Ο Τζέιμς Φράνκο φόρεσε καρφίτσα «Time's Up» στις Χρυσές Σφαίρες, αλλά τον κατηγορούν για σεξουαλική παρενόχληση

Ο Τζέιμς Φράνκο φόρεσε καρφίτσα «Time's Up» στις Χρυσές Σφαίρες, αλλά τον κατηγορούν για σεξουαλική παρενόχληση Facebook Twitter
1

Πολλοί είναι εκείνοι που αμφισβητούν ευθέως το κύρος των Χρυσών Σφαιρών επειδή η Hollywood Foreign Press Association (HFPA) απένειμε στον Τζέιμς Φράνκο το βραβείο Καλύτερου Ηθοποιού στην κατηγορία Μιούζικαλ ή Κωμωδία. 

Ο Φράνκο αποδέχθηκε το βραβείο για τον ρόλο στην ταινία «The Disaster Artist» φορώντας στο πέτο του κοστουμιού του μια καρφίτσα που έγραφε «Time's Up», την εθελοντική οργάνωση ενάντια στην σεξουαλική παρενόχληση που εγκαινίασαν πρόσφατα τουλάχιστον 300 γυναίκες ηθοποιοί, σεναριογράφοι, σκηνοθέτες και άλλες προσωπικότητες του κινηματογράφου και του θεάματος.

Ο Τζέιμς Φράνκο φόρεσε καρφίτσα «Time's Up» στις Χρυσές Σφαίρες, αλλά τον κατηγορούν για σεξουαλική παρενόχληση Facebook Twitter

Η καρφίτσα που επέλεξε όμως προκάλεσε αντιδράσεις καθώς πολλές γυναίκες αμέσως μετά αποκάλυψαν πως έχουν πέσει θύματα σεξουαλικής παρενόχλησης από τον ίδιο, ανάμεσά τους και μία ηθοποιός. 

Δείτε το βίντεο με την βράβευση του Τζέιμς Φράνκο:

 

Όλα ξεκίνησαν από ένα μήνυμα στο Twitter της ηθοποιού Άλι Σίντι, που αν και δεν εξαπέλυσε συγκεκριμένες κατηγορίες εναντίον του Τζέιμς Φράνκο και του Κρίστιαν Σλέιτερ, ωστόσο συνόδευσε το σχόλιό της με το #MeToo- το hashtag που εκφράζει την στήριξη στα θύματα σεξουαλικής παρενόχλησης μετά το σκάνδαλο Γουάινστιν που ξέσπασε πριν μερικούς μήνες. 

«Οκ, μισό. Ο Κρίστιαν Σλέιτερ και ο Τζέιμς Φράνκο είναι στο τραπέζι από τις Χρυσές Σφαίρες #MeToo. Ο Τζέιμς Φράνκο μόλις κέρδισε. Σας παρακαλώ μην με ξαναρωτήσετε γιατί εγκατέλειψα την βιομηχανία της τηλεόρασης και του κινηματογράφου», ήταν το μήνυμα της Άλι Σίντι, που το 2014 είχε παίξει στην ταινία «The Long Shift» σε σκηνοθεσία Τζέιμς Φράνκο. Η ηθοποιός διέγραψε αργότερα το συγκεκριμένο μήνυμα. 

Η ηθοποιός Βάιολετ Πάλϋ κατηγόρησε επίσης τον Φράνκο για σεξουαλική παρενόχληση στην ίδια και απόπειρα αποπλάνησης μιας 17χρονης φίλης της στο δωμάτιο του ξενοδοχείου του. «Ωραία καρφίτσα Τζέιμς. Θυμάσαι τότε που έσπρωχνες το κεφάλι μου μέσα σε ένα αυτοκίνητο προς το εκτεθειμένο πέος σου και εκείνη τη φορά που είπες στη φίλη μου να έρθει στο ξενοδοχείο σου όταν ήταν 17 ετών; Αφού σε είχαν ήδη πιάσει να κάνεις το ίδιο σε μια διαφορετική 17χρονη;», έγραψε στο μήνυμά της. 

Οι κατηγορίες ήρθαν στο φως όταν πολλοί τηλεθεατές επέκριναν έντονα την βράβευση του ηθοποιού, κατηγορώντας τον για ανάρμοστη συμπεριφορά στο παρελθόν, συμπεριλαμβανομένου κι ενός περιστατικού σύμφωνα με το οποίο ο Φράνκο είχε κάνει πρόταση μέσω Instagram σε ένα 17χρονο κορίτσι να τον συναντήσει έξω από την παράσταση «Άνθρωποι και Ποντίκια» στο Μπρόντγουεϊ. 

Από την πλευρά του ο Τζέιμς Φράνκο, ερωτηθείς σχετικά με το τελευταίο συμβάν, είχε πει τον Απρίλιο του 2014 στην εκπομπή Live! With Kelly and Michael: «Ντρέπομαι και υποθέτω είμαι απλώς δείγμα του πόσο παγίδα είναι τα social media. Είναι ο τρόπος γνωριμίας σήμερα αλλά αυτό που έμαθα είναι πως ποτέ δεν ξέρεις ποιος είναι στην απέναντι πλευρά. Ήταν λάθος και έμαθα το μάθημά μου». 

Oscars News
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

The Review / «Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Γιάννης Καντέα-Παπαδόπουλος, κριτικός στο Αθηνόραμα, αναλύουν τη νέα ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ, που μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες και τρομάζει τους Αμερικανούς θεατές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου μιλούν για την αγαπημένη εκπομπή των booklovers

Οθόνες / «Βιβλιοβούλιο»: Μια διόλου σοβαροφανής τηλεοπτική εκπομπή για το βιβλίο

Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου ήταν κάποτε «ανταγωνιστές». Και πια κάνουν μαζί την αγαπημένη εκπομπή των βιβλιόφιλων, τη μοναδική που υπάρχει για το βιβλίο στην ελληνική τηλεόραση, που επικεντρώνεται στη σύγχρονη εκδοτική παραγωγή και έχει καταφέρει να είναι ευχάριστη και ενημερωτική.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μην ανοίγεις την πόρτα

Οθόνες / «Μην ανοίγεις την πόρτα»: Το χειροποίητο αλλά καθόλου ερασιτεχνικό θρίλερ των Unboxholics

Η πρώτη τους ταινία είναι λογικό να αποτελεί τη συνισταμένη των επιρροών τους αλλά και τόσο παρήγορο να συνορεύει με ένα λιντσικό σύμπαν ψυχολογικού θρίλερ, αντί να αναπαράγει απότομες τρομάρες και δωρεάν ανατριχίλες. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τελικά, είναι ο Τομ Ρίπλεϊ γκέι; 

Βιβλίο / Τελικά, είναι γκέι ο Τομ Ρίπλεϊ;

Το ερώτημα έχει τη σημασία του. Η δολοφονία του Ντίκι Γκρίνλιφ από τον Ρίπλεϊ, η πιο συγκλονιστική από τις πολλές δολοφονίες που διαπράττει σε βάθος χρόνου ο χαρακτήρας, είναι και η πιο περίπλοκη επειδή είναι συνυφασμένη με τη σεξουαλικότητά του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Pulp Fiction / Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Ο Κόπολα πούλησε τα φημισμένα αμπέλια του και σκάρωσε ένα από τα ακριβότερα στοιχήματα στην ιστορία του σινεμά. Όμως, το Φεστιβάλ Καννών των auteurs και των κινηματογραφιστών αιχμής έχει τόση ανάγκη τους καταξιωμένους δημιουργούς μιας αλλοτινής εποχής;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιώργος Αρβανίτης: «Έλεγα "είμαι καλύτερος" και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Αρβανίτης: «Πείσμωνα για να γίνω ο καλύτερος και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Από μια νιότη γεμάτη αντιξοότητες, ο τροχός για εκείνον γύρισε, η ζωή του στράφηκε στο φως και έγινε βιβλίο. Η Ευρώπη τον ανακάλυψε από τις ταινίες του Αγγελόπουλου, στις ιστορίες του πρωταγωνιστούν ο Φίνος, ο Μαστρογιάνι και ο Κουροσάβα. Ο πολυβραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας που ήταν «πάντα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος» είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Οθόνες / Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Ο διάσημος Ελληνογάλλος σκηνογράφος του Χόλιγουντ μιλά στη LiFO για την τέχνη του, για το «Independence Day», το «Dark City», το «Poor Things» και την «Barbie», και για τότε που ο Φίντσερ του ζήτησε να του σχεδιάσει έναν δονητή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Back to Black»: Aξίζει η κινηματογραφική βιογραφία της Έιμι Γουάινχαουζ

The Review / «Back to Black»: Είναι η ταινία για την Έιμι Γουάινχαουζ αντάξια του μύθου της;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Άκης Καπράνος είδαν την ταινία της Σαμ Τέιλορ-Τζόνσον μέχρι τέλους, επιβίωσαν και βρέθηκαν στο στούντιο της LiFO για να συζητήσουν για την εμπειρία τους και για τα στοιχεία που κάνουν καλή μια κινηματογραφική μουσική βιογραφία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

σχόλια

1 σχόλια