The Face: Benjamin Avila

The Face: Benjamin Avila Facebook Twitter
0
Ο πρωταγωνιστής της ταινίας, ο μικρός Ερνέστο, γιος ενός ζεύγους αντιστασιακών, αναγκάζεται να μεγαλώσει πιο γρήγορα από τα παιδιά της ηλικίας του...

Αυτό δεν ήταν πρόβλημα για τον Ερνέστο. Είναι η κανονική ζωή γι' αυτόν. Καταλαβαίνει απολύτως για ποιον λόγο γίνονται τα πάντα. Δεν συνειδητοποιεί βεβαίως απολύτως τις ιδέες και τα ιδανικά για τα οποία μάχονται οι γονείς του, όμως σε αυτόν έχουν περάσει ως ο μοναδικός τρόπος να ζεις τη ζωή σου.

Ο Χουάν δεν «θύμωσε» ποτέ με τους γονείς του που έμεινε ουσιαστικά μόνος του σε μια τόσο μικρή ηλικία;

Κοίτα, πολλοί γονείς αφήνουν τελείως μόνα τους τα παιδιά ή με νταντάδες κ.λπ. Όταν αυτά μεγαλώνουν, δεν συγχωρούν τους γονείς τους που τους εγκατέλειψαν. Οι γονείς σε όλο τον κόσμο αναγκάζουν τα παιδιά τους να ζουν τη ζωή τους σύμφωνα με τα δικά τους ωράρια τους, τα ιδανικά τους κ.λπ.

Ναι, αλλά η ζωή των γονιών του Ερνέστο, ως αντιστασιακών, είναι ιδιαίτερα επικίνδυνη. Φαίνεται ξεκάθαρα τη στιγμή που η γιαγιά τούς εκλιπαρεί να φύγουν από τη χώρα ή να της δώσουν το παιδί.

Αυτό που ήθελα να δείξω με τη συγκεκριμένη σκηνή είναι ότι κανείς δεν είναι σωστός ή λάθος. Όλοι έχουν τους λόγους τους. Η γιαγιά πάντα ζούσε στον φόβο, ποτέ δεν πολέμησε για τις αξίες της. Οι γονείς, όμως, δείχνουν στο παιδί έναν άλλο τρόπο ζωής, το να πολεμάς για τα πιστεύω σου. Αν έμενε με τη γιαγιά, δεν θα τον μάθαινε ποτέ.

Εσύ τι θα έκανες στη θέση των γονιών του Ερνέστο;

Νομίζω ότι όλη η ταινία λειτούργησε ως ένας μεγάλος καθρέφτης. Πολλοί κοιτάχτηκαν μέσα σε αυτόν και αναρωτήθηκαν «τι θα κάναμε σήμερα»; Εγώ, το λέω πολύ συνειδητοποιημένα, θα έκανα ό,τι ακριβώς έκαναν οι γονείς του Ερνέστο.

Βλέπεις να συμμερίζονται και άλλοι στην Αργεντινή αυτή την ακτιβιστική προσέγγισή σου;

Αυτό που συμβαίνει τώρα στην Αργεντινή είναι ότι πολλά νέα άτομα καταλαβαίνουν πως η πολιτική είναι ο τρόπος δημιουργίας της πραγματικότητας και προστασίας της κουλτούρας σου. Έτσι, λοιπόν, βλέπουμε πολλά άτομα μεταξύ 15 και 30 χρόνων να μπαίνουν στην πολιτική.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Milano Design Film Festival Greece: Οι προφεστιβαλικές δράσεις ξεκινούν στην Αθήνα

Design / Milano Design Film Festival Greece: Οι προφεστιβαλικές δράσεις ξεκινούν στην Αθήνα

Η Άννη Μαρκιτάνη, καλλιτεχνική διευθύντρια του πρώτου Milano Design Film Festival Greece της Αθήνας, το οποίο λόγω της πανδημίας μετατέθηκε για το 2021, μιλά για τις ενδιαφέρουσες προφεστιβαλικές δράσεις που ξεκινούν τώρα στην πόλη.
ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΑΣΤΑΜΟΥ
Διονύσης Ατζαράκης: «Θυμάστε που διαβάζαμε κάποτε ότι καιγόταν ολόκληρη η Αυστραλία; Ήταν φέτος!»

Small Talk / Διονύσης Ατζαράκης: «Θυμάστε που διαβάζαμε κάποτε ότι καιγόταν ολόκληρη η Αυστραλία; Ήταν φέτος!»

Ο stand-up κωμικός που έγινε viral με το βίντεό του για τον κορωνοϊό και τις θεωρίες συνωμοσίας μιλά για το 2020, τα drive-in, τους φόβους του και τα νέα του πλάνα.
ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΑΣΤΑΜΟΥ
Η ονειρική φαντασίωση μιας αλλαγής απασχολεί τον νεαρό εικαστικό Μανώλη Δασκαλάκη-Λεμό στα έργα του

Εικαστικά / Η ονειρική φαντασίωση μιας αλλαγής απασχολεί τον νεαρό εικαστικό Μανώλη Δασκαλάκη-Λεμό στα έργα του

Θραύσματα από μάρμαρο, κομμάτια μια ιδιότυπης συλλογής από τις μεγάλες πορείες της Αθήνας, αιωρούνται σαν αστρική σκόνη σε νυχτερινό ουρανό στη συμμετοχή του νεαρού εικαστικού στην έκθεση «The state of emergency has become the rule» της γκαλερί Can.
ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΑΣΤΑΜΟΥ