Κι άλλο αίμα!

Κι άλλο αίμα! Facebook Twitter
0

Ημεγαλύτερη παραδοξολογία που διάβασαπρόσφατα: ότι η αντίδραση στη βία δενοφείλεται στον ανθρωπισμό και στηναποδοχή των ανθρώπινων δικαιωμάτων,αλλά είναι απλώς... «πολιτικόςκαθωσπρεπισμός» (political correctness). Γράφεινέος συγγραφέας σε σοβαρό -περιέργως-περιοδικό: «Ό,τι για τον αστό υπήρξεανέκαθεν η σάρκα, για τον πολιτικόκαθωσπρεπιστή του μετανεωτερικού κόσμουείναι η βία».

Κιαφού επικαλεστεί λανθασμένα τον Μαρξ(δεν είπε ακριβώς «η βία είναι η μαμήτης ιστορίας»), προχωράει σε επικρίσειςπρος ιστορικούς και κριτικούς:

«Ανο καθωσπρεπιστής μας είναι ιστορικός,και γράφει για να διδάξει παιδιά τουδημοτικού, λ.χ., πρώτο του μέλημα θα είναιπαντί σθένει να πάψει το εγχειρίδιο ναβρέχεται από αίμα. Εξανδραποδισμοί,δηώσεις, σφαγές, όλα όσα συνθέτουν τηνιστορία εν τέλει, θα τα θέσει εκποδών».

«Κιαν του θυμίσεις τι ρητή ηδονή, πόσοαπύθμενο πάθος εκδίκησης κρύβουν οιπεριγραφές των σφαγών στον Σαίξπηρ ήστον Όμηρο, οι σκηνές των κολασμένωνστον Δάντη... οκαθωσπρεπιστής μας θ' αρνηθεί και τηνανθρώπινη φύση».

Ξεχάστελοιπόν τους καθωσπρεπισμούς και βουτήξτετα σχολικά βιβλία της ιστορίας στο αίμα.Αλλάξτε τα λογοτεχνικά ανθολόγια γιανα απολαύσουν όλοι την «ρητή ηδονήτων σφαγών». Αφού αυτά, όπως δογματικάαποφαίνεται, «εν τέλει συνθέτουν τηνιστορία» και αυτή είναι «η ανθρώπινηφύση». Βία στο διηνεκές!

Πούνα ήξεραν ο Βούδας, ο Ιησούς, ο Γκάντι,ο Μαντέλα ότι ήταν πολιτικοί καθωσπρεπιστές;Πού να γνώριζαν οι ειρηνιστές, ότανθυσιάζονταν για τη μη βία, ότι το έκαναναπό... πολιτική ορθότητα;

Ναι,κάποτε μερικοί απολάμβαναν τη βία στιςαρένες, πλήρωναν και εισιτήριο για ναδουν καλύτερα ένα παλούκωμα ή μίακρεμάλα. Ευτυχώς όμως ο κόσμος άλλαξε.Όχι βέβαια από καθωσπρεπισμό. Απόανθρωπισμό. Και η Διεθνής Αμνηστία, πουπολεμάει τη βία, δεν είναι όμιλοςπολιτικών καθωσπρεπιστών. Ούτε η ΧάρταΑνθρώπινων Δικαιωμάτων είναι μανιφέστοκαθωσπρεπισμού ή οδηγός καλής συμπεριφοράς.

Αλίμονο!«Με τη βλακεία ως και οι θεοί μάταιαμάχονται». (Σίλλερ)

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Θοδωρής Αντωνόπουλος / Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Αν θεωρήσουμε την ομοφυλοφιλία επάγγελμα, αξιότιμε κ. συνήγορε, τότε σίγουρα αυτό θα πρέπει να ενταχθεί στα βαρέα ανθυγιεινά. Τουλάχιστον για όσο μπορούν να δηλητηριάζουν τον δημόσιο λόγο κακοποιητικές απόψεις, αντιλήψεις και πρακτικές, σαν αυτές που είτε εκφέρετε είτε ενθαρρύνετε.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί το επίπεδο του δημοσίου διαλόγου είναι τόσο απελπιστικά χαμηλό;

Δημήτρης Π. Σωτηρόπουλος / Γιατί το επίπεδο του δημοσίου διαλόγου είναι τόσο απελπιστικά χαμηλό;

Αντί να διαφωνήσουμε για το ένα ή το άλλο θέμα, όπως και είναι θεμιτό και αναμενόμενο σε μια δημοκρατία διαλόγου, το μόνο που ξέρουμε να κάνουμε είναι να εξευτελιζόμαστε οι ίδιοι και να εξευτελίζουμε τους άλλους, ωσάν να ήταν οι χειρότεροι εχθροί μας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Π. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
O βούρκος των ημερών

Στήλες / O βούρκος των ημερών

Σήμερα: Μηνύματα στο αλεξίπτωτο • • • βουλευτική ηπιότητα • • • περιβαλλοντικη καταστροφή στο Ισραήλ • • • δύσκολες μέρες για τον Μακρόν • • • εμβολιαστική ευνοιοκρατία • • • ένας γενναιόδωρος πρώην οδηγός νταλίκας • • • η περιπέτεια της «μυστικής ομιλίας»
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Ψάχνοντας τις ευθύνες, ξεχάσαμε τους κακούς

Αρετή Γεωργιλή / Ψάχνοντας τις ευθύνες, ξεχάσαμε τους κακούς

Γιατί όλη αυτή η πολιτική χυδαιότητα που αποπροσανατολίζει την κοινή γνώμη από το πραγματικό πρόβλημα και στρέφει τη συζήτηση σε μια στείρα κομματική αντιπαράθεση, στις πλάτες όλων αυτών των παιδιών, που το μόνο που ζητούν είναι δικαίωση και γαλήνη;
ΑΡΕΤΗ ΓΕΩΡΓΙΛΗ
Το δίλλημα με τον Κουφοντίνα

Τι διαβάζουμε σήμερα: / Το δίλλημα με τον Κουφοντίνα

Σήμερα: Τα Ζεν της Βαϊκάλης • • • νίκη μεγαλοψυχίας • • • η βία δεν πτοεί (ακόμη) τους Βιρμανούς • • • μια πρώτη δικαίωση • • • οι επίμονοι Ινδοί αγρότες • • • δημοκρατία και πίτσα • • • ένας τιτάνας
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ