Στη στοίβα με τις ευρωπαϊκές κωμωδίες που έρχονται τα καλοκαίρια στα σινεμά μας και των οποίων τα σενάρια παραπέμπουν σε αυτά της Φίνος Φιλμς προστίθεται και ο Γαμπρούλης μας ‒ στην προκειμένη παραπέμπει και ο τίτλος. Η ιστορία του ξεκινά από το διαφαινόμενο διαζύγιο ενός ζευγαριού μετά από ένα σύνολο ενδείξεων πως ο άνδρας έχει απατήσει τη σύντροφό του, παρά τις περί του αντιθέτου διαμαρτυρίες του και την πρόθεση των γονιών της να τον συναντούν κρυφά γιατί τον πιστεύουν και τον θεωρούν ιδανικό πατέρα για τα μελλοντικά εγγόνια τους.

 

Οι τέσσερις βασικοί ήρωες της ιστορίας, όπως και λίγοι ακόμη συμπληρωματικοί, χτίζονται με υλικά παρμένα από μια χοάνη στερεοτύπων που αφορούν οικογενειακές και φιλικές σχέσεις και διαιωνίζουν απλοϊκούς προβληματισμούς αστών γύρω από τον γάμο, τα πεθερικά, τη γονεϊκότητα και την απιστία, ενισχυμένους από μια σειρά παρεξηγήσεων με σκοπό το γέλιο, που συνήθως βγαίνει βεβιασμένα πλέον.