Η Νέλλη Βαλαωρήτου είναι γιατρός. Ζει έναν ονειρεμένο γάμο. Σε λίγο θα μάθει πως ο Άρης της, την απατά. Η ζωή της θα γεμίσει οργή αποκαλύπτοντας διαταραχές, προδοσίες και βία, που έμεναν να κοιμούνται κάτω από έναν εκ πρώτης όψεως «λειτουργικό» γάμο.

 

Τα μυστικά και η προδοσία δένουν το σκελετό της ιστορίας, ο οποία χωρίζεται σε τρεις πράξεις και η πλοκή εξελίσσεται τρεις φορές επί σκηνής με διαφορετικό τρόπο και σκοπό. Η κάθε εκδοχή της ιστορίας, διαδραματίζεται από διαφορετικές Ομοιοπαθητικές ιδιοσυγκρασίες.

 

Ο κάθε άνθρωπος έχει μια ιδιαίτερη ιδιοσυγκρασία η οποία χαρακτηρίζεται από τους δικούς της τρόπους έκφρασης των σωματικών και ψυχοδιανοητικών χαρακτηριστικών του ατόμου. Για αυτό και ενώ η θεατρική συνθήκη παραμένει η ίδια, οι τρείς ιστορίες είναι διαφορετικές μεταξύ τους. Ερευνούμε την κατάληξη μίας πλοκής, σύμφωνα με την διαφορετικότητα ως προς τον χαρακτήρα των ανθρώπων που την δημιουργούν.

 

Σε κάθε ένα από τα τρία επίπεδα, υπάρχουν κόσμοι μέσα στους κόσμους. Το κοινό εμπειρικά εισχωρεί σε αυτούς και εμπλέκεται. Θεατές, ηθοποιοί, τεχνολογικά μέσα, συνυπάρχουν σε μια περίπλοκη κοινότητα στοιχειωμένη από Ομοιοπαθητικές ιδιομορφίες και στοιχεία.

 

Το θέατρο με σκοπό την Αριστοτέλεια Κάθαρση θα μας αφήσει να εκτονώσουμε τα συναισθήματα μας σε ένα ασφαλές περιβάλλον. Ίσως η ταύτιση των Όμοιων Παθών μας, (Ομοιοπαθητική) με τους χαρακτήρες, να οδηγήσει σε ευεργετικά για την υγεία μας συναισθήματα όπως το να συμπάσχουμε, να συναισθανόμαστε και να κατανοούμε.

 

Το Hahnemann είναι πρώτη παράσταση που ενώνει την τέχνη του θεάτρου με την επιστήμη της Ομοιοπαθητικής. Στο Hahnemann το κοινό θα έρθει σε επαφή με τις ιδιοσυγκρασίες της Ομοιοπαθητικής που αντιπροσωπεύονται από τους χαρακτήρες του έργου. Εξομολογήσεις και μυστικά φανερώνονται σε ένα περιβάλλον οπού όλοι γίνονται όμοιοι.