη στον αέρα και προσκαλεί το κοινό να ταξιδέψει στη μαγευτική Ήπειρο μέσα από μία αγαπημένη κλασική γεύση, τη γεύση από ΔΩΔΩΝΗ.

Με κυρίαρχους πρωταγωνιστές τη γεύση, την παράδοση, την αυθεντικότητα και τη δημιουργικότητα, στη νέα καμπάνια της ΔΩΔΩΝΗ το γιαούρτι ΔΩΔΩΝΗ Κλασικό είναι τόσο νόστιμο που η γεύση του σε ταξιδεύει στην πανέμορφη Ήπειρο καθώς μία κουταλιά αρκεί για να επισκεφτεί κάποιος τα πράσινα βοσκοτόπια της, τους φιλόξενους ανθρώπους της, την γοητεία της και τις απρόσμενες ομορφιές της.

Στο ειδικό microsite www.gefsiapododoni.gr οι επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα μυστικά της Ηπείρου και να πάρουν μέρος στον πιο γευστικό διαγωνισμό, επιλέγοντας τον προορισμό που επιθυμούν για να απολαύσουν το γιαούρτι ΔΩΔΩΝΗ Κλασικό στον τόπο του, μαζί με τα αγαπημένα τους πρόσωπα.

Το γιαούρτι ΔΩΔΩΝΗ Κλασικό μας ταξιδεύει στην Ήπειρο Facebook Twitter

Διαθέτοντας υψηλή θρεπτική αξία, το γιαούρτι ΔΩΔΩΝΗ Κλασικό ξεχωρίζει για την πλούσια γεύση του και την κρεμώδη υφή του, καθώς παράγεται στην Ήπειρο από 100% ελληνικό γάλα ημέρας εξαιρετικής ποιότητας, που η εταιρεία συλλέγει καθημερινά από 514 χωριά και περισσότερους από 5.500 μεγάλους και μικρούς παραγωγούς κυρίως στην περιοχή της Ηπείρου.

Αυτή η ξεχωριστή γεύση, η γεύση από ΔΩΔΩΝΗ, είναι ο λόγος που το γιαούρτι ΔΩΔΩΝΗ Κλασικό έχει κερδίσει κορυφαία θέση στο τραπέζι των Ελλήνων και διεθνών καταναλωτών, αποτελώντας ιδανική επιλογή για όλες τις ώρες της ημέρας.

 

Τη νέα digital καμπάνια επιμελήθηκε και υλοποίησε η ΜcCANN Athens με τη συμμετοχή των disciplines MRM//McCANN & Momentum.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM