Το νέο ανδρικό άρωμα του οίκου Abercrombie & Fitch

Το νέο ανδρικό άρωμα του οίκου Abercrombie & Fitch Facebook Twitter
0

Σε συνέχεια του επιτυχημένου λανσαρίσματος του αρώματος First Instinct το 2016, ο οίκος Abercrombie & Fitch έχει τη χαρά να μας παρουσιάσει τη νέα του δημιουργία  ‘First Instinct Blue’, ένα νέο ανδρικό άρωμα σε αποκλειστική συνεργασία με την εταιρία Inter Parfums. To ‘First Instinct Blue’ είναι εμπνευσμένο από την συναρπαστική αυτή στιγμή, όπου το πάθος του άνδρα για περιπέτεια είναι ασυγκράτητο και είναι πανέτοιμος να πραγματοποιήσει τα όνειρά του. Είναι η αρωματική ερμηνεία της αίσθησης ότι ο ουρανός είναι το όριο του.

Ο άνδρας της Abercrombie & Fitch είναι τολμηρός, γεμάτος αυτοπεποίθηση και ανεπιτήδευτα κομψός. Με ελεύθερο πνεύμα και θαρραλέο τρόπο ζωής, ξέρει πώς να ζει έχοντας εμπιστοσύνη στο Πρώτο του Ένστικτο. Ανάλογα, η συσκευασία του νέου αρώματος είναι μια νέα προσέγγιση του πρωτότυπου σχεδίου από τον Fabrice Legros (Studio Pi). Αυτή τη φορά το μπουκάλι του First Instinct είναι ακόμη πιο εντυπωσιακό χάρη στο σκούρο μπλε γυαλί , που δίνει μία αισθησιακή όψη στην κυματιστή επιφάνεια, ενώ το λογότυπο χαραγμένο στη μεταλλική πλάκα κάνει αναφορά στα καταστήματα A&F σε όλο τον κόσμο.

Το νέο ανδρικό άρωμα του οίκου Abercrombie & Fitch Facebook Twitter

«'Ηθελα να δημιουργήσω ένα άρωμα που θα συνδέει τις βασικές αξίες της μάρκας με το Μπλε χρώμα», επισημαίνει ο διάσημος αρωματοποιός Yves Cassar (IFF). «Ένας συναρπαστικός συνδυασμός από δροσερές και πικάντικες νότες που ισορροπούν χάρη στις αισθησιακές και μεθυστικές νότες κεχριμπαριού. Είναι ένα πολύ ξεχωριστό άρωμα εξαιτίας του τρόπου που αναδεικνύεται η δροσιά που εκπέμπει – πιο έντονα και μ' ένα εθιστικό τρόπο. Αυτό το άρωμα είναι δροσερό, αλλά καθόλου ψυχρό και απόμακρο».

Ο χαρακτήρας του νέου αρώματος αποτελείται από τις νότες κορυφής, όπου η εντυπωσιακή δροσιά από παγωμένο μήλο αναμειγνύεται με χυμώδες περγαμόντο κι ενισχύεται από αρωματικό κάρδαμο, τις νότες καρδιάς, όπου η φρέσκια λεβάντα κάτω από τον ήλιο δημιουργεί μία ζεστή έκρηξη, που δυναμώνει μ' ένα επιτυχημένο συνδυασμό από δενδρολίβανο και πιπέρι και τις νότες βάσης, με το εθιστικό κεχριμπάρι, με μοναδικές νότες tonka και πλούσιο σανταλόξυλο, να χαρίζουν μία πιο ζεστή και πιο βαθιά πνευματώδη αύρα.

Ο άνδρας που βασίζει τη ζωή του στο Πρώτο του Ένστικτο πάντα θα επιστρέφει σε αυτό!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM