Takeda: Εστιάζοντας στον ασθενή, εξελίσσοντας το λειτουργικό μοντέλο

Takeda: Εστιάζοντας στον ασθενή, εξελίσσοντας το λειτουργικό μοντέλο Facebook Twitter
0

Στο μεταβαλλόμενο λειτουργικό μοντέλο της φαρμακευτικής βιομηχανίας την μετά COVID-19 εποχή αναφέρθηκε ο Business Operations & Integration Head GR/CY/MT της Takeda Hellas, Σοφοκλής Ρουμπής, στην ομιλία του στο 4ο «Pharma Transformation Covid-19 Deep dive». Ο κ. Ρουμπής υπογράμμισε, μάλιστα, ότι ο μετασχηματισμός που η πανδημία προκάλεσε στο επιχειρείν - και της φαρμακευτικής βιομηχανίας - πρέπει να αντιμετωπιστεί ως μια μοναδική ευκαιρία για να προχωρήσουμε γρήγορα στην ψηφιακή ολοκλήρωση όλων των υπηρεσιών φαρμακευτικής περίθαλψης υπέρ του ασθενούς – σε έναν ψηφιακό "εκδημοκρατισμό" στην υγεία, όπως χαρακτηριστικά είπε.

Αναγνωρίζοντας ότι σε μια εταιρεία όπως η Takeda, η οποία επενδύει στην έρευνα και την ανάπτυξη καινοτόμων θεραπευτικών λύσεων, με έμφαση στις σπάνιες νόσους, όπου ο κάθε ασθενής πραγματικά μετράει, ο κίνδυνος ανατροπής της ομαλότητας λόγω της πανδημίας ήταν σημαντικά μεγαλύτερος, ο κύριος Ρουμπής ανέπτυξε πώς η εταιρεία έδρασε άμεσα για τον μετασχηματισμό του λειτουργικού της μοντέλου. Δίνοντας προτεραιότητα στην κάλυψη των αναγκών των ασθενών, μέσω της ενδυνάμωσης των ανθρώπων της εταιρείας που βίωναν και οι ίδιοι την ανατροπή της πανδημίας, αλλά και της εξέλιξης των μεθόδων συνεργασίας, η εταιρεία κινήθηκε στους άξονες Άνθρωποι, Συνεργάτες, Ασθενείς (People, Providers, Patients), για να διασφαλίσει την επιχειρησιακή συνέχεια και συνέπεια στην παροχή υπηρεσιών στο σύστημα υγείας και τους ασθενείς.

Takeda: Εστιάζοντας στον ασθενή, εξελίσσοντας το λειτουργικό μοντέλο Facebook Twitter

Έτσι, ξεκινώντας από τους ανθρώπους της, για τους οποίους ανέπτυξε δράσεις σε 3 πυλώνες, Μένουμε Ασφαλείς (στο σπίτι και την εργασία), Αισθανόμαστε Ασφαλείς (με υποστήριξη σε ζητήματα ψυχικής υγείας και ευεξίας αλλά και εργασιακή ασφάλεια), και Παραμένουμε Διασυνδεδεμένοι, εφάρμοσε ειδικό πλάνο διαχείρισης κρίσεων και διασφάλισε μια αρραγή επιχειρησιακή συνέχεια. Επιπλέον, με την ταυτόχρονη, άμεση σχεδόν, μετάβαση σε ένα πλήρως ψηφιοποιημένο περιβάλλον σύναψης συμβάσεων και διαχείρισης εγκρίσεων και υπογραφών αλλά και τη βελτιστοποίηση των συνεργασιών της σε επίπεδο διαχείρισης αποθεμάτων, ειδικά σε νόσους με ιδιαίτερα δύσκολες διαδικασίες παραγωγής προϊόντος, εξασφάλισε τη συνεχιζόμενη τροφοδοσία του συστήματος υγείας και των ασθενών με τις θεραπείες που έχουν ανάγκη. Τέλος, αξιοποιώντας ψηφιακά εργαλεία, εξέλιξε την ιατρική ενημέρωση και εκπαίδευση, εισάγοντας μεθόδους αποτελεσματικής, εξ αποστάσεως, ψηφιακής επικοινωνίας με τους επαγγελματίες υγείας.

Όλα αυτά, η εταιρεία έθεσε στην υπηρεσία των ασθενών της, υπέρ των οποίων, ο κ. Ρουμπής υπογράμμισε, διευρύνθηκαν και εμπλουτίστηκαν τα Προγράμματα Υποστήριξης, τα προγράμματα δηλαδή κατ᾽ οίκον υποστήριξης με τη διαχείριση της φαρμακευτικής αγωγής με στόχο τη βελτιστοποίηση των κλινικών αποτελεσμάτων. Επιπλέον, αξιοποιήθηκαν τα νέα (ψηφιακά) κανάλια επικοινωνίας προκειμένου να καταστεί εφικτή αλλά και να ενδυναμωθεί η συνεχιζόμενη ευαισθητοποίηση για νόσους, για τις οποίες η επικοινωνία είναι δύσκολη ή στιγματισμένη, όπως π.χ. οι φλεγμονώδεις νόσοι του εντέρου.

Κλείνοντας, ο κ. Ρουμπής, αναφέρθηκε στη μοναδική ευκαιρία ο ψηφιακός μετασχηματισμός με τον οποίο η πανδημία μας "υποχρέωσε" να ζούμε να αποκτήσει έναν μόνιμο χαρακτήρα, να "αγκαλιαστεί" από όλους, στελέχη των εταιρειών, το σύστημα υγείας και τους ασθενείς, προκειμένου να συνεισφέρει στην παροχή εμπεριστατωμένης φροντίδας στους ασθενείς, βελτιώνοντας όχι μόνο τα κλινικά αποτελέσματα αλλά και την ίδια την εμπειρία τους με το σύστημα υγείας.

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μαζί για τη Θεσσαλία: Η Coca-Cola στην Ελλάδα και το Global Water Partnership – Mediterranean ανακοινώνουν αντιπλημμυρικό έργο στην πόλη των Τρικάλων με την υποστήριξη του The Coca-Cola Foundation

Επιχειρείν / Αντιπλημμυρικό έργο στα Τρίκαλα από την Coca-Cola στην Ελλάδα και το Global Water Partnership – Mediterranean

Το έργο ενισχύει την κλιματική ανθεκτικότητα της πόλης και συμπληρώνει την ουσιαστική στήριξη της εταιρείας στην ευρύτερη περιοχή από την πρώτη στιγμή των καταστροφικών πλημμυρών.
THE LIFO TEAM
ΤΕΧΑΝ: Πολλαπλές διακρίσεις για τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στα Green Brand Awards 2024

Επιχειρείν / ΤΕΧΑΝ: Πολλαπλές διακρίσεις για τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στα Green Brand Awards 2024

Με πέντε βραβεία -1 Platinum, 3 Gold και 1 Silver- διακρίθηκε η ΤΕΧΑΝ στα φετινά Green Brand Awards, ξεχωρίζοντας για τις πρωτοβουλίες «Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης» & τις δράσεις της για έναν πιο «πράσινο» πλανήτη.
THE LIFO TEAM
Ελληνικός Χρυσός: Χρονιά - ορόσημο το 2023 για τη βιώσιμη ανάπτυξη και ευημερία της ΒΑ Χαλκιδικής

Επιχειρείν / Ελληνικός Χρυσός: Χρονιά - ορόσημο το 2023 για τη βιώσιμη ανάπτυξη και ευημερία της ΒΑ Χαλκιδικής

Το 2023, ήταν ακόμη ένα έτος όπου η εταιρεία απέδειξε τη συνεχή προσήλωσή της στη βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της υλοποίησης 146 έργων και δράσεων Κοινωνικής Υπευθυνότητας, συνολικού ύψους 1,73 εκατ. ευρώ.
THE LIFO TEAM
Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού

Επιχειρείν / Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού

Απέσπασε δύο βραβεία στα Influencer Marketing Awards 2024 για την καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού «Μια συνταγή για την πρόληψη».
THE LIFO TEAM