Είναι το lip sync το νέο καραόκε;

Είναι το lip sync το νέο καραόκε; Facebook Twitter
1
Είναι το lip sync το νέο καραόκε; Facebook Twitter
Θεωρώ πως στη βραδιά των Gingers μαζέψαμε τους καλύτερους της Αθήνας. Τα νέα ταλέντα του lip sync που τραγούδησαν από Jessie J και Madonna μέχρι ρώσικη όπερα και κάτι ψαλμωδίες από το Eyes Wide Shut...

— Τι είναι το lip sync;

Tο νέο καραόκε – όπως το ασπρόμαυρο είναι το νέο μαύρο. Δεν χρειάζεται να έχεις φωνή αλλά απαιτείται να δώσεις ψυχή μόλις βρεθείς πάνω στη σκηνή. Είναι η λύτρωση κάθε παράφωνου, μια και τα μικρόφωνα είναι μικρά. Αρκεί να ξέρεις τους στίχους του τραγουδιού, ώστε να συγχρονιστούν τα χείλη με το τραγούδι που ακούγεται και να τα δώσεις όλα στην περφόρμανς.

— Πού και πώς ξεκίνησε;

Την ιστορία του lip sync στα βάθη των χρόνων δεν τη γνωρίζω. Μπορώ να σου πω, πάντως, ότι ο Jimmy Fallon το έκανε πολύ μεγάλη μόδα στην Αμερική. Βέβαια, τώρα που το σκέφτομαι, πατέρες του lip sync πρέπει να ήταν οι Milli Vanilli.

Δεν είναι απλά ωραίο. Είναι λυτρωτικό. Σε βοηθά να βγάζεις το ψώνιο από μέσα σου, χωρίς να χρειαστεί να πάρεις μέρος στο «Voice».

— Είναι παρακλάδι του καραόκε;

Είναι ένα μπουμπούκι του καραόκε, μεταλλαγμένο όπως πρέπει.

— Γιατί είναι τόσο ωραίο;

Δεν είναι απλά ωραίο. Είναι λυτρωτικό. Σε βοηθά να βγάζεις το ψώνιο από μέσα σου, χωρίς να χρειαστεί να πάρεις μέρος στο «Voice».

— Πού μπορώ να κάνω lip sync στην Ελλάδα;

Εκτός από τη σαλονοτραπεζαρία του σπιτιού σου, το πάσο της κουζίνας, πάνω από τον νεροχύτη που πλένεις τα πιάτα ή ακόμα και το μπάνιο, στην Ελλάδα μπορείς ξανά από τον χειμώνα (ή τουλάχιστον έτσι θέλουμε να πιστεύουμε) στο Kitty Cat, στη Σταδίου.

Είναι το lip sync το νέο καραόκε; Facebook Twitter
Αρκεί να ξέρεις τους στίχους του τραγουδιού, ώστε να συγχρονιστούν τα χείλη με το τραγούδι που ακούγεται και να τα δώσεις όλα στην περφόρμανς...

— Πώς ήταν η συνολική εμπειρία από το Kitty Cat;

Θεωρώ πως στη βραδιά των Gingers μαζέψαμε τους καλύτερους της Αθήνας. Τα νέα ταλέντα του lip sync που τραγούδησαν από Jessie J και Madonna μέχρι ρώσικη όπερα και κάτι ψαλμωδίες από το Eyes Wide Shut. Η συμμετοχή ήταν μεγάλη. Ο πήχης έχει ανέβει ψηλά. Του χρόνου αναμένεται να γίνει της μουρλής. Στην κυριολεξία.

—Περίγραψέ μου την πιο ωραία νύχτα.

Θα σου πω τρεις: η πρώτη ήταν με κάτι Ολλανδά 20χρονα που έκαναν απόβαση στο Kitty Cat ντυμένα με χιτώνες και όλως τυχαίως ένας από τους καλύτερους lip syncers, ο Θεόφιλος-Φιλοθέη, είχε γενέθλια. Η δεύτερη ήταν όταν ένας κύριος, ο οποίος απλώς σχολίαζε και το έπαιζε δύσκολος, στο τέλος της βραδιάς ανέβηκε στη μικρή μας σκηνή, ντυμένος με γούνα και κρατώντας μια ομπρέλα, και τραγούδησε «Ιt's raining men», και η τρίτη ο τελικός για την ανάδειξη του καλύτερου lip syncer (γεια σου, Χρύσο). Εντελώς τυχαία είχε πάλι γενέθλια ο Δημήτρης Αναγνώστου (ναι, ο γνωστός και ως ο Ανάπηρος) και του τραγουδήσαμε το «Happy Birthday» όπως του αρμόζει.

Συνεντεύξεις
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κύρα Κάπη: «O Κυριάκος Μητσοτάκης δεν έχει προσποιηθεί ποτέ κάτι που δεν είναι»

Συνέντευξη / Κύρα Κάπη: H γυναίκα πίσω από το TikTok του πρωθυπουργού

Με αφορμή τη βράβευση της στα «Ermis Awards», η διευθύντρια Επικοινωνίας του πρωθυπουργού μιλά δημόσια για πρώτη φορά και περιγράφει το πώς διαμορφώνει τη δημόσια εικόνα του Κυριάκου Μητσοτάκη ενώ απαντά για τα λάθη, την κριτική και τις δύσκολες στιγμές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Δημήτρης Παπαϊωάννου

Συνέντευξη / Δημήτρης Παπαϊωάννου: «Αυτή θα είναι η τελευταία μου φορά στη σκηνή»

Λίγο πριν εμφανιστεί ξανά στη σκηνή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών με το ΙΝΚ, ο Δημήτρης Παπαϊωάννου κάνει μια αναδρομή σε ολόκληρη την καριέρα του σε μια κουβέντα έξω απ’ τα δόντια με τον Δημήτρη Παπανικολάου, καθηγητή Νεοελληνικών και Πολιτισμικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, για το περιοδικό «Dust», την οποία αναδημοσιεύει σε αποκλειστικότητα η LiFO.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
Χρήστος Μαρκογιαννάκης: «Στη Γαλλία είμαι δημιουργικά ελεύθερος, στην Ελλάδα όχι»

Βιβλίο / Χρήστος Μαρκογιαννάκης: «Στη Γαλλία είμαι δημιουργικά ελεύθερος, στην Ελλάδα όχι»

Τα νουάρ μυθιστορήματά του είναι από τα πιο αγαπημένα του γαλλικού αναγνωστικού κοινού: Ο βραβευμένος συγγραφέας και σύγχρονος μετρ του είδους σε μια συζήτηση για το «τέλειο έγκλημα» στη ζωή και στη λογοτεχνία.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πέτρος Αϊβάζης: «Χρειάζεται αλληλεγγύη ανάμεσα στου ΛΟΑΤΚΙ+ που γερνούν, δεν βγαίνει αλλιώς»

LGBTQI+ / Πέτρος Αϊβάζης: «Χρειάζεται αλληλεγγύη ανάμεσα στους ΛΟΑΤΚΙ+ που γερνούν, δεν βγαίνει αλλιώς»

Από τη σεξεργασία και τα drag shows στην Αμερική ως την τηλεόραση, το σινεμά και τον ΛΟΑΤΚΙ+ εθελοντισμό στην Αθήνα, η «Ελληνίδα Divine» είναι ένας γλυκύτατος άνθρωπος με γεμάτη ζωή και νοιάξιμο για τους άλλους seniors της κοινότητας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Αργύρης Παυλίδης: Η φωνή των παιδικών μας χρόνων

Οθόνες / Αργύρης Παυλίδης: Η φωνή των παιδικών μας χρόνων

Ηθοποιός, σκηνοθέτης, παρουσιαστής παιδικών εκπομπών όπως οι θρυλικοί «Κόκκινοι Γίγαντες, Άσπροι Νάνοι», πρωτοπόρος της μεταγλώττισης και η φωνή αγαπημένων μας ηρώων σε σειρές και ταινίες κινουμένων σχεδίων. O Αργύρης Παυλίδης σε μια εκ βαθέων συνέντευξη στη LiFO.
ΜΑΝΟΣ ΝΟΜΙΚΟΣ
ΕΠΕΞ Η Daglara και το θρίλερ του «έθνους»: τρόμος, έρως και βουκολικό σικ

Συνεντεύξεις / Η Daglara στο Φεστιβάλ Αθηνών: Τρόμος, έρως και βουκολικό σικ

Performer, σχεδιάστρια ρούχων, πωλήτρια, φιλότεχνη, ντίβα, τέρας λαγνείας, η Daglara και η τέχνη της διαχέονται με λίκνισμα και γρύλισμα σε ένα σωρό πίστες της καθημερινότητας και της απόδρασης.
ΑΛΕΞΙΝΟΣ ΠΥΡΑΥΛΟΣ
Ανέκδοτη συνέντευξη της Αρλέτας: «Το μπαρ το ναυάγιο δεν ήταν μπαρ»

Μουσική / Μια ανέκδοτη συνέντευξη της Αρλέτας: «Το μπαρ το ναυάγιο δεν ήταν μπαρ»

Μια ανέκδοτη συνέντευξη της Αρλέτας στον δημοσιογράφο και ραδιοφωνικό παραγωγό Μιχάλη Γελασάκη το 2009, όπου μιλάει για τον τελευταίο της δίσκο, τα «αδικημένα» τραγούδια της, τους νέους, τους φραγκοφονιάδες της γενιάς της και αφηγείται την ιστορία του τραγουδιού το «Μπαρ το ναυάγιο», που δεν ήταν μπαρ! Δημοσιεύεται στo Lifo.gr για πρώτη φορά, έξι χρόνια μετά τον θάνατό της.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΛΑΣΑΚΗΣ
Γιώργος Καστανάς: «Ε, ναι! Είμαι Έλληνας κι ας με πίκρανε ο νόμος»

Συνέντευξη / Γιώργος Καστανάς: «Ε, ναι! Είμαι Έλληνας κι ας με πίκρανε ο νόμος»

Ο νεαρός που έγινε viral στο TikTok όταν πήρε στα χέρια του την ελληνική ταυτότητα μετά από 5 χρόνια αναμονής, μιλά αποκλειστικά στη LIFO για όλη του τη ζωή στην Ελλάδα του ρατσισμού, αλλά και της άφατης καλοσύνης.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Διονύσης Τεμπονέρας: «Να μην δούμε ξανά το χάρτη όλο μπλε»

Βασιλική Σιούτη / Το πολιτικό άστρο του Διονύση Τεμπονέρα μόλις αναδύθηκε ― Μια συζήτηση

Ο Διονύσης Τεμπονέρας παρέμενε σχεδόν άγνωστος την εποχή της εξουσίας του ΣΥΡΙΖΑ και αναδείχθηκε μόλις πρόσφατα, στην πτώση, όταν κλήθηκε να βοηθήσει με κεντρικό ρόλο την τελευταία στιγμή. Κατά κοινή ομολογία τα πήγε καλά, αλλά το αποτέλεσμα είχε κριθεί προ πολλού. Δεν είναι ο αγαπημένος της ελίτ ούτε των κομματικών μηχανισμών, όμως πολλοί πιστεύουν ότι το πολιτικό του άστρο μόλις αναδύθηκε, κι ας αρνήθηκε να είναι υποψήφιος για την ηγεσία του κόμματος.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Αφροδίτη Παναγιωτάκου: «Στα Γιάννενα λειτουργήσαμε ριζωματικά, δεν πρέπει να προσγειώνεσαι πουθενά»

Εικαστικά / Αφροδίτη Παναγιωτάκου: «Στα Γιάννενα λειτουργήσαμε ριζωματικά, δεν πρέπει να προσγειώνεσαι πουθενά»

Η διευθύντρια Πολιτισμού του Ιδρύματος Ωνάση επιστρέφει στη γενέτειρά της με τη διπλή ιδιότητα της καλλιτεχνικής διευθύντριας της νέας μεγάλης έκθεσης ψηφιακής τέχνης «Plásmata II: Ioannina» και της συνδημιουργού ενός από τα πιο εντυπωσιακά έργα της.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Σεμίνα Διγενή: «Στα χρόνια της τηλεόρασης η ζωή περνούσε δίπλα μου κι εγώ την αγνοούσα»

Οι Αθηναίοι / Σεμίνα Διγενή: «Στα χρόνια της τηλεόρασης η ζωή περνούσε δίπλα μου κι εγώ την αγνοούσα»

Η δημοσιογράφος, συγγραφέας, και βουλευτής ΚΚΕ μιλάει για όλα τα μεγάλα κεφάλαια της ζωής της - από τα περιοδικά μέχρι την τηλεόραση, και από τα βιβλία μέχρι την πολιτική.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Δήμητρα Δασκαλάκη: «Δεν είναι δυνατόν να αποτελείς κύτταρο της κοινωνίας και να μη στηρίζεις τις γυναίκες και τη μητρότητα»

The Upfront Initiative / Δήμητρα Δασκαλάκη: «Δεν είναι δυνατόν να αποτελείς κύτταρο της κοινωνίας και να μη στηρίζεις τις γυναίκες και τη μητρότητα»

Η Γενική Διευθύντρια Οργανωσιακής Ανάπτυξης και Επικοινωνίας της METRO ΑΕΒΕ μιλά στη LIFO για την ισότητα στην πράξη και για τα μέτρα στήριξης και ενδυνάμωσης των γυναικών εργαζομένων στην εταιρεία, αλλά και στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ

σχόλια

1 σχόλια
Το lip sync ξεκίνησε από τις Drag Queens γύρω στη δεκαετία του '80 στην Αμερική, άρχισε να γίνεται γνωστό (όπως και η Drag κουλτούρα) στον ευρύτερο χώρο το 2009 με το reality-tv show "Rupaul's Drag Race". Άρχισε η αναγνωρισιμότητα του σόου, έχει γίνει επιτυχία στην Αμερική (τελειώνει το 7ο season τώρα) και πριν λίγους μήνες το "έκλεψαν" τηλεοπτικές εκπομπές με mainstream κοινό (βλ. Jimmy Fallon, Skipe's Lip sync Battle κλτ) και ξαφνικά το έκαναν δικό τους. Το αφήνω αυτό εδώ, και τα συμπεράσματα δικά σας: http://imnotjailbait.tumblr.com/post/116671293368/generations-ahead-of-yesterday