Ο Μάρκ Κάζινς είναι ένας από τους γνωστότερους σύγχρονους κριτικούς-ακτιβιστές του σινεμά, που δεν έμεινε μόνο στη δύναμη της πένας του αλλά παρουσιάζει δουλειές πάνω στη φόρμα του ντοκιμαντέρ με θέματα σινεφιλικού και ανθρωπιστικού ενδιαφέροντος.

 

Το ταξίδι του στην πολυσχιδή προσωπικότητα του Όρσον Γουέλς είναι παράλληλα και ένα ερωτικό γράμμα προς την τέχνη του ίδιου, με τον δημιουργό να του απευθύνεται κατά τη διάρκεια της ταινίας, αφηγούμενος σε δεύτερο πρόσωπο, έχοντας πρόσβαση σε σχέδια του Γουέλς, μέσω των οποίων ξαναχτίζει το παζλ της καριέρας του.

 

Το παιχνίδι αυτό της ανακατασκευής παραπέμπει, φυσικά, στον Πολίτη Κέιν που ορίζει αυτή την αφήγηση και χάρη στην ευαισθησία με την οποία παρουσιάζεται αλλά και την πηγαία αγάπη του Κάζινς για το αντικείμενο της έρευνάς του αποτελεί μια διαφορετική προσέγγιση σε σχέση με όποιο άλλο ντοκιμαντέρ έχει γίνει ως σήμερα για μία από τις μεγαλύτερες μορφές της Έβδομης Τέχνης.