Το αμφιλεγόμενο «Καμπαρέ» του Ρήγου ανάβει τα αίματα!

Το αμφιλεγόμενο «Καμπαρέ» του Ρήγου ανάβει τα αίματα! Facebook Twitter
2

Στο lifo.gr υπάρχει πλέον πλούσιος οδηγός πόλης, στον οποίο μπορείς να βαθμολογήσεις με αστεράκια τις θεατρικές παραστάσεις, τις ταινίες κ.λπ. – και φυσικά να πεις τη γνώμη σου. Λίγο μετά την πρεμιέρα του Καμπαρέ σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Ρήγου στο Μέγαρο Μουσικής, το City Guide του σάιτ μας πήρε φωτιά. Οι αναγνώστες-θεατές βαθμολόγησαν την παράσταση –κάποιοι πολύ αυστηρά, κάποιοι όχι– και έγραψαν διάφορα. (Η κουβέντα συνεχίζεται, για όλα τα πολιτιστικά δρώμενα της πόλης, στο City Guide μας.)

«Το είδα χθες. Ανεκδιήγητο. Ο θρίαμβος της ανεπάρκειας» έγραψε ο funky-loser. «Τσίπικες λύσεις και ηθοποιοί της πλάκας. Κι ανάμεσά τους η αγανακτισμένη Τσανακλίδου, που από τη μια επαναστατεί νυχθημερόν (στα λόγια) και καλεί τους βαλαντωμένους από τις εμμηνοπαυσιακές μελωδίες της στ' άρματα, από την άλλη συνεργάζεται με τον πιο συστημικό οργανισμό, που τρέφεται από το δημόσιο χρήμα. Θυσιάστηκε κι αυτή για την... Τέχνη. Και δεν μπορούσε να αντισταθεί στο κάλεσμα του συντρόφου Ρήγου. Υποκριτές!».

Η Michaella Ch απάντησε στα παραπάνω: «1. Η παράσταση δεν είναι παραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών. Η αίθουσα νοικιάζεται από εταιρεία παραγωγής. 2. Εάν θεωρείτε υποκριτές τους συντελεστές, για ποιον ακριβώς λόγο πήγατε να δείτε την παράσταση; 3. Είδατε πράγματι το μιούζικαλ;».

Ο funky-loser ανταπάντησε: «1. Δεν κατέκρινα το Μέγαρο. Το Μέγαρο είναι ο εαυτός του και δεν θα πρέπει να αισθάνεται πολύ καλά τελευταία. 2. Υποκρίτρια θεωρώ την Τσανακλίδου, αλλά ακόμα κι αυτήν, έπρεπε να την κρίνω εκ του αποτελέσματος. Οι υπόλοιποι πώς θα μπορούσαν να είναι υποκριτές, όταν κάνουν βιντεοκλίπ σκυλάδικων; Είναι ειλικρινείς, αλλά τι να το κάνεις; 3. Ναι, το είδα. Εσείς; Μήπως ήσασταν και στις πρόβες;».

Ο/η bournazi είχε αντιρρήσεις: «Οι κύριοι που ήξεραν τι θα δουν από τον Ρήγο γιατί πήγαν να δουν την παράστασή του; Πώς είναι δυνατόν κάποιος να σχολιάζει τόσο πικρόχολα τη δουλειά τόσων ανθρώπων που περιμένουν να ζήσουν από τα εισιτήρια των θεατών που ίσως δεν πάνε, αφού κάποιοι κύριοι προσπαθούν να τους αποτρέψουν; Γεμίσαμε φασίστες πια. Έλεος!».

«Εγώ το βρήκα καλό. Ούτε αριστούργημα, ούτε μάπα» σχολίασε ο/η mememe. «Ξέρεις περίπου τι να περιμένεις όταν πηγαίνεις να δεις Ρήγο. Έχει μια μανιέρα, ναι, και η όλη καριέρα του μάλλον κάπου παραπάτησε (με την εμμονή στις μπουζουκόβιες και τα γυμνά), αλλά το κάθε work of art πρέπει να κρίνεται αυτόνομα. Εγώ τη βρήκα πολύ καλή την ερμηνεία της Τάνιας Τσανακλίδου πάντως».

Και τέλος, μεταξύ των άλλων, η artemisd έγραψε: «Συγγνώμη, αλλά δεν ήταν καλή παράσταση αυτό το πράγμα, λυπάμαι για τους συντελεστές πρώτα πρώτα. Ο Ρήγος πήρε ένα θέμα που δεν κατέχει και του άλλαξε τα φώτα, δυστυχώς, μπολιάζοντάς το με ένα σωρό κλισεδιάρικα κολπάκια. Κρίμα! Έδωσα ένα αστεράκι, ελπίζω όμως ότι θα στρώσει τις επόμενες ημέρες κι ότι γι' αυτό που είδα εγώ έφταιγε η κακοτυχία της πρεμιέρας».

Για τη Νέα Σμύρνη, την περιοχή του, έγραψε στο προηγούμενο τεύχος μας ο Μύρωνας Στρατής και πολλοί ταυτίστηκαν μαζί του.

«Τι καλός!» σχολίασε η Miss Sunshine. «Στο θέμα μαγειρική-αγορά και υλικά από τους κήπους της γειτονιάς, με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη! Όμορφα τα περιγράφει πάντως, απλά και κατανοητά: ναι, δεν έχει κάτι το αρχιτεκτονικά ιδιαίτερο η Ν. Σμύρνη (αν και συχνά ανακαλύπτεις πανέμορφες μονοκατοικίες), αλλά είναι οι άνθρωποι και το πόσο σε ηρεμεί και σε ευχαριστεί μια βόλτα στις γειτονιές της... Απλώς να χαζεύεις...».

Κι ο Τζίζας πρόσθεσε: «Αν δεν έπασχε και από καγκουροθύελλα, θα ήταν υπέροχη! Παρ' όλα αυτά, είναι από τις πιο ωραίες περιοχές της Αθήνας!».

«Kλειστόν! Το ελληνικό πανεπιστήμιο αντιμέτωπο με τη μεγαλύτερη κρίση στην ιστορία του» λεγόταν το εκτενές ρεπορτάζ του Δημήτρη Κυριαζή που διαβάστηκε από χιλιάδες φοιτητές, και όχι μόνο.

Ο Δον Ιδιώτης σχολίασε: «Αν ο πρύτανης κ. Πελεγρίνης θεωρεί ότι το πανεπιστήμιο δεν μπορεί να αντεπεξέλθει με την απομάκρυνση 600 υπαλλήλων του, ας παραιτηθεί. Το πανεπιστήμιο δεν είναι το μαγαζί του για να το κλείσει. Η πολιτεία τον έβαλε εκεί για να λύνει προβλήματα. Αν δεν μπορεί, ας φύγει, να δοκιμάσει κάποιος άλλος. Όπως ακριβώς τα λέτε είναι πάντως, οι περισσότεροι υπάλληλοι θα ήταν άχρηστοι, αν υπήρχε καλύτερη οργάνωση και εκμετάλλευση της πληροφορικής, κάτι που –διάολε– το περιμένεις τουλάχιστον από ένα πανεπιστήμιο...».

Τελικά, την καλύτερη πρόταση, κατά τη γνώμη μας, έκανε ο/η Anzep: «Γιατί δεν επιλέγει το υπουργείο να θέσει σε διαθεσιμότητα κληρικούς – είναι δημόσιοι υπάλληλοι. Δεν επιτρέπεται σύγχρονο δυτικό κράτος να πληρώνει κληρικούς και να διώχνει δασκάλους, καθηγητές κ.λπ. Φτάνει πια να είναι το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων!».

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

2 σχόλια
Σχετικά με το Καμπαρέ, συμφωνώ με την artemisd: ο Ρήγος που ούτε σπουδαίος σκηνοθέτης είναι, μάλλον κακό τον λες αν δεις το Καμπαρε, πήρε το έργο και του άλλαξε το αδοξάστο. Μία απο τις χειρότερες παραστάσεις που εχω δει ποτε. Κρίμα το έργο, κρίμα την ευκαιρία, κρίμα την ωραία σκηνή, κρίμα, κρίμα, κρίμα!