Θέλουν στ' αλήθεια να βοηθήσουν τους συνανθρώπους τους οι Αθηναίοι;

Θέλουν στ' αλήθεια να βοηθήσουν τους συνανθρώπους τους οι Αθηναίοι; Facebook Twitter
1

☛ Ενέπνευσε πολύ κόσμο το άρθρο του Αντώνη Ντινιακού για τον «Άλλο άνθρωπο» ("Ο Κώστας Πολυχρονόπουλος ταΐζει 3.000 Αθηναίους που το έχουν ανάγκη κάθε μήνα από το υστέρημά του").

Να μερικά από τα σχόλια:

Lotr: «Τέτοιοι άνθρωποι σε κάνουν να νιώθεις λίγος, ρε γαμώτο. Ο ορισμός του "inspirational", που λένε και οι φίλοι μας οι Άγγλοι, φωτεινό παράδειγμα για όλους μας».

Zoulapi: «Νιώθω περήφανη ανακαλύπτοντας πως έχω τέτοιους συνανθρώπους, μπράβο Κώστα! Καλή δύναμη στο τόσο αλτρουιστικό (αλλά και δύσκολο) έργο σου. Εύχομαι να γίνει κίνητρο για όλους εμάς που προς το παρόν βρισκόμαστε στη θεωρία του "να μοιραστώ, να κάνω κάτι ουσιαστικά καλό για τους γύρω μου", σε αντίθεση με σένα που έχεις προχωρήσει γερά στην πράξη! Μπράβο!».

Ramones: «Έφαγα από τον Άλλο Άνθρωπο προχτές στην ολοήμερη αντιφασιστική-αντιρατσιστική εκδήλωση των αναρχικών Γαλατσίου. Αυτό σημαίνει αλληλεγγύη. Ενάντια στην ξεφτιλισμένη φιλανθρωπία».

g0g0land: «Οι εταιρείες, η Εκκλησία ή άλλοι φορείς πιστεύουν ότι οι άποροι είναι ζώα που θα τους πετάξουν λίγο φαγητό και αυτοί θα τρέξουν να τους γλείψουν το χέρι».

Οτιγουστάρω: «Αυτό ακριβώς είναι η αλληλεγγύη. Να προσφέρεις κάτι από το υστέρημα, όχι από το περίσσευμά σου, μεγάλη αρετή...».

☛ Για τον «Συγκλονιστικό Κόσμο του Ναυαγίου των Αντικυθήρων» έγραψε η αρχαιολόγος Βασιλική Πλιάτσικα, με αφορμή την έκθεση στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Αθήνας.

«Ένα θαυμάσιο άρθρο για μια συντονισμένη δουλειά που μπορεί να θεωρείται ανταγωνιστική των καλύτερων αρχαιολογικών περιοδικών εκθέσεων όλου του κόσμου» έγραψε ο Κώστας Π.

"Είναι εκπληκτική η έκθεση" συμπλήρωσε ο/η vlix. "Αξίζει να της αφιερώσει κάποιος ένα Σάββατο ή Κυριακή πρωί. Είναι σύγχρονη και ελκυστικά φτιαγμένη και για τα παιδιά. Και στο τμήμα με τον Μηχανισμό υπάρχει πραγματικό περιστρεφόμενο ολόγραμμα, εγώ δεν έχω δει αλλού. Όταν πηγαίνουμε στο εξωτερικό επισκεπτόμαστε διάφορα μουσεία και δεν έχουμε συνειδητοποιήσει ότι ένα από τα σημαντικότερα του κόσμου είναι δίπλα μας!"

☛ Στο άρθρο του για τους γκέι γάμους ο Νίκος Δήμου αναρωτήθηκε: «Τη στιγμή που ο γάμος έχει χάσει σχεδόν όλη την αίγλη του και από κει που ήταν σπουδαίο θρησκευτικό μυστήριο έγινε σύμβαση σε δημαρχείο ή και απλή συμβίωση χωρίς σφραγίδες, γιατί τόση λαχτάρα –και μάλιστα παγκόσμια– για την απόκτησή του (από τους ομοφυλόφιλους);».

Πολλοί ήταν οι σχολιαστές που θέλησαν να του λύσουν την απορία.

«Το θέμα δεν είναι αν "αξίζει" να παντρεύεται κανείς σήμερα» έγραψε ο Χωρίς Όνομα. «Το θέμα είναι όλοι να έχουμε εξίσου τη δυνατότητα, ακόμα κι αν αυτή η δυνατότητα δεν χρησιμοποιηθεί ποτέ. Γάμος δεν είναι η γαμήλια τελετή. Γάμος είναι η δυνατότητα να ασφαλίσεις έμμεσα τον/τη σύντροφό σου, το δικαίωμα να τον/τη δεις στο νοσοκομείο, τη στιγμή που θα αφήνουν "μόνο την οικογένεια", η σιγουριά ότι αν χωρίσετε, δεν θα πρέπει να βασιστείτε "στον λόγο της τιμής σας" για να μοιράσετε την κοινή σας περιουσία, η γνώση ότι αν ένας από τους δυο σας πεθάνει, κληρονόμος θα είναι ο άνθρωπος που ζήσατε μια ζωή μαζί, χωρίς να μπορεί να προσβάλει την όποια διαθήκη σας κάποιος συγγενής. Από πότε είναι αυτό μικροαστικό;».

«Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιοι μεταφράζουν το αίτημα των γκέι για ισότητα στο δικαίωμα του γάμου ως επιθυμία να ζήσουν τη φιέστα με νυφικά, μπομπονιέρες, τούρτες και τα συναφή» έγραψε ο g_theo. «Προσωπικά, θεωρώ αναφαίρετο δικαίωμα κάθε ανθρώπου να θέλει να κατοχυρώσει νομικά τη σχέση του με τον σύντροφό του και, για να μιλήσουμε ρεαλιστικά, να εξασφαλιστεί ή να εξασφαλίσει τον άλλον σε περίπτωση θανάτου ή διαζυγίου. Αυτή είναι η επιθυμία και κανείς νομίζω δεν έχει καμιά καούρα να ζήσει το παραμύθι του γάμου. Μια νομική πράξη απαιτείται, που αντί για γάμο, ας τη λέμε και Θανάση».

Τέλος, ο/η Κάπα έγραψε ένα ιδιαιτέρως εύστοχο σχόλιο:

«Οι τοποθετήσεις της Σώτης Τριανταφύλλου και του Νίκου Δήμου είναι εντελώς διαφορετικές και κακώς ορισμένοι τις ταυτίζουν.

Η Σώτη δεν συμφωνεί με τον "γάμο για όλους" (είναι εναντίον του γάμου μεταξύ ομοφυλοφίλων), ενώ ο Νίκος Δήμου διακηρύσσει το δικαίωμα στην εκπλήρωση των επιθυμιών μας ενός εκάστου, που σημαίνει "ναι" και στον γάμο για εκείνους που γουστάρουν, μηδενός εξαιρουμένου.

Επίσης, η Σώτη εκθειάζει τον θεσμό του γάμου, εν αντιθέσει προς τον Δήμου, που τον θεωρεί μάλλον ξεπερασμένο. Αλλά και πάλι, η φιλοσοφική τοποθέτηση του Δήμου τον καλύπτει απολύτως, από τη στιγμή που είναι υπέρ της εκπλήρωσης των επιθυμιών μας και της αναγνώρισης της όποιας διαφορετικότητάς μας.

Συμφωνώ απολύτως με αυτήν του τη θέση, επειδή υπάρχουν διαφορετικότητες παντελώς αδύναμες να διεκδικήσουν μια θέση στον ήλιο: τα παιδιά με ειδικές ανάγκες και ελαφρά (ή μη) νοητική υστέρηση, τα άτομα με πλήθος άλλων νευρολογικών και ψυχιατρικών διαταραχών κ.ο.κ.

Καλό θα ήταν, νομίζω, εκτός από τον αγώνα που κάνει κάθε "διαφορετική" κοινωνική ομάδα, όπως οι ομοφυλόφιλοι, να δημιουργηθεί και μια πλατφόρμα που θα αγκαλιάζει κάθε είδος διαφορετικότητας, με εκ περιτροπής στόχους και ηγεσίες, ώστε μέσω της αλληλεγγύης όλοι να αγωνίζονται υπέρ όλων των διαφορετικοτήτων.

Όσο για τον γάμο και την ομοφυλοφιλία, έχω τοποθετηθεί (εναντιωθεί) με σχόλιό μου στη συνέντευξη της Σώτης Τριανταφύλλου και συνοψίζω: ναι στη διεκδίκηση απ' όλους για το δικαίωμα του "γάμος για όλους"».

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

1 σχόλια