Stoner and Minimal

Stoner and Minimal Facebook Twitter
John Garcia
0
Demon Cleaner

Από τα συγκροτήματα που μεγάλωσαν εμπορικά μετά τη διάλυσή τους, οι Kyuss έχουν πλέον ισχυρή θέση στον σκληρό αμερικανικό ήχο και ο John Garcia θεωρείται μια από τις πιο αναγνωρίσιμες φωνές της σκηνής. Από κοντά είναι πολύ φιλικός, δεν βγάζει καθόλου την «αντρίλα» που τον χαρακτηρίζει στη σκηνή, μιλάει πολύ και μοιάζει χαρούμενος που περιοδεύει με την παλιά του μπάντα. «Όταν ήρθα στην Ελλάδα πέρσι για συναυλία με το σχήμα Garcia plays Kyuss, δ εν φ ανταζόμουν πως θα ήμουν εδώ τώρα με τα παιδιά. Πίστευα πως θα περιοδεύσουμε για έναν μήνα ακόμα και μετά θα τελείωνα το project Garcia vs Garcia που δουλεύω εδώ και αρκετό καιρό. Ακόμα προσπαθώ να το τελειώσω, γιατί στο ενδιάμεσο προέκυψε η επανένωση της μπάντας». Όταν συμφώνησαν να παίξουν ξανά μαζί δεν είχαν καταλάβει ούτε οι ίδιοι πόση ζήτηση θα είχαν. Πιθανότατα, η ρητή άρνηση του ηγέτη της μπάντας Josh Homme να παίξει ξανά μαζί τους έβαζε φρένο στο ενδιαφέρον του κόσμου να τους δει ζωντανά. «Αρχικά, συμφωνήσαμε για 20-22 συναυλίες, αλλά δεν σταμάτησαν να έρχονται προσφορές και γι’ άλλες εμφανίσεις, οπότε αποφασίσαμε πως θα ήταν ηλίθιο να μην παίξουμε περισσότερο. Ευτυχώς, πέρα από το γεγονός πως είμαι μεγαλύτερος, σοφότερος και πιο χοντρός, η αίσθηση παραμένει η ίδια».

Τη «μετά θάνατον» αναγνώριση της μπάντας την εξηγεί χωρίς τουπέ, ίσως περισσότερο προσγειωμένα απ’ ό,τι περιμένεις. «Νομίζω πως μόλις κάτι τελειώνει ή εξαντλείται, αποκτά αυτόματα μεγαλύτερη αξία. Όχι μόνο συγκροτήματα όπως οι Kyuss. Αν υπάρχει ένα τελευταίο μπουκάλι κρασί από μια τέλεια και ηλιόλουστη χρονιά, τότε όλοι δίνουν σε αυτό κάποια αξία. Έτσι έγινε και με μας. Δεν πιστεύω πως ήμασταν μπροστά από την εποχή μας ή κάτι τέτοιο. Προφανώς και έχω αναρωτηθεί πού ήταν όλος αυτός ο κόσμος όταν υπήρχε ακόμα η μπάντα, αλλά, τελικά, αυτό που έγινε είναι πως πλέον είμαστε κάτι σαν ένας αντεργκράουντ cult μύθος». Για πολλά χρόνια ο ίδιος απέφευγε τον όρο stoner rock που «κόλλησαν» στη μουσική του, όπως απέφευγε να μιλάει και για τους Kyuss. Όταν αναφέρω τα λεφτά στην κουβέντα δεν ενοχλείται καθόλου. «Κατάλαβα πως δεν μπορούσα να αποφύγω τη σύνδεσή μου με αυτό το συγκρότημα. Ήθελα να απεμπλακώ από αυτό και ο κόσμος να ασχοληθεί με τα καινούργια πράγματα που κάνω, χωρίς να σχετίζεται με το παρελθόν μου». Τελικά, τα κατάφερε ο Josh. Μπορεί όλοι να τον ξέρουν από τις Kyuss μέρες του, αλλά πλέον είναι πιο συνδεδεμένος με ό,τι έκανε με τους Queens of the Stone Age αργότερα. Κατάφερε να απομακρυνθεί από ό,τι έκαναν, με φινετσάτο τρόπο και απόλυτα επιτυχημένα. «Για μένα κάτι τέτοιο ήταν αδύνατο. Έχω έναν πολύ συγκεκριμένο τρόπο που τραγουδάω, που πάντα θα θυμίζει στον κόσμο τα τραγούδια των Kyuss. Το μισούσα αυτό παλιότερα, αλλά πλέον το καλωσορίζω και νιώθω περήφανος και πολύ τυχερός.

Για μένα είναι φυσικό να βρίσκομαι εδώ με αυτή την μπάντα. Τα χρήματα είναι δευτερεύον θέμα». Η περιοδεία τους περνάει σχεδόν απ’ όλες τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες και είναι παντού sold out, όπως έγινε και πριν από μερικές εβδομάδες στο Fuzz. Όταν ρωτάω για το ενδεχόμενο καινούργιου δίσκου, μου απαντάει αμέσως, σχεδόν χαμογελώντας, πως αυτό σκοπεύουν να κάνουν. Αντιθέτως, με κοιτάει αυστηρά όταν με ακούει να μιλάω για το ενδεχόμενο να ζητήσει από τον Homme να συμμετάσχει στον δίσκο. «Δεν είμαι υποχρεωμένος να ζητήσω την άδειά του, ούτε πρόκειται να προσπαθήσω να τον μεταπείσω για να παίξει μαζί μας. Ο Josh έχει προχωρήσει, έχει αφήσει πίσω του αυτό το συγκρότημα και τον καταλαβαίνω. Είναι εξαιρετικός μουσικός και είμαστε ακόμα φίλοι, έστω κι αν δεν βρισκόμαστε συχνά». Όσοι δεν τους είδαν αυτήν τη φορά, θα πρέπει να περιμένουν μέχρι το Rockwave, αφού θα μας ξανάρθουν. Και αν δεν το έχετε ήδη διαβάσει παλαιότερα, το τραγούδι που δίνει το τίτλο στην αρχή του κειμένου μιλάει για το βούρτσισμα των δοντιών. Για κάτι τέτοια αγαπάμε τον Homme.

Η φανέλα με το νούμερο 10

Λαϊκό προσκύνημα είδαμε να γίνεται το περασμένο Σάββατο στο Blend, όπου έπαιζε για περίπου 6 ώρες ένας από τους τελευταίους superstar DJs, ο Ricardo Villalobos. Μπορεί οι μίνιμαλ μέρες που τον έκαναν γνωστό να έχουν περάσει εδώ και χρόνια, ο ίδιος όμως εξακολουθεί να είναι ένας απολαυστικός DJ με εντυπωσιακές ικανότητες πίσω από τα decks κι εντυπωσιακή ανάπτυξη στο σετ του. Χωρίς να καταλήξει σε μεγαλειώδη peaks, έπαιξε ένα απολαυστικό σετ, πολύπλοκο ανά στιγμές (π.χ. η 15λεπτή λούπα του «Sound of violence» των Cassius στο cd player, ενώ άλλαζε συνέχεια κομμάτια στα πικάπ) και δεν δίστασε να παίξει το «Free» της Ultra Nate στο ρεμίξ των Ramon Tapia & Kabale und Liebe, όπου και αποθεώθηκε γηπεδικά από όλους.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα Κατά Ματθαίον Πάθη: Το κορυφαίο θρησκευτικό έργο του Μπαχ

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Τα κατά Ματθαίον πάθη: Το κορυφαίο θρησκευτικό έργο του Μπαχ

Η Ματούλα Κουστένη εξερευνά τον συναρπαστικό κόσμο του μπαρόκ και ξεδιπλώνει τα μυστικά των Παθών του «σημαντικότερου μουσικού επιστήμονα», του Γιόχαν Σεμπάστιαν Μπαχ.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Γιατί σκοτώνονται μεταξύ τους ο Kendrick Lamar και ο Drake;

Μουσική / Γιατί σκοτώνονται μεταξύ τους ο Kendrick Lamar και ο Drake;

Ανταγωνισμός πάντοτε υπήρχε, αλλά ποτέ δεν σοβάρεψαν τόσο τα πράγματα όσο τώρα. Στον χορό μπήκε και ο Kanye West, το κερασάκι στην τούρτα όμως το έβαλε η Taylor Swift. Τα beefs έχουν επανέλθει επειδή μάλλον είναι κάτι που πουλάει.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Αναζητώντας την προφορική και μουσική παράδοση της Κέας

Μουσική / Αναζητώντας την προφορική και μουσική παράδοση της Κέας

Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Cycladic Identity», ιστορίες και παραμύθια του νησιού, οι μελωδιές Τζιωτών μουσικών, η προφορική παράδοση και η μυθολογία συγκεντρώθηκαν σε μια σειρά podcast που θα μπορεί κάθε επισκέπτης της Κέας να ακούσει ενώ περιηγείται σε πλατείες, μονοπάτια, παραλίες, στα δρομάκια της Ιουλίδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ο Αμαλία μάς ξανασυστήνεται χωρίς τους Architects

Μουσική / Ο Αμαλία μάς ξανασυστήνεται χωρίς τους Architects

Μετά από τέσσερα χρόνια καθυστερήσεων και αρκετά σκαμπανεβάσματα, ο νεαρός δημιουργός που γνωρίσαμε με το πρότζεκτ Amalia and the Architects κυκλοφορεί το ντεμπούτο του άλμπουμ με τίτλο «Amalia???», ξανασυστήνεται στο κοινό μέσα από 10 τραγούδια με υπαρξιακές αναζητήσεις, που λειτουργούν πέρα από τα όρια του φύλου.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Η underground δημιουργικότητα μέσα από τα μάτια του Deltah

Μουσική / Deltah: «Κανείς δεν πυροβόλησε επειδή του το είπε ένα ραπ τραγούδι»

Με αφορμή τη νέα κυκλοφορία του «Thorax», ο πολυσχιδής καλλιτέχνης της σύγχρονης underground σκηνής μιλά για τα στερεότυπα που ακολουθούν μέχρι σήμερα τη ραπ, η οποία «προφανώς και είναι μουσική για διασκέδαση, όπως κάποιος θα πάει στα μπουζούκια και θα διασκεδάσει χωρίς απαραίτητα να είναι καψούρης».
ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΤΑΤΣΗΣ
Κρίστη Στασινοπούλου: «Έχω φάει τη νύχτα με το κουτάλι, προτιμώ πια να κάθομαι σπίτι»

Οι Αθηναίοι / Κρίστη Στασινοπούλου: «Έχω φάει τη νύχτα με το κουτάλι, προτιμώ πια να κάθομαι σπίτι»

Όλοι τη ρωτούν για τον Παύλο Σιδηρόπουλο όμως έχει ζήσει περισσότερα δίπλα στην Αλίκη Βουγιουκλάκη. Έχει εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην Eurovision, αισθάνεται περήφανη που μεγαλώνοντας κατέληξε να κάνει μόνο πράγματα που της αρέσουν. Έχει γυρίσει τον κόσμο με τον Στάθη Καλυβιώτη και τη μουσική τους, μόλις κυκλοφόρησε ένα βιβλίο για τα ταξίδια τους που μετράνε πια 25 χρόνια.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
10 πράγματα για τον KAS:ST

Μουσική / Ο Manuel Sene και άλλα 9 πράγματα που διαμόρφωσαν τη μελωδική technο των KAS:ST

Πρόσφατα παρουσίασε την πιλοτική έκδοση του νέου και εντυπωσιακού οπτικοακουστικού του live πρότζεκτ στην Κωνσταντινούπολη, μπροστά σε ένα ενθουσιώδες κοινό χιλιάδων ατόμων. Η πρώτη παρουσίαση του KAS:ST AV SHOW στην Ευρώπη θα γίνει σε λίγες μέρες στην Αθήνα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Τι κρύβεται πίσω από τη στροφή της Beyoncé στην κάντρι; 

Μουσική / Τι κρύβεται πίσω από τη στροφή της Beyoncé στην κάντρι;

Τα μοντέλα στην πασαρέλα του Louis Vuitton φορούν καουμπόικες μπότες από δέρμα φιδιού, η Prada πουλάει λαιμοδέτες τύπου γουέστερν, σειρές όπως το «Yellowstone» προσελκύουν εκατομμύρια θεατές: Το στυλ Americana ανθίζει στην ποπ κουλτούρα.
THE LIFO TEAM