- Καλά να είναι δύσκολες οι επιλογές στη ζωή - αλλά να είναι ακόμα δυσκολότερες οι μεταθανάτιες;
- Σε αυτήν τη χώρα, όπου οι ελευθερίες όλο και στενεύουν, όπου δανειστές, πολιτικοί, συνδικαλιστές, μας πιέζουν από κάθε πλευρά, έρχονται τώρα αρχιερείς και Φαρισαίοι να μας επιβάλουν τη μεταθανάτια μοίρα μας.
- Την ιστορία ίσως την έχετε ακούσει. Ομόφωνα το Δημοτικό Συμβούλιο Μαρκόπουλου είχε αποφασίσει τη δημιουργία αποτεφρωτηρίου νεκρών. Ομόφωνα.
- (Υπενθυμίζω πως ο σχετικός νόμος έχει ψηφιστεί εδώ κι έξι χρόνια. Και όλα τα σχετικά διατάγματα, υπουργικές αποφάσεις κι ερμηνευτικές εγκύκλιοι είναι έτοιμες από καιρό).
- Αλλά ο Μητροπολίτης Μεσογαίας Νικόλαος, ο θεωρούμενος και εκσυγχρονιστής, αλλιώς αποφάσισε. Από τον άμβωνα ξεσήκωσε τους χριστιανούς να πολεμήσουν: «Με πρόφαση τα όποια οικονομικά οφέλη, εντελώς αβίαστα κάποιοι επιδιώκουν να εισαγάγουν πρωτόγνωρα ήθη, ποδοπατώντας διαχρονικές, ιερές παραδόσεις και περιφρονώντας την εκκλησιαστική μας συνείδηση».
- Πράγμα που αποδεικνύει ότι μπορεί να έχεις σπουδάσει στο Χάρβαρντ, να πήρες Ph.D. από το MIT, να έχεις διατελέσει συνεργάτης της NASA - και, παρ' όλα αυτά, να παρεμβαίνεις στον κοσμικό χώρο ως Αγιατολάχ.
- Τι αφορά έναν ιεράρχη η ύπαρξη ενός νόμιμου δημοτικού αποτεφρωτηρίου; Έχει το μονοπώλιον του θανάτου; Τι ανακατεύεται σε θέματα του κράτους και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης; Μόνο παραινέσεις στο ποίμνιό του μπορεί να κάνει. Αλλά δεν έχει δικαίωμα να επιτίθεται στις συνταγματικά κατοχυρωμένες ελευθερίες των υπόλοιπων κατοίκων της χώρας, που μπορεί να είναι άπιστοι, άθεοι ή αλλόθρησκοι. Πώς και με ποιο δικαίωμα θέλει ν' αποφασίζει και γι' αυτούς;
- Οι δήθεν περιβαλλοντικές επιπτώσεις είναι πρόσχημα και παραμύθι. Παντού στον κόσμο υπάρχουν τέτοιες εγκαταστάσεις κι ελέγχονται με αυστηρότατες προδιαγραφές. Άλλωστε, τόσο μεγάλη ήταν η ευαισθησία των «οικολογούντων» που δεν άφησαν τους ειδικούς επιστήμονες ούτε καν να πάρουν τον λόγο στην έκτακτη γενική συνέλευση.
- Έντρομοι μπροστά στο πολιτικό κόστος (η απειλή των πιστών: «στις επόμενες εκλογές δεν θα ξαναβρείτε ούτε τη δική σας ψήφο»), οι δημοτικοί σύμβουλοι αλλαξοπίστησαν. Ο εκβιασμός έπιασε.
- Τι χώρα είναι αυτή, όπου το κράτος είναι αδύναμο μπροστά στην Εκκλησία, όπου οι επιλογές των ανθρώπων δεν καθορίζονται από το Σύνταγμα και τους νόμους αλλά από τα θρησκευτικά πιστεύω; Είμαστε άραγε δημοκρατία ή θεοκρατία;
Η ανεκτικότητα σε θρησκευτικό επίπεδο στην Ελλάδα κυμαίνεται σε επίπεδα Μέσης Ανατολής.
Ευτυχώς, όσο η Εκκλησία καταδυναστεύει την ανεκτικότητα, υπάρχει δίπλα μας ένα αρκετά πιο προοδευτικό κράτος στο οποίο επιτρέπεται η αποτέφρωση: Η Βουλγαρία.
Τουλάχιστον μισθολογικά τους φτάνουμε σε λίγο. Ελπίζω να γίνουμε και το ίδιο ανεκτικοί.
Η έλλειψη σεβασμού της ισοτιμίας από την Εκκλησία και τους πιστούς της προς όλους τους υπόλοιπους, ζει και βασιλεύει απτόητη.
http://crispost.blogspot.com/2012/03/blog-post_01.html
Εξοργιστικό το «με πρόσχημα τα όποια οικονομικά οφέλη» που ρίχνει το ανάθεμα στους «άλλους».
Να θεωρήσουμε δηλαδή ότι η σημερινή «βιομηχανία της εκκλησίας» δεν έλαβε υπόψη τη ζημία που θα προκληθεί στην «τσέπη της» μετά τη δημιουργία αποτεφρωτηρίου νεκρών;;;
και γι αυτο θα ειμαστε υπευθυνοι ολοι εμεις, που τους ανεχομαστε και τους ψηφιζουμε.
Η εκκλησια δε χρησιμοποιει την θεσμικη της εξουσια. Δε μπορει αλλωστε. Κανει κατι αλλο: lobbying. Οπως κανουν αλλωστε ολοι οι θεσμοι στον κοσμο για να αποκτησουν ή να συντηρησουν προνομια. Για να ειμαι ειλικρινης, περισσοτερο με εξοργιζει ο εν λογω δημος και οι δημοτικοι του συμβουλοι παρα η εκκλησια. Απο αυτους εχω απαιτησεις.
κατα συνεπεια προτεινω να δημιουργησουμε ενα αναλογο lobbying. πχ email στους δημοτικους συμβολους του Μαρκοπουλου που να λεει ευθεως οτι δε θα παρουν την ψηφο μας αν δεν γινει το αποτεφρωτηριο. Ειμαι σιγουρος οτι καποιος θα σκεφτει μια καλυτερη ιδεα.
Συνεχιζω να πιστευω οτι οι πολιτες που δεν επηρεαζονται απο την επισημη θρησκεια ειναι πολυ περισσοτεροι απο τους θρησκους. Απλα ενδιαφερονται λιγοτερο. Μπορει να αλλαξει αυτο. Για αρχη ας μαθουμε τα ονοματα αυτων που ψηφισαν κατα στον δημο Μαρκοπουλου.
http://www.imml.gr/webpages/egkyklioi/2011/68.htm
Ουσιαστικά ο δήμος φρόντισε να πει ότι και οι Ορθόδοξοι επιτρέπουν την καύση για να προσελκύσει "πελάτες".
Το ότι ο κύριος Δήμου θα αντιδρούσε σε κάτι τέτοιο είναι προφανές, όπως και οι υπόλοιποι που αρέσκονται σε χαρακτηρισμούς "Ταλιμπάν" "μεσαίωνας" κλπ κλπ
Η δημιουργία του αποτεφρωτηριου είναι επιλογή του δήμου και κάθε δήμου, αλλά αφού είναι τόσο επικερδής (300000 ευρω λέει έσοδα για τον δήμο καθαρά) (πόσο θα κοστίζει μια αποτεφρωση βεβαια δεν μας έχουν πει) αναρωτιέμαι πως και δεν την αναλαμβάνει μια ιδιωτική εταιρεία που δεν επηρεάζεται από μητροπολίτες. Μόνη της βρε παιδάκι μου. Σε άσχετο σημείο, όχι δίπλα σε νεκροταφείο.
Το γεγονός βέβαια ότι ο μητροπολίτης επηρέασε το δημοτικό συμβούλιο βαρύνει τον μητροπολίτη, κι όχι το δημοτικό συμβούλιο. Το οποίο απο το ομόφωνα φοβουμενο
Φοβουμενο ότι θα χάσει τις ψήφους ξαφνικά απέρριψε την πρόταση.
Όπως γράγει κι ο κ. Δήμου "Αλλά δεν έχει δικαίωμα να επιτίθεται στις συνταγματικά κατοχυρωμένες ελευθερίες των υπόλοιπων κατοίκων της χώρας, που μπορεί να είναι άπιστοι, άθεοι ή αλλόθρησκοι. Πώς και με ποιο δικαίωμα θέλει ν' αποφασίζει και γι' αυτούς;"
..Όσο για το ερώτημα που τίθεται στο τέλος "Είμαστε άραγε δημοκρατία ή θεοκρατία;" ..πιο πολύ ακούγεται ρητορικό παρά υπαρκτό! Είναι ολοφάνερο ότι είμαστε ένα θεοκρατικό κράτος..
υ.γ. κε Δήμου,χαίρομαι που σας βρίσκω να έχετε ιδία σκέψη και τρόπο έκφρασης όπως άλλωτε,πριν από 17 γεμάτα χρόνια.
Ένας φίλος από τα παλιά (Φωτόδεντρο).
Στίχοι - Μουσική : Σωκράτης Μάλαμας
[Επενδύσεις, διαφημίσεις,
ενοχές και ανακρίσεις
εποχές για λεφτά, άπατος στα χαμηλά
με θεούς φοβερούς, με θρησκείες τρομοκράτες
με ληστές στην αυλή, αδιάφοροι, χαζοί...]
...
[Αυταπάτες μεγαλεία και μια θηριώδη ανία
Μπερδεμένα μυαλά και λογαριασμοί φωτιά
Με τα χρέη ψηλά, τη ψυχή στα κόκκινα
Οι λαγοί στο σακί, δούλοι τηλεοπτικοί ]
Σ.τ.Σ. :όλα σε ένα τραγούδι....
Τα συμφέροντα των εκκλησιαστικών και των συναφών κυκλωμάτων που ασχολούνται με την ταφή, είναι μεγάλα. Είναι μια επιχείρηση που εκμεταλλεύεται στο έπακρο τον θάνατο. Το ότι το Δ.Σ. φοβούμενο μη χάσει ψήφους υποχώρησε, είναι θέμα αμορφωσιάς των ψηφοφόρων (όχι μόνο των εδώ), αλλά και της προσκόλλησης των πανταχού δημοτικών αρχόντων στις καρέκλες.
Πιστεύω ότι από τη στιγμή που κάποιος πεθαίνει, λίγη σημασία έχει το αν θα αποτεφρωθεί ή καεί. Δεν θα ήθελα όμως να υποβάλλω τα παιδιά μου στη δοκιμασία του τι θα αντικρίσουν κατά την εκταφή μου. Μισολιωμένα σώματα, κατσαρίδες, η έσχατη κατάντια του ανθρώπου. Έφιάλτης. Είναι τουλάχιστον αισχρή αυτή η τακτική, που αναγκαστικά ακολουθείται λόγω ελλείψεως χώρων. Χίλιες φορές αποτέφρωση.
Η τοποθεσία του αποτεφρωτηρίου ήταν κάτι που με έβρισκε αντίθετο, γιατί ήταν πάνω στην έξοδο προς Α.Ο. Αλλά αυτό θα μπορούσε να αλλάξει εύκολα, είχε κιόλας προταθεί άλλη θέση που δε θα δυσχέραινε καθόλου την κυκλοφορία.
-οφ τόπικ-
Όσο για το φίλο που μιλάει για την αποχέτευση στο Μαρκόπουλο, να τον διαβεβαιώσω ότι δεν φταίνε οι δημότες για την έλλειψη αποχέτευσης. Δεν τα φάγαμε μαζί. Φταίνε σίγουρα για τα βρωμόνερα στους δρόμους. (Τα πολλά βρωμόνερα όμως στους δρόμους θα έχει παρατηρήσει ότι -παραδόξως- υπάρχουν το καλοκαίρι, όπου έρχονται οι έχοντες εξοχικά. Αυτοί όμως δεν είναι δημότες, αλλά και δεν τους ενδιαφέρει καθόλου γιατί ο καθένας τους έρχεται 1-2 μέρες και φεύγει. Αν περάσει κάποιος ανίδεος με το αυτοκίνητο από τους δρόμους, θα νομίζει ότι έχει βρέξει. Μετά του έρχεται και η μοσχοβολιά. Ειδικά από το δρόμο του ιπποδρόμου και στο Πόρτο Ράφτη).
Όσον αφορά στα ζώα και τις ακαθαρσίες τους. Εντάξει τα αδέσποτα, αλλά όποιος βγάζει το κατοικίδιό του βόλτα οφείλει να τα μαζεύει. Σακουλίτσα φορεμένη γάντι και στα σκουπίδια. Λίγοι το κάνουν εδώ και χαρακτηρίζονται ως γραφικοί. Για τις φόλες ως τακτική δεν νομίζω ότι χρειάζεται να πω κάτι... (Δεν έχω όμως δει τέτοια φαινόμενα στο Δήμο, μην τσουβαλιάζουμε τα πάντα)
"Όσο το σύνταγμα μας είναι "Εις το όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος" (σ. επικεφαλίδα του συντάγματος) και όχι στο όνομα του λαού, θα παρατηρούμε τέτοια θλιβερά γεγονότα. "
Σε συνδυασμό με
Άρθρο 3
"Επικρατούσα θρησκεία στην Ελλάδα είναι η θρησκεία της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Χριστού(....)" και
Άρθρο 13
Η ελευθερία της θρησκευτικής συνείδησης είναι απαραβίαστη. (...)
Κάθε γνωστή θρησκεία είναι ελεύθερη και τα σχετικά με τη λατρεία της τελούνται ανεμπόδιστα υπό την προστασία των νόμων. Η άσκηση της λατρείας δεν επιτρέπεται να προσβάλλει τη δημόσια τάξη ή τα χρηστά ήθη
Είναι η πρώτη φόρα που θα συμφωνήσω με τον κ. Δήμου. Αν και το Σύνταγμά μας, θεωρητικά, προστατεύει τη θρησκευτική ελευθερία, αυτή τελικά περιορίζεται από την παρέμβαση της Εκκλησίας σε ο,τιδήποτε μπορεί, δυνητικά, να αποτελέσει εμπόδιο στην κεκαλυμμένη άσκηση εξουσίας. Διάσπαρτες ομάδες και παράκεντρα του ελληνορθόδοξου κλήρου επιδίδονται σε μια προσπάθεια ελέγχου της πολιτικής και της οικονομίας εντός του ελληνικού κράτους.
Πρέπει, επιτέλους, να γίνει σαφής διαχωρισμός κράτους - εκκλησίας, αρχής γενομένης από την επικεφαλίδα του Συντάγματος· πράγμα που σημαίνει, όμως, σύγλιση συντακτικής βουλής. Μια αναθεώρηση, δυστυχώς, δεν αρκεί. Πόσο έτοιμοι είμαστε για αυτό, λαμβάνοντας υπόψη ότι τούτο θα σημάνει και την κατάλυση, βιαίως, του υφιστάμενου συνταγματικού κράτους...;
Τετοιοι ειμαστε και καλα να τα παθουμε!!
Αρης Κ.
- Το πιο σκληρό μονοπώλιο που αντιμετωπίζει με μανία έναντι οποιουδήποτε θέλει να μπει στην αγορά της.
- Ο μεγαλύτερος στη χώρα παρακρατικός μηχανισμός που επιδίδεται συστηματικά σε καταπατήσεις γαιών, αρχαιοκαπηλία, εκβιασμούς και ξέπλυμα μαύρου χρήματος μέσω σειράς εξωχώριων εταιρειών αλλά και μέσω χρηματιστηρίου.
- Μια συντεχνία δημοσίων υπαλλήλων που παραμένει στο ειδικό μισθολόγιο και ελάχιστα έχουν επηρεασθεί οι αμοιβές της.
- Μια ομάδα λομπίστων που παρεμβαίνει κατευθείαν σε επίπεδο υπουργών και πάνω (μην ξεχνάμε ότι ο Ιερώνυμος είδε Βενιζέλο και Παπαδήμο μέσα σε 2 μέρες για προωθήσει το καταφανώς παράνομο πρότζεκτ του στην Πεντέλη, για να μη θυμηθούμε τον Εφραίμ).
- Ένα εταιρικό σχήμα με τους χαμηλότερους συντελεστές φορολόγησης όλων των δραστηριοτήτων του, αλλά και νομοθετικές ρυθμίσεις περί δωρεών και κληρονομιών κομμένες και ραμμένες στα μέτρα τους.
- Μια οργάνωση που χρηματοδοτεί συστηματικά γραφιάδες για να ξαναγράφουν και να καθαρίζουν την ιστορία της, να κατασκευάζουν ιστορίες αντίστασης, ξεσηκωμού και διωγμού αναλόγως της ιστορικής περίστασης.
- Ένα λέιμπελ με εκατομμύρια "πιστούς" μόνο στην Ελλάδα (και μερικά εκατομμύρια σε άλλες χώρες) που της καταβάλουν οικειοθελώς ή μη σίγουρα 3-4 φορές ετησίως εισφορές υπό διάφορες μορφές και έχει κατασκευάσει προϊόντα για τους πελάτες της από τη γέννηση μέχρι την ταφή.
Μια τέτοια οργάνωση που προσομοιάζει στη γνωστή ιταλική μαφία, δεν πρέπει να την αντιμετωπίζουμε με συζήτηση περί ηθών και αξιών, αλλά ως αυτό που είναι : μια εγκληματική οργάνωση για την οποία το κράτος πρέπει να λάβει τα αντίστοιχα μέτρα.
Ή για να το διατυπώσω αλλιώς, τι διάολο έχει το μαντρί της Εκκλησιάς και δεν μπορούν τα πρόβατα να φύγουν; Μήπως να πάμε και οι υπόλοιποι εκεί;
υποθέτω οτι είσαι ντόπιος & σου πατησα ευαίσθητη χορδή, διότι οι ντόπιοι για όλα τα σκουπίδια, αδέσποτα, μπάζα-τώρα και τα σκατά, κατηγορούν τους Αθηναίους με τα εξοχικά τους (εάν είναι καλοκαίρι & πάς στο εξοχικό σου με 2 ημέρες τη βδομάδα ΔΕ γεμίζει ο βόθρος). Ο ισχυρισμός σου είναι τουλάχιστον αστείος & θέλει να αφαιρέσει τις ευθύνες απο τους ντόπιους.
Άν και απ τα λεγόμενά σου, μάλλον απίθανο να ζείς Μεσόγεια. Το καλοκαίρι που μας πέρασε, στον κεντρικό δρόμο του Κορωπίου, κάθε πρωί οι περαστικοί αντίκριζαν βόθρους ξεχυμένους στην κεντρική πλατεία. Εκεί θές να μου πείς οτι υπάρχουν εξοχικά Αθηναίων??? Φόλες? το οτι δεν έχεις δει δε σημαίνει οτι δεν υπάρχει. Πάγια τακτική των δήμων στα Μεσόγεια & όχι μόνο προς αποφυγή μηνύσεων μιας & υπεύθυνοι για την περίθαλψη των αδέσποτων. Αδέσποτα? ώς περιοχή με τεράστιο αριθμό κυνηγών, το τι κυνηγόσκυλο αδέσποτο κοκκαλιασμένο/κακοποιημένο μαζεύεται μετά τη λήξη της περιοδου του κυνηγιού -όπου γίνεται το ξεκαθάρισμα των άχρηστων-δε λέγεται!!!
Αποχέτευση? έφαγε λεφτά κόσμος & κοσμάκης-προφανώς & πάλι δε γνωρίζεις η κάνεις οτι δε γνωρίζεις! Ο κόσμος λοιπόν έχει ένα όπλο, τη διαμαρτυρία. Εάν κάθε πρωί έβλεπα το σκατό έξω απ την πόρτα μου, κάτι που το βλέπουν πάρα πολλοί, θα πήγαινα να διαμαρτυρηθώ & δεν θα ψήφιζα δημάρχους 3 4ετίες συνεχόμενες επειδή διόρισαν το παιδί μου στο δημαρχείο. Αλλά ξέχασα, είναι πολύ απασχολημένοι να αρνιούνται & να διαμαρτύρονται για τα της αποτέφρωσης που δεν μένει χρόνος για το οτι βουλιάζουν στα σκατά!
υποθέτω οτι είσαι ντόπιος & σου πατησα ευαίσθητη χορδή, διότι οι ντόπιοι για όλα τα σκουπίδια, αδέσποτα, μπάζα-τώρα και τα σκατά, κατηγορούν τους Αθηναίους με τα εξοχικά τους (εάν είναι καλοκαίρι & πάς στο εξοχικό σου με 2 ημέρες τη βδομάδα ΔΕ γεμίζει ο βόθρος). Ο ισχυρισμός σου είναι τουλάχιστον αστείος & θέλει να αφαιρέσει τις ευθύνες απο τους ντόπιους.
Το καλοκαίρι που μας πέρασε, στον κεντρικό δρόμο του Κορωπίου, κάθε πρωί οι περαστικοί αντίκριζαν βόθρους ξεχυμένους στην κεντρική πλατεία. Εκεί θές να μου πείς οτι υπάρχουν εξοχικά Αθηναίων??? Φόλες? το οτι δεν έχεις δει δε σημαίνει οτι δεν υπάρχει. Πάγια τακτική των δήμων στα Μεσόγεια & όχι μόνο προς αποφυγή μηνύσεων μιας & υπεύθυνοι για την περίθαλψη των αδέσποτων. Αδέσποτα? ώς περιοχή με τεράστιο αριθμό κυνηγών, το τι κυνηγόσκυλο αδέσποτο κοκκαλιασμένο/κακοποιημένο μαζεύεται μετά τη λήξη της περιοδου του κυνηγιού -όπου γίνεται το ξεκαθάρισμα των άχρηστων-δε λέγεται!!!
Αποχέτευση? έφαγε λεφτά κόσμος & κοσμάκης-προφανώς & πάλι δε γνωρίζεις η κάνεις οτι δε γνωρίζεις! Ο κόσμος λοιπόν έχει ένα όπλο, τη διαμαρτυρία. Εάν κάθε πρωί έβλεπα το σκατό έξω απ την πόρτα μου, κάτι που το βλέπουν πάρα πολλοί, θα πήγαινα να διαμαρτυρηθώ & δεν θα ψήφιζα δημάρχους 3 4ετίες συνεχόμενες επειδή διόρισαν το παιδί μου στο δημαρχείο. Αλλά ξέχασα, είναι πολύ απασχολημένοι να αρνιούνται & να διαμαρτύρονται για τα της αποτέφρωσης που δεν μένει χρόνος για το οτι βουλιάζουν στα σκατά!
Παμε τωρα στις ευσεβεις χριστιανες που επιθυμουν εννιαμερα,σαραντα,εξαμηνα,χρονο κλπ.Ποιος τις εμποδιζει να τα κανουν,οι παπαδες να χαρτζηλικωνονται,ο περιγυρος να μαζευει τα κολλυβα του_ιδιαιτερα υγιεινη τροφη_,τα κεκακια του κλπ,Τι σημασια εχει αν ο νεκρος εχει καει _ας ψαλλουν αυτα που θελουν εχοντας την τεφροδοχο μπροστα τους και οτι αλλο θελουν.Αρα που το προβλημα αν ολες οι τελετες μπορουν να γινονται και οι παπαδες να παιρνουν τα λεφτα τους? Διοτι ας μη γελιωμαστε, εκει ειναι το προβλημα, στο σκασμενο το χρημα και οχι στην προσδοκια αναστασης νεκρων τη Δευτερα Παρουσια.
@ 11.44
Καμία όρεξη δεν έχω να υπερασπίζομαι τους δημάρχους και το συρφετό τους.
Έχω μετοικήσει εδώ και 6-7 χρόνια στην περιοχή. Έχω ψηφίσει 2 φορές στις δημοτικές στο συγκεκριμένο δήμο, καμία από τις 2 δεν βγήκε ο συνδυασμός που ψήφισα. Το πρόβλημα της κομματικής ψήφου στις δημοτικές εκλογές (τεράστια βλακεία, αποτέλεσμα της πελατοποίησης της πολιτικής) δεν είναι τοπικό. Άχρηστοι δήμαρχοι εδώ και πολλά χρόνια βγαίνουν και ξαναβγαίνουν. Δουλεύω 20 σχεδόν χρόνια στον ιδιωτικό τομέα, δεν με έχει βολέψει κανείς πουθενά και δεν έχω "φάει" μαζί με κανέναν. (Να φοροδιαφύγω, ούτως ή άλλως δεν μπορώ, καθότι μισθωτός.). Έχω φάει μειώσεις, εκβιασμούς, απλήρωτη εργασία, και πάντα η δαμόκλειος σπάθη της απόλυσης βρίσκεται πάνω από το κεφάλι μου. Καμία σχέση με "βόλεμα" και ναι, είμαι αρκετά "απασχολημένος" αγωνιζόμενος για την -όσο μπορώ πιο αξιοπρεπή- διαβίωση της οικογένειάς μου.
Δεν επιχειρώ να αφαιρέσω καμία ευθύνη και δεν μπορώ να υπερασπιστώ κανέναν παρά μόνο τον εαυτό μου, με τον οποίο αισθάνομαι αρκετά εντάξει. Όσο για τους "αστείους" ισχυρισμούς, από μόνος σου λες:
" Οι μυρωδιές ειδικά το καλοκαίρι? μη το συζητάτε. Οικολογία my ass!, "
Ως γνωστόν, με 40 βαθμούς το πρόβλημα αντί να αυξάνεται θα έπρεπε να μειώνεται. Άρα λοιπόν, κάτι συμβαίνει και το πρόβλημα το καλοκαίρι διογκώνεται.Αν πιστεύεις ότι δεν είναι οι "εποχιακοί", ακούω...
Από ότι καταλαβαίνω και εγώ με τη σειρά μου, δεν είσαι μόνιμος. Επέτρεψέ μου να γνωρίζω τη γειτονιά μου, όπου βγαίνω, περπατάω, ποδηλατώ όλο το χρόνο και "τρώω" στη μάπα βρωμόνερα από διερχόμενα αυτοκίνητα.
Δεν δέχομαι τις "ταμπέλες" και τα τσουβαλιάσματα. Δεν αισθάνομαι συνένοχος, και δεν ανέχομαι από κανέναν να επιχειρεί να με κάνει.
Η αδιαφορία των υπευθύνων είναι δεδομένη. Οι διαμαρτυρίες που κάναμε για να μην κάνουν μαθήματα τα παιδιά μας σε λυόμενα πήγαν στο βρόντο, όπως και καταγγελίες για καταπατήσεις κλπ. κλπ.
Πήγαινε πάνω στον Κουβαρά και θα δεις "εκκλησίες"-βίλες και διάφορα άλλα τερτίπια που χρησιμοποιούν για να παρανομήσουν - καταπατήσουν διάφοροι. Και όχι απαραίτητα δημότες, έτσι;Κλεισμένοι δρόμοι για να χτίσει ο άλλος γκαράζ, και 10 μαλάκες να κάνουν το γύρο για να πάνε σπίτι τους... Κλειστά αυτιά, απειλές και γνωριμίες.Τι κάνεις, παίρνεις το νόμο στα χέρια σου; Αυτοί είμαστε, οι κάφροι που έχουν στο μυαλό τους να κλέψουν 2 πόντους γη από το γείτονα, να βιαστούν να μπουν μπροστά σου με το αυτοκίνητο ενώ πίσω σου δεν έρχεται κανείς σε απόσταση χιλιομέτρου, να πετάξουν τα φύλλα πυ έκοψαν από τον κήπο στο οικόπεδο του γείτονα γιατί βαριούνται (Καραμήτροοοο, εσύ θα λαμπαδιάσεις μεθαύριο. Ή ο διπλανός σου. Πως κοιμάσαι;)...
Όσο για τα ζώα, σου ξαναλέω: φόλες δεν έχω πάρει χαμπάρι, δεν κατηγορώ λοιπόν μόνο και μόνο για να κατηγορώ. Ούτε μπορώ να πω ότι δεν υπάρχουν. Δεν γνωρίζω. Βλέπω πολλούς να μαζεύουν αδέσποτα και να τα ταϊζουν. Έχω μαζέψει και εγώ στο σπίτι μου. Μεμονωμένες περιπτώσεις μπορεί να υπάρχουν.
----------------------------------
ΑΠΟΤΕΦΡΩΤΗΡΙΟ:
Το άκουσα, χάρηκα, διαφώνησα με τη θέση (θα εξυπηρετούσε πολλές περιοχές), μου είπαν ότι θα γινόταν αλλού, σε πιο σωστή (εκτός μεγάλης κυκλοφορίας) τοποθεσία. ΞΑΦΝΙΚΑ ακούω ότι ακυρώνεται. Προσωπικά το θεωρούσα τελειωμένο, και ξαφνικα ακούω ότι σε ΕΚΤΑΚΤΟ παρακαλώ συμβούλιο, ακυρώνεται...
Δυστυχώς εμείς που "ίστε όλι αντίχριστι" :), δεν έχουμε την οργάνωση-μάντρωμα-προβατοποίηση-πες το όπως θες που έχει η επιχείρηση που λέγεται εκκλησία. Ούτε και τις οικονομικές δυνατότητες, αν θέλεις. Ούτε τον τρόπο να επηρεάσουμε κάποιους ελαφρόμυαλους τάζοντάς τους παράδεισο με πιλάφια και παρθένες, στηριζόμενοι στο φόβο του θανάτου. Αν κάποιος δεν καταλαβαίνει το αυτονόητο, τι να κάνεις; Ποσώς με ενδιαφέρει άν θα είμαι ξηρό ή υγρό λίπασμα όταν τα κακαρώσω. Δεν θέλω μόνο να ταλαιπωρήσω τους οικείους μου με τις βανδαλιστικές τελετές της εκταφής. Άραγε προβλέπεται από τις γραφές και αυτό;
Μένει να βρούμε τρόπους αντίδρασης που να είναι αρκετά ισχυροί ώστε να ξεβουλώσουν τα αυτιά αυτών που λέγονται δημοτικοί άρχοντες(και επεκτείνοντας , κυβέρνηση, δικαιοσύνη ή δεν ξέρω τι άλλο που ΟΦΕΙΛΕΙ να λειτουργεί ορθά και δεν το κάνει.)
“Σαράντα σβέρκοι βοδινοί με λαδωμένες μπούκλες,
σκεμπέδες σταβροθόλωτοι και βρώμιες ποδαρούκλες
ξετσίπωτοι, ακαμάτηδες, τσιμπούρια και κορέοι
ντυμένοι στα μαλάματα κ’ επίσημοι κι ωραίοι.
Σαράντα λύκοι με προβιά (γι’ αυτούς βαρά η καμπάνα)
καθένας γουρουνόπουλο, καθένας νταμιτζάνα!
Κι απέ ρεβάμενοι βαθιά ξαπλώσανε στο τζάκι,
κι αβάσταγες ενιώσανε φαγούρες στο μπατζάκι.
Όξω ο κόσμος φώναζε: «Πεινάμε τέτοιες μέρες»
γερόντοι και γερόντισσες, παιδάκια και μητέρες
κ’ οι των επίγειων αγαθών σφιχτοί νοικοκυραίοι
άνοιξαν τα παράθυρα και κράξαν: «Είστε αθέοι»”
(Κ. Βάρναλης, Ποιητικά, Κέδρος)
Αδέσποτα: επειδή είμαι ένας απο αυτούς που που είναι χωμένοι μέχρι το λαιμό όσον αφορά στη διάσωσή τους, φτάνοντας στην περιοχή κυριολεκτικά έπαθα ΣΟΚ απο τις πάμπολες περιπτώσεις εγκατάληψης/κακοποίησης/φόλας-εάν αμφιβάλλετε, μπορώ να σας παραπέμψω σε άπειρα links καθώς & σε σελίδες καταφυγιων των Μεσογείων! Δεν αντιλέγω οτι αυτά γίνονται παντού αλλά στα Μεσόγεια παραγίνεται! Δεν τσουβαλιάζω πάντως όσο & να θέλετε να με αντιμετωπίσετε έτσι, έχω φίλους ντόπιους οι οποίοι πραγματικά ενδιαφέρονται για την περιοχή τους-όπως απ ότι δείχνει & εσείς- αλλά επειδή όλοι τους τα ζούν μαζί με μένα σχεδόν καθημερινά, κάθε άλλο παρα υπερασπίζονται τους συνδημότες τους! Στα υπόλοιπα δεν έχω φυσικά να αντιπαραβάλλω κάτι, στα λόγια μου έρχεστε οτι η πλειοψηφία που ζεί εδώ ενδιαφέρεται μόνο να καταπατήσει, να κάψει τα ξερόχορτα ξεκινώντας πυρκαγιές, να πετάξει τα μπάζα του στο οικόπεδο του γείτονα & για να το πάω & πιο βαθιά, να κουτσομπολέψει η να νοιαστεί τι φοράει ο γείτονας! Γιαύτό δε χάφτω παραμύθια του τύπου: δε θέλουμε το εργοστάσιο καύσης ή το ΧΥΤΑ διότι θα μυρίζει!!! Να μη σταμπαριστεί ή υποβαθμιστεί η περιοχή τους ενδιαφέρει & δε βλέπουν την κατάντια τους ή οτι σε λίγο θα βουλιάξουν τα σπίτια τους μέσα στους βόθρους τους! Και ναι, όπως καταλάβατε, πλέον είμαι μόνιμος κάτοικος εδώ & θλίβομαι για την κατάντια της περιοχής όταν σκέφτομαι οτι θα μπορούσε να είναι ένα πανέμορφο προάστιο που ίσως παρέπεμπε σε γαλλική επαρχία.
"...Εαν η οικογενεια του αποθανοντος δεν ανανεωσει τη μισθωση της εκτασης του ταφου , τα οστα τοποθετουνται μετα απο τρια χρονια στο οστεοφυλακιο, διοτι η καυση των νεκρων δεν επιτρεπεται απο την Ελληνορθοξη (!) εκκλησια..."
Αλλα, εαν ολα αυτα ειναι αληθεια τοτε... που ειναι τα εκατομυρια κασελάκια με τα οστα εκατομυριων νεκρων;;; Τι εγιναν;;; Που χαθηκαν, που πηγαν;;; ...παρακατω μερικες σκεψεις...
Τι απεγιναν τα οστα εκατομυριων νεκρων;;;
Α. Γιναν... "ελιά στα Σάλωνα και κλήμα στη Βελίτσα".
Β. Πηραν το τραινο για να πανε στου Μποκαρη στη Κηφισια.
Γ. Τα στειλανε για διακοπες στη Μυκονο, με το προγραμμα "Διακοπες για ολους" κατω απο την αιγιδα του υπουργειου πολιτισμου σε συνεργασια με την αρχιεπισκοπη.
Δ. Τα πουλησαν για να βγαλουν λεφτα που χρειαζονταν για να χτισουν και αλλα οστεοφυλακια.
Ε. Τα εδωσαν σε ενα εργαστηριο, στη Κινα φυσικα, για να φτιαξουν μπερλοκ κλειδοθηκες για τους επομενους Ολυμπιακους Αγωνες που θα γινουν στη Νεα Ολυμπιακη Μονη Πεντελης.
ΣΤ. Τα χρησιμοποιησαν για να χτισουν τη γεφυρα Ριου -Αντιριου λογω ελειψης οικοδομικων υλικων.
Ζ. Τα καψανε οι Γερμανοι στην κατοχη.
Η. Μεταναστευσαν στην Αυστραλια, γιατι οι τιμες για τα κασελακια στα ελληνικα οστεοφυλακια ειχαν γινει φωτια.
Θ. Τα εφαγε η μαρμαγκα.
Ι. Τα κονιορτοποιησε η αρχιεπισκοπη και τα εδωσε στο χημειο του κρατους οπου... εμβριθεις επιστημονες, με ελληνο-χριστιανικη παραδοση, θα τα μετατρεψουν σε κατι σαν μαγικη λουκουμοσκονη, που οταν την πετανε στους γκεϊ θα τους κανει ετεροφυλοφιλους.
Μπορει να ζουμε στο 2012, αλλα δυστυχως στην Ελλαδα αυτο ειναι απλα και μονο ενας αριθμος, γιατι στην πραγματικοτητα πολλα πραγματα εχουν μεινει πολυ, παρα πολυ πισω, εκατονταδες χρονια πισω... Και ετσι, για αλλη μια φορα η πατριδα μας, ενω αλλες χωρες πανε μπροστα, εμεις επιμενουμε"Ελληνικα" και πηγαινουμε προς τα πισω... στην χαζομαρα δεν πρεπει να εχουμε κανενα παραπονο, ειμαστε παντα πρωτοποροι...
Ας θυμηθούμε το: "Αλλ' ουαί εις εσάς, γραμματείς και Φαρισαίοι, υποκριταί, διότι κατατρώγετε τας οικίας των χηρών και τούτο επί προφάσει ότι κάμνετε μακράς προσευχάς· διά τούτο θέλετε λάβει μεγαλητέραν καταδίκην" (Ματθαίος: κγ' 13)
Δεν μιλώ για τη μυρωδιά, αλλά τη συνεχή παρουσία των "νερών" παρόλη την αυξημένη εξάτμιση λόγω ζέστης ή απορροφητικότητας του εδάφους το καλοκαίρι.
(Παρεμπιπτόντως, Θέλω να πιστεύω ότι δεν πρόκειται για εν ψυχρώ αδειάσματα, αλλά για νερά από νεροχύτες κλπ. Ψυχολογικά, με κάνει να αισθάνομαι καλύτερα όταν πέφτουν πάνω μου ;) . Πρακτικά, είναι η ίδια σκατένια λογική της αδιαφορίας για τον δίπλα, που συναντάται είτε στην Ηλιούπολη, είτε στα Μεσόγεια).
Εξάλλου, θα βλέπετε μετά από κάποιο τριήμερο τις εικόνες αποκάλυψης γύρω από τους κάδους. Σκουπίδια στον αέρα, διαλυμένες τσάντες κλπ. (ειδικά στην προηγούμενη δημαρχία). Όταν ήμουν και εγώ "εποχιακός", αν ο κάδος ήταν γεμάτος ΕΠΑΙΡΝΑ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΟΥ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΤΑΓΑ ΣΤΗΝ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ. Δεν μιλάω θεωρητικά.
Δεν αγιοποιώ κανέναν, δεν αφορίζω όμως και τυφλά.
Στο θέμα του αποτεφρωτηρίου, συμφωνώ απόλυτα και επαυξάνω. Στο θέμα του ΧΥΤΑ, ΑΝ είναι ΧΥΤΑ, δεν έχω κάτι εναντίον. Φοβάμαι όμως ότι οι υπηρεσίες και πάλι δε θα λειτουργήσουν όπως πρέπει... Πότε το έχουν κάνει άλλωστε; Εδώ αυτά τα ΛΑΤΟΜΕΙΑ ακόμη έχουν καθημερινά δρομολόγια.
Χαίρομαι που ασχολείστε με τη διάσωση των αδέσποτων, θα ήθελα να ήμουν τόσο ενεργός πάνω σε αυτό όσο λέτε και εσείς. Ίσως κάποια στιγμή στο μέλλον. Συμπαθώ τις γάτες μου περισσότερο από πολλούς ανθρώπους. Τρελαίνομαι όταν η σκυλίτσα που μάζεψα πρόσφατα με "υποδέχεται".
Αυτά. Δεν διαφωνούμε τελικά σε τόσο πολλά, όμως δεν μπορώ να μην πω κάτι για το φίλο μου που μάζεψε στο σπίτι του κάποιο αδέσποτο, ή για τη γιαγιά που βλέπω κάθε μέρα πηγαίνοντας στη δουλειά να ταϊζει τα σκυλιά της γειτονιάς της. Δεν μιλώ φυσικά για υβριστικά - ρατσιστικά Post που -ορθά- κατέβηκαν. Μισώ τις ταμπέλες στους ανθρώπους.
Η κοινωνία μας έχει όλα τα φρούτα, μένει να υπερισχύσει η λογική, η ανεκτικότητα και η συμπόνοια. Και φυσικά ο σεβασμός. Αν υπάρχει σεβασμός, δε χρειάζεται ούτε θρησκεία, ούτε νόμος, ούτε τίποτα.
Ξέφυγα.
Χαίρετε.
Ραλλού
Η μόνη εναλλακτική λύση για την οποία πληροφορήθηκα ήταν η μεταφορά στην Βουλγαρία στην οποία υπάρχουν λίστες αναμονής και χρειάζεται ο νεκρός να 'περιμένει' στο ψυγείο (ότι μου είπαν σας μεταφέρω, δεν το ερεύνησα προσωπικά). Το κόστος υποθέτω είναι μεγάλο επίσης λόγω μεταφοράς/διαδικασίας.
Επειδή είμαι κάτοικος εξωτερικού και ο χρόνος ήταν λίγος (και δυστυχώς ο θάνατος αναπάντεχος) ακολούθησα την παραδοσιακή ταφή με τα γνωστά τελετουργικά. Ομολογώ ότι στην κατάσταση που ήμουν δεν είχα δυναμεις για άλλη δράση.
Δεν περνάει ημέρα που να μην νιώθω ένοχος που έβαλα τον πατέρα μου σε εκκλησία και η τελευταία του εικόνα που μου έμεινε είναι στο φέρετρο περιτριγυρισμένος από παπάδες και εικόνες. Βλέπετε κανένας στην οικογένεια δεν πίστευε ποτέ και ούτε είχαμε πάει ποτέ στην εκκλησία (με λιγοστές εξαιρέσεις για γάμους και βαφτίσια φίλων κλπ).
Έχω πλέον την εντύπωση ότι μόνο σε θεοκρατίες τύπου Ελλάδας μπορεί να πεθάνει κάποιος και να μην έχει την δυνατότητα η οικογένεια να θρηνήσει και να φροντίσει τον νεκρό με τρόπο άλλον από αυτόν που επιβάλλει η εκκλησία.
Όσοι έχουν αντιρρήσεις με την καύση λόγω οικολογικών προβληματισμών (αναστάσεις και αηδίες δεν πιάνουν) ας κοιτάξουν τί γίνεται σε άλλες χώρες για να βρεθεί η λύση. Όσο να πεις κάτι παραπάνω γνωρίζουν για οικολογικά θέματα εκεί (δεν θέλω να μειώσω κανέναν Έλληνα, την αλήθεια λέω).
2012 και ο μεσαίωνας καλά κρατεί...
ΥΓ Άσχετο (και πολύ σχετικό) αλλά στην Ελλάδα του μνημονίου μήπως ήρθε η ώρα να πέσουν οι τιμές κηδείας?
ΥΓ2 Φίλε που περιμένεις να αλλάξουν τα πράγματα όταν θα πεθάνουν οι ηλικιωμένοι πιστοί μάλλον θα απογοητευτείς. Υπάρχει νέα γενιά με απίστευτα μικρόμυαλη και σκοταδιστική αντίληψη για τον κόσμο.
Φαίνεται οι αποκαλούμενοι ορθολογιστές σύμπραξαν με τους θρησκευόμενους, όπως οι παπάδες που τα κονομάνε από τα τρισάγια έχουν συμπράξει με τους δημάρχους που σε βάζουν να πληρώνεις ενοίκιο ακόμη και πεθαμένος!
& η αντικοινωνικη σταση του μεσου Γραικου...
Εσεις ρε μαγκες θα γουσταρατε να δυσφημιστει η περιοχη σας ,
σαν το " κρεματοριο της χωρας "..?
Να σας αποκαλουν Νταχαου της Greece...?
Καλα εκαναν οι γνωστοι αρβανιτες Μαρκοπουλιωτες
& δεν γουσταρουν ενα μινι- Αουσβιτς παραδιπλα τους...
Τι θα ελεγε ο Δημου αν το εκαναν διπλα στη βιλλα του..?
Φίλη μου καλή,
δεν είναι μόνο ο μητροπολίτης Μεσογαίας μορφωμένος σε καλό πανεπιστήμιο. Και οι μουσουλμάνοι τρομοκράτες της 9/11 ήταν σπουδασμένοι στα καλύτερα πανεπιστήμια. Η πίστη μπορεί να ξεπεράσει όλα τα εμπόδια που φέρνει η μόρφωση. Δυστυχώς...
Αν έχω καταλάβει καλά, οι πιστοί θεωρούν ότι, για το καλό μας, πρέπει να μας υποχρεώνουν να θαβόμαστε με συγκεκριμένο τρόπο κι ας μην το θέλουμε. Ώστε να έχουμε τη δυνατότητα, αν παρά την απιστία μας ήμασταν καλοί άνθρωποι και η θεά μας αγαπάει, να αναστηθούμε με το καλό.
Οκ! Σεβαστή αυτή η "λογική"! Υποχρεωτική κηδεία και ταφή κατά το ορθόδοξο τελετουργικό, είτε θέλουμε, είτε δε θέλουμε, για το καλό μας.
Με όσους ανθρώπους όμως καίγονται σε ατυχήματα τί γίνεται???
Αν κι αυτοί χάνουν τη δυνατότητα της ανάστασης, τότε πρέπει να ξεκινήσετε διαμαρτυρία εναντίον της θεάς σας.
Αν όμως χρησιμοποιήσεις το γνωστό επιχείρημα "άγνωστες αι βουλαί της Κυρίας, κάτι θα κάνει γιατί είναι δίκαια και μεγαλοδύναμη", τότε πού κολλάς???
Κάτι θα κάνει η θεά! Δεν την εμποδίζει καμία ηλίθια φυσική αναγκαιότητα. (Ίσως η μόνη "φυσική αναγκαιότητα" που μέχρι τώρα εμποδίζει τη θεά, είναι οι παπάδες. Πράγματι, απέναντι στα "τυχερά", τις σιμωνίες τους και τα κηρύγματα τους, τα βρίσκει εντελώς σκούρα! Ό,τι και να πουν οι ιερείς ότι είναι το θέλημά της, μόκο αυτή...)
Υ.Γ.
Ελπίζω να σου άρεσε η χρήση του θηλυκού γένους για τη Θεά. Είναι ηλίθιο να νομίζουμε ότι είναι αρσενική! Νιώσε ελεύθερη κι εσύ να χρησιμοποιείς το θηλυκό γι' Αυτήν!
Γιατί να μην αγαπούμε - αποδεχόμαστε εκείνους που επιλέγουν διαφορετικά;;;
Γιατί τόση υποκρισία;;;
Επιλέγω να είμαι χριστιανή (σύμφωνα με το λόγο του Κυρίου), αλλά δε δέχομαι δεσμά ούτε φορώ παρωπίδες.
Δεν εγκρινει το αποτεφρωτηριο η εκκλησια;
Οχι στα αποτεφρωτηρια!!!
Δεν εγκρινει τα ναρκωτικα η εκκλησια;
Οχι στα ναρκωτικα!!!
Δεν εγκρινει τα gay δικαιωματα η εκκλησια;
Οχι στα gay δικαιωματα!!!
Κλπ... κλπ...
Και για να πανε ολα καλα (!) ολα πρεπει να αρχισουν και να τελειωσουν με τις ευλογιες της Αγιας Εκκλησιας (!!!)... τα βαφτισια, ο θανατος, τα σχολεια, η καριερα ενος πολιτικου, ακομα και το καινουργιο σουβλατζιδικο στη γωνια, ολα πρεπει να εχουν την ευλογια της εκκλησιας για να πανε καλα.... (απο την πισω πορτα...)
Τελος, αν σκεφτουμε οτι σ' αυτη τη χωρα (μοναδικη σε ολο το κοσμο!) που η μισθολογια των ιερεων ειναι 300.000.000 το χρονο (με αλλα λογια για μια δεκαετια 3.000.000.000, (τρία Δισεκατομυρια!!!) και απο την αλλη σκεφτουμε οτι τα παιδια δεν εχουν βιβλια στα σχολεια, μαλλον κατι τις σαν "θεοκρατια" μυριζει το ολο πραγμα... θεοκρατια βλαχο-μπαρόκ, αλλα παρ' ολα αυτα θεοκρατια...
ομως κατοικειται στην πλειοψηφια απο ανατολιτες στην οψη και στη νοοτροπια.που θα μας οδηγησει η σημερινη κατασταση?
ουδεις γνωριζει και δυσκολα μπορει να προβλεψει.
με το ζορι κρατος,με το ζορι στην ευρωπη με το ζορι στο ευρω.
θελουμε και δεν θελουμε.φασκουμε και αντιφασκουμε.
ελαχιστοι προοδευτικοι που θελουν τη νομιμοτητα, τη διαφανεια, την αναπτυξη.
ελαχιστοι ακολουθουσαμε υγιεις πολιτικους σχηματισμους οπως του κου Δημου.λοιδορουμασταν απο τον κυκλο μας.
να ομως που βρεθηκαμε αντιμετωποι με την πραγματικοτητα χωρις δυνατοτητα διαφυγης...
Ο μεσογαίας ΔΕΝ βγηκε να πει ούτε να "ξεσηκωσει απο τον αμβωνα" για κατι που εχει νομοθετηθεί. Ισα ισα που αυτο το σέβεται.
Αν θελετε πολυ απλα διαβαστε την εγκυκλιο εδω
http://www.imml.gr/webpages/egkyklioi/2011/68.htm
και ειδικα τις πρωτες παραγραφους που λενε οτι
(α) υπαρχει απολυτως σεβασμος στους νομους και
(β) η εκκλησια και ο Μεγαίας τοποθετήθηκε οταν το δημοτικο συμβούλιο του Μαρκοπούλου αρχισε να αναφερει οτι πρωτα θα γινεται εξοδιος ακολουθια και μετα καυση νεκρών.
Πως το δημοτικο συμβουλιο ανακατέβεται σε ξενα χωραφια? Αν καποιος θελει να εχει εξοδιο ακολουθια και μετα να ταφει πολυ ωραια αυτο ειναι "δουλεια της εκκλησιας". Αν παλι θελει να αποτεφρωθει, παλι πολυ ωραια αλλα δεν μπορει να γιναι και θρησκευτικη κηδεία εφόσον ο νεκρος επιλεγει αλλη οδο.
Τοσο απλα.
είμαι άθεος από παιδί. Ή μάλλον αθεϊστής, καθότι είμαι συνειδητά άθεος. Ως επιστήμονας βλέπω ότι οι ενδείξεις υπέρ της θρησκείας είναι μηδαμινές.
Στην χώρα μου αναγκάστηκα να θάψω τον επίσης άθεο πατέρα μου μέσα σ' ένα τσούρμο μαυροφορεμένων παπάδων. Δεν είχα άλλη επιλογή.
Όλα όσο συμβαίνουν στο Μαρκόπουλο σήμερα είναι προδιαγεγραμμένα και θα εξηγήσω τι εννοώ.
Οι πολιτικοί μας του ΠΑΣΟΚ, του ΛΑΟΣ και της ΝΔ ψήφισαν τον νόμο με τέτοιο τρόπο ώστε και να συμμορφώνονται στις οδηγίες της Ευρωπαικής Ένωσης και τις πιεστικές ανάγκες του λαού ΑΛΛΑ παράλληλα πέταξαν το μπαλάκι στους δήμους ώστε να μπορεί η εκκλησία με τον γνωστό μεσαιωνικό χυδαίο τρόπο της να πιέζει και να σκοτώνει εν τη γεννέση, όλες τις προσπάθειες για δημιουργία αποτεφρωτηρίων.
Άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι μας κυβερνά η συντηρητική ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ κυβέρνηση.
Όλοι οι ΠΑΣΟΚΟΙ αντιγράφοντας τους ΝΔκράτες έχουν γίνει θεούσοι. Βλέπε: Παντελής Οικονόμου, Ευάγγελος Βενιζέλος και άλλοι σύγχρονοι "χριστιανοί".
Αυτά σε πολιτικό επίπεδο.
Στο επίπεδο της παιδείας όμως γίνεται το μεγαλύτερο έγκλημα εις βάρος του Ελληνικού λαού. Του λαού με την λαμπρότερη ίσως ιστορία πολιτισμού στον πλανήτη. Μόνο που ο πολιτισμός αυτός είναι αντίθετος με τον Χριστιανισμό και την θεοκρατία των μουτζαχεντίν της Ορθοδοξίας.
Έτσι στο σχολείο μαθαίνουμε κυρίως για το μεγαλείο του (μεσαιωνικού παπαδο-κρατούμενου) Βυζαντίου αντί να μάθουμε εις βάθος για τον Αρχαίο Ελληνικό Πολιτισμό που έφερε στον Πλανήτη μας τα ιδανικά της Δημοκρατίας, του Αθλητισμού αλλά και το Θέατρο, την ποίηση, την Φυσική, την Αστρονομία, την Φιλοσοφία και άλλα πολλά. Ανατριχιάζω με την αναφορά και μόνο αυτών των ιδεών - αξιών - σταθερών του Δυτικού πολιτισμού.
Στο σχολείο μαθαίνουμε ότι ο Γρηγόριος ο Ε' που αφόρισε την Ελληνική Επανάσταση του 1821 ήταν Ήρωας!! Μόλις πριν 10 χρόνια ξεκίνησε μια συζύτηση για τον μύθο των κρυφών σχολείων (άλλη μια απάτη της εκκλησίας).
Στο σχολείο λοιπόν αντί να μας λένε: "Να είστε περήφανοι που είστε Έλληνες!" μας λένε: "Πρώτα απ' όλα είστε χριστιανοί και μετά Έλληνες!" και "Προσέξτε μην γίνετε αρχαιολάτρες"
ΓΙΑΤΙ ΡΕ να μην γίνουμε αρχαιολάτρες? Δεν είναι άξοιοι λατρείας αυτοί που μοίρασαν στην ανθρωπότητα τις αξίες και τον Πολιτισμό τους; Πρέπει να κρυβόμαστε που είμαστε Έλληνες;
ΟΧΙ ΡΕ Έλληνες είμαστε και μάλιστα η Ελλάδα υπήρχε και μεγαλούργησε πριν τον Χριστιανισμό και θα υπάρχει και μετά απ' αυτόν.
ΔΕΝ θέλουν να μιλάμε για την αρχαία Ελλάδα γιατί όσο πιο πολύ μιλάμε για αυτήν τόσο ανακαλύπτουμε τις αξίες και την φιλοσοφία της. Αμφισβητούμε την θεοκρατία και το κράτος τους.
Η μόνη λύση είναι μια ΝΕΑ παιδεία χωρίς θρησκευτική κατεύθυνση, χωρίς παπάδες - καθηγητές, χωρίς να δίνεται έμφαση στο παπαδο - Βυζάντιο.
Αν δεν αλλάξει η παιδεία τόσο θα πρέπει να ανακαλύπτουμε μόνοι μας την λούμπα που μας έχουνε ρίξει τα τσακάλια της Ορθοδοξίας.
Με τιμή
Ένας Φυσικός
Όσο για τον πατέρα σου συγγνώμη για την απώλεια σου αλλά τι σημαίνει αναγκάστηκες να καλέσεις το τσούρμο των μαυροφορεμένων;
Τα νεκροταφεία δεν σου επιβάλλουν με το ζόρι οποιαδήποτε θρησκεία, εσύ ο ίδιος διάλεξες το παπαδαριό για προσωπικούς λόγους.
Δεν χρειάζεται να δηλώσεις Χριστιανός σε ένα γραφείο τελετών.
Ένας καλός άθεος χωρά παντού, ακόμα και δίπλα σε Χριστιανούς.
ο Χριστιανισμος ειναι το φως & ο ελληνισμος ειναι το σκοταδι.
'
Ο χριστιανισμος ειναι αντιρατσιστικη,αντιφασιστικη,αντιιμπεριαλιστικη ιδεολογια.
Ειναι εναντιον της δουλειας ,της πορνειας,του εγκληματος.
Στον Χριστιανισμο δεν υπαρχουν ρατσες,εθνη,κρατη," εθνικες κυριαρχιες", Γραικοι & Τουρκοι,αφεντικα & δουλοι,ταξεις
& καθε αλλη διακριση με χαρακτηρα " ανωτερου προς κατωτερο".
Ενω ο ελληνισμος ειναι ακριβως το αντιθετο.
Η αποθεωση του ρατσισμου,φασισμου,ιμπεριαλισμου,δουλοκτησιας,τυραννιας,εγκληματος.
Οι Χριστιανοι λοιπον ειναι το απολυτο καλο & οι ελληνιστες το απολυτο κακο.
Οσο για τους αθεους & ελληνιστες,,οταν παθουν κακια αρρωστια & βρεθουν στο παρα 5 για...κρεματοριο,θα ικετευουν τον Εβραιο Θεο να τους σωσει κι οχι τον Δια & τον Γανυμηδη...
Επίσης ας ξεχάσουμε την ιστορία, κούραση είναι.
Μία διόρθωση μόνο:
Αν αρρωστήσεις, δεν κάνεις προσευχή στο θεό.
Στους αγίους κάνεις.
Ο χριστιανός δεν προσεύχεται στο θεό, προσεύχεται σε αγίους που είναι η μεταφορά των διάφορων θεών προστατών του πολυθεϊσμού.
Ξεπάστρεψαν τους προηγούμενους, έφεραν τη νέα φουρνιά:
http://istologio.org/?p=474
Επίσης ο πιστός χρησιμοποιεί μαγικά λάδια, νερά, ζώνες της παναγίας, κόκκαλα και σάρκες νεκρών κλπ κλπ κλπ για να "θεραπευτεί".
Γιατί να προβληματιζόμαστε τώρα από πού προέρχεται η καθαρότερη δεισιδαιμονία;
Προσωπικά θα κερδίσεις ή θα χάσεις κάνα φράγκο;
Άσε τους τρελούς να παίζουν με τις παλαβομάρες τους, λοιπόν.
Ο χριστιανος προσευχεται σε Θεο...
Η απαντηση σου ειναι κλασσικη ελληνιστικη.
Ο Δήμαρχος δεν είχε απλώς σκοπό να εξυπηρετήσει την καύση των νεκρών της περιφέρειας του ή έστω της Αττικής αλλά όπως καυχήθηκε στις συνεντεύξεις του ήθελε να φτιάξει φούρνους για όλη την Νότιο Ελλάδα. Ακόμα και από την Κρήτη περίμενε πελατεία. Γιατί λέγεται πελατεία; Μα γιατί για την καύση του κάθε νεκρού η μίνιμουμ ταρίφα από την ιδιωτική επιχείρηση που αναλάμβανε την εργολαβία θα ήταν 500 ευρώ σύμφωνα με τον κ. δήμαρχο.
Ο δήμαρχος μιλούσε για δεκάδες χιλιάδες πελάτες δηλαδή δεκάδες εκατομμύρια ευρώ για τους συνεργάτες του.
Φαίνεται ότι στο Δημοτικό συμβούλιο άλλα έλεγε και άλλα μπροστά στην τηλεόραση όταν έπρεπε να πέσει δωρεάν δημοσίευση για την επιχείρηση.
Αυτό που δεν δέχεται ο Μητροπολίτης Μεσογαίας που είναι πολύ λογικός είναι η υποχρέωση να δώσει την καταναλωτική σφραγίδα που απαιτούσε ο δήμαρχος μια και η καύση νεκρών είναι αντίθετη με την Ορθοδοξία.
Αυτός είναι ο ίδιος Μητροπολίτης που μεσολάβησε και σώθηκαν ζωές όταν ο κ. Ραγκούσης στέλνοντας τα ΜΑΤ ήθελε με το στανιό να υποτάξει τους κατοίκους της Κερατέας για να δεχθούν την καύση των σκουπιδιών όλης της Αττικής σε απόσταση αναπνοής από το χωριό τους.
Αν θυμάστε τότε ήταν πραγματικός πόλεμος και ευτυχώς δεν θρηνήσαμε θύματα για χάρη της αλαζονείας ενός υπουργού να περάσει το δικό του χωρίς πραγματικό διάλογο με τους κατοίκους της περιοχής για την καταστροφή του περιβάλλοντος τους.