Στεφανία Φραγκίστα

Στεφανία Φραγκίστα Facebook Twitter
0
Διάβασα κάπου ότι εργάστηκες σε γνωστούς οίκους μόδας, όπως ο Calvin Klein στη Νέα Υόρκη, o Alexander McQueen στο Λονδίνο και o Michel Vivien στο Παρίσι. Πώς προέκυψαν αυτές οι συνεργασίες και τι κρατάς από την εμπειρία σου στον κάθε οίκο;

Σε αυτούς τους οίκους έκανα κατά κάποιον τρόπο την πρακτική μου άσκηση. Στην περίπτωση του Calvin Klein είχαν έρθει εκπρόσωποι της εταιρείας στο Career Day του Parsons της Νέας Υόρκης όπου σπούδαζα. Όπως όλοι οι φοιτητές, περίμενα στην ουρά για να κάνω μια συνέντευξη επιτόπου. Τελικά, μου έδωσαν μια θέση στο τμήμα accessories. Στην περίπτωση του ΜcQueen αποφάσισα να πάρω εγώ τηλέφωνο και ό,τι γίνει. Το αποτέλεσμα ήταν ότι με πήραν στο τμήμα των παπουτσιών, όπου ασχολήθηκα πολύ με την έμπνευση της εκάστοτε συλλογής: μάζευα φωτογραφίες και πληροφορίες γι’ αυτό που λένε «inspiration of a collection». Στον Vivien είδα κι έμαθα πάρα πολλά: από το πώς αντλούμε έμπνευση (σε βιβλιοθήκη του Παρισιού!) μέχρι πώς φτιάχνεις ένα δείγμα - που είναι και το πιο σημαντικό. Ο Michel είναι χρόνια στον χώρο και θεωρείται αυθεντία στο να φτιάχνει φόρμες/ καλαπόδια για το γυναικείο υπόδημα. Γι’ αυτό είναι και υπεύθυνος στον Lanvin για τις φόρμες των γυναικείων παπουτσιών.

Πώς και ασχολήθηκες με το σχεδιασμό μαγιό και αξεσουάρ θαλάσσης; Δεν βλέπουμε και πολλούς Έλληνες σχεδιαστές να έχουν ασχοληθεί με αυτό, αν και το beach culture είναι στην κουλτούρα των Ελλήνων.

Σχεδιάζω και φαντάζομαι παραλίες και όμορφα νερά. Επιπλέον, θεωρούσα ότι λείπει από την αγορά μια μάρκα που να είναι κομψή και υψηλής ποιότητας, αλλά ταυτόχρονα να έχει πιο λογικές τιμές από τις καλές και ακριβές μάρκες μαγιό. Νομίζω πως βρήκα ένα niche στην αγορά.

Τι προσέχεις να διαθέτουν τα μαγιό που σχεδιάζεις;

Η καλή εφαρμογή είναι το πιο σημαντικό στοιχείο. Δεν σχεδιάζω ποτέ κάτι που δεν κολακεύει. Δοκιμάζω η ίδια όλα τα μαγιό. Προσέχω το ντιζάιν να είναι σχετικά απλό, αλλά να έχει πάντα μια ιδιαιτερότητα στον συνδυασμό των υφασμάτων ή στην υφή τους, και χρησιμοποιώ μόνο εξαιρετικής ποιότητας υφάσματα. Τέλος, η τιμή πρέπει να παραμένει λογική.

Ποιο είναι το πιο αγαπημένο σου κομμάτι από την τελευταία σου συλλογή και γιατί;

Το floral print strapless μαγιό από κυψελωτό ύφασμα. Έχει έναν ώμο που ξεκινάει από τη μέση του στήθους και πάει στην πλάτη. Η τιράντα είναι από ροζ βελούδο (που μπαίνει στο νερό). Μου αρέσει γιατί συνδυάζει δύο πολύ ενδιαφέρουσες υφές. Το κάτω μέρος είναι από το ίδιο ύφασμα με την τιράντα.

Πες μου λίγα λόγια και για τα αξεσουάρ και τα σανδάλια που σχεδιάζεις.

Οι τσάντες θαλάσσης είναι από ιταλική ψάθα. Έβαλα ένα ύφασμα από μαγιό στο χερούλι φέτος, για να είναι μοναδικές. Προσέχω να είναι όμορφη και η φόδρα.Να φανταστείς, το ύφασμα της φόδρας είναι σχεδόν τόσο ακριβό όσο η ψάθα απέξω. Τα σανδάλια είναι η αγάπη μου. Τα μισά είναι φτιαγμένα από δέρμα ψαριού. Δεν είναι κάτι συνηθισμένο. Είναι πολύ ιδιαίτερη η υφή τους και τα χρώματα είναι πολύ όμορφα. Έχω προσέξει ώστε να κολακεύουν το πόδι, να είναι άνετα και θηλυκά.

Εκτός από επιλεγμένα καταστήματα στην Ελλάδα, τα μαγιό σου διατίθενται και σε μπουτίκ του Μονακό και του Γκστάαντ στην Ελβετία, αλλά και στo γνωστό πολυκατάστημα Bloomingdale’s στο Ντουμπάι. Πώς έγινε αυτό το άνοιγμα;

Ήμουν κοντά στο Γκστάαντ κάποια Χριστούγεννα, πήρα μια βαλίτσα με δέκα δείγματα και μπήκα στο τρένο για να πάω να τους βρω. Έτσι, χωρίς ραντεβού. Τα έδειξα και άρεσαν. Στο Μονακό έκλεισα ένα ραντεβού με τον καταστηματάρχη - ήμουν πάλι κοντά, σε μια έκθεση υφασμάτων. Στην περίπτωση του Ντουμπάι, η ιστορία δεν διαφέρει και πολύ.

www.pinksands.gr

Αγορά
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Πράγματα που δεν ήξερες ότι χρειάζεσαι»: Γιατί το TikTok μας οδηγεί σε τόσες πολλές αγορές;

Αγορά / Πώς το TikTok σε κάνει να ψωνίζεις πράγματα που δεν χρειάζεσαι

Γιατί οι δημιουργοί του TikTok είναι τόσο καλοί ώστε να μας «πουλάνε» πράγματα; Σε τι διαφέρουν από τους αστραφτερούς influencers του Instagram; Ποιους εμπιστευόμαστε πιο εύκολα και πώς η εικονική μας σχέση μαζί τους επηρεάζει τις αγορές μας;
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ