Σαν ψάρι έξω από το νερό μοιάζει η πρωταγωνίστρια της ταινίας Αντέλ Ενέλ που, μετά το Άγνωστο Κορίτσι των αδερφών Νταρντέν και μια καριέρα που κινείται στον χώρο του art-house, προσπαθεί να τεστάρει τις δυνάμεις της σε μια καθαρόαιμη κωμωδία.

 

Μια αστυνομικός προσπαθεί να ξαναχτίσει τη ζωή της μετά τον θάνατο του άντρα της εν ώρα υπηρεσίας, ενός σύγχρονου ήρωα του Σώματος, όπως όλοι της υπενθυμίζουν καθημερινά, μέχρι που αντιλαμβάνεται ότι ο τελευταίος ήξερε απλώς να καλύπτει τα νώτα του και ήταν βουτηγμένος στη διαφθορά.

 

Η μεταβολή της εικόνας που έχει για τον ίδιο παρουσιάζεται με το μεταλλαγμένο bedtime story που χρησιμοποιεί για τον γιο της και περιγράφει στην τελευταία αποστολή του πατέρα του σε μία από τις λίγες εύστοχες εμπνεύσεις της ταινίας. Στα υπόλοιπα, η ηρωίδα μπλέκει με ένα θύμα του άντρα της και τη σύντροφό του (η Οντρέ Τοτού, εντελώς ανεκμετάλλευτη) που πλήρωσε τη διαφθορά της υπηρεσίας και η πλοκή περιφέρεται ανάμεσα σε δύο υποθέσεις, διασκεδαστικές μεν αλλά άβολα ενωμένες από τον Πιερ Σαλβαντορί, που δεν βρίσκει τον απαιτούμενο ρυθμό στην παράλληλη αφήγηση που επιλέγει.