Made in Greece

Made in Greece Facebook Twitter
2

Made in Greece Facebook Twitter
Εικονογράφηση: Dreyk the Pirate
#quote#

Την Κυριακή είχε για άλλο ένα Σαββατοκύριακο καλό καιρό. Στον Βύρωνα, Έλληνες παραγωγοί γεωργικών και κτηνοτροφικών προϊόντων ξεπούλησαν σε χαμηλότερες τιμές. Δεν ήταν η πρώτη φορά. Τον τελευταίο καιρό υπάρχει μια σαφής στροφή των Ελλήνων στις εγχώριες λύσεις, που τις θεωρούν πιο φτηνές, πιο τίμιες, πιο «υπεύθυνες». Όχι μόνο για τα αγροτικά προϊόντα αλλά για οτιδήποτε παράγεται στην Ελλάδα από Έλληνες. Η παλιά δυσπιστία, η παλιά ξενομανία εξαφανίζεται. Με ενστικτώδη τρόπο το αγοραστικό κοινό στρέφεται πάλι στα ελληνικά προϊόντα.

Μακριά από εθνικιστικές κορόνες, οφείλουμε να παραδεχτούμε κάτι: τα περισσότερα ελληνικά προϊόντα είναι καλά. Δύσκολα θα βρούμε κάποια ελληνική επιχείρηση, σε οποιαδήποτε κατηγορία, που να μην κάνει σωστά τη δουλειά της, που να μην παράγει ένα αξιόλογο προϊόν. Ακόμα και σε αυτά στα οποία υπολειπόμαστε, σε τεχνολογία ή σε πρώτες ύλες. Ο διεθνής ανταγωνισμός δεν επιτρέπει πια τσαπατσουλιές. Για να αντέξεις, οφείλεις να είσαι τέλειος.

Η στροφή στο ελληνικό προϊόν έχει και μια συναισθηματική χροιά. Είναι μια μορφή αλληλεγγύης. Σε αυτήν τη δύσκολη περίοδο που περνάμε όλοι, κοντοστεκόμαστε λίγο παραπάνω και αναζητούμε την ελληνική ετικέτα, ώστε να στηρίξουμε αυτόν που έχει κοπιάσει εντός συνόρων. Σαν να κάνεις κάτι καλό, σαν να βοηθάς έναν γείτονα που αγωνίζεται να υπάρξει σε ένα περιβάλλον καταστροφής, τον γείτονα που ξέρεις ότι δεν θέλει να σε κοροϊδέψει και συνεχίζει να παράγει ποιότητα κόντρα στην ανασταλτική μανία της κρίσης.

Πέραν, όμως, της ψυχολογικής στήριξης, το ζήτημα έχει οικονομικές και κοινωνικές προεκτάσεις, με αντίκτυπο στην πραγματική οικονομία. Το 2009 ξοδέψαμε 23,2 δισεκατομμύρια ευρώ παραπάνω σε εισαγωγές προϊόντων σε σχέση με αυτά που είχαμε εξαγάγει. Συνολικά, από το 2001 έως το 2009 το ποσό αυτό ξεπέρασε τα 230 δισ. ευρώ. Τα μισά από αυτά αν πήγαιναν σε ελληνικές επιχειρήσεις, θα είχαν ανακυκλωθεί 115 δισ. ευρώ στην ελληνική αγορά, θα γνωρίζαμε μια πρωτοφανή άνθηση, θα ισχυροποιούνταν ο δημόσιος τομέας και θα άνοιγαν 300.000 καινούργιες θέσεις εργασίας. Μπορεί να μην είχαμε γλιτώσει από την κρίση, αλλά σίγουρα θα ήμασταν σε διαφορετική μοίρα, αν είχαν διαφορετική νοοτροπία οι παραγωγοί, οι μεσάζοντες και, φυσικά, αν υπήρχε ένας καλύτερος ελεγκτικός μηχανισμός από το ελληνικό κράτος.

Η κρίση μάς έκανε επίσης πιο ευέλικτους, όσον αφορά τις εξαγωγές. Ρίξαμε τις τιμές, αυξήθηκε η ζήτηση. Πέρα από τη φέτα, το γιαούρτι, τη μαστίχα, τα καλλυντικά, τα κοσμήματα και την COCO-MAT, έχουμε μια τρομακτική αύξηση σε αγροτικά προϊόντα.

Η διεθνής επιτυχία ελληνικών προϊόντων που πόνταραν στην ποιότητα και τη δημιουργική εφευρετικότητα δίνει πίστη και δύναμη και σε όσους κάνουν καλό έργο εντός της Ελλάδας. Και δεν είναι λίγοι. Υπάρχουν προϊόντα και εταιρείες που, ενάντια σε όλες τις αντιξοότητες, λειτουργούν υποδειγματικά και παράγουν προϊόντα σπουδαία.

Η LifO, θέλοντας να στηρίξει αυτές τις προσπάθειες, που είναι πια συνώνυμες με την επιβίωσή μας, κάνει αυτό το πρώτο αφιέρωμα. Και θα εξακολουθήσει να γράφει για τους Έλληνες που μένουν εδώ και κάνουν πράξη τον καθημερινό υλικό πολιτισμό μας. Δεν είναι μόνο θεμα οικονομίας. Είναι και θέμα ταυτότητας.

KORRES

To ελληνικό φαρμακείο της φύσης που κατέκτησε τον κόσμο.

Made in Greece Facebook Twitter

H εταιρεία KORRES αντιπροσωπεύει ό,τι καλύτερο υπάρχει στην Ελλάδα και τους Έλληνες: προσωπική δουλειά, πάθος, ταλέντο, υψηλά επαγγελματικά στάνταρ, εξωστρέφεια, πίστη στην ελληνική φύση, εμπιστοσύνη σε μικρούς καλλιεργητές, συμπαγές επιχειρηματικό πλάνο, ακαδημαϊκή αφοσίωση. Η ιστορία του Koρρέ αποδεικνύει ότι ένας άνθρωπος με όραμα και καινοτόμο πνεύμα μπορεί να δημιουργήσει μια αυτοκρατορία που θα ταξιδέψει στα πέρατα του κόσμου από εδώ, τη μικρή Ελλάδα με τα τόσα προβλήματα. Όλα άρχισαν το 1988, όταν ο Γιώργος Κορρές, φοιτητής της Φαρμακευτικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, έπιασε δουλειά στο φαρμακείο Τζιβανίδη, το παλαιότερο ομοιοπαθητικό φαρμακείο της χώρας, πίσω από το Καλλιμάρμαρο. Αν και αρχικά επιφυλακτικός ως προς το σύστημα της ομοιοπαθητικής, ο Κορρές ανακάλυψε τη δύναμη των φυσικών συστατικών και με όπλα του το πάθος και τη βαθιά γνώση των ελληνικών βοτάνων έστησε ένα υποδειγματικό εργαστήριο με τα υψηλότερα διεθνή στάνταρ. Μέσα σε πέντε χρόνια αγόρασε το παλιό φαρμακείο και θεμελίωσε τη φιλοσοφία αυτού που θα γινόταν παγκοσμίως γνωστό ως KORRES: «Ανάπτυξη καινοτόμων και κλινικά αποτελεσματικών προϊόντων δερματικής περιποίησης, βασισμένων σε φυσικά, ενεργά συστατικά. Προώθηση της έρευνας φυσικών συστατικών σε σχέση με τη δερματική βιοχημεία. Προβολή της μοναδικής ελληνικής χλωρίδας μέσω συνεργασιών με μικρούς παραγωγούς. Παραγωγή υψηλής αξίας οργανικών εκχυλισμάτων». Το 1996 η εταιρεία KORRES ιδρύθηκε με πρώτο προϊόν ένα αρωματικό, φυτικό σιρόπι με μέλι και γλυκάνισο, μια συνταγή που βασίστηκε στο ρακόμελο που έφτιαχνε ο παππούς Κορρές στο νησί του, τη Νάξο. Τα χαρακτηριστικά που θα έκαναν γνωστή τη μάρκα παγκοσμίως ήταν ήδη παρόντα: υψηλής ποιότητας οργανικά συστατικά, φιλικά προς το περιβάλλον, προσιτά από οικονομικής άποψης για καθημερινή χρήση, αισθητικά άψογα. Η μετέπειτα ιστορία είναι λίγο έως πολύ γνωστή. Κατάκτηση της εγχώριας αγοράς, επέκταση στο εξωτερικό, άπειρες βραβεύσεις, υψηλού επιπέδου ακαδημαϊκή έρευνα σε συνεργασία με γνωστά πανεπιστήμια του εξωτερικού. Σήμερα, ο KORRES έχει λανσάρει πλήθος πετυχημένων προϊόντων, εκτός του φυτικού φαρμακείου, όπως σειρά μακιγιάζ, άρωμα, σαμπουάν, αντηλιακό, προϊόντα περιποίησης κ.ά. Από τα παλιό φαρμακείο πίσω από το Καλλιμάρμαρο, τα καταστήματα της εταιρείας με τη γνωστή, απαράμιλλη αισθητική μπορούμε να τα βρούμε σε Βουλγαρία, Κύπρο, Τσεχία, Φινλανδία, Γερμανία, Κορέα, Ρωσία, Σινγκαπούρη, Ρωσία, Σλοβακία, Ισπανία, Ντουμπάι, Νέα Υόρκη, Παρίσι, Σαγκάη, Ισπανία, Βιέννη, Γενεύη, Κίνα, Ιαπωνία.

ION

To λουλούδι ίον το εύοσμον εξακολουθεί να ανθεί.

Made in Greece Facebook Twitter


Η ΙΟΝ, που πήρε το όνομά της από το αρωματικό λουλούδι «ίον το εύοσμον», τον γνωστό μενεξέ, είναι η μόνη αμιγώς ελληνική σοκολατοβιομηχανία. Με το πρώτο εργοστάσιο στην Πειραιώς το 1930 (εκεί όπου βρίσκεται ακόμα) έθεσε τα θεμέλια μιας σύγχρονης βιομηχανίας. Οι μελλοντικές επεκτάσεις της με την εξαγορά τριών ακόμα εταιρειών (ΝΑΣΚΟ, ΙΝΤΕΡΙΑ, MABEL) αλλά και το καινούργιο εργοστάσιο στην Άρτα την κατέστησαν μία από τις μεγαλύτερες ελληνικές επιχειρήσεις με ιδιόκτητο δίκτυο διανομής. Οι εξαγωγές της μάλιστα σε ΗΠΑ, Καναδά, Ευρώπη και Αραβική Χερσόνησο φθάνουν το 10% της παραγωγής. Σήμερα, η ΙΟΝ διαθέτει στην αγορά σοκολάτες, candy bars, γκοφρέτες, σοκολατίνια, dragees, καραμέλες, ροφήματα και εποχικά προϊόντα. Η νέα σειρά σοκολατών που λάνσαρε πρόσφατα λέγεται Join και έρχεται σε σύγχρονη συσκευασία flow pack και τέσσερις γεύσεις: βάφλα, μπισκότο, καραμέλα και ολόκληρα αμύγδαλα. Λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά: η εταιρεία πραγματοποιεί το σύνολο των εισαγωγών καρπών κακάο στην Ελλάδα και με τον τρόπο αυτό είναι σε θέση να ελέγχει πλήρως την ποιότητα των προϊόντων της.

ΤΣΙΠΟΥΡΟ ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗ

Με μεράκι και εμπειρία απόσταξης δύο γενεών.

Από τη Θεσσαλία, και συγκεκριμένα τον Βόλο, ένα μέρος της Ελλάδας που γνωρίζει από καλό τσίπουρο, έρχεται η νέα πρόταση των Θεσσαλών αποσταγματοποιών της οικογένειας Αποστολάκη. Η αποκλειστικά φυσική απόσταξη από στέμφυλα της εκλεκτής ποικιλίας Μαύρου Μοσχάτου και βότανα από τα κατάφυτα βουνά του Πηλίου χαρίζει σε αυτό το τσίπουρο πλούσιο και βαθύ άρωμα, εξαιρετική γεύση, χρυσαφένια χρώματα και μοναδική επίγευση, ενώ ωριμάζει και παλαιώνεται σε δρύινα βαρέλια για 12 ολόκληρους μήνες. Μπορείτε να το απολαύσετε με γλυκάνισο ή χωρίς, όλες τις ώρες της ημέρας, με τη συνοδεία ενός μόνο πάγου.

ΠΙΤΑ ΠΑΝ

Το σύγχρονο ελληνικό σουβλάκι που κερδίζει μέχρι και στη μακρινή Αυστραλία.

Οι ιδιαίτερες γεύσεις και η υψηλή ποιότητα που προσφέρει η επώνυμη αλυσίδα Πίτα Παν, μαζί με τη σπάνια ικανότητα που διαθέτει να συνδυάζει την εξέλιξη με τις παραδοσιακές αξίες, εξηγούν απόλυτα την επιτυχημένη πορεία της στην Ελλάδα και όχι μόνο! Η Αυστραλία, και πιο συγκεκριμένα το εντυπωσιακό Gold Coast, είναι ο νέος σταθμός των εστιατορίων Πίτα Παν και αναμένονται εξελίξεις και σε άλλες μεγάλες πόλεις. Σήμερα, η αλυσίδα έχει 6 καταστήματα στην Αθήνα, 3 μέσα σε σταθμούς της Autogrill σε εθνικές οδούς, 2 στην Κύπρο και σύντομα ετοιμάζεται εκεί και ένα τρίτο! Η σταθερή υψηλή ποιότητα και γεύση, καθώς και οι συμφέρουσες προτάσεις, έχουν κάνει την Πίτα Παν να παραμένει σταθερά πρώτο στις προτιμήσεις των φανατικών οπαδών του εθνικού μας φαγητού! www.facebook.com/PitaPanRestaurants, www.pitapan.gr.

ΜΠΟΥΤΑΡΗ

Με οινοποιεία από τη Νάουσα ως τη Νότια Γαλλία εδραιώνει τη φήμη των ελληνικών κρασιών παγκοσμίως.

Τα κρασιά Μπουτάρη είναι από τους σπουδαιότερους πρεσβευτές της Ελλάδας στο εξωτερικό. Αυτό πιστοποιείται από την 16η βράβευση του Μπουτάρη ως «Οινοποιείου της Χρονιάς» από το έγκυρο περιοδικό «Wine & Spirits» μετά από τυφλές γευστικές δοκιμές σε περισσότερες από 10.000 ετικέτες κρασιού απ' όλο τον κόσμο. Η εταιρεία Μπουτάρη, στα 133 χρόνια ιστορίας της, έχει αναπτύξει έντονη εξαγωγική δράση σε περισσότερες από 40 χώρες και ο γενικότερος διεθνής προσανατολισμός έχει συμβάλει τα μέγιστα στην εδραίωση των ελληνικών κρασιών παγκοσμίως. Σήμερα, η εταιρεία διαθέτει επτά οινοποιεία σε περιοχές-κλειδιά παραγωγής υψηλής ποιότητας σταφυλιών: Νάουσα, Αττική, Γουμένισσα, Μαντινεία, Σαντορίνη, Κρήτη και Νότια Γαλλία. Το κρασί που μας προτείνει για τον Νοέμβρη είναι το «Σημείο στίξης ροζέ», ένα ροζέ που χαρακτηρίζεται από υψηλή οξύτητα και γλυκό, φρουτώδες άρωμα. 


Α.L.E.

Επιτυχία μακριά από εμπορικούς κανόνες.

Εμπνευσμένη σχεδίαση, τολμηρά κοψίματα και μοναδικές λεπτομέρειες αντικατοπτρίζουν την ουσία της μάρκας Α.L.E. Πρόκειται για μια μοναδική, tailor-made σειρά με τη σφραγίδα ποιότητας της χειροποίητης παραγωγής, και μάλιστα σε περιορισμένα κομμάτια που επιτείνουν την αίσθηση μοναδικότητας και αψηφούν τους κανόνες της εμπορικής επιτυχίας. Τα καταπληκτικά υφάσματα και ελεύθερα σχέδια κάνουν πραγματικά τη διαφορά.

ATTRATTIVO

Μια ολοκληρωμένη σειρά, συνώνυμη της πρωτοπορίας, της ελευθερίας έκφρασης και της προσωπικής άποψης.

Ο όμιλος Αttrattivo δραστηριοποιείται στον σχεδιασμό, στην παραγωγή και στην εμπορική διάθεση ενδυμάτων, αξεσουάρ, υποδημάτων και κοσμημάτων. Μιλάμε, λοιπόν, για μια ολοκληρωμένη σειρά που είναι συνώνυμη ενός δυναμικού, νεανικού τρόπου ζωής. Τα προϊόντα του ομίλου, που αντιπροσωπεύει και διαχειρίζεται στην ελληνική αγορά επιλεγμένα διεθνή εμπορικά σήματα, έχουν γνωρίσει την αποδοχή του γυναικείου κοινού, με αποτέλεσμα τα Attrattivo να επεκταθούν και στο εξωτερικό, σε Κύπρο, Τσεχία, Τουρκία, Πολωνία, Σερβία και Σαουδική Αραβία.

LIDL HELLAS

Σούπερ μάρκετ με κοινωνικό πρόσωπο.

H Lidl Hellas δείχνει το κοινωνικό της πρόσωπο, δίνοντας έμφαση στις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού, και συμβάλλει ενεργά με πράξεις ευθύνης στην κοινωνία, αναλαμβάνοντας δράσεις με επίκεντρο τα παιδιά, θέτοντας παράλληλα τα θεμέλια για το ασφαλέστερο μέλλον τους. Συγκεκριμένα, από τις 31/10 οι πελάτες των Lidl θα έχουν την ευκαιρία να προμηθεύονται κουραμπιέδες και μελομακάρονα και να στηρίζουν με 0,25 ευρώ ανά συσκευασία τον «Το χαμόγελο του παιδιού». Η Lidl αποδεικνύει ότι είναι μια εταιρεία που δεν παρακολουθεί απλώς τις δύσκολες κοινωνικές εξελίξεις στη χώρα μας, αλλά με συναίσθηση ευθύνης και πράξεις προσφοράς αναπτύσσει, μαζί με τους πελάτες της, ένα δίκτυο αλληλεγγύης προς όφελος των ευπαθών ομάδων της χώρας μας.

 


HELMI

Urban culture και δικαίωμα στη διαφορετικότητα.

Η ιστορία της Ηelmi ξεκινά το 1990, όταν ανοίγει το πρώτο κατάστημα της αλυσίδας. Στα χρόνια που ακολουθούν η εταιρεία σημειώνει μια συνεχή εξέλιξη, με αποτέλεσμα το 2009 να τη βρίσκει τοποθετημένη σε περισσότερα από 120 σημεία πώλησης σε ολόκληρη την Ελλάδα και την Κύπρο. Τα ρούχα, τα παπούτσια και τα αξεσουάρ Helmi εμπνέονται από τον παλμό της νέας, ανήσυχης γενιάς που παρουσιάζεται ασυμβίβαστη ως προς τις γενικές τάσεις της μόδας. Μέσα σε μια casual διάθεση προσδιορίζει την ταυτότητά της με την ιδιαίτερη γραμμή των ρούχων, τις πρωτότυπες σχεδιαστικές λεπτομέρειες, τα ξεχωριστά visuals και μότο, συνυφασμένα πάντα με την ποιότητα και τη λειτουργικότητα.

ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΙΚΡΟΓΕΥΜΑΤΑ

Με 250 καταστήματα σε τέσσερις χώρες κατέχει ηγετική θέση στη γρήγορη εστίαση.

Από το 1972 και την ίδρυση του πρώτου καταστήματος Γρηγόρης Μικρογεύματα από τον Γρηγόρη Γεωργάτο στη Δάφνη πολλά έχουν αλλάξει. Η δεύτερη γενιά Γεωργάτου, που έχει αναλάβει την τύχη της εταιρείας από το 1991, επέκτεινε τις δραστηριότητες των καταστημάτων σε πάμπολλα σημεία στην Ελλάδα με τη μέθοδο του franchise, εδραιώνοντας την ηγετική της θέση στον χώρο της γρήγορης εστίασης. Η επέκταση στο εξωτερικό ήταν το επόμενο βήμα, με πρώτο σταθμό τη Ρουμανία, στην οποία δημιουργήθηκαν μονάδες παραγωγής και δίκτυο καταστημάτων. Κύπρος και Αλβανία ακολούθησαν στη ραγδαία πορεία ανάπτυξης της εταιρείας (χαρακτηριστικά, μόνο το έτος 2007 δημιουργήθηκαν 25 νέα καταστήματα), χωρίς έκπτωση στις αξίες που συνιστούν τον «Γρηγόρη»: ποιότητα, αποφασιστικότητα, ομαδική δράση, ηγετική συμπεριφορά, ακεραιότητα και αξιοκρατία.

 

COCO-MAT

Μια αυθεντική ελληνική ιδέα που ταξιδεύει καθημερινά από το Αμβούργο και το Παρίσι, στη Σαγκάη και τη Νέα Υόρκη.


Οι ιδρυτές της COCO-MAT ξεκίνησαν από μια μικρή βιοτεχνία στρωμάτων στα Πατήσια με ένα και μοναδικό όνειρο: να φτιάξουν τα καλύτερα κρεβάτια στον κόσμο, χρησιμοποιώντας τα μυστικά της φύσης. Σήμερα, μοιάζουν να τα έχουν καταφέρει, χάρη στα φυσικά στρώματα, τα έπιπλα και τα προϊόντα ύπνου (μαξιλάρια, παπλώματα, λευκά είδη, ανωστρώματα, κρεβατοστρώματα) που φτιάχνουν για σπίτια και ξενοδοχεία σε ολόκληρο τον κόσμο. Tα προϊόντα της COCO-MAT παράγονται αποκλειστικά διά χειρός και κατά παραγγελία, ενώ κατά την κατασκευή τους τηρείται ευλαβικά ένας απαραβίαστος κανόνας: τα φυσικά υλικά δουλεύονται με αγάπη και τέχνη από τους έμπειρους παραδοσιακούς μάστορες και το προσωπικό της COCO-MAT. Ατόφιο ξύλο, κοκκοφοίνικας και φυσικό καουτσούκ, φύκια, κάκτος και ευκάλυπτος, αλογότριχα και μαλλί, λινό και βαμβάκι. Τα προϊόντα, από την Ξάνθη, όπου κατασκευάζονται με μηδενική περιβαλλοντολογική επιβάρυνση, ταξιδεύουν σε όλη την Ελλάδα και από εκεί στην Ευρώπη και σε ολόκληρο τον κόσμο, διαφημίζοντας την αγάπη της COCO-MAT για την ελληνική παράδοση, αλλά και το παραγωγικό πρόσωπο της Ελλάδας.

 

ΛΟΥΜΙΔΗΣ ΠΑΠΑΓΑΛΟΣ

Έκαστος στο είδος του...


Όνομα-ορόσημο στους ελληνικούς καφέδες από το 1920. Με αυθεντικό χαρμάνι, μέτρια ένταση καφέ και πλούσιο άρωμα, ο Λουμίδης Παπαγάλος αποτελεί κομμάτι της παράδοσής μας. Συντροφεύει ευχάριστα όλα τα ηλικιακά γκρουπ και φαίνεται ότι έχει βρει τη σωστή ισορροπία μεταξύ παράδοσης και καινοτομίας.

ΦΑΓΕ

Συνώνυμο του γιαουρτιού.


Η ΦΑΓΕ, αμιγώς ελληνική γαλακτοβιομηχανία, έχει καταφέρει να δημιουργήσει γεύσεις που έχουν μείνει ανεξίτηλες στο θυμικό των Ελλήνων καταναλωτών. Η φήμη της έχει περάσει προ πολλού τα σύνορα, αφού η δουλειά που γίνεται στην εταιρεία είναι διεθνών προδιαγραφών: τρία εργοστάσια στην Ελλάδα, ένα στην Αμερική, πρωτοποριακά προϊόντα, υψηλή τεχνογνωσία, καινοτομίες και ίσως το πιο άρτια οργανωμένο δίκτυο διανομής, με περισσότερα από 350 φορτηγά-ψυγεία. Η τρίτη γενιά της οικογένειας που διοικεί τη ΦΑΓΕ έχει καταφέρει να μεταμορφώσει ένα παραδοσιακό προϊόν και να δώσει στο γιαούρτι μια νέα, μοντέρνα εικόνα που απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες και μπορεί να καταναλωθεί όλες τις ώρες. Και στους υπόλοιπους τομείς παραγωγής, τα γαλακτομικά προϊόντα της εταιρείας γνωρίζουν επιτυχία διεθνώς, αποδεικνύοντας ότι ένα πετυχημένο μοντέλο, σε συνδυασμό με μεράκι και οικογενειακή αφοσίωση, είναι δύσκολο να αντιγραφούν.

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

Τα μπισκότα που έχουν αναθρέψει γενιές Ελλήνων.

Made in Greece Facebook Twitter


Τα πρώτα μπισκότα Παπαδοπούλου τα έφτιαξε η μητέρα Παπαδοπούλου στην κουζίνα του σπιτιού στην Κωνσταντινούπολη το 1916 και πουλήθηκαν από τα παιδιά της, για να συνεισφέρουν στον οικογενειακό προϋπολογισμό και να καλύψουν τα δίδακτρά τους στο σχολείο. Από τότε έχουν αλλάξει πολλά. Σήμερα, η εταιρεία Παπαδοπούλου έχει μερίδιο στην αγορά του μπισκότου περίπου 70% σε όγκο, διαθέτει τέσσερα εργοστάσια πιστοποιημένα με τα υψηλότερα στάνταρ, απασχολεί περίπου 1.000 άτομα και μετρά δεκάδες βραβεύσεις. Η εταιρεία, όμως, δεν μένει στάσιμη και κάνει κινήσεις ώστε να καθιερωθεί και στην αγορά των αρτοσκευασμάτων και να εισέλθει σε νέες αγορές προϊόντων «προστιθέμενης αξίας».

SKINOS

Aπό τη Χίο στα δημοφιλέστερα μπαρ του κόσμου.


Tα υποθαλάσσια ηφαίστεια, το ήπιο κλίμα και η υφή του υπεδάφους της Χίου, σε συνδυασμό με μακρά παράδοση καλλιέργειας από τα αρχαία χρόνια, καθιστούν τη χιώτικη μαστίχα την καλύτερη του κόσμου. Σήμερα, η εταιρεία Skinos παράγει το γνωστότερο λικέρ μαστίχας, ένα ποτό ιδανικό για πριν ή μετά το γεύμα. Το λικέρ μαστίχας κατακτά συνέχεια καινούργιες αγορές, όπως αυτή της Ανατολικής Μεσογείου, αλλά και των βαλτικών κρατών, της Βουλγαρία, της Γαλλίας, της Γερμανίας, του Μονακό, της Ολλανδίας, της Ελβετίας, του Καναδά και των ΗΠΑ. Δοκιμάστε και τα πρωτότυπα κοκτέιλ με βάση της μαστίχα, όπως το Skinos Fresh (40 ml Μαστίχα Skinos, 20 ml τζιν, 10 ml χυμός λεμόνι, μια σταγόνα angostura bitters). 

ΒΕΝΕΤΗ 1948

Η μεγάλη ελληνική εταιρεία ζαχαροπλαστικής και αρτοποιίας υποδέχεται στα βόρεια προάστια τα δύο νέα premium καταστήματα της.

Εξήντα τέσσερα χρόνια μετά τον πρώτο φούρνο Βενέτη, το ιστορικό κατάστημα (Τατοΐου 110, Ν. Ερυθραία) αναγεννιέται και αποκτά ένα ολοκαίνουργιο πρόσωπο, ενώ πλαισιώνεται από ένα ακόμα κατάστημα στην περιοχή της Κηφισιάς (Κηφισίας 320, Κηφισιά). Τα καινούργια καταστήματα που θα δημιουργηθούν μόνο σε αυστηρά επιλεγμένα σημεία ξεχωρίζουν για την υψηλή τους αισθητική και πατούν στα χνάρια της παράδοσης του Βενέτη, που με τα χρόνια εξελίχθηκε σε συνώνυμο της ελληνικής ζαχαροπλαστικής και αρτοποιίας, επιλέγοντας πάντα τις πιο διαλεχτές πρώτες ύλες και δημιουργώντας τις πιο φίνες και εξαιρετικές γεύσεις, με πίστη στην παράδοση και στα ντόπια υλικά. Το ατσάλι, η πέτρα, το ξύλο και η απλή και λιτή διακόσμηση θυμίζουν κάτι από ατμόσφαιρα παλιάς εποχής, ενώ οι αυθεντικοί, παραδοσιακοί ξυλόφουρνοι όπου ψήνονται τα αρτοσκευάσματα και κάποια από τα γλυκά μοιάζουν να έχουν ξεπηδήσει από τις παλιές ασπρόμαυρες φωτογραφίες που συναντάμε συχνά στα λευκώματα του παρελθόντος.

ΞΥΔΙ ΤΟΠ

Το ελληνικό ξύδι που κατέκτησε την καρδιά των Ελλήνων και αγαπήθηκε σε ολόκληρο τον κόσμο.

Tα προϊόντα ΤΟΠ είναι τα πλέον αναγνωρίσιμα ελληνικά προϊόντα ξιδιού. Εδώ και δεκαετίες το άρωμα και η ιδιαίτερη γεύση του ξυδιού ΤΟΠ δηλώνουν την παρουσία τους σε κάθε ελληνική κουζίνα, κάνοντας τη διαφορά στην καθημερινή μας διατροφή. Ξύδι από κόκκινο ή λευκό κρασί, από μήλα, είτε με βαλσάμικο ή εστραγκόν, όλα τα προϊόντα της ΤΟΠ διακρίνονται για την υψηλή ποιότητά τους. Στις μέρες μας, το Ξύδι ΤΟΠ καταφέρνει να διατηρεί μια σταθερά ανοδική πορεία και να εξάγεται σε διάφορες χώρες του εξωτερικού, όπως το Βέλγιο, η Γερµανία, οι Ηνωµένες Πολιτείες, η Ισπανία και η Ολλανδία.

 

ΜΑΥΡΟΣ ΚΥΚΝΟΣ ΑΓΙΩΡΓΙΤΙΚΟ

Η Ελληνικά Κελλάρια Οίνων Α.Ε. φέρνει στο καθημερινό μας τραπέζι μία εξαιρετική σειρά πελοποννησιακών οίνων, ανάμεσα στα οποία ξεχωρίζει ο Μαύρος Κύκνος Αγιωργίτικο.

Ο εξαιρετικός αυτός Πελοποννησιακός Οίνος με Προστατευόμενη Γεωγραφική Ένδειξη ξεχωρίζει για το πλούσιο άρωμα, την ανάλαφρη αίσθηση, την ιδανική επίγευση που αφήνει στον ουρανίσκο και φυσικά την προσιτή τιμή. Η ποιότητά του θα ενθουσιάσει τους λάτρεις του οίνου και θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από όσους γνωρίζουν από καλό κρασί. Απολαύστε μια πραγματικά καλή επιλογή μαζί με τα καθημερινά και αγαπημένα σας πιάτα. www.greek-wine-cellars.com

 

ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ

Εβδομήντα τρία χρόνια τώρα στηρίζει έμπρακτα τους Έλληνες παραγωγούς και επιλέγει τα καλύτερα ελληνικά προϊόντα στις καλύτερες τιμές.

Η καμπάνια «73 χρόνια στηρίζουμε τον  Έλληνα παραγωγό» που προβάλλει τα ΑΒ έχει στόχο της τη γνωριμία του κοινού με τους παραγωγούς που βρίσκονται πίσω από τα εκλεκτά, ελληνικά προϊόντα που γεμίζουν τα ράφια της αγαπημένης αλυσίδας σούπερ μάρκετ. Η στήριξη των ΑΒ στην ελληνική οικονομία δεν σταματάει εδώ, αφού, σε συνδυασμό με την καμπάνια, δημιουργεί ένα ακόμα πρόγραμμα «ΦΘΗΝΟΠΟΛΥ» και από 5 Νοεμβρίου έως 1 Δεκεμβρίου προωθεί μια σειρά ελληνικών προϊόντων, προσφέροντας στους καταναλωτές μεγάλη ποικιλία ποιοτικών αγαθών σε τιμές έως και 50% φθηνότερα. Η ΑΒ, με τις καμπάνιες και τα προγράμματα που προωθεί, στοχεύει στο να βοηθήσει τους καταναλωτές αυτήν τη δύσκολη περίοδο και να αναδείξει παράλληλα όλες αυτές τις αξίες από τις οποίες εμπνέεται και η ίδια, όπως η ελληνικότητα, η παράδοση, η ποιότητα, η εμπιστοσύνη, η συνεργασία και ο σεβασμός στον συνάνθρωπο.

BOXER-ΦΕΙΔΑΣ

Zωντανή ιστορία, παρόν και μέλλον του ελληνικού υποδήματος.

Έχει περάσει σχεδόν ένας αιώνας από την ημέρα που o Ιωάννης Φειδάς άνοιξε το πρώτο τσαγκάρικο με χειροποίητα δερμάτινα παπούτσια στην πόλη της Καλαμάτας, θέτοντας τη βάση μιας παράδοσης που με τα χρόνια εξελίχθηκε στην κορυφαία ελληνική υποδηματοποιία της χώρας, όσον αφορά την παραγωγή ανδρικών και γυναικείων παπουτσιών. Η Boxer-Φειδάς άρχισε τη μαζική της παραγωγή το 1961, με την απόκτηση του πρώτου ιδιόκτητου εργοστασίου στα Άνω Πατήσια. Η πίστη στην ποιότητα των πρώτων υλών και η εμπιστοσύνη στους Έλληνες τεχνίτες και στις ντόπιες βιοτεχνίες δέρματος έφεραν σιγά-σιγά τα παπούτσια της Boxer σε κάθε ελληνικό σπίτι. Η δημιουργία του δεύτερου, υπερσύγχρονου εργοστασίου ήρθε 13 χρόνια μετά κι έφερε μαζί του την κατακόρυφη αύξηση της παραγωγής και τις πρώτες μεγάλες εξαγωγές, κυρίως σε Γερμανία, Αγγλία και Ρωσία. Με την πάροδο των χρόνων η Boxer-Φειδάς έφτασε να αποτελεί συνώνυμο του ελληνικού παπουτσιού. Στην εποχή του υπερκαταναλωτισμού, της συνεχούς αναζήτησης φθηνών εργατικών χεριών και του εύκολου κέρδους, η εταιρεία επέμεινε, σχεδόν εμμονικά, στην παράδοση που είχε χτίσει και στις αξίες που η ίδια καθιέρωσε. Το 2010, η εταιρεία ολοκλήρωσε την κατασκευή του τρίτου εργοστασίου, μιας υπερσύγχρονης βιομηχανικής μονάδας σε μια έκταση 12.500 τ.μ. στη ΒΙ.ΠΕ. Αχαρνών, εξοπλισμένης με μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας. Παρά τις δυσκολίες που αναπόφευκτα έφεραν μαζί τους η οικονομική η κρίση και η κατάσταση της ελληνικής οικονομίας, η Boxer συνεχίζει να δημιουργεί παπούτσια ευρωπαϊκών προδιαγραφών, χρησιμοποιώντας τις καλύτερες και πιο φίνες ποιότητες δέρματος κι υπενθυμίζοντας σε όλους εμάς πως η σκληρή δουλειά, η προσήλωση στην παράδοση, η πίστη και η επιμονή σε μια ιδέα δεν αποτελούν μόνο τα μυστικά της επιτυχίας αλλά και την καλύτερη διαφήμιση για την Ελλάδα.

MASTIHA SHOP

Από τη Χίο στην Ανατολική Μεσόγειο και από εκεί σε ολόκληρο τον κόσμο.

Made in Greece Facebook Twitter

 

Σπανίως ένας τόπος έχει συνδεθεί τόσο πολύ με ένα προϊόν όσο η Χίος με τη μαστίχα της. Η μαστίχα είναι το προϊόν του μαστιχοφόρου σχίνου, ο οποίος ευδοκιμεί μόνο στη Χίο, και συγκεκριμένα στα νότια του νησιού. Μαστίχες υπήρχαν και αλλού, αλλά η υψηλή ποιότητα της μαστίχας Χίου έχει καταφέρει να εκτοπίσει τις άλλες, σε σημείο που να έχει ταυτιστεί η μαστίχα με το όνομα του νησιού. Οι φαρμακευτικές και καλλυντικές ιδιότητες της μαστίχας, όπως και η καταπληκτική της γεύση, είναι γνωστές ήδη από την αρχαιότητα σε ολόκληρη την Ανατολική Μεσόγειο. Η εγνωσμένη αξία της μαστίχας Χίου είναι αδιαμφισβήτητα ένα δώρο της φύσης στους Χιώτες, αλλά τα υπόλοιπα είναι προϊόν ανθρώπινης δουλειάς και συνεργασίας. Μιλάμε για έναν πρότυπο στην Ελλάδα συνεταιρισμό, αυτόν της Ένωσης Μαστιχοπαραγωγών Χίου, που είναι πίσω από τα Μastiha Shop. Το δίκτυο καταστημάτων στοχεύει κυρίως στο εξωτερικό, καθώς το 60% της ετήσιας παραγωγής υπολογίζεται ότι προωθείται στις αγορές του εξωτερικού (Ευρώπη, Μ. Ανατολή, Αμερική, Αφρική, Αυστραλία, Ασία). Μέσα από το μοντέρνο δίκτυό τους, τα Mastiha Shop μας αποδεικνύουν τι μπορούν να καταφέρουν τοπικοί παραγωγοί με ένα αναγνωρισμένης αξίας προϊόν, όταν αφήνουν στην άκρη το ιδιωτικό συμφέρον και δουλεύουν όλοι μαζί, σε συλλογικό επίπεδο. To νέο προϊόν που λανσάρεται από τα Mastiha Shop είναι ταυτοχρόνως και ένα από τα παλαιότερα, η αυθεντική ελληνική τσίκλα με μαστίχα Χίου. Αυθεντική όπως όταν πρωτοκυκλοφόρησε, αποτελεί τη φυσική συνέχεια της πρώτης τσίκλας των αρχαίων χρόνων, την οποία μασούσαν οι λαοί της Ανατολικής Μεσογείου. Στις μέρες μας κυκλοφορεί σε τρεις νέες γεύσεις: τριαντάφυλλο, δυόσμος, λεμόνι.

ΚΥΚΝΟΣ

Ένας αιώνας ελληνική κονσέρβα.

Made in Greece Facebook Twitter

 

Η παλαιότερη ελληνική κονσερβοποιία μετρά περισσότερα από 100 χρόνια ζωής. Η ΚΥΚΝΟΣ ξεκίνησε το 1911 σε ένα χωριό της Αργολίδας ως ένα μικρό συσκευαστήριο τομάτας και λαχανικών. Το 1915 ιδρύθηκε και επίσημα ως Ανώνυμη Ελληνική Εταιρεία Κονσερβών με έδρα το Ναύπλιο, αλλάζοντας τον χάρτη στην επεξεργασία και στη διατήρηση των αγροτικών προϊόντων στη χώρα μας.

Το 1928, η εταιρεία ανοίγει το δεύτερο εργοστάσιό της στην Αργολίδα, διεισδύει άμεσα σχεδόν σε όλα τα νοικοκυριά και πραγματοποιεί τις πρώτες εξαγωγές σε ΗΠΑ και Ευρώπη. Το 1963 ιδρύει το τρίτο εργοστάσιο στα Σαβάλια Ηλείας με σκοπό την αξιοποίηση της καλλιέργειας τομάτας της περιοχής. Δυο χρόνια μετά, η ΚΥΚΝΟΣ παράγει για πρώτη φορά τη σάλτσα κέτσαπ στην Ελλάδα διαθέτοντάς την στην ελληνική αγορά, ενώ τα επόμενα χρόνια αποτέλεσε προμηθευτή επεξεργασμένης τομάτας για μερικές από τις πιο γνωστές παγκοσμίως εταιρείες τροφίμων.

Σήμερα, παρά τις εξαιρετικά δυσχερείς οικονομικά συνθήκες που επικρατούν στην Ελλάδα, δεν έχει προβεί σε απολύσεις προσωπικού ή μειώσεις μισθών και συνεχίζει να δίνει έμφαση στη στελέχωση με νέο ανθρώπινο και επιστημονικά καταρτισμένο δυναμικό και βραβεύεται για τις καινοτόμες δράσεις της στην εφαρμογή νέων τεχνολογιών. Η ΚΥΚΝΟΣ παραμένει σταθερά στις πρώτες θέσεις προτίμησης των ελληνικών καταναλωτών, ενώ περιλαμβάνεται στις πιο υγιείς οικονομικά επιχειρήσεις του τόπου, με αξιοσημείωτη εξαγωγική δραστηριότητα. Πάνω απ' όλα, όμως, κρατάει την ποιότητα των προϊόντων της σταθερά υψηλή, δείχνοντας τον δρόμο για τις υπόλοιπες ελληνικές επιχειρήσεις.

 

ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΕΛΛΑΡΙΑ ΟΙΝΩΝ

Η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία παραγωγής κρασιού εδραιώνει τα ελληνικά οινικά προϊόντα διεθνώς.

Διαθέτοντας περισσότερες από 50 ετικέτες κρασιού και μερικές από τις πιο δημοφιλείς σειρές, όπως η αγαπημένη Apelia, τα περίφημα «Ποικιλιακά Λουλούδια», η πολυβραβευμένη σειρά ΚOUROS, τα εξαιρετικά VIN DE CRETE που προτιμούν οι Ευρωπαίοι, τη σειρά Καλλιγά που έχει μία ιστορία 30 χρόνων, τη Νο 1 σε πωλήσεις ελληνική Μαυροδάφνη αλλά και τη νέα σειρά «Κύκνος», η Ελληνικά Κελάρια Οίνων πιστοποιεί τους λόγους για τους οποίους θεωρείται η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία παραγωγής κρασιού. Παράλληλα με τις ετικέτες και θέλοντας να διατηρήσει τα υψηλά της στάνταρ, η εταιρεία εγκαινιάζει συνεχώς νέες συνεργασίες με κορυφαίους οινοποιούς και παραγωγούς, όπως ο Άγγελος Ρούβαλης, σημερινός πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικού Οίνου, και ο Ανέστης Μπαμπατζιμόπουλος, άξιος εκπρόσωπος του Μακεδονικού Αμπελώνα. Η Ελληνικά Κελλάρια Οίνων δημιουργεί με πείσμα και επιμονή επώνυμα, ελληνικά κρασιά που παράγει στα οινοποιεία της σε όλη την Ελλάδα και συσκευάζει στα εμφιαλωτήριά της στο Μαρκόπουλο Αττικής, όπου είναι και η έδρα της εταιρείας. Όλα τα οινικά της προϊόντα αποτελούν περήφανους πρεσβευτές της ελληνικής γης και του Έλληνα αμπελουργού, αφού δημιουργούνται με τα υψηλότερα στάνταρ ποιότητας, καλύπτουν επάξια τις γευστικές απαιτήσεις των φίλων του κρασιού κι εξάγονται σε περισσότερες από 30 χώρες σε όλη τη Γη.

ΛΟΥΞ

Αληθινή απόλαυση που βασίζεται στις καλύτερες και πιο φυσικές πρώτες ύλες.

Η Λουξ έχει αναδειχτεί με τα χρόνια σ' ένα απόλυτα οικείο στη συνείδηση του καταναλωτικού κοινού brand, αφού αποτελεί μία αμιγώς ελληνική μάρκα με μεγάλη και δυναμική παράδοση. Εδώ και 60 χρόνια τα προϊόντα της στηρίζονται με απόλυτη συνέπεια στις αξίες της ποιότητας και της γεύσης. Το όνομα Λουξ συμβολίζει τη φρεσκάδα, τη ζωντάνια, τη δροσιστική προέλευση από το εξαιρετικής ποιότητας νερό Κεφαλόβρυσου, τη φυσικότητα και την αγνότητα των πρώτων υλών. Τα αναψυκτικά Λουξ κυκλοφορούν σε 8 διαφορετικές γεύσεις (πορτοκάλι, λεμόνι, βύσσινο, mix, cola, γκαζόζα, σόδα και τόνικ), διατηρώντας αναλλοίωτη την αυθεντική παραδοσιακή συνταγή τους από το 1950. Παράλληλα, και οι φυσικοί χυμοί της εταιρείας κυκλοφορούν σε 4 γεύσεις: πορτοκάλι, ροδάκινο, μήλο-πορτοκάλι-καρότο και το μοναδικό κοκτέιλ 9 φρούτων.

AMSTEL, ΑΛΦΑ, ΒΙΟΣ 5

Οι δικές μας μπίρες!

Με μια πλούσια ιστορία και σταθερά στην κορυφή των προτιμήσεων των Ελλήνων καταναλωτών εδώ και 30 χρόνια για τη γεμάτη γεύση της, η Amstel περιέχει έναν ακόμα λόγο για να την προτιμήσουν όλοι όσοι αγαπούν την μπίρα: παράγεται στην Ελλάδα από υψηλής ποιότητας ελληνικό κριθάρι. Με αυτό τον τρόπο, η Amstel ανταποκρίνεται ακόμα περισσότερο στις σημερινές ανάγκες του καταναλωτή, μεταφέροντας τις ξεχωριστές ιδιότητες της ελληνικής γης στο ποτήρι του.

Η μπίρα ΑΛΦΑ, από την πρώτη της κυκλοφορία το 1961, αγκαλιάστηκε από εκείνους που βρίσκουν αξία στην ανεπιτήδευτη απλότητα και στην αυθεντικότητα του ελληνικού τρόπου ζωής. Όντας πλέον πρωταγωνίστρια στο ελληνικό τραπέζι, προσφέρει στην παρέα που παραδοσιακά την επιλέγει για να συνοδέψει τις ξεχωριστές της στιγμές ακόμα μεγαλύτερη απόλαυση και δικαιώνει όσους τη δοκιμάζουν για πρώτη φορά.

Η ΒΙΟΣ 5 αποτελεί παγκόσμια καινοτομία, καθώς είναι η πρώτη μπίρα στον κόσμο που παράγεται από τη ζυθοποίηση πέντε δημητριακών (κριθάρι, σιτάρι, σίκαλη, καλαμπόκι και ρύζι), προερχόμενων από την ελληνική γη. Καθένα από τα συστατικά της χαρίζει στη ΒΙΟΣ 5 και ένα διαφορετικό στοιχείο στη γεύση της. Το σιτάρι γλυκύτητα, η σίκαλη πικράδα, το καλαμπόκι ελαφρότητα, το ρύζι ιδιαίτερη γεύση και το κριθάρι «στρογγυλή», ολοκληρωμένη γεύση. Η ΒΙΟΣ 5 ξεχώρισε φέτος σε παγκόσμιο επίπεδο για την καινοτομία της και τη μοναδική της γεύση, συγκεντρώνοντας την υψηλότερη βαθμολογία απ' όλα τα προϊόντα της ελληνικής συμμετοχής, κερδίζοντας έτσι το βραβείο Sial D' Or Country στον διεθνή διαγωνισμό καινοτομίας Sial D' Or.

Και οι τρεις παράγονται εξ ολοκλήρου στην Ελλάδα, από τα εργοστάσια της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και την Πάτρα.

ANATRON A.E.

Όταν μια ελληνική εταιρεία συναντά και απογειώνει την κορυφαία πίτσα στον κόσμο.

Η Domino's Pizza είναι το μεγαλύτερο brand διανομής πίτσας διεθνώς, αλλά σημειώνει μεγάλη επιτυχία και στην εγχώρια αγορά, στην Κύπρο και στα Βαλκάνια, χάρη στις ικανότητες και στην τεχνογνωσία της Anatron A.E. Η Αnatron A.E. είναι μια αμιγώς ελληνική εταιρεία που έχει τα δικαιώματα εκμετάλλευσης της αλυσίδας της Domino's Ρizza από το 1995 και απασχολεί περισσότερους από 500 υπαλλήλους. Μάλιστα, τα τελευταία τρία χρόνια έχει επεκταθεί στις γειτονικές βαλκανικές χώρες, εξάγοντας ελληνικές πρώτες ύλες και τεχνογνωσία. Επιπλέον, ποιοτικές ελληνικές εταιρείες, όπως η ΝΙΚΑΣ, η ΝΟΜΙΚΟΣ αλλά και πολλές μικρότερες, έχουν εξασφαλίσει έγκριση επίσημου προμηθευτή της Domino's Pizza και μπορούν και εξάγουν τα προϊόντα τους στους αντίστοιχους δικαιοπαρόχους της Domino's Pizza στο εξωτερικό, συμβάλλοντας στην τόνωση της ελληνικής οικονομίας. Η αξιοσημείωτη επιτυχία της Anatron A.E. αποδεικνύει περίτρανα πως οι ελληνικές εταιρείες μπορούν να αποτελέσουν παράδειγμα προς μίμηση ακόμα και για τα κορυφαία ξένα brands.

TETRA PAK

Οι συσκευασίες που κάνουν τη διαφορά, προστατεύοντας «ό,τι είναι καλό».

 

Οι συσκευασίες της Tetra Pak, με τα πολλαπλά στρώματα από τα οποία αποτελούνται, προστατεύουν όλα τα πολύτιμα συστατικά και τις θρεπτικές αξίες των περιεχομένων τους από το φως, την υγρασία, το οξυγόνο και τους μικροοργανισμούς, χωρίς την ανάγκη συντηρητικών. Η Tetra Pak Hellas, θυγατρική του ομίλου, δραστηριοποιείται στον ελλαδικό χώρο από το 1983. Εκτός από τις αγορές της Ελλάδας, της Κύπρου και του Ισραήλ, από το 2008 είναι υπεύθυνη και για τις αγορές της Ρουμανίας, της Βουλγαρίας και της Μολδαβίας, δημιουργώντας έτσι την Tetra Pak South Eastern Europe. Έως και τις 15 Δεκεμβρίου οι φίλοι της Tetra Pak Hellas θα έχουν την ευκαιρία να παίξουν στο facebook application «Υποστήριξε τον δικό σου εθνικό δρυμό», να ενημερωθούν για την αξία και την προστασία των ελληνικών δασών και να κερδίσουν πλούσια δώρα. Ένα ταξίδι σε ελληνικό προορισμό, πέντε ποδήλατα, προϊόντα από τη συλλογή WWF αλλά και μια ξενάγηση στην Πάρνηθα είναι τα δώρα που περιμένουν εκείνους που θα καταφέρουν να συγκεντρώσουν τους περισσότερους πόντους παίζοντας.


MEΪΤΑΝΗ

Ιδιαίτερα κοσμήματα, χαραγμένα  με το χέρι.

 

Η απάντηση της Μαργαρίτας Μεϊτάνη στην κρίση είναι η σειρά «Bronze Poems». Το ύφος και η ποιότητα των κοσμημάτων παραμένουν ίδια, χρησιμοποιώντας το οικονομικότερο μέταλλο του μπρούντζου, αντί για άλλα, πιο δαπανηρά, όπως το ασήμι. Τα μπρούντζινα χειρόγραφα κοσμήματα είναι προσιτά και το ίδιο όμορφα.

Οι λέξεις χαράσσονται πάνω στο μέταλλο αποκλειστικά από τη Μεϊτάνη, με τον διακοσμητικό γραφικό χαρακτήρα που είναι σήμα-κατατεθέν της. Μιλάμε για στίχους ή ποιήματα συνήθως δικής της έμπνευση, λόγια ερωτικά ή επιλεγμένα από αγαπημένα τραγούδια. Όποιος πιστεύει ότι έχει μια συγκεκριμένη επιθυμία μπορεί να ζητήσει να χαραχτούν τα δικά του λόγια. 

Σε επιλεγμένα καταστήματα. Κεντρική διάθυνση-show room: Ευριπίδου 18, 2ος όροφος, 210 3242483, www.meitani.gr.

ΤΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ

Ένας νέος, ταλαντούχος σεφ που αψηφά την κρίση και επιλέγει να μείνει και να στηρίξει τον τόπο του.

Ο πολυβραβευμένος σεφ Κωνσταντίνος Μουζάκης, παρά την οικονομική κρίση και τις πολλές προτάσεις που είχε για να ανοίξει τη δική του επιχείρηση στο εξωτερικό, επέλεξε να δημιουργήσει τη δική του προσωπική επιχείρηση στο κέντρο της Αθήνας, θέλοντας να στηρίξει τον τόπο του. Έτσι, εδώ και κάποιους μήνες το αρτοζαχαροπλαστείο «Το Παραδοσιακό» δημιουργεί υψηλής ποιότητας μικρογεύματα, διάφορες πίτες και γλυκά από πολλές περιοχές της Ελλάδας, τα οποία φτιάχνονται αποκλειστικά από τις πιο ποιοτικές, ελληνικές πρώτες ύλες.

Ακαδημίας 34, Κολωνάκι, 211 0120146, www.to-paradosiako.gr http:// kostasmouzakis.blogspot.com.

HETEROCLITO

Ένας νέος οινικός προορισμός που επενδύει αποκλειστικά στον ελληνικό αμπελώνα και στα ντόπια προϊόντα.

 

Το Ηeteroclito, που βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας, αποτελεί ήδη σημείο αναφοράς για το οινόφιλο κοινό. Εκεί μπορεί κάποιος να ταξιδέψει στους δρόμους του ελληνικού κρασιού, να ανακαλύψει τις καλύτερες επιλογές από το σύνολο των γηγενών ποικιλιών, να βάλει στο ποτήρι του τους  Έλληνες παραγωγούς, να βρει αγαπημένες ετικέτες από τους γνωστούς και να διευρύνει τους οινικούς του ορίζοντες με αξιόλογους πρωτοεμφανιζόμενους παραγωγούς που προτείνουν νέες οινικές εμπειρίες. Στο Ηeteroclito οι ελληνικές ποικιλίες κρασιών βρίσκουν το γευστικό τους ταίρι ανάμεσα στον τοπικό πλούτο από τυριά, αλλαντικά και μεζέδες δημιουργώντας ενδιαφέροντα γευστικά παιχνίδια. Ετερόκλητες γεύσεις παντρεύονται και απογειώνουν τελικά την οινική απόλαυση,  σ' ένα μοναδικό για την πόλη χώρο.

Φωκίωνος 2 & Πετράκη (απέναντι από τη Μητρόπολη), 210 3239406. www.heteroclito.gr

HEEL

Εργαστήρι μόδας με εναλλακτικό μοντέλο παραγωγής.

 

Κάτι περισσότερο από μια εταιρεία ενδυμάτων, το εργαστήρι μόδας HEEL προτείνει ένα εναλλακτικό μοντέλο παραγωγής που βασίζεται στην ομαδικότητα, την ισότητα και την εργασία με δίκαιους όρους. Μέσα σ' ένα χώρο όπου οι περισσότεροι αναζητούν τον εύκολο δρόμο, στη HELL σχεδιάζουν και παράγουν στην Ελλάδα δίνοντας έμφαση στην ιδιαιτερότητα του ρούχου. Χρησιμοποιούν τη μόδα ως μέσο έκφρασης των ανησυχιών για τη ζωή και τη φύση, από την οποία αντλούν έμπνευση για τον σχεδιασμό τους. Η μοναδικότητα και εκκεντρικότητα κάθε ρούχου τα καθιστούν «στολίδια τέχνης» που δεν εκτίθενται στατικά αλλά παίρνουν ζωή μέσα από όσους επιλέγουν να τα αποκτήσουν.

Tα HEEL σχεδιάζονται και ράβονται εξ ολοκλήρου στην Ελλάδα, υποστηρίζοντας τους δίκαιους όρους εργασίας για όλους όσοι συμμετέχουν στη δημιουργική και παραγωγική αλυσίδα του εργαστήριου. Η κοινωνική προσφορά του HEEL δεν περιορίζεται, όμως, μόνο στην ethical sales προσέγγιση της λειτουργίας του εργαστηρίου αλλά επεκτείνεται και στην προσφορά χρημάτων, φαρμάκων ή άλλων υλικών, και όχι μόνο, αγαθών σε φορείς κοινωνικής, φιλοζωικής ή περιβαλλοντικής ωφέλειας.

 

Facebook: facebook.com/heelfashion

Pinterest: pinterest.com/heelathenslab/

Twitter: @HEEL_AthensLab

YouTube: youtube.com/user/HEELfashion/videos

 

 

 

Διάφορα
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Δ. Πολιτάκης / Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Μπορεί να έχει άμεση ανάγκη κάποιου είδους ανάπλασης η Πλατεία Εξαρχείων, το τελευταίο που χρειάζεται όμως είναι ένα μίζερο χριστουγεννιάτικο δέντρο με το ζόρι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Β. Βαμβακάς / Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Οποιοσδήποτε απολογισμός της είναι καταδικασμένος στη μερικότητα, αφού έχουν συμβεί άπειρα γεγονότα που στιγμάτισαν τις ζωές όλων μας ‒ δύσκολο να μπουν σε μια αντικειμενική σειρά.
ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΜΒΑΚΑ
Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Β. Στεργίου / Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Αντί να βλέπουμε τη χώρα σαν άδεια πισίνα όπου πρέπει να γυρίσουν τα ξενιτεμένα της μυαλά για να γεμίσει, ας αλλάξουμε τα κολλημένα μυαλά σ' αυτόν εδώ και σε άλλους τόπους.
ΤΗΣ ΒΙΒΙΑΝ ΣΤΕΡΓΙΟΥ

σχόλια

2 σχόλια
Πολύ ωραίο το θέμα και αισιοδόξο μέσα στη γενικότερη μαυρίλα. μην ξεχνάμε και τις χαρτοβιομηχανίες της χώρας μας. Ενα καλό παράδειγμα είναι η ΜΕΓΑ, η οποία είναι και πρωτοπόρος στις παιδικές πάνες με τα babylino να είναι για μας τις μαμάδες με διαφορά οι καλύτερες πάνες μιας χρήσης ευρέας κυκλοφορίας! (αν και τα σουπερμαρκετς τις έχουν κάπως ριγμένες)