Chloë & Lizzi

Chloë & Lizzi Facebook Twitter
GANGSTERS Δύο φίλες, τις οποίες συνδέει μια πανκ χειρονομία και θα ήθελαν να είναι γκάνγκστερ, ποζάρουν κάτω από τον καυτό ήλιο της Ύδρας.
0

Είναι δύσκολο να πιστέψεις ότι αυτή η νεαρή γυναίκα με το εφηβικό παρουσιαστικό και την περιβολή παραλίας που μας περιμένει στον Πειρατή, στο λιμάνι της Ύδρας, είναι η Chloë Sevigny. Είναι μεσημέρι, η ζέστη είναι ήδη αποπνικτική και παρόλο που είναι πολύ φιλική και ευγενική, αρνείται πεισματικά να μιλήσει για τον εαυτό της. Βρίσκεται εδώ για διακοπές, καλεσμένη της φίλης της Lizzi Bougatsos, εικαστικού και τραγουδίστριας του συγκροτήματος Gang Gang Dance, η οποία χθες το βράδυ εγκαινίασε την πρώτη της έκθεση στην Ελλάδα (στην γκαλερί Breeders). Μου ξεκαθαρίζει ότι θέλει να μιλήσει μόνο για τη Lizzi. Ή καθόλου. Είναι κατηγορηματική, αυστηρή, δεν δέχεται να το διαπραγματευτεί επ' ουδενί και παρ' όλα τα παρακάλια είναι ανένδοτη. Ούτε συνέντευξη ούτε φωτογράφηση. Η ατμόσφαιρα παγώνει. Είναι από εκείνες τις αμήχανες στιγμές που δεν ξέρεις πώς να αντιδράσεις - ακόμα κι η σερβιτόρα συμμερίζεται την απογοήτευσή μας, μας κοιτάζει με συγκατάβαση και φεύγει χωρίς παραγγελία. Ξαφνικά εμφανίζεται η Lizzi, χαμογελαστή και καλοδιάθετη, μας συστήνεται και ζητάει να ξεκινήσουμε. Πρώτα τη συνέντευξη και μετά τη φωτογράφηση. Πριν αρχίσουμε με ρωτάει πώς είναι στα ελληνικά η λέξη actress. «Ηθοποιός». «Τι ωραία λέξη!», λέει στην Chloë , «ακούγεται σαν τη λέξη "άνθρωπος"».

Ο φίλος στην ανάγκη φαίνεται

Μου μιλάει για τον πνευματικό καθοδηγητή της, έναν Γιαπωνέζο που συνοδεύει το γκρουπ σε κάθε ζωντανή εμφάνιση και η Chloë σχολιάζει με πόση καχυποψία αντιμετώπιζε η Lizzi τους «καθοδηγητές», μέχρι που απόκτησε έναν. Μας μιλάει για τη συνέντευξη του Dave Gahan που πήρε πρόσφατα, ο οποίος δίνει τη δική του δύσκολη μάχη, και μόλις ο πάγος φαίνεται να έχει σπάσει τολμάω να ξανακάνω την προσφορά: αντί να μιλήσει ΓΙΑ τη φίλη της, μπορεί να μιλήσει ΜΕ τη φίλη της. Ελεύθερα, για ό,τι προκύψει. Τη δέχεται χωρίς άλλες διαπραγματεύσεις. Η συζήτηση που ακολουθεί είναι μέρος της κουβέντας τους, που θα μπορούσε να συνεχιστεί για ώρες... Στο τέλος φωτογραφήθηκαν μαζί στα στενά της Ύδρας. Not bad at all...

Chloë Sevigny: H Lizzi έχει πολλά ψευδώνυμα ή κάνω λάθος; Με ποιο σε αποκαλούσε ο Josh απ' το συγκρότημά σας στο τηλέφωνο;

Lizzi: Lizza Blizza. Είναι απ' τα καλά, έτσι με φωνάζουν στη σκηνή όταν εμφανίζομαι με την μπάντα μου, τους Gang Gang Dance. Βασικά, κάποια φορά που ήμουν χάλια πάνω στη σκηνή γύρισε ο κιθαρίστας και μου είπε «Ω Lizza Blizza»...

C.: Όπως όταν είσαι σε έξαψη ή είσαι φτιαγμένος με μαριχουάνα.

L.: Ίσως όπως όταν είσαι σε συναισθηματική θύελλα. Έτσι θέλω να το ερμηνεύσω. Μου αρέσει πραγματικά αυτό το ψευδώνυμο.

C.: Κι εμένα μ' αρέσει.

L.: Το συναίσθημα είναι πραγματικά σημαντικό. Όταν ασχολείσαι με την τέχνη χρειάζεται να αποκαλύπτεται.

C.: Είσαι πολύ συναισθηματική κοπέλα!

L.: Σ' ευχαριστώ, κι εσύ το ίδιο!

C.: Ναι, μπορείς να με «διαβάσεις» πολύ εύκολα. Ειδικά σήμερα, αυτήν τη στιγμή, επειδή δεν κοιμήθηκα και πολύ. Είχαμε τζετ λαγκ, ήπιαμε πολύ ούζο χθες το βράδυ, πήγαμε για ύπνο στις 3 και στις 7 ξύπνησα. Τέσσερις ώρες ύπνου είναι το ιδανικό διάστημα για είμαι συναισθηματικά πλήρης και να «αποκαλυφθώ». Αναρωτιόμουν, όταν δημιουργείς έναν πίνακα ή κολλάς τα κομμάτια του παζλ, τι είδους συναισθήματα σου δημιουργούνται; Πάντα έχω αυτή την περιέργεια με τις καλές τέχνες, προφανώς επειδή δεν είμαι καλλιτέχνης. Είμαι ηθοποιός. Ένας καλλιτέχνης πρέπει να απολαμβάνει τη δημιουργία ή τη σπίθα της ιδέας που του προκύπτει.

L.: Είναι πολύ ευχάριστο. Είναι σαν να 'χεις μια λίστα με πράγματα που θέλεις να κάνεις σήμερα, κι έπειτα, όταν η λίστα ολοκληρωθεί, τα διαγράφεις. Είναι το ίδιο πράγμα ακριβώς. Όταν ολοκληρώνεις ένα έργο είναι σαν να διαγράφεις τα πάντα από τη λίστα. Βασικά, η ιδέα πρέπει να έρθει πρώτη. Μερικές φορές μου προκύπτουν όταν περπατάω στο δρόμο. Για παράδειγμα, ένα από τα έργα της έκθεσης είναι μια αφίσα που πήρα από ένα μαγαζί για φαλάφελ. Πολλά έργα μου φτιάχνονται με παρόμοιο τρόπο.

C.: Λοιπόν, παίρνεις υλικά από το δρόμο, σε εμπνέει αυτό;

L.: Πάρα πολύ! Δεν με εμπνέει απλώς... Μου αρέσει να είμαι ολιγαρκής. Δεν μ' αρέσει να ξοδεύω λεφτά για υλικά, επειδή ειλικρινά δεν έχω λεφτά να ξοδέψω. Κάποια φορά αγόρασα ένα καλούπι για να φτιάχνω γλυπτά το οποίο μου κόστισε 120 δολάρια και ήταν τόσο οδυνηρό για μένα, που ποτέ δεν έφτιαξα το γλυπτό που ήθελα. Κοίταζα απλώς το καλούπι με την απόδειξη κολλημένη πάνω του για τρεις μέρες, τόσο βαρύ μου είχε φανεί. Αλλά το κορνιζάρισμα είναι κάτι που δεν μπορείς να το γλιτώσεις. Είναι σημαντικό. Είναι σαν να εκτελείς ένα κομμάτι.

C.: Το βρίσκω περίεργο να λες ότι το κορνιζάρισμα είναι σημαντικό. Φαίνεσαι πιο ανοργάνωτη, σου αρέσουν πιο ακατέργαστα τα πράγματα. Για μένα που μου αρέσουν όλα τακτοποιημένα και σε κορνίζα και όμορφα είναι λογικό, αλλά μου προκαλεί έκπληξη που εσύ το λες αυτό! Σε θυμάμαι χύμα από την πρώτη φορά που σε γνώρισα το 2000. Έκανες την DJ στο πάρτι ξεκινήματος του περιοδικού Literary. Αυτή νομίζω ότι ήταν η πρώτη φορά που είδαν τα μάτια μου την ομορφιά της Elizabeth Bougatsos.

L.: Στο Σέντραλ Παρκ σε πρωτοείδα. Ήταν 1998, ή νωρίτερα, το 1997. Ήσουν με τον Harmony Korine και γύρισες και μου χαμογέλασες.

C.: Φορούσα ένα αστείο καπέλο;

L.: Φορούσες ένα ακριβώς ίδιο με αυτό που φοράς τώρα.

C.: Θυμάμαι ότι έβρεχε εκείνη την ημέρα. Έχω μια φωτογραφία με τον Harmony σε μια αποβάθρα του μετρό. Φορούσα ένα ροζ μπλουζάκι και κόκκινο σορτσάκι με λευκές Comme de Garcons σαγιονάρες.

Hot Greek artist

C.: Ξέμεινα από ερωτήσεις όμως, θέλεις να μιλήσουμε για την καταγωγή σου; Όταν κολυμπούσαμε χθες σού βγήκαν όλα μαζί τα ελληνικά που ξέρεις. Ο πατέρας σου είναι Έλληνας. Γεννήθηκε στην Ελλάδα;

L.: Ναι, ο πατέρας μου ήταν επαγγελματίας ποδοσφαιριστής. Έπαιζε για μια καναδέζικη ομάδα. Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι ότι ήθελε να γίνει τραγουδιστής και βρήκε δουλειά σε ένα νυχτερινό μαγαζί. Προσπάθησε να γίνει crooner και άρεσε πραγματικά ο τρόπος που τραγουδούσε. Τον έβρισκαν πολύ όμορφο, πολύ οπερατικό...

C.: Κάπως έτσι δεν τραγουδάς κι εσύ λιγάκι;

L.: Προσπαθώ. Έχω μερικά τέτοια χαρακτηριστικά. Λοιπόν, βρήκε δουλειά σε nightclub, 5 μέρες την εβδομάδα, του αγόρασαν λευκό κουστούμι και ήρθε σπίτι με αυτό και ο πατέρας του τού είπε «θα παίξεις ποδόσφαιρο, δεν είσαι "γυναικωτός"». Αν ήσουν άντρας τραγουδιστής, τότε, υπέθεταν ότι είσαι γκέι.

C.: Ενδιαφέρον! Ο πατέρας σου μιλάει ελληνικά στο σπίτι;

L.: Όχι. Όταν ήμουν μικρή η θεία μου και ο θείος μου με πήγαιναν στο νηπιαγωγείο κάθε μέρα και μιλούσαν μόνο ελληνικά. Έτσι έμαθα αυτά που ξέρω. Από τη θεία μου την Έλεν. Μου έβαζε λουλούδια στα μαλλιά, φορούσα και τζιν φόρμα κι από κει μου βγήκε η κακή φήμη, επειδή έτρεχα και κυνηγούσα τα αγοράκια με τη φόρμα μου και τα μαλλιά μου πιασμένα κότσο στολισμένο με λουλούδια. Έμπλεκα συνέχεια -δάγκωνα τις άλλες γυναίκες επειδή δεν τις ήθελα κοντά στα αγόρια μου!

C.: Είναι αστείο, επειδή τώρα δεν είσαι καθόλου κτητική. Το ξεφορτώθηκες αυτό.

L.: Ναι, ξεφορτώθηκα το «δέρμα της κτητικότητας» και δεν είμαι η ντίβα που ήμουν. Αν και πάντα ήθελα να είμαι ντίβα σαν την Κάλας.

C.: Πιστεύεις ότι εγώ είμαι ντίβα;

L.: Όχι!

C.: Αυτό πιστεύουν συνήθως. Ήμουν σε ραντεβού τις προάλλες και υπήρχαν όλα αυτά τα μοντέλα στον ίδιο χώρο και ο τύπος που συνάντησα μου είπε ότι τα μοντέλα δεν έχουν ενδιαφέρον, οι ντίβες έχουν! Σε κάνει λιγάκι ανταγωνιστικό η Νέα Υόρκη, κι ας είναι ακριβώς αυτό που σε κρατάει ζωντανό. Υπάρχουν τόσοι πολλοί άνθρωποι όμως που θέλουν να σου αρπάξουν το στυλ, τον τρόπο που τραγουδάς. Υπάρχουν τόσοι πολλοί άρπαγες εκεί έξω...

L.: Υπάρχουν τόσοι πολλοί άρπαγες, αλλά δεν θέλω να γίνω πολέμιός τους.

C.: Ούτε εγώ. Θα μπορούσα εύκολα να μισώ πολλές ηθοποιούς, αλλά δεν το κάνω. Σε μία από τις αγαπημένες μου ταινίες, το Badlands του Τέρενς Μάλικ ακούγεται αυτό: «It takes all kinds!». Μου αρέσει αυτή η ταινία.

L.: Και το Out of the Blue. To τζάκετ από εκείνο το φιλμ.

C.: Είναι μία από τις αγαπημένες μου ταινίες, επίσης, σκηνοθετημένη από τον Ντένις Χόπερ. Πρωταγωνιστεί η Λίντα Μαν, που φοράει αυτό το μικροσκοπικό τζιν μπουφάν με τον Έλβις στην πλάτη. Το αγόρασα από εκείνη όταν δούλευα μαζί της στο Gummo. Είναι από τα πιο αγαπημένα μου αντικείμενα. Υπήρχε μία φράση που συνηθίζαμε να λέμε συνέχεια από το Out Of The Blue. Θυμάσαι ποια; «It's a punk gesture» (είναι μια πανκ χειρονομία).

L.: Ναι. Ήταν αρκετά σημαντικό για τη φιλία μας επειδή κάποια στιγμή έκανα μια performance που με αποσυντόνισε εντελώς και κάηκα πολύ άσχημα πάνω στη σκηνή και όλοι οι φίλοι μου με εγκατέλειψαν εκτός από σένα και την Rita Ackerman, επίσης καλλιτέχνη. Εσύ μου είπες «Oh! Ήταν μια πανκ χειρονομία» και ήξερα πραγματικά ότι είχα κάποιον να με στηρίζει. Ήταν πολύ σημαντικό και για τις δυο μας.

C.: Συγγενείς έχεις στην Ελλάδα;

L.: Έχω μια ξαδέρφη, την Ελπίδα. Είναι η ξαδέρφη μου με την οποία μπορώ να ταυτιστώ περισσότερο. Δεύτερη ξαδέρφη μου. Μιλάει πραγματικά δυνατά, είναι όμορφη και δεν λέει ποτέ όχι σε τίποτα. Δεν είμαι ακριβώς έτσι, αλλά τη βρίσκω πραγματικά εμψυχωτική.

H σκληρή αλήθεια

C.: Αναρωτιέμαι γιατί λες πάντα τόσο σκληρά πράγματα για σένα και χαρακτηρίζεις τον εαυτό σου «δύσκολη» και «σκληρή». Είσαι πάντα τόσο θετική όλη την ώρα, κι ευγενική με όλους και πολύ γλυκιά και ώριμη.

L.: Αλήθεια; Νομίζω ότι είναι η ενδιαφέρουσα φεμινιστική πλευρά μου αυτή, αυτό που θα ήθελα να είμαι: σκληρή. Φοράω αυτά τα γυαλιά επειδή δεν θέλω κανείς να βλέπει τα μάτια μου. Υποθέτω ότι θέλω να είμαι σκληρή επειδή είμαι πολύ κοντή, και όλη η φιλοσοφία μου είναι βασικά να ζω τη στιγμή, επειδή δεν έχω τίποτα, δεν μου ανήκει τίποτα, η ζωή μου είναι πάντα στα άκρα. Είμαι πάντα πρόθυμη να πεθάνω γι' αυτό που πιστεύω. Ειλικρινά. Έχω αυτές τις ουλές πάνω μου για να το αποδείξω. Έχω αγωνιστεί πολύ σκληρά για όσα έχω καταφέρει, αλλά δεν έχω ιδέα πώς θα είναι το μέλλον μου. Δεν έχω αυτοκίνητο, δεν έχω δικό μου διαμέρισμα, δεν είμαι παντρεμένη, δεν θα κάνω ποτέ παιδιά.

C.: Μην το λες αυτό! Είσαι πολύ σκληρή με τον εαυτό σου. Έχεις εκπληκτικό ταλέντο, είναι πολύ δύσκολο να βγάλεις χρήματα στη μουσική βιομηχανία, γι' αυτό ακριβώς βασίζεσαι στην καριέρα σου στην τέχνη. Είναι πιο εύκολο να τη διαδόσεις, να βγάλεις λεφτά, να αισθάνεσαι σιγουριά, να μπορείς να ταξιδέψεις, να κάνεις ό,τι θέλεις. Δύσκολα ζεις από τη μουσική.

L.: Αυτό μου είπε κι η Κιμ Γκόρντον: επικεντρώσου στην τέχνη σου γιατί το γκρουπ δεν σου αφήνει λεφτά. Όταν αρχίζει να τραβάει περισσότερο την προσοχή το συγκρότημα πρέπει να το κάνεις πιο επαγγελματικό. Μεγαλώνουν κι οι απαιτήσεις στα σόου. Χρειάζεται να αγοράσεις καλύτερα μηχανήματα, όργανα, να πληρώνεις περισσότερους ανθρώπους... Έχουμε γίνει περισσότερο σαν γκάνγκστερ τώρα, που βγαίνουν στο δρόμο κι αγωνίζονται.

C.: Θυμάσαι ποια ήταν η απόφαση που πήρα την πρωτοχρονιά; Να είμαι περισσότερο γκάνγκστερ. Παντελόνια αντρικά, στυλ '20s, βάτες και πουκάμισα. Να μοιάζω σαν λεσβία ερωμένη σου. Να μοιάζω με αγόρι (γελάνε). Δεν είναι πολύ ωραίο look;

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κύρα Κάπη: «O Κυριάκος Μητσοτάκης δεν έχει προσποιηθεί ποτέ κάτι που δεν είναι»

Συνέντευξη / Κύρα Κάπη: H γυναίκα πίσω από το TikTok του πρωθυπουργού

Με αφορμή τη βράβευση της στα «Ermis Awards», η διευθύντρια Επικοινωνίας του πρωθυπουργού μιλά δημόσια για πρώτη φορά και περιγράφει το πώς διαμορφώνει τη δημόσια εικόνα του Κυριάκου Μητσοτάκη ενώ απαντά για τα λάθη, την κριτική και τις δύσκολες στιγμές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Δημήτρης Παπαϊωάννου

Συνέντευξη / Δημήτρης Παπαϊωάννου: «Αυτή θα είναι η τελευταία μου φορά στη σκηνή»

Λίγο πριν εμφανιστεί ξανά στη σκηνή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών με το ΙΝΚ, ο Δημήτρης Παπαϊωάννου κάνει μια αναδρομή σε ολόκληρη την καριέρα του σε μια κουβέντα έξω απ’ τα δόντια με τον Δημήτρη Παπανικολάου, καθηγητή Νεοελληνικών και Πολιτισμικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, για το περιοδικό «Dust», την οποία αναδημοσιεύει σε αποκλειστικότητα η LiFO.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
Χρήστος Μαρκογιαννάκης: «Στη Γαλλία είμαι δημιουργικά ελεύθερος, στην Ελλάδα όχι»

Βιβλίο / Χρήστος Μαρκογιαννάκης: «Στη Γαλλία είμαι δημιουργικά ελεύθερος, στην Ελλάδα όχι»

Τα νουάρ μυθιστορήματά του είναι από τα πιο αγαπημένα του γαλλικού αναγνωστικού κοινού: Ο βραβευμένος συγγραφέας και σύγχρονος μετρ του είδους σε μια συζήτηση για το «τέλειο έγκλημα» στη ζωή και στη λογοτεχνία.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πέτρος Αϊβάζης: «Χρειάζεται αλληλεγγύη ανάμεσα στου ΛΟΑΤΚΙ+ που γερνούν, δεν βγαίνει αλλιώς»

LGBTQI+ / Πέτρος Αϊβάζης: «Χρειάζεται αλληλεγγύη ανάμεσα στους ΛΟΑΤΚΙ+ που γερνούν, δεν βγαίνει αλλιώς»

Από τη σεξεργασία και τα drag shows στην Αμερική ως την τηλεόραση, το σινεμά και τον ΛΟΑΤΚΙ+ εθελοντισμό στην Αθήνα, η «Ελληνίδα Divine» είναι ένας γλυκύτατος άνθρωπος με γεμάτη ζωή και νοιάξιμο για τους άλλους seniors της κοινότητας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Αργύρης Παυλίδης: Η φωνή των παιδικών μας χρόνων

Οθόνες / Αργύρης Παυλίδης: Η φωνή των παιδικών μας χρόνων

Ηθοποιός, σκηνοθέτης, παρουσιαστής παιδικών εκπομπών όπως οι θρυλικοί «Κόκκινοι Γίγαντες, Άσπροι Νάνοι», πρωτοπόρος της μεταγλώττισης και η φωνή αγαπημένων μας ηρώων σε σειρές και ταινίες κινουμένων σχεδίων. O Αργύρης Παυλίδης σε μια εκ βαθέων συνέντευξη στη LiFO.
ΜΑΝΟΣ ΝΟΜΙΚΟΣ
ΕΠΕΞ Η Daglara και το θρίλερ του «έθνους»: τρόμος, έρως και βουκολικό σικ

Συνεντεύξεις / Η Daglara στο Φεστιβάλ Αθηνών: Τρόμος, έρως και βουκολικό σικ

Performer, σχεδιάστρια ρούχων, πωλήτρια, φιλότεχνη, ντίβα, τέρας λαγνείας, η Daglara και η τέχνη της διαχέονται με λίκνισμα και γρύλισμα σε ένα σωρό πίστες της καθημερινότητας και της απόδρασης.
ΑΛΕΞΙΝΟΣ ΠΥΡΑΥΛΟΣ
Ανέκδοτη συνέντευξη της Αρλέτας: «Το μπαρ το ναυάγιο δεν ήταν μπαρ»

Μουσική / Μια ανέκδοτη συνέντευξη της Αρλέτας: «Το μπαρ το ναυάγιο δεν ήταν μπαρ»

Μια ανέκδοτη συνέντευξη της Αρλέτας στον δημοσιογράφο και ραδιοφωνικό παραγωγό Μιχάλη Γελασάκη το 2009, όπου μιλάει για τον τελευταίο της δίσκο, τα «αδικημένα» τραγούδια της, τους νέους, τους φραγκοφονιάδες της γενιάς της και αφηγείται την ιστορία του τραγουδιού το «Μπαρ το ναυάγιο», που δεν ήταν μπαρ! Δημοσιεύεται στo Lifo.gr για πρώτη φορά, έξι χρόνια μετά τον θάνατό της.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΛΑΣΑΚΗΣ
Γιώργος Καστανάς: «Ε, ναι! Είμαι Έλληνας κι ας με πίκρανε ο νόμος»

Συνέντευξη / Γιώργος Καστανάς: «Ε, ναι! Είμαι Έλληνας κι ας με πίκρανε ο νόμος»

Ο νεαρός που έγινε viral στο TikTok όταν πήρε στα χέρια του την ελληνική ταυτότητα μετά από 5 χρόνια αναμονής, μιλά αποκλειστικά στη LIFO για όλη του τη ζωή στην Ελλάδα του ρατσισμού, αλλά και της άφατης καλοσύνης.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Διονύσης Τεμπονέρας: «Να μην δούμε ξανά το χάρτη όλο μπλε»

Βασιλική Σιούτη / Το πολιτικό άστρο του Διονύση Τεμπονέρα μόλις αναδύθηκε ― Μια συζήτηση

Ο Διονύσης Τεμπονέρας παρέμενε σχεδόν άγνωστος την εποχή της εξουσίας του ΣΥΡΙΖΑ και αναδείχθηκε μόλις πρόσφατα, στην πτώση, όταν κλήθηκε να βοηθήσει με κεντρικό ρόλο την τελευταία στιγμή. Κατά κοινή ομολογία τα πήγε καλά, αλλά το αποτέλεσμα είχε κριθεί προ πολλού. Δεν είναι ο αγαπημένος της ελίτ ούτε των κομματικών μηχανισμών, όμως πολλοί πιστεύουν ότι το πολιτικό του άστρο μόλις αναδύθηκε, κι ας αρνήθηκε να είναι υποψήφιος για την ηγεσία του κόμματος.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Αφροδίτη Παναγιωτάκου: «Στα Γιάννενα λειτουργήσαμε ριζωματικά, δεν πρέπει να προσγειώνεσαι πουθενά»

Εικαστικά / Αφροδίτη Παναγιωτάκου: «Στα Γιάννενα λειτουργήσαμε ριζωματικά, δεν πρέπει να προσγειώνεσαι πουθενά»

Η διευθύντρια Πολιτισμού του Ιδρύματος Ωνάση επιστρέφει στη γενέτειρά της με τη διπλή ιδιότητα της καλλιτεχνικής διευθύντριας της νέας μεγάλης έκθεσης ψηφιακής τέχνης «Plásmata II: Ioannina» και της συνδημιουργού ενός από τα πιο εντυπωσιακά έργα της.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Σεμίνα Διγενή: «Στα χρόνια της τηλεόρασης η ζωή περνούσε δίπλα μου κι εγώ την αγνοούσα»

Οι Αθηναίοι / Σεμίνα Διγενή: «Στα χρόνια της τηλεόρασης η ζωή περνούσε δίπλα μου κι εγώ την αγνοούσα»

Η δημοσιογράφος, συγγραφέας, και βουλευτής ΚΚΕ μιλάει για όλα τα μεγάλα κεφάλαια της ζωής της - από τα περιοδικά μέχρι την τηλεόραση, και από τα βιβλία μέχρι την πολιτική.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Δήμητρα Δασκαλάκη: «Δεν είναι δυνατόν να αποτελείς κύτταρο της κοινωνίας και να μη στηρίζεις τις γυναίκες και τη μητρότητα»

The Upfront Initiative / Δήμητρα Δασκαλάκη: «Δεν είναι δυνατόν να αποτελείς κύτταρο της κοινωνίας και να μη στηρίζεις τις γυναίκες και τη μητρότητα»

Η Γενική Διευθύντρια Οργανωσιακής Ανάπτυξης και Επικοινωνίας της METRO ΑΕΒΕ μιλά στη LIFO για την ισότητα στην πράξη και για τα μέτρα στήριξης και ενδυνάμωσης των γυναικών εργαζομένων στην εταιρεία, αλλά και στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ