Η ιστορία του Κουβανού χορευτή Κάρλος Ακόστα μοιάζει με ένα σύγχρονο παραμύθι, καθώς μεγάλωσε σε ένα περιβάλλον που δεν του υποσχόταν ευοίωνο μέλλον για να βρεθεί τελικά να συγκαταλέγεται στους κορυφαίους της εποχής του στον χώρο του σύγχρονου μπαλέτου.

 

Ο ίδιος επιμελήθηκε τη βιογραφία του σε συνεργασία με τον σεναριογράφο Πολ Λάβερτι (μόνιμο συνεργάτη του Κεν Λόουτς) και μαζί επιδίωξαν να συνδυάσουν τις προσωπικές εμπειρίες με το κοινωνικό υπόβαθρο στο νησί του Φιντέλ Κάστρο που έδωσε τις ευκαιρίες στον Ακόστα για να πετάξει εκτός συνόρων.

 

Η πινελιά του Ακόστα είναι μια σειρά από ιντερλούδια που διακόπτουν την κινηματογραφική αφήγηση μετατρέποντας σε χορό κάποιες από τις πιο κομβικές στιγμές της ζωής του, ενώ ο Λάβερτι τον βλέπει σαν έναν ανορθόδοξο επαναστάτη, τον μόνο από το περιβάλλον του που θα ήθελε να μείνει και να προσφέρει στην Κούβα, τη στιγμή που άπαντες γύρω του ονειρεύονται το αντίθετο.

 

Με δεδομένο τον μελοδραματικό τόνο, αναπόφευκτη συνέπεια της άμεσης εμπλοκής του ήρωα, η ταινία μάχεται για την ισορροπία και μια αφήγηση που θα εμπνεύσει αντίστοιχα νέα παιδιά αλλά είναι πολύ δύσκολο να ξεφύγει από τη λογική ενός προσωπικού «ευχαριστώ» του Ακόστα σε όσους τον καθοδήγησαν στη ζωή του.